ja näkisitte palstamiehiä niin keneen aseesi kiikaritähtäin osuisi ja pam ja tiedät ettei sitä palstamiestä enään olisi
naiset jos olisitte rintamalla
50
141
Vastaukset
Ompa absurdi ajatus, ampua nyt vieraita miehiä palstailun takia....
KonnaKettu kirjoitti:
Haluat kumminki..
Et vaan kehtaa sanoa. :DEn haluva...ei mulla oo antipatiaa ketään teitä ukkoa tai akkova kohtaan. ☺️
mazy kirjoitti:
En haluva...ei mulla oo antipatiaa ketään teitä ukkoa tai akkova kohtaan. ☺️
Niinhän ne murhanaiset aina sanoo.
Kahvi onki sitten myrkytetty.. :DKonnaKettu kirjoitti:
Niinhän ne murhanaiset aina sanoo.
Kahvi onki sitten myrkytetty.. :DNiin ne sanoo, mitä ne ei tarkoita. Mä sanoin mitä tarkoitin. Elä käännä päälaelleen. 😃
En ole kaikkien kanssa kaikesta aina samaa mieltä, mutten minä sen takia ketään ala inhoomaan tai murhia hautomaan..seuransa voi valita. Emmä täällä aikaani kuluttaisi, jos mua joku täällä alkaisi niin ärsyttämään, että mielenterveys alkais horjumaan...
En ole niin itsetuhoinen.☺️mazy kirjoitti:
Niin ne sanoo, mitä ne ei tarkoita. Mä sanoin mitä tarkoitin. Elä käännä päälaelleen. 😃
En ole kaikkien kanssa kaikesta aina samaa mieltä, mutten minä sen takia ketään ala inhoomaan tai murhia hautomaan..seuransa voi valita. Emmä täällä aikaani kuluttaisi, jos mua joku täällä alkaisi niin ärsyttämään, että mielenterveys alkais horjumaan...
En ole niin itsetuhoinen.☺️Mikä eniten täällä välillä pännii, niin vastakkainasettelu...mustavalkoisuus...
Miesten ja naisten mollaaminen ja vähättely..luontoäiti ei ole niin dorka, että se olis luonut miehen ja naisen vihamiehiksi toisilleen, mutta ihminen voi näemmä olla niinkin dorka...
Henkilöhyökkäykset ja jonkun prässääminen käy myös tympäsee...mut murhanhimoa ei sentään herätä.- Sönkkisfani
mazy kirjoitti:
Mikä eniten täällä välillä pännii, niin vastakkainasettelu...mustavalkoisuus...
Miesten ja naisten mollaaminen ja vähättely..luontoäiti ei ole niin dorka, että se olis luonut miehen ja naisen vihamiehiksi toisilleen, mutta ihminen voi näemmä olla niinkin dorka...
Henkilöhyökkäykset ja jonkun prässääminen käy myös tympäsee...mut murhanhimoa ei sentään herätä.Sinä oletkin niitä harvoja fiksuja naisia täällä. Toisten mollaaminen kertoo lähinnä henkilön itsensä huonosta itsetunnosta ei muusta. Kun aikanasa velloo katkeruudessa, niin se alkaa lopulta hirttämään ylälavetilta.
Sönkkisfani kirjoitti:
Sinä oletkin niitä harvoja fiksuja naisia täällä. Toisten mollaaminen kertoo lähinnä henkilön itsensä huonosta itsetunnosta ei muusta. Kun aikanasa velloo katkeruudessa, niin se alkaa lopulta hirttämään ylälavetilta.
En tiedä mistä kunkin kurjat fiilikset juurensa juontaa, mutta en usko että muiden kiusaaminen tai vihaaminen oikeasti mitään auttaa.
Kurjistaa lisää vaan ja vetää synkkiin syövereihinsä..
Meillä varmaan kaikilla on elämässä ollut tuskaa ja surua, henkistä ja fyysistä pahoinvointia, muttei mun mielestä olo korjaannu sysäämälle sitä pitkin ja poikin. Hakemalla hakien jotakuta kehen kohdistaa sen..
Hetkittäin tulee tarve konkretisoida syyllinen ja syyllisiä, mutta tekeekö se tapahtuneita tyhjiksi ja tapahtumattomiksi...ei.mazy kirjoitti:
En tiedä mistä kunkin kurjat fiilikset juurensa juontaa, mutta en usko että muiden kiusaaminen tai vihaaminen oikeasti mitään auttaa.
Kurjistaa lisää vaan ja vetää synkkiin syövereihinsä..
Meillä varmaan kaikilla on elämässä ollut tuskaa ja surua, henkistä ja fyysistä pahoinvointia, muttei mun mielestä olo korjaannu sysäämälle sitä pitkin ja poikin. Hakemalla hakien jotakuta kehen kohdistaa sen..
Hetkittäin tulee tarve konkretisoida syyllinen ja syyllisiä, mutta tekeekö se tapahtuneita tyhjiksi ja tapahtumattomiksi...ei.Sen jotenkin voikin ymmärtää, että joku tietty ihminen on kohdellut tosi rumasti tai aiheittanut paljon pahaa mieltä tms. Ettei siitä tykkää...mutta koko sukupuolen vihaaminen esimerkiksi on ihan mun käsityskyvyn ulottumattomissa.
mazy kirjoitti:
Sen jotenkin voikin ymmärtää, että joku tietty ihminen on kohdellut tosi rumasti tai aiheittanut paljon pahaa mieltä tms. Ettei siitä tykkää...mutta koko sukupuolen vihaaminen esimerkiksi on ihan mun käsityskyvyn ulottumattomissa.
Minä en ainakaan ymmärrä sellaista vihaa. Kerran olisin mustasukkaisena ampunut miestä, jos olisi ollut ase. Kenties mustasukkaisena nainenkin voisi ampua miestä tai sitten mahdollisesti hänen sen hetkistä naiskumppania, jos olisi hänestä mustasukkainen. Muuta ideaa tälle ampumisjutulle en oikein keksi. Olen samaa mieltä, että tämä on kaukaa haettu.
Itse sain muuten tänään naiselta joulukortin. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, sillä olen tainut saada melkein koko vuosikymmenen häneltä kortin. Ainut oli se, että en lukenut häntä enää naisystäviini, sillä hän oli selvästi sanonut, että minun pitäisi löytää parempaa seuraa kuin hän. Hän on minua lähes 20 vuotta vanhempi. Tarkemmin luettuani hänen viimeisen tekstiviestinsä lokakuulta - ymmärsin, että hän ei täysin suhdettamme pistänytkään poikki niin kuin minä äkkisseltään tulkitsin. Tulkitsin, että tarina lukiolaistytöstä, joka tuli tarjoamaan minulle puhelinnumeroaan - sai hänet ajattelemaan, että hän kaksikymmentä vuotta minua vanhempana on minulle huonompaa seuraa kuin häntä 40 vuotta nuorempi lukiolaistyttö. Joulukortti tuli, mutta mitä hänelle sinusta kannattaisi sanoa? Oikeastaan samana päivnä kuin viesti "löydä parempaa seuraa" tuli häneltä minulle niin löysin toisen häntä paljon nuoremman naisen, joka kutsui luoksensa. Toisaalta haluaisin kohdata ensi kesänä pitkäaikaisen naistuttavani, jonka luona olen muutaman kerran ollut yötä nukkumatta kumminkaan samassa sängyssä. MItä kannattaisi sanoa?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minä en ainakaan ymmärrä sellaista vihaa. Kerran olisin mustasukkaisena ampunut miestä, jos olisi ollut ase. Kenties mustasukkaisena nainenkin voisi ampua miestä tai sitten mahdollisesti hänen sen hetkistä naiskumppania, jos olisi hänestä mustasukkainen. Muuta ideaa tälle ampumisjutulle en oikein keksi. Olen samaa mieltä, että tämä on kaukaa haettu.
Itse sain muuten tänään naiselta joulukortin. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, sillä olen tainut saada melkein koko vuosikymmenen häneltä kortin. Ainut oli se, että en lukenut häntä enää naisystäviini, sillä hän oli selvästi sanonut, että minun pitäisi löytää parempaa seuraa kuin hän. Hän on minua lähes 20 vuotta vanhempi. Tarkemmin luettuani hänen viimeisen tekstiviestinsä lokakuulta - ymmärsin, että hän ei täysin suhdettamme pistänytkään poikki niin kuin minä äkkisseltään tulkitsin. Tulkitsin, että tarina lukiolaistytöstä, joka tuli tarjoamaan minulle puhelinnumeroaan - sai hänet ajattelemaan, että hän kaksikymmentä vuotta minua vanhempana on minulle huonompaa seuraa kuin häntä 40 vuotta nuorempi lukiolaistyttö. Joulukortti tuli, mutta mitä hänelle sinusta kannattaisi sanoa? Oikeastaan samana päivnä kuin viesti "löydä parempaa seuraa" tuli häneltä minulle niin löysin toisen häntä paljon nuoremman naisen, joka kutsui luoksensa. Toisaalta haluaisin kohdata ensi kesänä pitkäaikaisen naistuttavani, jonka luona olen muutaman kerran ollut yötä nukkumatta kumminkaan samassa sängyssä. MItä kannattaisi sanoa?Mustasukkaisuus on vakava sairaus, sairaudeksi luen sen sillä se sairastuttaa paitsi mustasukkaisen myös ympäristön.
Olen itsekin ollut aika pahasti mustasukkainen nuorempana, mutta koen että kaikki johtui huonosta itsetunnosta ja olin liian riippuvainen toisesta ihmisestä tai hänen huomiosta...
Ikään kuin omistaisin toisen...typerää.
En osaa sanoa mitä sanoisit, sano jotain mitä tarkoitat? Rehellisyys varmaan kannattaa..☺️mazy kirjoitti:
Mustasukkaisuus on vakava sairaus, sairaudeksi luen sen sillä se sairastuttaa paitsi mustasukkaisen myös ympäristön.
Olen itsekin ollut aika pahasti mustasukkainen nuorempana, mutta koen että kaikki johtui huonosta itsetunnosta ja olin liian riippuvainen toisesta ihmisestä tai hänen huomiosta...
En osaa sanoa mitä sanoisit, sano jotain mitä tarkoitat? Rehellisyys varmaan kannattaa..☺️Joo, rehellisyys varmaan kannattaa sen vanhemman naisen suhteen, mutta syyskuussa koin olevani liian rehellinen, kun kerroin kahdesta nuoremmasta naisesta paljon vanhemmalle. Ehkä lukiolaista enemmän vaikutti se, että hänen kaupungissaan minulla oli kirkkokaveri, 90-luvulla syntynyt nuori nainen. Ehkä hän koki, että tämä oli se parempi seura minulle ja meillä oli liikaa ikäeroa. Siitä huolimatta haluan olla tämän vanhemman kaveri, sillä joskus vuosia sitten olimme hyviä ystäviä, kun asuimme samassa kaupungissa.
Muuten minä olen joskus muistaakseni ollut mustasukkainen jostain palstalaisnaisesta sinkut-palstalla. Joku kirjoitteli paljon jonkun miehen kanssa ja minä olin vähän mustasukkainen, kun jäin pienemmälle huomiolle. En muista kenestä oli kyse, mutta muistaakseni sinä et ollut se naishenkilö, josta olin vähän mustasukkainen. Taisi tapahtua joskus vuonna 2016 tai 2017 sinkut-palstalla?
Milloin on viimeinen työpäivä ennen joulua? Itse opiskelen vielä lauantaihin asti ja sitten sunnuntaina suunnittelen junamatkan kirjoittelevani tänne kello 13-16 välillä. Ravintolavaunussa pitää käydä ennen kello 13 ja lopettelen hyvissä ajoin 16 jälkeen, sillä Tikkurila on päämääräänä. Ajelelen jälleen kerran talvisen Lahden ohi! :) Siellä yhdessä sukulaisperheessä juuri 6 vuotta täyttänyt tytär, joka taitaa olla vanhemman lapsesi ikäinen?mazy kirjoitti:
Mustasukkaisuus on vakava sairaus, sairaudeksi luen sen sillä se sairastuttaa paitsi mustasukkaisen myös ympäristön.
En osaa sanoa mitä sanoisit, sano jotain mitä tarkoitat? Rehellisyys varmaan kannattaa..☺️.. Muistettakoon, että on KahrenLaista MustaaSukkaaKinKin.. Ja joka Muuta Väittää, niin.. ;D
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Joo, rehellisyys varmaan kannattaa sen vanhemman naisen suhteen, mutta syyskuussa koin olevani liian rehellinen, kun kerroin kahdesta nuoremmasta naisesta paljon vanhemmalle. Ehkä lukiolaista enemmän vaikutti se, että hänen kaupungissaan minulla oli kirkkokaveri, 90-luvulla syntynyt nuori nainen. Ehkä hän koki, että tämä oli se parempi seura minulle ja meillä oli liikaa ikäeroa. Siitä huolimatta haluan olla tämän vanhemman kaveri, sillä joskus vuosia sitten olimme hyviä ystäviä, kun asuimme samassa kaupungissa.
Muuten minä olen joskus muistaakseni ollut mustasukkainen jostain palstalaisnaisesta sinkut-palstalla. Joku kirjoitteli paljon jonkun miehen kanssa ja minä olin vähän mustasukkainen, kun jäin pienemmälle huomiolle. En muista kenestä oli kyse, mutta muistaakseni sinä et ollut se naishenkilö, josta olin vähän mustasukkainen. Taisi tapahtua joskus vuonna 2016 tai 2017 sinkut-palstalla?
Milloin on viimeinen työpäivä ennen joulua? Itse opiskelen vielä lauantaihin asti ja sitten sunnuntaina suunnittelen junamatkan kirjoittelevani tänne kello 13-16 välillä. Ravintolavaunussa pitää käydä ennen kello 13 ja lopettelen hyvissä ajoin 16 jälkeen, sillä Tikkurila on päämääräänä. Ajelelen jälleen kerran talvisen Lahden ohi! :) Siellä yhdessä sukulaisperheessä juuri 6 vuotta täyttänyt tytär, joka taitaa olla vanhemman lapsesi ikäinen?Rehellisyys kannattaa, paitsi silloin jos jonkun henkeä ja terveyttä tarvii valehtelemalla suojella.
Itse en muista olleeni mustasukkainen palstalla, palstalaisista...muulla tavalla kyllä suivaantunut joskus. 🤔
Taino ehkä hiukan olin mieheni joistakin kirjoitteluista joskus, kun olin jo ihastunut häneen vaikkei me vielä yhdessä oltu eikä ees tavattu..mutta hiukan pieni mustuminen nosti joskus hörökorviaan. 😇
Nykyään tuo mustasukkaisuuden tunne on enemmänkin pettymyksen tunnetta, kuin omistuksenhalua ja kiukkua...
Harmittaa erilailla...en niinkään taistelufiiliksin vaan vähän alistunein fiiliksin, että höh...kuin nyt noin..
Ei kyllä oon tullut mustumisen tarpeen tunnettakaan..
Lahti on ohikulkumatkalla?😃
Olishan tuossa vielä päivä jos toinenkin.NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Muistettakoon, että on KahrenLaista MustaaSukkaaKinKin.. Ja joka Muuta Väittää, niin.. ;D
No itse tunnistan vain sen sairaanloisen aggressiivisen ja alakuloisen pettymyksen...joka ei taas aiheuta muuta, kun surua.
mazy kirjoitti:
Rehellisyys kannattaa, paitsi silloin jos jonkun henkeä ja terveyttä tarvii valehtelemalla suojella.
Itse en muista olleeni mustasukkainen palstalla, palstalaisista...muulla tavalla kyllä suivaantunut joskus. 🤔
Taino ehkä hiukan olin mieheni joistakin kirjoitteluista joskus, kun olin jo ihastunut häneen vaikkei me vielä yhdessä oltu eikä ees tavattu..mutta hiukan pieni mustuminen nosti joskus hörökorviaan. 😇
Nykyään tuo mustasukkaisuuden tunne on enemmänkin pettymyksen tunnetta, kuin omistuksenhalua ja kiukkua...
Harmittaa erilailla...en niinkään taistelufiiliksin vaan vähän alistunein fiiliksin, että höh...kuin nyt noin..
Ei kyllä oon tullut mustumisen tarpeen tunnettakaan..
Lahti on ohikulkumatkalla?😃
Olishan tuossa vielä päivä jos toinenkin.Tulihan sieltä pieni mustasukkaisuuden tunnustus miehestäsi netissä ja sinun seuraavasta katseestasi. Itse olin kerran onnettomasti rakastuneena Ilosaarirockissa. Sitten iski ajatus mieleen, että entäs, jos nään rakkauteni kohteen siellä jonkun miehen seurassa. Se oli niin kova pala, että läksin ensimmäisen illan alussa pois rockista ja en mennyt myöhempään illalla takaisin tai seuraavana päivänä kuuntelemaan, sillä pelkäsin sitä, että näkisin hänet jonkun miehen seurassa. Sellaista se rakkaus tuottaa, jos ei ole onnellinen rakkaus, mutta oli siinä aluksi monta ihanaa viikkoa ennen kuin rakkaus muuttui onnettomaksi.
Muuten ei sinne "homo-luterilaisuus" keskusteluavaukseeni enää älyttömästi kirjoituksia tule niin kuin eilen. Nyt siellä on jotain 150 kirjoitusta, mutta eilen tuli pienessä ajassa jotain 100 kirjoitusta, joka tuntui minusta liialta. Huomenna ei ole oikein katsoa mitä sinne tulee paitsi hetken tenttiinluvun lomassa. Sinulla koulujutut on jo ohi? Milloinka meinasitte mennä sinne Espanjaan vai onko suunnitelmat muuttuneet?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Tulihan sieltä pieni mustasukkaisuuden tunnustus miehestäsi netissä ja sinun seuraavasta katseestasi. Itse olin kerran onnettomasti rakastuneena Ilosaarirockissa. Sitten iski ajatus mieleen, että entäs, jos nään rakkauteni kohteen siellä jonkun miehen seurassa. Se oli niin kova pala, että läksin ensimmäisen illan alussa pois rockista ja en mennyt myöhempään illalla takaisin tai seuraavana päivänä kuuntelemaan, sillä pelkäsin sitä, että näkisin hänet jonkun miehen seurassa. Sellaista se rakkaus tuottaa, jos ei ole onnellinen rakkaus, mutta oli siinä aluksi monta ihanaa viikkoa ennen kuin rakkaus muuttui onnettomaksi.
Muuten ei sinne "homo-luterilaisuus" keskusteluavaukseeni enää älyttömästi kirjoituksia tule niin kuin eilen. Nyt siellä on jotain 150 kirjoitusta, mutta eilen tuli pienessä ajassa jotain 100 kirjoitusta, joka tuntui minusta liialta. Huomenna ei ole oikein katsoa mitä sinne tulee paitsi hetken tenttiinluvun lomassa. Sinulla koulujutut on jo ohi? Milloinka meinasitte mennä sinne Espanjaan vai onko suunnitelmat muuttuneet?Juu, pienesti toki olin mustis. Tai oikeastaan pelotti, että vastakaiku lakkaa ja tulee se pettymys tai suru. Mun ajatusmaailmassa on jossain kohdin tapahtunut isoja muutoksia nuoruudesta tähän päivään, ehkä yksi suurin muutos on käsittää ettei muita voi omistaa eikä muutella mieleisekseen, jos toisen oikeesti antaa olla mitä se on ja mitä se oikeesti tuntee..😃
Jos rakkaus ei kestä ikuisesti mua kihtaan, se on tietysti pettymys koska mulla on tunteita ja toivomus, että rakkaus ja suhde kestäisi...mutta eihän toisen onnea voi nujertaa pakottamalla pitämään mut onnellisena.☺️
Olemalla mun mieliksi mun kanssa, enkä mä halua ees sellasta mikä ei ole aitoa...se on vain elämän tuhlaamista. Puolin ja toisin...vastavuoroisuus on se juttu. Ja jos toinen ei enää koe mua rakkaakseen, en voi kun hyväksyä sen.
Nuorena moni asia on niin mustavalkoista ja ehdotonta.☺️
Aina rakkaus ei kestä...
En koe mitään mielipahaa exieni uusista naisista, hyvä jos ovat onnellisia.
Pitää käydä lukemassa tuota ketjua...onko sulla linkkiä siihin laittaa?☺️
Katotaan se espanja tilanne keväällä. Kunhan ensin valmistun ja työtilanne. Ei siitä vielä luovuttu ole, mutta se tulee olemaan loma. Mies ei halua mitään pysyvää tässä kohtaa espanjaan. Joten annan aikaa ja en painosta, lomakin riittää..😃mazy kirjoitti:
Juu, pienesti toki olin mustis. Tai oikeastaan pelotti, että vastakaiku lakkaa ja tulee se pettymys tai suru. Mun ajatusmaailmassa on jossain kohdin tapahtunut isoja muutoksia nuoruudesta tähän päivään, ehkä yksi suurin muutos on käsittää ettei muita voi omistaa eikä muutella mieleisekseen, jos toisen oikeesti antaa olla mitä se on ja mitä se oikeesti tuntee..😃
Jos rakkaus ei kestä ikuisesti mua kihtaan, se on tietysti pettymys koska mulla on tunteita ja toivomus, että rakkaus ja suhde kestäisi...mutta eihän toisen onnea voi nujertaa pakottamalla pitämään mut onnellisena.☺️
Olemalla mun mieliksi mun kanssa, enkä mä halua ees sellasta mikä ei ole aitoa...se on vain elämän tuhlaamista. Puolin ja toisin...vastavuoroisuus on se juttu. Ja jos toinen ei enää koe mua rakkaakseen, en voi kun hyväksyä sen.
Nuorena moni asia on niin mustavalkoista ja ehdotonta.☺️
Aina rakkaus ei kestä...
En koe mitään mielipahaa exieni uusista naisista, hyvä jos ovat onnellisia.
Pitää käydä lukemassa tuota ketjua...onko sulla linkkiä siihin laittaa?☺️
Katotaan se espanja tilanne keväällä. Kunhan ensin valmistun ja työtilanne. Ei siitä vielä luovuttu ole, mutta se tulee olemaan loma. Mies ei halua mitään pysyvää tässä kohtaa espanjaan. Joten annan aikaa ja en painosta, lomakin riittää..😃mazy: "Pitää käydä lukemassa tuota ketjua...onko sulla linkkiä siihin laittaa?☺️"
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15496947/miten-luterilaisen-kirkon-pitaisi-kohdella-seksuaalivahemmistoja#comment-95954673
Tuolla on sitä keskustelua. Ehkä ei vie parhaimpaan kohtaan, mutta pääsee linkillä mukaan. Se "mummomuori" on sinun lisäksi minun suosikkeja täällä, hän joka aikaisemmin siinä kirjoitti asiaa.
Jossain päin muuten siellä Espanjaa voi käydä suomenkielistä koulua. Hyvä se tietysti eskari käydä täällä Suomessa ja ekaluokka. Mutta jossain päin voi lapsi käydä koulua myös Espanjassa suomeksi, mutta teillähän sen miehen työt olivat Suomessa?Faith.Hope.Love kirjoitti:
mazy: "Pitää käydä lukemassa tuota ketjua...onko sulla linkkiä siihin laittaa?☺️"
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15496947/miten-luterilaisen-kirkon-pitaisi-kohdella-seksuaalivahemmistoja#comment-95954673
Tuolla on sitä keskustelua. Ehkä ei vie parhaimpaan kohtaan, mutta pääsee linkillä mukaan. Se "mummomuori" on sinun lisäksi minun suosikkeja täällä, hän joka aikaisemmin siinä kirjoitti asiaa.
Jossain päin muuten siellä Espanjaa voi käydä suomenkielistä koulua. Hyvä se tietysti eskari käydä täällä Suomessa ja ekaluokka. Mutta jossain päin voi lapsi käydä koulua myös Espanjassa suomeksi, mutta teillähän sen miehen työt olivat Suomessa?Meen oitis lukemaan tämän viestin jälkeen...jaksa tota trolli ulinaa lueskella.
Ainakin aurinkolätäköllä on nuo mahkut, eskari ja koulu lyhyellekin ajalle. Ei mitään muuta oikeen ees kannata mettiä, koska lapsillekin pitää olla helppoa tuo käyminen, muuten se voi käydä rasitteeksi. ☺️mazy kirjoitti:
No itse tunnistan vain sen sairaanloisen aggressiivisen ja alakuloisen pettymyksen...joka ei taas aiheuta muuta, kun surua.
.. "Normaali/Terve" MustaSukkaisuus on Täysin InhiMillistä.. Kiintyminen&Rakkaus toiseen on Kyllä Aivan OlemattoMattomalla Tasolla, jos tällä tasolla MustiaSukkia ei ole Ollenkaan.. ;P
.. Sairaalloista MustaSukat on silloin, kun Tunne Värittää koko ihmisen KokemisTapaa ja alkaa Vääristää Todellisuutta.. Ja Teot/Toimet ns. AmpuvatYli.. Eikä niistä tule SyyllisyydenTuntoa ja ne eivät Perustu Todellisiin Uhkiin jne.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. "Normaali/Terve" MustaSukkaisuus on Täysin InhiMillistä.. Kiintyminen&Rakkaus toiseen on Kyllä Aivan OlemattoMattomalla Tasolla, jos tällä tasolla MustiaSukkia ei ole Ollenkaan.. ;P
.. Sairaalloista MustaSukat on silloin, kun Tunne Värittää koko ihmisen KokemisTapaa ja alkaa Vääristää Todellisuutta.. Ja Teot/Toimet ns. AmpuvatYli.. Eikä niistä tule SyyllisyydenTuntoa ja ne eivät Perustu Todellisiin Uhkiin jne.. ;PNo miltä ne mustat sukat sitten tunnetasolla tuntuu? Minä kun korkeintaan huolestun, että näinköhän ja noinkohan tuossa on kiinnostumista ihastumista, mutta en minä nykyään enää hiilly tai hermostu niin, että pasmat sekaisin menisi.
Olen silti kiintynyt ja rakastan kumppaniani enemmän, kun ketään muuta aikuista ihmistä...mutta jokin suojamekanismi tms. suojaa mua stressiltä.😃
Ehkä se voisi tulla jälkikäteen, kun tilanne on ohi?
Jos musta on tullut dieseli?😉mazy kirjoitti:
No miltä ne mustat sukat sitten tunnetasolla tuntuu? Minä kun korkeintaan huolestun, että näinköhän ja noinkohan tuossa on kiinnostumista ihastumista, mutta en minä nykyään enää hiilly tai hermostu niin, että pasmat sekaisin menisi.
Olen silti kiintynyt ja rakastan kumppaniani enemmän, kun ketään muuta aikuista ihmistä...mutta jokin suojamekanismi tms. suojaa mua stressiltä.😃
Ehkä se voisi tulla jälkikäteen, kun tilanne on ohi?
Jos musta on tullut dieseli?😉.. Ei ole MiäLenKiintoa lähteä nyt Näihin Aiheisiin Sen Enempiä.. Tiivitetysti Asia Oli tuossa noin NiiQu Yleisesti Ottaen.. ;P
.. Näiden(kin) juttujen Käsittelyyn saa Kyllä Menemään Vaikka KuinkPalAikaa&EnerGiaa.. Jopa pelkästään siihen, että miten asiat on jollakin tietyllä yksilöllä mennyt tarkalleen ja mistä syystä jne. ja miten ne nykyisin menevät jne.. ;P
.. En näe nyt siinä Pointtia, joten TämäTästä.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Ei ole MiäLenKiintoa lähteä nyt Näihin Aiheisiin Sen Enempiä.. Tiivitetysti Asia Oli tuossa noin NiiQu Yleisesti Ottaen.. ;P
.. Näiden(kin) juttujen Käsittelyyn saa Kyllä Menemään Vaikka KuinkPalAikaa&EnerGiaa.. Jopa pelkästään siihen, että miten asiat on jollakin tietyllä yksilöllä mennyt tarkalleen ja mistä syystä jne. ja miten ne nykyisin menevät jne.. ;P
.. En näe nyt siinä Pointtia, joten TämäTästä.. ;PSelvä.🕵️
Rintama!
Miksi rintama..? ito..Wwuwuw kirjoitti:
Ehdotan, että Suomen kielen lautakunta muuttaa sanan" rintama" miehustaksi.
Ja jos mä siellä miehustalla sitten olisin joku rynkky kädessä, niin pistäisin riviin nää armomurhaa ätmeille vinkuvat tapaukset ja.. patatapatappap...Kaikki nurin ja Naulapää tietysti sais ihan oman erikoiskohtelun, eli pata porisemaan..
Wwuwuw kirjoitti:
Ja jos mä siellä miehustalla sitten olisin joku rynkky kädessä, niin pistäisin riviin nää armomurhaa ätmeille vinkuvat tapaukset ja.. patatapatappap...Kaikki nurin ja Naulapää tietysti sais ihan oman erikoiskohtelun, eli pata porisemaan..
.. Olen Havaitsevinani "PatoutuNutta" Agressiota.. ;D
.. Juuri Tuollaisia jne.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Olen Havaitsevinani "PatoutuNutta" Agressiota.. ;D
.. Juuri Tuollaisia jne.. ;DHiNpuLaPimpulat sais jäädä henkiin, ihan vaan siksi kun mulla on nuuskamuikkunen heijastimena..
Wwuwuw kirjoitti:
HiNpuLaPimpulat sais jäädä henkiin, ihan vaan siksi kun mulla on nuuskamuikkunen heijastimena..
.. Ei Sulle Annettais käyttöön, kuin enintään HarjaVarsi.. Niin kuin Muillekin RiskiTapauksille.. Että Tierä Sä(kin) Se!!!.. ;D
.. Suurin Osa jää Johonkin Järmestelmän Seulaan.. Ja Se on Hyvä Se.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Ei Sulle Annettais käyttöön, kuin enintään HarjaVarsi.. Niin kuin Muillekin RiskiTapauksille.. Että Tierä Sä(kin) Se!!!.. ;D
.. Suurin Osa jää Johonkin Järmestelmän Seulaan.. Ja Se on Hyvä Se.. ;PKyllä sillä harjanvarrellakin saa halutessa aikaan vaikka mitä!
- Touhiskiusailee
Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä sillä harjanvarrellakin saa halutessa aikaan vaikka mitä!
Mutta entäs jos touhis pyllistäisi armoa anovasti, voisitko läväyttää harjanvarrellakaan? Kato kun pakko ois valita? 😝
Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä sillä harjanvarrellakin saa halutessa aikaan vaikka mitä!
.. Juuh.. Voit Toimia Harhauttimena VihollisJoukoille.. Osoitat niitä HarjanVarrella ja Piästelet tuota PatataTata Ääntä, niin RynnäkköJoukot Pääsevät Kiertämään Selustaan Sillä Aikaa, kun ne On ihan Ihmeissään, että mitäs Perskuletta Tiäl Oikkee on Menos.. ;D
Touhiskiusailee kirjoitti:
Mutta entäs jos touhis pyllistäisi armoa anovasti, voisitko läväyttää harjanvarrellakaan? Kato kun pakko ois valita? 😝
Ei kun miehet olis kotona lapsia ja vahuksia hoitamassa..että turhaan siinä pyllistelet.. :D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Juuh.. Voit Toimia Harhauttimena VihollisJoukoille.. Osoitat niitä HarjanVarrella ja Piästelet tuota PatataTata Ääntä, niin RynnäkköJoukot Pääsevät Kiertämään Selustaan Sillä Aikaa, kun ne On ihan Ihmeissään, että mitäs Perskuletta Tiäl Oikkee on Menos.. ;D
Muodostuuko vihollisjoukot tässä jossittelussa venäläisistä vääräsäärisistä maatuskoista? ..Jotka on tulossa varastamaan meidän miehet, viemään maat ja syömään lapset...
Wwuwuw kirjoitti:
Muodostuuko vihollisjoukot tässä jossittelussa venäläisistä vääräsäärisistä maatuskoista? ..Jotka on tulossa varastamaan meidän miehet, viemään maat ja syömään lapset...
.. Uskoisin, että tuo Skenaario on Paljon Kauempana Todellisuudesta.. Samoin, kuin Pienet Vihreät Miehet.. Verrattuna.. Tiedät Kyllä Mihin.. ;D
pistetään kaikki palaa woohoo! >:D
mä kyllä kiväärin sijaan valitsen terävän sapelin ja molotovit :) en välttämättä jahtais palstalaisia vaan niitä vihollisia ja toihan voi tarkoittaa mitä vaan(tietenkin kusipää palstahäiriköt eliminoidaan ekana tsop tsop ja headless boogie) ;D
- Korppikorppi
😂😂😂palstamiehet rintamalla😂😂😂😂käykää ensin armeija!
Palstamiehet on toisarvoisissa hommissa jos käsky käy! Mitään rimpuloita siellä kaitseta.Tottakai palstamiehiä otetaan riviin, on mullakin oikein kaksoisoveltuvuus.
Nyt olis sitten milenkiintoista lukea kuka palstadaami ampuisi meikäläisen pääkallon palasiksi:)- lipilipilipi
Selvästi lorton tai valkoritarin kommentti.
- ci329cs
Naisasialooseri, harmaaritari, viinamies
- Kurppa-nainen
Kaikki ätmin näköiset tyypit laittaisin teloituskomppanian eteen heti ammuttavaksi. Ei ätmeistä olisi armeijalle mitään hyötyä.
- ätmityyppi
Aina enemmän kuin sinusta. Tuskin osaat edes ruokaa laittaa sotilaille.
- Kurppa-nainen
Ätmit pois muonavahvuudesta Niin ytmeille jää enemmän ruokaa koska ne kaikki työtkin tekee armeijassa.
Eikö kiikaritähtäin ole vain jollain tarkka-ampujilla?
- toivoryynänen
Eivät naiset ammu mieslottaa, kuka näiden naisten peukaloon puhaltaisi peukalopipin tullessa, jollei mieslotta. PK-35 vaippa kuumeenee sellaisiin lämpöasteisiin joissa voisi vaikka tsaijjun valmistaa.
toivoryynänen puhaltaa peukalopipin pois antaen pusun poskelle, sekä luvan saatuaan peittelee amatsooninaisen kenttähuopaan, tämän jälkeen lisäåpi kaminaan pari haapahalkoa. Tämän hoivatyön suoritettuaan toivoryynänen saa pakkikahvit ja pervitiinipillerin.
Romanttisissa päiväkirjakirjoituksissa paljastuu tarkempia hoivatoimenpiteitä. - ammuittesäämä
Naisen järkeä...
kiikaria ei heitetä,
vaan sillä tähdätään
k luoti osuu Kyllä mie hirven kaatasin.
- toivoryynänen
Hyi sentään. Jännänaisille ei riitä enään miesten "kaataminen" nyt nyö haluavat kaataa Hirviä.
- sinkkunainen.23v
Ujoatm29v
Vaikuttaa todella vaaralliselta tapaukselta kun uhkailee sivullisten tappamisella itsemurhan yhteydessä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922845
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210