Ken on palstalla

EMakunen

kaikkein kaunein, tyttö tuo herttaisin.. ?

112

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "elisakettu", sillä kirjoitteli tässä kuukausia sitten tosi herttaisia juttuja muista positiiviseen sävyyn. Sillä perusteella henkisesti kaikkein kaunein, nainen tuo herttaisin! :)

      Tuli jostain ihmeen syystä herättyä neljän jälkeen niin tuli eksyttyä yöllä tänne. Ompa täällä aiheet?

    • voivovi

      Mazy unohtui jo näin äkkiä? Sosiaalisesti taitamaton toimii noin kuin sinä..

      • Mazy ei ole niin herttainen vaan enemmänkin prätkämimmi. Mazy on kiva keskustelukumppani, mutta siinä herttaisuudessa pitemmän korren vien "elisakettu".


      • Ei haittaa, rauha. 😃

        Mä olen irl herttaisempi, kun täällä. Joskus liiankin herttainen ja hyvännahkainen. Kettunen on hyvä valinta. 👍☺️


      • mazy kirjoitti:

        Ei haittaa, rauha. 😃

        Mä olen irl herttaisempi, kun täällä. Joskus liiankin herttainen ja hyvännahkainen. Kettunen on hyvä valinta. 👍☺️

        Kiitos, kun en loukkaantunut. Herttainen olet sinäkin joskus ja yleensä henkisesti kaunis!

        Hyvää mahdollista työviikkoa! Itse huomenna makaan sängyssä ja luen tenttimateriaalia tammikuun tenttiä varten. Viiden päivän lukeminen riittää ennen joulua.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Kiitos, kun en loukkaantunut. Herttainen olet sinäkin joskus ja yleensä henkisesti kaunis!

        Hyvää mahdollista työviikkoa! Itse huomenna makaan sängyssä ja luen tenttimateriaalia tammikuun tenttiä varten. Viiden päivän lukeminen riittää ennen joulua.

        Ei minua loukkaa tuommoset asiat, että tykätään muistakin tai tykkänään muista kuin minusta.☺️

        Se on hyvä vaan, että ylipäänsä ihmisistä tykätään!


      • mazy kirjoitti:

        Ei minua loukkaa tuommoset asiat, että tykätään muistakin tai tykkänään muista kuin minusta.☺️

        Se on hyvä vaan, että ylipäänsä ihmisistä tykätään!

        Ja se tykkääminen voi olla monenlaista. Esimerkiksi joku voi olla älykäs keskustelukumppani. Itse en esimerkiksi tunne minkäänlaista vetoa Joensuussa transnaiskohtaan, joka on SETA:n varapuheenjohtaja, mutta keskustelun tasolla mielelläni juttelen hänen kanssaan bussipysäkillä tai bussissa. Siitä huolimatta toivotin hänelle hyvää joulua, vaikka ei ollut minkälaista vetoa kuin korkeintaan henkisesti. Sitä hyvää joulua Sinullekin, vaikka olet aivan eri tason pakkaus kuin Setan tuore varapuheenjohtaja.

        Muuten erehdyin avamaan homokeskustelun luterilaisuus-palstalla. Nyt olen hukkua siihen, että sinne kaikki vastaukseksi tulleet tulevat minun inboxiini. Seuraavan kerran en nickilläni sellaista aloitus, jos vain on mahdollista.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Ja se tykkääminen voi olla monenlaista. Esimerkiksi joku voi olla älykäs keskustelukumppani. Itse en esimerkiksi tunne minkäänlaista vetoa Joensuussa transnaiskohtaan, joka on SETA:n varapuheenjohtaja, mutta keskustelun tasolla mielelläni juttelen hänen kanssaan bussipysäkillä tai bussissa. Siitä huolimatta toivotin hänelle hyvää joulua, vaikka ei ollut minkälaista vetoa kuin korkeintaan henkisesti. Sitä hyvää joulua Sinullekin, vaikka olet aivan eri tason pakkaus kuin Setan tuore varapuheenjohtaja.

        Muuten erehdyin avamaan homokeskustelun luterilaisuus-palstalla. Nyt olen hukkua siihen, että sinne kaikki vastaukseksi tulleet tulevat minun inboxiini. Seuraavan kerran en nickilläni sellaista aloitus, jos vain on mahdollista.

        Totta, ihmisistä voi tykätä niin monella tavalla ja monesta syystä.

        Erilaisuus on aivan oikeasti rikkaus.

        Minkälaista vastausta ketjuun tulee? Mä en juuri muita palstoja seuraa, kun tätä.

        Toivottelen hyvää joulua sitten lähempänä joulua...😛 mutta hyvää joulua jo nyt, jos ei törmätä!


      • mazy kirjoitti:

        Totta, ihmisistä voi tykätä niin monella tavalla ja monesta syystä.

        Erilaisuus on aivan oikeasti rikkaus.

        Minkälaista vastausta ketjuun tulee? Mä en juuri muita palstoja seuraa, kun tätä.

        Toivottelen hyvää joulua sitten lähempänä joulua...😛 mutta hyvää joulua jo nyt, jos ei törmätä!

        "Minkälaista vastausta ketjuun tulee? Mä en juuri muita palstoja seuraa, kun tätä."

        Siellä pari ilmeistä homoa kirjoitelee ärsyttävästi jankaten. Yksi oli uskossa ja 21 vuotta naimisissa naisen kanssa. Sitten tämä Torre12 nimimerkki meni yhteen miehen kanssa ja menetti jossain vaiheessa uskonsa. Nyt hän yli 60-vuotias ja ilmeisesti eläkkeellä. Hänellä on aikaa kirjoitella milloin huvittaa Luterilaisuuspalstalle runsaasti. Sitten siellä on tietysti uskovaisia. Yhden nicki onkin usko.vainen. Hän on naimisissa oleva konservatiivi ja muistaakseni yli 50-vuotias KD-puolueen jäsen. Sinne keskusteluun kuuluu, vaikka minkälaista porukkaa. Epäilen, että huomenna minulla yli 100 viestiä aamulla ja inboksi jonkinlaisessa tukossa. Ei pitäisi itse aloittaa aihetta.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        "Minkälaista vastausta ketjuun tulee? Mä en juuri muita palstoja seuraa, kun tätä."

        Siellä pari ilmeistä homoa kirjoitelee ärsyttävästi jankaten. Yksi oli uskossa ja 21 vuotta naimisissa naisen kanssa. Sitten tämä Torre12 nimimerkki meni yhteen miehen kanssa ja menetti jossain vaiheessa uskonsa. Nyt hän yli 60-vuotias ja ilmeisesti eläkkeellä. Hänellä on aikaa kirjoitella milloin huvittaa Luterilaisuuspalstalle runsaasti. Sitten siellä on tietysti uskovaisia. Yhden nicki onkin usko.vainen. Hän on naimisissa oleva konservatiivi ja muistaakseni yli 50-vuotias KD-puolueen jäsen. Sinne keskusteluun kuuluu, vaikka minkälaista porukkaa. Epäilen, että huomenna minulla yli 100 viestiä aamulla ja inboksi jonkinlaisessa tukossa. Ei pitäisi itse aloittaa aihetta.

        Juu monesti aika uuvuttavaksi käy jossain kohtaa, jos ketju paisuu kun pullataikina ja jos meinaat kaikkeen vastata...seulo.😃


      • mazy kirjoitti:

        Juu monesti aika uuvuttavaksi käy jossain kohtaa, jos ketju paisuu kun pullataikina ja jos meinaat kaikkeen vastata...seulo.😃

        Yritän. Lähinnä tällä hetkellä poistan Inboxista vastauksia. En vastaa niihin paitsi joihinkin. Kohta lopetan täällä, mutta sitten se paisuu, kun he kirjoittelevat keskenään koko illan ja huomisen aamun. Aihe kiihottaa heitä!


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Yritän. Lähinnä tällä hetkellä poistan Inboxista vastauksia. En vastaa niihin paitsi joihinkin. Kohta lopetan täällä, mutta sitten se paisuu, kun he kirjoittelevat keskenään koko illan ja huomisen aamun. Aihe kiihottaa heitä!

        No homous jaksaa olla kuuma puheenaihe, vaikka homoutta on varmasti ollut aina koko ihmisen olemassa olon ajan...eikä vain ihmisillä...☺️

        Voisin ajatella, että tabu jossain piireissä iäti...


      • mazy kirjoitti:

        No homous jaksaa olla kuuma puheenaihe, vaikka homoutta on varmasti ollut aina koko ihmisen olemassa olon ajan...eikä vain ihmisillä...☺️

        Voisin ajatella, että tabu jossain piireissä iäti...

        Hyvää illan jatkoa, sillä taidan lopetella tähän, sillä aikaisemmin minulla oli selliainen vaiva, että aivot illalla ylikuormittuvat ja nukuin huonosti. Kerran kävin jopa lääkärissä ja siellä kielettiin juuri tämän oman aloituksen kaltainen illalla kirjoittelu. Nyt tuntuu, että alkoi rasittumaan liiaksi ja haluan jatkaa hyviä unia. Viime yönä heräsin hetkeksi kello 4 jälkeen, mutta nukahdin pian uudelleen ja nukuin vähän yli herätyksen kello 9:n. Sai riittävästi nukuttua, mutta nyt hellitän suosiolla, sillä alkoi rasittamaan liiaksi ja monet vastaukset tuntuivat aktivoivan mieltä liiaksi.

        Hyvää yötä!


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Hyvää illan jatkoa, sillä taidan lopetella tähän, sillä aikaisemmin minulla oli selliainen vaiva, että aivot illalla ylikuormittuvat ja nukuin huonosti. Kerran kävin jopa lääkärissä ja siellä kielettiin juuri tämän oman aloituksen kaltainen illalla kirjoittelu. Nyt tuntuu, että alkoi rasittumaan liiaksi ja haluan jatkaa hyviä unia. Viime yönä heräsin hetkeksi kello 4 jälkeen, mutta nukahdin pian uudelleen ja nukuin vähän yli herätyksen kello 9:n. Sai riittävästi nukuttua, mutta nyt hellitän suosiolla, sillä alkoi rasittamaan liiaksi ja monet vastaukset tuntuivat aktivoivan mieltä liiaksi.

        Hyvää yötä!

        Hyvää yötä, nuku hyvin!☺️


    • HulIu_ukko

      Me rehevät äänestetään toisiamme eli pihallatipunen.

    • Kiltti-ja-Kunnollinen

      Pitäisi nähdä vaginakuvat ennen kuin vastata.

    • Olismukavatuntee

      Miss on ilman muuta.

    • exLudvig

      Pönttöneiti on sulokkain.

      • välimerkitön

        Lapsellisin on pönttöneiti


    • Virhe.Käsittelyssä

      Hmm .. 🤔 Herttaisin on minusta .. aitoriita ..

      Hän ei ole ollut ikinä pahalla päällä, ikinä ei ole purkanut pahamieltä tänne.
      On kyllä siinä mielessä rasittava, että kuvittele kaikkien viestit ovat hänelle ... mutta on silti herttainen.

      Minun mielipide 🙄

    • touhisvanittaa

      Wuppis tai Wämmä on herttaisimpia... Ne on äkäsinä niin ihguja ja hassuja.... Mukava on niitten kanssa rupatella... Vai mitä vitun apinat? :oD

      • wanhaämmä

        Rähähähää :D

        Vitun apina ihte :)


      • mun.mielestä

        Wämmä on ehkä tylsin palstanainen.


      • Näinpätunnen
        wanhaämmä kirjoitti:

        Rähähähää :D

        Vitun apina ihte :)

        Njähä! No ootte työ aika suloisia, kun mä mietin kumpaakin vähän sellaisena pikkutyttönä, millä on tukka sekaisin ja viikari-ilme kasvoilla. 😝

        Ette ole kumpikaan mitään oikeita ilkiöitä, vaan olette suoran rehellisiä. Oikeestaan Macykin kuuluis sakkiin hyvinkin. Mutta se vähän on vielä pehmeempi versio. 😏

        Tuli mieleen vaan tuo herttaisuus. Mun ona tyttö on välillä kovatahtoinen, mutta herttainen. En mä ketään ihmistä näe ilkiönä. On vaan jotain epäreiluuden kokemusta tms. Ja työ Wuppiksen kanssa sitä paasaatte, tosin kokematta suoranaisesti siitä itse mitään pahaa.

        Mieli tekis vähän isällisesti kutkuttaa leuvan alta. Että ymmärrän. 😊


    • helmiä_sioille

      Pertsa pymppyineen... <3

      • kuutamoiset pakarat..kuin kaksi persikkaa,pehmeät ja vähän nukkaiset:)


      • helmiä_sioille
        peppupupu kirjoitti:

        kuutamoiset pakarat..kuin kaksi persikkaa,pehmeät ja vähän nukkaiset:)

        Ja urheilulliset... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Ja urheilulliset... :D

        noh,onneksi ei sentään banaaniperse haha:D


      • helmiä_sioille
        peppupupu kirjoitti:

        noh,onneksi ei sentään banaaniperse haha:D

        Banaaniperse?


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Banaaniperse?

        sillä voi olla monta merkitystä looool en ala kertomaan:D ja sit ihan muoto vaan haha


      • helmiä_sioille
        peppupupu kirjoitti:

        sillä voi olla monta merkitystä looool en ala kertomaan:D ja sit ihan muoto vaan haha

        Mun mielikuvitus ei nyt ihan riittänyt. Toisaalta pertsan tapauksessa sekään ei olisi mahdotonta, Se banaanin muotoinen perse.

        Sitä vaan jäin miettimään, että kuorittu tai ei? Tai sitten puoliks kuorittu...? :D


      • yks banaaniperse on tää uga tsaga yksinkertainen urvelo banaani perseessä kun muuhun ei kykene lol.
        mut mietis pakaroita banaanin mallisina,sellaset suipot ja värähtelevät?:D
        hmm kuorittu banaaniperse on aika brutaali,roikkuuko iho suikaleina vai ei?:D


      • helmiä_sioille
        peppupupu kirjoitti:

        yks banaaniperse on tää uga tsaga yksinkertainen urvelo banaani perseessä kun muuhun ei kykene lol.
        mut mietis pakaroita banaanin mallisina,sellaset suipot ja värähtelevät?:D
        hmm kuorittu banaaniperse on aika brutaali,roikkuuko iho suikaleina vai ei?:D

        Ja se tinsa siellä pakaroiden välistä pilkistämässä... :D


    • kaunispaskansyöjänainen

      Minä!

      • ripuli tyyppi takaisin?: p


    • Palstan naiset ei hirveästi väläyttele herttaisuuttaan täällä, kyllä ne varmaan silti on toisinaan jos ne haluaa.

      • tällä palstalla on herttaisuus kaukana lol paitsi ehkä masy ja trollikka,koska ne tekee hyvää ruokaa ja leipoo ja varmaan antais mullekkin pullan :)


      • peppupupu kirjoitti:

        tällä palstalla on herttaisuus kaukana lol paitsi ehkä masy ja trollikka,koska ne tekee hyvää ruokaa ja leipoo ja varmaan antais mullekkin pullan :)

        Joo no he ehkä väläyttää toisinaan, samoin sä, tuolla toisessa ketjussa kun sanoit että käy sääliksi sitä nukkea, se oli oikein herttaista :) joo, sinussa on ehdottomasti se puoli kanssa.


      • arabeille.herttaisia

        arabimiehille on kyllä herttaisia ja antavaisia ja auttavaisia sekä tinderimiehille


      • peppupupu kirjoitti:

        tällä palstalla on herttaisuus kaukana lol paitsi ehkä masy ja trollikka,koska ne tekee hyvää ruokaa ja leipoo ja varmaan antais mullekkin pullan :)

        Huomenna 3 pellillistä joulupipareita ja luumutorttuja...kyllä niistä joutaisi Peppiksellekin. 😊


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo no he ehkä väläyttää toisinaan, samoin sä, tuolla toisessa ketjussa kun sanoit että käy sääliksi sitä nukkea, se oli oikein herttaista :) joo, sinussa on ehdottomasti se puoli kanssa.

        Se nukke näyttää niin surulliselle vaikka eloton kappale,kehokin ihan vääntynyt,mä haluan pelastaa sen yökköäijien kynsistä :/ mä laittaisin sille nätimmät hiukset ja vaatteet ja sit se saa istua tuolilla. ja mä rupattelen sille ja kerron vitsejä haha mussa on todella vahva hoivapuoli varsinkin jos mä nään että heikompi kärsii. sen verran ollut rankka elämä ja tuskaisa että pystyy ehkä lohduttamaan muita. kun sä tiedät että joku on käynyt läpi samaa mitä sinäkin,jo se helpottaa,et ole yksin. toisaalta taas kun introvertti niin se "herkkä" puoli on aina vähän piilossa,varsinkin nykyään ^-^


      • mazy kirjoitti:

        Huomenna 3 pellillistä joulupipareita ja luumutorttuja...kyllä niistä joutaisi Peppiksellekin. 😊

        no ni,siellä niitä ihania leipomuksia tulee jo,keittiön hengetär työn touhussa:D kyllä se niin on että tie kenen tahansa sydämeen käy vatsan kautta nam^^, joo,mä kyllä luin sen viestin ja vastaan mut ekaks pitää syödä,mä otin tossa homeopaattiset tabut niin pitää venata. mulla on sulle vähän kerrottavaa taas,kestää haha

        Joululeipomisurakat sullakin,älä vaan torkahtele sen uunin ääreen vaikka lämmintä onkin,tiedät että saattaa palaa sekunneissa;) Kai te laitatte niitä koristejuttujakin pipareihin??:) Ja luumutorttuja,ihanan rapea kuori ja suussa sulavaa luumuhilloa..tuli nälkä:D Saisinko mä kolme torttua kiitos??:)


      • peppupupu kirjoitti:

        Se nukke näyttää niin surulliselle vaikka eloton kappale,kehokin ihan vääntynyt,mä haluan pelastaa sen yökköäijien kynsistä :/ mä laittaisin sille nätimmät hiukset ja vaatteet ja sit se saa istua tuolilla. ja mä rupattelen sille ja kerron vitsejä haha mussa on todella vahva hoivapuoli varsinkin jos mä nään että heikompi kärsii. sen verran ollut rankka elämä ja tuskaisa että pystyy ehkä lohduttamaan muita. kun sä tiedät että joku on käynyt läpi samaa mitä sinäkin,jo se helpottaa,et ole yksin. toisaalta taas kun introvertti niin se "herkkä" puoli on aina vähän piilossa,varsinkin nykyään ^-^

        Oikein :) Joskushan se tulee sekin vielä vastaan kun tekoäly kehittyy että missä menee inhimillisyyden raja noissakin jutuissa, nythän on jo puhuvia markkinoilla. Kyllä sen sun jutuista joskus näkee sen herkkyyden vaikka sun musamaku ei siihen heti viittaiskaan :)


      • peppupupu kirjoitti:

        no ni,siellä niitä ihania leipomuksia tulee jo,keittiön hengetär työn touhussa:D kyllä se niin on että tie kenen tahansa sydämeen käy vatsan kautta nam^^, joo,mä kyllä luin sen viestin ja vastaan mut ekaks pitää syödä,mä otin tossa homeopaattiset tabut niin pitää venata. mulla on sulle vähän kerrottavaa taas,kestää haha

        Joululeipomisurakat sullakin,älä vaan torkahtele sen uunin ääreen vaikka lämmintä onkin,tiedät että saattaa palaa sekunneissa;) Kai te laitatte niitä koristejuttujakin pipareihin??:) Ja luumutorttuja,ihanan rapea kuori ja suussa sulavaa luumuhilloa..tuli nälkä:D Saisinko mä kolme torttua kiitos??:)

        Tänään en jaksannu tehä mitään muuta, kun pestä likat, pestä ja lajitella pyykit ja tyhjentää astianpesukoneen, eilinen päivälliselke tehty kanakeitto teki kauppansa tänään...huomiseen saa jäädä leipominen. Juu, tytsyt saa koristella piparit..

        Aattona tulee mun porukat meille, tarttee ruoat kyhätä koko porukalle, isäntä paistaa kyllä sian...en ala siihin hommaan. 😃

        Onneksi joulu on kerran vuodessa vaan...

        Mitäs meinaat kertoa?😀


      • kai.sekin.tulee
        mazy kirjoitti:

        Tänään en jaksannu tehä mitään muuta, kun pestä likat, pestä ja lajitella pyykit ja tyhjentää astianpesukoneen, eilinen päivälliselke tehty kanakeitto teki kauppansa tänään...huomiseen saa jäädä leipominen. Juu, tytsyt saa koristella piparit..

        Aattona tulee mun porukat meille, tarttee ruoat kyhätä koko porukalle, isäntä paistaa kyllä sian...en ala siihin hommaan. 😃

        Onneksi joulu on kerran vuodessa vaan...

        Mitäs meinaat kertoa?😀

        tuleeko myöskin se entisesi joka notkuu vanhempiesi kanssa


      • Hiseemyöspahalle
        mazy kirjoitti:

        Huomenna 3 pellillistä joulupipareita ja luumutorttuja...kyllä niistä joutaisi Peppiksellekin. 😊

        Macyn selitykset pieruista ja turvotuksista yms on aika herttaisia. Nainenkin on ihminen. 😊👌

        Harmis-poloinenhan järkyttyy, kun macy kertoo, että ihan sitä ihtiään tulee naiseltakin pönttöön kakkosella käydessä, mutta ei siitä tarvitse numeroa silti tehdä, niinkuin miehenkään. 🤣


      • Hiseemyöspahalle kirjoitti:

        Macyn selitykset pieruista ja turvotuksista yms on aika herttaisia. Nainenkin on ihminen. 😊👌

        Harmis-poloinenhan järkyttyy, kun macy kertoo, että ihan sitä ihtiään tulee naiseltakin pönttöön kakkosella käydessä, mutta ei siitä tarvitse numeroa silti tehdä, niinkuin miehenkään. 🤣

        Olet sairas ihminen, sulla on varmaan joku fetissi kun tuollaisia luonnottomuksia pidät herttaisena.


      • Imperiuminvastaisku
        Harmaaritari kirjoitti:

        Olet sairas ihminen, sulla on varmaan joku fetissi kun tuollaisia luonnottomuksia pidät herttaisena.

        Luonnollisuus on herttaista. Sinä taas olet sairas, kun romantisoit kaiken luonnottomaksi.

        Kaikesta ei tarvitse tehdä numeroa, mutta kaikki ihmiset toimii samalla tavalla. Se on tervettä tietää. Miksi niitä pitää romantisoida? Ei paskan murjominen tarvitse olla romantiikkaa. Mutta ei tarvitse romantisoida ajatusta, ettei naiset paskanna ollenkaan, vaan tuoksuvat ruusulle aina.


      • Imperiuminvastaisku kirjoitti:

        Luonnollisuus on herttaista. Sinä taas olet sairas, kun romantisoit kaiken luonnottomaksi.

        Kaikesta ei tarvitse tehdä numeroa, mutta kaikki ihmiset toimii samalla tavalla. Se on tervettä tietää. Miksi niitä pitää romantisoida? Ei paskan murjominen tarvitse olla romantiikkaa. Mutta ei tarvitse romantisoida ajatusta, ettei naiset paskanna ollenkaan, vaan tuoksuvat ruusulle aina.

        Luonnollisuus ei ole koskaan herttaista, se on julmaa eloonjäämiskamppailua_En viitsi pistää videolinkkejä.

        Romantiikka, haaveet ja unelmat ovat herttaisia, miksei niitä saisi olla? Pidä sinä vaan herttaisena loiskuvaa vessannpönttöä, minusta on mukavaa jos vesihana vain vienosti lorisee naisen puuteroidessa nättiä nenäänsä :D


      • Mietippätätä
        Harmaaritari kirjoitti:

        Luonnollisuus ei ole koskaan herttaista, se on julmaa eloonjäämiskamppailua_En viitsi pistää videolinkkejä.

        Romantiikka, haaveet ja unelmat ovat herttaisia, miksei niitä saisi olla? Pidä sinä vaan herttaisena loiskuvaa vessannpönttöä, minusta on mukavaa jos vesihana vain vienosti lorisee naisen puuteroidessa nättiä nenäänsä :D

        Ja etsi sinä vaan sitä haavekuvaasi rauhassa. Toiset voi etsiä lumimiestä ja yksisarvista. Ei kai sekään kirllettyjä tuon rinnalla. 😊

        Mutta kun ajattelet täällä palstalla kovin lapsia, mitä sanoisit tytöille jotka ymmärtävät totuuden? Että on olemassa yksisarvisiakin, mutta kun pierastessa haisit oikealle paskalle, unohda...


      • mikä on sinulle herttainen?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Luonnollisuus ei ole koskaan herttaista, se on julmaa eloonjäämiskamppailua_En viitsi pistää videolinkkejä.

        Romantiikka, haaveet ja unelmat ovat herttaisia, miksei niitä saisi olla? Pidä sinä vaan herttaisena loiskuvaa vessannpönttöä, minusta on mukavaa jos vesihana vain vienosti lorisee naisen puuteroidessa nättiä nenäänsä :D

        Luonnollisuus ei ole rumaa jos ei ole joutunut elää luonnottomissa oloissa selvitäkseen josta jää sieluun arpia, joudumme miettimään.

        Hyvä esimerkki on kesitetyn eläimen ja villin lajin kanssa.

        Ihmisiä samallaisia,onko ihminen luonnottonampi turvallisissa vai turvatoimissa oloissa elää?
        Ihminenkin voi olla villi mutta onko hän luonnollisempi kuin ihminen joka elänyt turvallisen elämän?


      • kai.sekin.tulee kirjoitti:

        tuleeko myöskin se entisesi joka notkuu vanhempiesi kanssa

        Ei tule, ei ole kutsuttu. Eiköhän hän vietä jouluaan oman perheensä kanssa. ☺️


      • Hiseemyöspahalle kirjoitti:

        Macyn selitykset pieruista ja turvotuksista yms on aika herttaisia. Nainenkin on ihminen. 😊👌

        Harmis-poloinenhan järkyttyy, kun macy kertoo, että ihan sitä ihtiään tulee naiseltakin pönttöön kakkosella käydessä, mutta ei siitä tarvitse numeroa silti tehdä, niinkuin miehenkään. 🤣

        Hehh, enpä ole tuolleen asiaa aatellutkaan et olisi herttaista. Luonnollista vaan ja luonnollisista asioista puhuminen noh, tuntuu luonnolliselle...niitä ees niin mieti. 😃

        Eihän tässä mitään muumeja kumminkaan olla, välillä ilmaa kertyy suoleen ja pierasut helpottaa painetta...ihan niinko pojillakin.


    • Mjoo

      Vai että missikisojakin täällä järjestellään.

      (naurua)

      • Olen aina ollut siinä uskossa, että riittää sanataiteellinen ulkonäkö.

        Muotovalio

        (Hirn)


      • hyvä ettei tissikisoja sentään har har ;D


      • peppupupu kirjoitti:

        hyvä ettei tissikisoja sentään har har ;D

        Jos palstan naiset tahtoo tissikisamittelön pitää en usko että kenellekään palstajannnulla on mitään sita vastaan :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jos palstan naiset tahtoo tissikisamittelön pitää en usko että kenellekään palstajannnulla on mitään sita vastaan :D

        älä luule..mä en vois osallistua mihinkään koska dark force tällä palstalla. olen kuin Mao,mua pitää sensuroida lol ei siis olis reilua:D


      • peppupupu kirjoitti:

        älä luule..mä en vois osallistua mihinkään koska dark force tällä palstalla. olen kuin Mao,mua pitää sensuroida lol ei siis olis reilua:D

        mutta eikös oikeat missikisat nyt oo vähän kuin tissikisat??:D tai eipäs muuten ole,nää isommat ja hienommat,koko kokonaisuus vaikuttaa..tietty tollaset miss lande kisat on jotain muuta lol


    • Kaisanoasaa

      Palstalla ei ole missin tasoisia naisia. Luultavasti ovat ulkonäöltään tavis rumia johanna tukiaisen tasoisia naisia.

      • totanoinnii

        Onko peppis sinun mielestäsi tuksun tasoinen?
        Sulla on omituinen naismaku.


    • wanhaämmä

      Aika vaikea kysymys. Mutta vastaan että Valtakunta on herttaisin.

      Henkisesti kauniita on useampia, en lähde valitsemaan.

      • valtis on kyllä ollut herttainen,totta :)


      • helmiä_sioille

        Tämähän oli sarkasmia?


      • trollli
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Tämähän oli sarkasmia?

        No aattele ite, kyllä typeräkin voi olla herttainen. Mulla asuu yks Downin syndroomaa sairastava aikuinen nainen täällä, oikea tunne ihminen ja herttaisempaa ihmistä en ole tavannut.
        Pettymys myös tulee ilmi joskus kun joku on ilkeä hänelle, jos hän sen ilkeyden tajuaa... aina ei onneks edes ymmärrä joidenkin kieroimpia sutkautuksia!

        Ihan oikeesti sairaiden kuten downin syndroomaa sairastavien alentavaa kohtelua en ymmärrä, mitä sellaista ylemmyyden tunnetta joku voi saada, tai korottamalla omaa itseään, vertaamalla ihan huvikseen hoksnokkaa?
        Kyseinen hoitaja ei ole enää meillä, kiusaamassa ketään, ei minuakaan... kun sai niin paljon paremman työtarjouksen sattumalta niin otti lopputilin täältä ihan itse... fiksu kun oli viimeisen päälle! Harmi kun se työpaikka oli 3kk koeajalla, ja teki kai sielläkin jonkin källin, kun ... eipä ole mun murheeni enää ja niin kovaa työvoima pulaa tuskin koskaan tulee ett palkkaisin takaisin.


      • Luulin että inhoat minua, tämä oli erittäin yllättävää.

        Minua inhoaa moni juurikin vain heidän oletuksien takia.😳

        Puhuin tänään joululahjajonossa miehen kanssa, jolla on 5 lasta vaikka oli ulkomaalainen neuvoin häntä niin paljon kuin kerkesin kasvatuksessa kertomalla omani näkemykseni” kun tärkeintä lapsen koulutus, ettei uudelleen joudu aikuisena kouluttautuu, kärsimään köyhyydestä ja olla muiden elätettävänä”


      • wanhaämmä
        valtakunta kirjoitti:

        Luulin että inhoat minua, tämä oli erittäin yllättävää.

        Minua inhoaa moni juurikin vain heidän oletuksien takia.😳

        Puhuin tänään joululahjajonossa miehen kanssa, jolla on 5 lasta vaikka oli ulkomaalainen neuvoin häntä niin paljon kuin kerkesin kasvatuksessa kertomalla omani näkemykseni” kun tärkeintä lapsen koulutus, ettei uudelleen joudu aikuisena kouluttautuu, kärsimään köyhyydestä ja olla muiden elätettävänä”

        Höpsistä! Vaikka en ole taatusti yhdenkään ihmisen kanssa joka asiasta samaa mieltä, ilmaisen oman mielipiteeni suoraan ja keskustelen mielenkiinnolla niistä erimielisyyksistä, se ei todellakaan tarkoita ettenkö pitäisi jostain ihmisestä tai jostain muusta sen ihmisen piirteestä, toiminnasta, mielipiteestä... :)


    • Täällä ei ou mittään palstakaunotarta.

      Toista oli miehen logiikassa sen kulta aikoina.

      • Tai no onhan täällä tietty tosi..typy harvinaisena vierailijana.


      • Siellä oli monilla profiilissa kasvokuvat, ihmeen monella naisella mut myös miehillä...


      • mazy kirjoitti:

        Siellä oli monilla profiilissa kasvokuvat, ihmeen monella naisella mut myös miehillä...

        Siihen aikaan oli vähemmän trolleja ja varsinkin niitä jotka keksivät päästään jotain perättömyyksiä kirjoittajista niin uskalsivat pitää kasvokuviaan.

        Nykyaikana on toisin ja kun on riski, että joku kotipaikkakuntalainen lukee niitä valheita niin saattaa ottaa tosissaan ja kertoa niitä eteenpäin ainakin jos, tuo henkilö ei ole mikään kokenut palstanlukija.


      • hullu_ukko kirjoitti:

        Siihen aikaan oli vähemmän trolleja ja varsinkin niitä jotka keksivät päästään jotain perättömyyksiä kirjoittajista niin uskalsivat pitää kasvokuviaan.

        Nykyaikana on toisin ja kun on riski, että joku kotipaikkakuntalainen lukee niitä valheita niin saattaa ottaa tosissaan ja kertoa niitä eteenpäin ainakin jos, tuo henkilö ei ole mikään kokenut palstanlukija.

        Juu ihan totta turiset. Riskinsä, että kuva myös leviää asiattomiin osoitteisiin ja joku käyttää kuvaa väärin, naamaa loaten jutuillaan...

        Yks tuttava puhui, et hänen kasvoillaan oli myyty jotakin kamaa ja näin loattu täysin asiaan mitenkään sotkeentumaton ihminen maineineen.


    • Teknodonna

      Mjoo

      Kheopsin pyramidista on skannattu uusi sali. Mitähän jännää sieltä löytyy.

      (Hihitystä)

      • Teknodonna

        Varmaan pölyisiä ajatuksia elämästä ja jonkun muijan korvikset.

        (Hirn)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Varmaan pölyisiä ajatuksia elämästä ja jonkun muijan korvikset.

        (Hirn)

        Mjaa-a

        Mä ihan mielenkiinnolla odotan tätä tulevaa uutista, sillä tila on suhteellisen suuri (n.450 m3).

        Itse olen käynyt tuolla paikan päällä, ja rakennelmien mittasuhteet ovat järkyttävän isoja. Kyllä sinne varmaan mahtuu vaikka mitä.

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa-a

        Mä ihan mielenkiinnolla odotan tätä tulevaa uutista, sillä tila on suhteellisen suuri (n.450 m3).

        Itse olen käynyt tuolla paikan päällä, ja rakennelmien mittasuhteet ovat järkyttävän isoja. Kyllä sinne varmaan mahtuu vaikka mitä.

        (Naurua)

        Mjuu

        Jos taas ajatellaan kuinka suuri esmes tämä paikka on, niin voidaan hyvällä syyllä sanoa että se on rajaton.

        Eli siis paljon suurempi.

        Miksi siis tänne en mahdu edes laatikollista irtorojua?

        (Hirn)


    • Joo, en rupea enää mihinkään!

      En.

      En kirjoita, en laula, en tanssi. En.

      Nyt riittää.

      Enkä osallistu tähänkään.

      En saa olla missään ja minua kiusataan. En ala. Mistään ei tule mitään.

      Homma seis. En äänestä yhtään mitään. Minut kuitenkin deletoidaan ja viskataan pellolle.

      Joo, se on siinä. Kyllä nämä äänestykset joutaa v.ttuun.

      • Olit aika herttainen viimeiseen lauseeseen asti, se karkeudessaan pilasi herkän tunnelman :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Olit aika herttainen viimeiseen lauseeseen asti, se karkeudessaan pilasi herkän tunnelman :D

        No se lipsahti. Klo on jo 22.34


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Olit aika herttainen viimeiseen lauseeseen asti, se karkeudessaan pilasi herkän tunnelman :D

        Toi ei ollu runo.

        Se oli attent..kanditt...no oli mikä oli, kannanotto.

        Täällä ei missikisoihin ruveta. Siinä joudutaan taas äänestämään. Kohta on talkoot pystyssä.

        Joko se yks nukkuu? Saanko minä nyt olla tässä?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Toi ei ollu runo.

        Se oli attent..kanditt...no oli mikä oli, kannanotto.

        Täällä ei missikisoihin ruveta. Siinä joudutaan taas äänestämään. Kohta on talkoot pystyssä.

        Joko se yks nukkuu? Saanko minä nyt olla tässä?

        Muutan Timbuktuun.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Toi ei ollu runo.

        Se oli attent..kanditt...no oli mikä oli, kannanotto.

        Täällä ei missikisoihin ruveta. Siinä joudutaan taas äänestämään. Kohta on talkoot pystyssä.

        Joko se yks nukkuu? Saanko minä nyt olla tässä?

        Juu saat. tänään onkin ollut rauhallista, ja eilen. Ehkä tuli bannit trollille tai jotain.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Juu saat. tänään onkin ollut rauhallista, ja eilen. Ehkä tuli bannit trollille tai jotain.

        Onko ollut rauhallista? Taivaan kiitos. Luulin jo, että minun pitää luovuttaa. Ihan mahdotonta.

        Heti hyökätään kun nähdään pätkäkin punaista lettiä ja vaappuva olemukseni.

        En ehtinyt viimeksi sanoa kissaakaan kun nurkan takaa tuli jo kimppuun...

        Olisiko se pantu nyt kerrankin jäähylle??

        Mut litistetään täällä muuten, ankeaa. Kur.

        :( Ota mua nilkasti kiinni jos taas alkaa riipimään minua takaovesta ulos...

        Alan käymään täällä öisin kun ahdistelija kuorsaa...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Juu saat. tänään onkin ollut rauhallista, ja eilen. Ehkä tuli bannit trollille tai jotain.

        Onko ollut rauhallista? Taivaan kiitos. Luulin jo, että minun pitää luovuttaa. Ihan mahdotonta.

        Heti hyökätään kun nähdään pätkäkin punaista lettiä ja vaappuva olemukseni.

        En ehtinyt viimeksi sanoa kissaakaan kun nurkan takaa tuli jo kimppuun...

        Olisiko se pantu nyt kerrankin jäähylle??

        Mut litistetään täällä muuten, ankeaa. Kur.

        :( Ota mua nilkasti kiinni jos taas alkaa riipimään minua takaovesta ulos...

        Alan käymään täällä öisin kun ahdistelija kuorsaa...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Onko ollut rauhallista? Taivaan kiitos. Luulin jo, että minun pitää luovuttaa. Ihan mahdotonta.

        Heti hyökätään kun nähdään pätkäkin punaista lettiä ja vaappuva olemukseni.

        En ehtinyt viimeksi sanoa kissaakaan kun nurkan takaa tuli jo kimppuun...

        Olisiko se pantu nyt kerrankin jäähylle??

        Mut litistetään täällä muuten, ankeaa. Kur.

        :( Ota mua nilkasti kiinni jos taas alkaa riipimään minua takaovesta ulos...

        Alan käymään täällä öisin kun ahdistelija kuorsaa...

        No ny ei litistyny kun tuli tuplat :D Itseasiassa eilen aamulla kun pistin yhden avauksen ei se sitten poistunutkaan vaikka sitä laittaessa olin ihan varma että lähtee samantien. Jotain outoa siinä lauantaissa oli mutta tilanne seestyi jo eilen.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No ny ei litistyny kun tuli tuplat :D Itseasiassa eilen aamulla kun pistin yhden avauksen ei se sitten poistunutkaan vaikka sitä laittaessa olin ihan varma että lähtee samantien. Jotain outoa siinä lauantaissa oli mutta tilanne seestyi jo eilen.

        Tulee tuplia kun pikkuiset kätöset tärisee kun koko ajan pitää olla varppeillaan...

        En oo nyt oikein ehtiny kun loppukuu tulee olemaan huisketta ja hulinaa,
        mutta onneksi sinä olet täällä, ni on joku tolkku ja valvova silmä.

        On ollut niin omituista palstamenoa, mutta hyvä, jos homma alkaa sattumaan reimareiden väliin.

        Ja jos minäkin saisin olla täällä (hyrinää), vihdoin. Rauhassa, ja tyytyväisenä. Tsniiin, mahdotonta kiusimista on ollut...

        Tiesitkös, runojakaan ei tule enää ulos. Menin lukkoon ukkelista..:/


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No ny ei litistyny kun tuli tuplat :D Itseasiassa eilen aamulla kun pistin yhden avauksen ei se sitten poistunutkaan vaikka sitä laittaessa olin ihan varma että lähtee samantien. Jotain outoa siinä lauantaissa oli mutta tilanne seestyi jo eilen.

        Tulee tuplia kun pikkuiset kätöset tärisee kun koko ajan pitää olla varppeillaan...

        En oo nyt oikein ehtiny kun loppukuu tulee olemaan huisketta ja hulinaa,
        mutta onneksi sinä olet täällä, ni on joku tolkku ja valvova silmä.

        On ollut niin omituista palstamenoa, mutta hyvä, jos homma alkaa sattumaan reimareiden väliin.

        Ja jos minäkin saisin olla täällä (hyrinää), vihdoin. Rauhassa, ja tyytyväisenä. Tsniiin, mahdotonta kiusimista on ollut...

        Tiesitkös, runojakaan ei tule enää ulos. Menin lukkoon ukkelista..:/


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tulee tuplia kun pikkuiset kätöset tärisee kun koko ajan pitää olla varppeillaan...

        En oo nyt oikein ehtiny kun loppukuu tulee olemaan huisketta ja hulinaa,
        mutta onneksi sinä olet täällä, ni on joku tolkku ja valvova silmä.

        On ollut niin omituista palstamenoa, mutta hyvä, jos homma alkaa sattumaan reimareiden väliin.

        Ja jos minäkin saisin olla täällä (hyrinää), vihdoin. Rauhassa, ja tyytyväisenä. Tsniiin, mahdotonta kiusimista on ollut...

        Tiesitkös, runojakaan ei tule enää ulos. Menin lukkoon ukkelista..:/

        Tuplaan koko ketjun. Koneenikin on hermostunut.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tulee tuplia kun pikkuiset kätöset tärisee kun koko ajan pitää olla varppeillaan...

        En oo nyt oikein ehtiny kun loppukuu tulee olemaan huisketta ja hulinaa,
        mutta onneksi sinä olet täällä, ni on joku tolkku ja valvova silmä.

        On ollut niin omituista palstamenoa, mutta hyvä, jos homma alkaa sattumaan reimareiden väliin.

        Ja jos minäkin saisin olla täällä (hyrinää), vihdoin. Rauhassa, ja tyytyväisenä. Tsniiin, mahdotonta kiusimista on ollut...

        Tiesitkös, runojakaan ei tule enää ulos. Menin lukkoon ukkelista..:/

        Joo, no nyt tulee tuplana, korvaat poissaoloa määrällä :D

        Ikäväähän se kiusiminen on kun menee ihan mahdottomaks, hyvinhän sä oot kyllä vetäny kuiteskiin, jatkat vaan samalla linjalla mitä nyt oot menny. Eihän sitä koskaan tiedä koska taas alkaa tapahtumaan mutta katotaan ny, toistaseks on rauhallista ja ei sua varmaan nujerreta ny enää kun alat potkiin takas, mikä taitaa olla se oikee suhtautumistapa kuiteskin älyttömyyksiin.

        Kyllä ne runotkin sieltä varmaan kohta taas pukkaa tulemaan, ja tuleekin sitten hyviä :) ny minun kyllä pitää mennä nukkumaan, tai ainakin yrittään. Oikeen hyviä öitä misspönttikselle, kiva kun tulit takas etkä meitä hyljänny, en oo varmaan ainoa joka sitä mieltä :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No ny ei litistyny kun tuli tuplat :D Itseasiassa eilen aamulla kun pistin yhden avauksen ei se sitten poistunutkaan vaikka sitä laittaessa olin ihan varma että lähtee samantien. Jotain outoa siinä lauantaissa oli mutta tilanne seestyi jo eilen.

        Sinut vietiin minulta.. Mihin Harmaaritari pantiin?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sinut vietiin minulta.. Mihin Harmaaritari pantiin?

        Tässähän minä vielä, Ihan just kyllä sinne nukkumaan :)

        Onkohan toi tämmöstä rallia nyynä tuossa nyt se ilmeisin? vaaninut päiväkausia täällä hiljaa, ei v..u jos on niin kyllä sairasta touhua hällä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, no nyt tulee tuplana, korvaat poissaoloa määrällä :D

        Ikäväähän se kiusiminen on kun menee ihan mahdottomaks, hyvinhän sä oot kyllä vetäny kuiteskiin, jatkat vaan samalla linjalla mitä nyt oot menny. Eihän sitä koskaan tiedä koska taas alkaa tapahtumaan mutta katotaan ny, toistaseks on rauhallista ja ei sua varmaan nujerreta ny enää kun alat potkiin takas, mikä taitaa olla se oikee suhtautumistapa kuiteskin älyttömyyksiin.

        Kyllä ne runotkin sieltä varmaan kohta taas pukkaa tulemaan, ja tuleekin sitten hyviä :) ny minun kyllä pitää mennä nukkumaan, tai ainakin yrittään. Oikeen hyviä öitä misspönttikselle, kiva kun tulit takas etkä meitä hyljänny, en oo varmaan ainoa joka sitä mieltä :)

        No nii.

        Hyvää yötä.

        Jos tulee paha paikka, älä jätä mua suden suuhun...

        Ja joo, onneksi tiedän, että sun lisäksi täällä on oikeasti VARMASTI muutamia hyviä tyyppejä, ja että he ovat sitä mitä ovat, oikeita henkilöitä. Mihinkään uuteen merkkiin tässä ei kyllä enää lähdetä luottamaan...

        Makeita unia...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tässähän minä vielä, Ihan just kyllä sinne nukkumaan :)

        Onkohan toi tämmöstä rallia nyynä tuossa nyt se ilmeisin? vaaninut päiväkausia täällä hiljaa, ei v..u jos on niin kyllä sairasta touhua hällä.

        On se... :(


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tässähän minä vielä, Ihan just kyllä sinne nukkumaan :)

        Onkohan toi tämmöstä rallia nyynä tuossa nyt se ilmeisin? vaaninut päiväkausia täällä hiljaa, ei v..u jos on niin kyllä sairasta touhua hällä.

        On se... :(


      • Harmaaritari
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No nii.

        Hyvää yötä.

        Jos tulee paha paikka, älä jätä mua suden suuhun...

        Ja joo, onneksi tiedän, että sun lisäksi täällä on oikeasti VARMASTI muutamia hyviä tyyppejä, ja että he ovat sitä mitä ovat, oikeita henkilöitä. Mihinkään uuteen merkkiin tässä ei kyllä enää lähdetä luottamaan...

        Makeita unia...

        Juu, kiits, taitas sunkin ehkä olla viisainta poistua. Tuohon tais just tulla taas sellasta seuraa että jätetään se ittekseen kötisemään, palataan sitten taas paremmalla aikaa :)


      • Tniin... minä en ole rotta, en edes hamsteri :(

        Mene pois tuhma. Anna minun olla.


      • Tniin... minä en ole rotta, en edes hamsteri :(

        Mene pois tuhma. Anna minun olla.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Juu, kiits, taitas sunkin ehkä olla viisainta poistua. Tuohon tais just tulla taas sellasta seuraa että jätetään se ittekseen kötisemään, palataan sitten taas paremmalla aikaa :)

        Joo, minä lähden pois. En jää yksin tuon kanssa. :(


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo, minä lähden pois. En jää yksin tuon kanssa. :(

        Hyviä öitä vielä sulle, mennään nukkumaan :) taustaininää ei edes noteerata.


    • Söpöläinen-kin

      Mistä hemmetistä sen voi tietää, kun ei täällä ole kukaan omalla pärstäkertoimellaan esillä? Vai tarkoitetaanko tässä sitä, miten ja mitä kirjoittelee? Se pitäisi aloituksessa jotenkin osoittaa.

      • Kyllä sen tietää, mutta tähän ei ruveta.


    • Moniniinkujalla

      Peppupupukin kuullostaa herttaiselle. Mutta jos käännetään sama suoremmaksi... persejänis, niin monen innostus laantuu? Miksi? Koska on tunteet!!! Sama ihminen voisi olla yhä takana, mutta tunteet olisivat kääntyneet??? Miksi??? Koska ette välitä asiasta mistä joku puhuu!!!

      Sori vaan peppis.... mutta näin oikeasti on asiat!!

      • Moron

        Tosin... kertoo tämä jotain itse peppupupustakin, miksi on nikin valinnut ja profiilikuvan. Wämmä, wuppis, macy eikä moni muu tee noin ja odota samaa mitä peppis ehkä?

        Voi ajatella kuitenkin... dorkat! 😂 se harmaa mössö luukopansisällä on nimetty aivoiksi! 🤪


      • koska tää suomi24 on niin jänskä ettei täällä voi vaihtaa nimeä ollenkaan,eikä tällä hetkellä kuvaakaan että silleen: p mä olen perspupuna matkannut aika pitkään,olis kyllä kiva vaihtaa se jo kun jossain keskusteluissa toi nimi ei oikein ilahduta. yritäppä vetää vakavaa linjaa peppupupuna jossain älykkö tai terveys palstalla lol
        turha tosta mun kuvasta on itkeä,kaikki kyllä muistaa mun erilaiset kuvat. olen näitä harvoja täällä joka on ollut omalla lärvillä,alusta alkaen..


      • tiesitkö

        Ei nimi naista pahenna.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe