Onko teillä semmoista kokemusta, että mikään ei ikinä onnistu? Siinä voimattomootuu.
Mikään ei koskaan onnistu
11
<50
Vastaukset
Harjoituksen ja kokemuksen puutettu.
Jossain vaiheessa käy niin, että vallan erinomaista rupeaa pukkaamaan, vaikka vain keskinkertaista yrittää.
In my dreams.- aitoriitta
Älä nyt ole masis. Uskon, että sinun parhaat päiväsi ovat vielä edessä. Maltat vain odottaa😁👍
- Läski-ukko
On kyllä en laihdu millään vaikka kuntoilen joka päivä ja hikoilen kuin sika.
- viisvee
elämä kiertää kehää niin on aina lähtö ruurussa mistä pois, turhautuminen vie sitten voima varoja ja päättely kyky heikkenee entisestään,
Joskus, niitäkin päiviä mahtuu vuoteen kun tuolle tuntuu. Välillä välillä..
- trollli
Tänään viimeeksi kun tein täytekakkua ja päälle piti laittamani marsipaanin. Oli ostetusta marsipaanista kyse, jonka mä värjäsin itse elintarvikevärillä. Jokin meni nyt pieleen, vrjäys kyllä onnistui hyvin, sain marmodoidun pinnan aikaiseksi, ihan suunnitellusti. Sen jälkeen sitt vaikeudet alkoivatkin, se perhanan marsipaani tarttui kaulimeen.
Siinä kohdassa siirsin marsipaanin kylmäkaappiin sekä kaulimen myös... lähdin kahvitauolle.
Hetken kuluttua otin työn uudelleen esille... marsipaani oli yhtä halukas tarttumaan kaulimeen.
Uus yritys kahden leivinpaperin välissä ja homma sujui kuin tanssi, paitsi sen päällinmäisen paprerin irroitusjoka oli työn ja tuskan takana. Viimein sain marsipaanin sen kaulimen ympärille jotenkuten ja toinen reunakin oli kakun laidan yli sopivasti lautasella, yli puolen välin kakun päällä, kun marsipaani oli juuttunut taas kiinni... (siinä vaiheessa hitsas täysin tunteet yli laitojen)
Nostin sen kermavaahtoisen marsipaanin sen kakun päältä, ja sujautin sen puhtaalle lautaselle!
Täytetty kakku kylmiöön ja ilmoitus keittiön väelle; "Tuon lautasella olevan marsipaanin saa syödä vapaasti... jos joku sitä haluaa, mä en enää käytä sitä. Kakkua mä tulen koristelemaan; kun ensin hiukan käyn kiroilemassa pihalla, pakkasessa!"
Menin kuntosaliini ja otin harjoitushanskat, Juntunen avusti siinä hetkisen ja juttelimme havukoristeista samalla, kun mä mä hakkasin säkkiä! Mutt kakku ei lentänyt työpöydältä, vaikka suoraan sanottuna, kyllä teki mieli huitaista sekin roskiin. Loppujen lopuksi, sain sen kakun valmiiksi, kermakakkuna ja ruutupursoitetun kakun päällä oli; marsipaanisia ruusuja ja lehtiä, jotka tein jo eilen valmiiksi! Asiakas (tuttava) haki kakkunsa ja oli tyytyväinen siihen, ainakin niin sanoi.
Mua jurppii vieläkin... mä en tiedä mikä meni pieleen, se oli ehkä viideskymmenes marsipaanikakku, eikä aikaisemmin tuollaista showta ole koskaan päällisen laittamisessa ollut! Nöy.
Jos muu ei onnistu, niin laiskottelu ainakin onnistuu..Ja oikein luontevasti onnistuukin. Sitä paitsi mä olen ihan varma, että osaisin tehdä lähes mitä vain, jos asiaan paneutuisin... Tähän Kolme Kovaa.. ;P
"Viisas Oppii Muiden Virheistä.. Älykäs Omista.. Tyhmä ei Omistakaan..".
"TosiAsioiden Tunnistaminen/Tunnustaminen on Kaiken Viisauden Alku.."
"Anna minulle rohkeutta muuttaa asioita joihin voin vaikuttaa.. Ja voimaa hyväksyä asiat joihin en voi vaikuttaa ja viisautta erottaa nämä asiat toisistaan.."
.. Kyl Näin.. O.. ;D- ja.tosi.riitasia
naiset osaavat olla hankalia ja saavat voimattomiksi ja mikään ei ole helppoa eli ovat tosi vaikeita tapauksia
- miksi.niin.miksi
miksi naisten kanssa mikään ei onnistu ei edes päivän selvä asia
Onnistuminen on homoille! 110% hetero
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337253Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654400Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543462Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5063165Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361763Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201701- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791485Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436