Mikään ei koskaan onnistu

Onko teillä semmoista kokemusta, että mikään ei ikinä onnistu? Siinä voimattomootuu.

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harjoituksen ja kokemuksen puutettu.

      Jossain vaiheessa käy niin, että vallan erinomaista rupeaa pukkaamaan, vaikka vain keskinkertaista yrittää.

      In my dreams.

    • aitoriitta

      Älä nyt ole masis. Uskon, että sinun parhaat päiväsi ovat vielä edessä. Maltat vain odottaa😁👍

    • Läski-ukko

      On kyllä en laihdu millään vaikka kuntoilen joka päivä ja hikoilen kuin sika.

    • viisvee

      elämä kiertää kehää niin on aina lähtö ruurussa mistä pois, turhautuminen vie sitten voima varoja ja päättely kyky heikkenee entisestään,

    • Joskus, niitäkin päiviä mahtuu vuoteen kun tuolle tuntuu. Välillä välillä..

    • trollli

      Tänään viimeeksi kun tein täytekakkua ja päälle piti laittamani marsipaanin. Oli ostetusta marsipaanista kyse, jonka mä värjäsin itse elintarvikevärillä. Jokin meni nyt pieleen, vrjäys kyllä onnistui hyvin, sain marmodoidun pinnan aikaiseksi, ihan suunnitellusti. Sen jälkeen sitt vaikeudet alkoivatkin, se perhanan marsipaani tarttui kaulimeen.

      Siinä kohdassa siirsin marsipaanin kylmäkaappiin sekä kaulimen myös... lähdin kahvitauolle.
      Hetken kuluttua otin työn uudelleen esille... marsipaani oli yhtä halukas tarttumaan kaulimeen.
      Uus yritys kahden leivinpaperin välissä ja homma sujui kuin tanssi, paitsi sen päällinmäisen paprerin irroitusjoka oli työn ja tuskan takana. Viimein sain marsipaanin sen kaulimen ympärille jotenkuten ja toinen reunakin oli kakun laidan yli sopivasti lautasella, yli puolen välin kakun päällä, kun marsipaani oli juuttunut taas kiinni... (siinä vaiheessa hitsas täysin tunteet yli laitojen)

      Nostin sen kermavaahtoisen marsipaanin sen kakun päältä, ja sujautin sen puhtaalle lautaselle!
      Täytetty kakku kylmiöön ja ilmoitus keittiön väelle; "Tuon lautasella olevan marsipaanin saa syödä vapaasti... jos joku sitä haluaa, mä en enää käytä sitä. Kakkua mä tulen koristelemaan; kun ensin hiukan käyn kiroilemassa pihalla, pakkasessa!"

      Menin kuntosaliini ja otin harjoitushanskat, Juntunen avusti siinä hetkisen ja juttelimme havukoristeista samalla, kun mä mä hakkasin säkkiä! Mutt kakku ei lentänyt työpöydältä, vaikka suoraan sanottuna, kyllä teki mieli huitaista sekin roskiin. Loppujen lopuksi, sain sen kakun valmiiksi, kermakakkuna ja ruutupursoitetun kakun päällä oli; marsipaanisia ruusuja ja lehtiä, jotka tein jo eilen valmiiksi! Asiakas (tuttava) haki kakkunsa ja oli tyytyväinen siihen, ainakin niin sanoi.

      Mua jurppii vieläkin... mä en tiedä mikä meni pieleen, se oli ehkä viideskymmenes marsipaanikakku, eikä aikaisemmin tuollaista showta ole koskaan päällisen laittamisessa ollut!

    • Nöy.
      Jos muu ei onnistu, niin laiskottelu ainakin onnistuu..Ja oikein luontevasti onnistuukin. Sitä paitsi mä olen ihan varma, että osaisin tehdä lähes mitä vain, jos asiaan paneutuisin.

    • .. Tähän Kolme Kovaa.. ;P

      "Viisas Oppii Muiden Virheistä.. Älykäs Omista.. Tyhmä ei Omistakaan..".

      "TosiAsioiden Tunnistaminen/Tunnustaminen on Kaiken Viisauden Alku.."

      "Anna minulle rohkeutta muuttaa asioita joihin voin vaikuttaa.. Ja voimaa hyväksyä asiat joihin en voi vaikuttaa ja viisautta erottaa nämä asiat toisistaan.."

      .. Kyl Näin.. O.. ;D

    • ja.tosi.riitasia

      naiset osaavat olla hankalia ja saavat voimattomiksi ja mikään ei ole helppoa eli ovat tosi vaikeita tapauksia

      • miksi.niin.miksi

        miksi naisten kanssa mikään ei onnistu ei edes päivän selvä asia


    • Onnistuminen on homoille! 110% hetero

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1169
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      969
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      923
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      809
    Aihe