Kata Kärkkäinen playboyssa tasan 30 vuotta sitten

Naisasialooser11

22

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksimuidenpuolella

Kauniimpi nykyään.

• Kakkoo

Ai tuoko mulipäinen korppu?
        Höpötin löpötin kyllä nuorena oli tottakait kauniimpi.

• Kuumakalle31v

Kaunis nainen ja hyvinsäilynyt.. Kyllä mulle kelpais tommonen kuuma puuma.

• olet.naurettava

Tulos nyt puma pois sieltä puskasta :D

• pitkätukka-68

On Kata nyt paremman näköinen kuin natsiasialooseri ikinä.
      Ätmin elämä on kyllä olematon.

• Naisasialooser11

Ei ole, kata on ruma mulipäinen korppu nykyään, parikymppisenä toki oli vielä ihan soiva peli.

• pitkätukka-68
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Ei ole, kata on ruma mulipäinen korppu nykyään, parikymppisenä toki oli vielä ihan soiva peli.

Eli sun mielestä palstaätmit on paremman näköisiä kuin Kata?
        Tämä selvä.

Itse tykkään tosin muutenkin naisista.

• silloinjoskus

Iltiksen kommenttiosastolla joku sanoi maksavansa omaisuuden ko. Playboy lehdestä.
      Minulla on se (ja kaikki muutkin) tosin pdf muodossa, paljonkohan kaveri maksaisi;))

• pitkätukka-68

Omaisuus se on pienikin omaisuus. Joillakin koko omaisuus mahtuu yhteen muovikassiin.

• ja_malporo_mainoksia

Playboy 12/1988, lehdessä poseeraa myös kaikki -88 keskiaukeamapimut, Kata ei häpeä lainkaan siinä seurassa.

• SuponProfiloija

Turhaan AP koitat täällä sotkea ja mitätöidä muiden kommentteja. Sun kanssasi ollaan täysin eri mieltä. Kata on edelleen upea. Kannattaisi selvittää terapeutin kanssa, mistä silmitön vihasi vanhempia naisia kohtaan johtuu. Äitisuhteesi ei tainnut olla kovin miellyttävä.

• samaamieltänal

Äläpä yritä vääristellä. Täytyy olla sokea jos väittää että on yhä kaunis, ja varsinkin että on muka kauniimpi kuin blayboy aikoina.

• hohhoijaaa
        samaamieltänal kirjoitti:

Äläpä yritä vääristellä. Täytyy olla sokea jos väittää että on yhä kaunis, ja varsinkin että on muka kauniimpi kuin blayboy aikoina.

Ei hän väittänyt, että yhtä kaunis tai kauniimpi.
        Hän sanoi vain, että Kata on edellen upea.

• Kata on ollut aina kaunis ja on edelleenkin hyvin säilynyt, mutta en ymmärrä miks piti alkaa leikkiä poikaa nyt kun lepakoksi heittäysi. Ei tuo poika tukka hänelle sovi.
      Yksi kaksikymppinen Kata voisi kirjoittaa minulle sähköpostiin.. Täällä on mies tarjolla.

• josalfateisuostupanemaan

Monet naiset alkaa kosto lepakoksi.

• luu.viulu

kata olisi nätimpi ja seksikkäämpi jos söisi vähän enemmän esim perunaa ja läskisoosia pullaa yms eli saisi lihota ainakin kaksinkertaisesti että tulisi naisen muotoja

• väli.merkitön

niin ja tinderöisi vähän enemmän plus makaisi ehkä ahneemmin arabimiesten kanssa

• kunnon.naiset.kivoja
        väli.merkitön kirjoitti:

niin ja tinderöisi vähän enemmän plus makaisi ehkä ahneemmin arabimiesten kanssa

mutta onko kata tinderityttö jospa onkin kunnon nainen mutta laiha hän on ehkä se kuuluu lesboiluun mutta jos olisi heteronainen niin lihoa täytyisi ja tukka kasvattaa niin ei kaikki ole tinderityttöjä kyllä kunnon naisiakin on

• Sillätavalla1

Kauniimpi nykyään, mutta ei yhtä kaunis kuin oma.

• no ei se kyllä ruma ole nytkään, ihan hyvin säilynyt.

näkeehän tuolla nuoremmissakin, ajanjättämät jäljet, niin itsessäni,että muisstakin kanssa immeisissä, niin miehissä kuin naisissakin.

minusta nuori- ikä ei välttis tarkoita kauneutta, esim. minä en ole koskaan ollut, edes nuoremapana kauniiksi voinut sanoa, ihmisen näköiseksi ehkä.... heh heh!

• Glmooria

Sensuelli ja kaunis nainen vieläkin. Hyväkroppainen, mitä ei ole monet nuoremmatkaan. Kaunis on kaunis syntymästään asti.

• Juu, katalla oli tuolloin omaperäinen tyyli hiuksineen ja meikkeineen, vaatteineen, sellainen nefertiti-look. Uskon senkin vaikuttaneen siihen, että hänestä kiinnostuttiin.
      Jos haluaisi oikein saivarrella, niin nuorena tosin kiinnitin huomiota siihen, että napa ei hänellä ole oikein erityisen nätti.. :D Reilua näin sanoa, koska navan nättiydestä vastaa kätilö.. :/

Mutta tuleeko vielä uusintana joskus katan käsikirjoittama shamppanjaa ja vaahtokarkkeja-sarja?? :D Muistan sen kuin eilisen päivän, ai niin siitähän on silmänräpäys.. Se tuntui silloin jotenkin kivalla tavalla erilaiselta kotimaiselta hömppä-sarjalta. Ja siinä oli paljon nuoria hyviä näyttelijöitä, jotka nyt ovat keski-ikäisiä hyviä näyttelijöitä:) Hänen kirjansa (ne harvat johon olen tutustunut) eivät ole oikein kolahtaneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      68
      3021
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2835
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      49
      2057
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1525
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1319
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1298
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1281
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1243
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1202
    10. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      17
      1188
    Aihe