Intialainen ravintola Salam Mumbai (Oravannahkatori, Tapiola, Espoo) tunkee mainoksia postiluukusta kiellosta huolimatta. Blokkasivat minut FB:ssä kun valitin asiasta, joten reklamoin nyt täällä Suomen merkittävimmällä keskustelufoorumilla. Olen kerran tilannut sieltä ruokaakin, mutta Tapiolasta löytyy toinen paljon parempikin intialainen. En suosittele!
Salam Mumbai Espoo: ei kiitos
2
1145
Vastaukset
- huisinhyvää
Yleensä karvakäsien raflat ovat pettymyksiä olivat ne sitten iranilaisia, irakilaisia, pakistanilaisia tai mitä tahansa kinkkien ja vinku-intialaisten ylläpitämiä - huonoa kotiruokaa rumasti tarjottuna, huono esillepano ja yleensä huono maku joko raaka-aineista tai "suomalaiseen makuun" sovelletusta maustamisesta johtuen.
Kuulin kerran, että kinkit keittävät viikon annoksen riisiä etukäteen ja ehkä totta, sillä annoksethan ilmaantuvat pöytään hetkessä ja ehkä sama käytäntö on myös muiden ainesten suhteen - tosin XO-kastiketta pitäisi oikeastaan siirtää isältä pojalle aivan kuten Italiassa balsamicon kanssa tehdään, sillä "sadan vuoden"-kastike ei ihan hetkesssä synny vaan olemassaolevaa kasvatetaan uudella liemellä ja näin saadaan maku syvenemään. - olemmekosaastaa
Inkkarit tekevät pitsaa?
No jo olen nähnyt kaiken ja voin siis vaipua sikiö-asentoon odottaen kuoleman suudelmaa.
Jotenkin vain särähtää tämä karvakäsien ruoanteko ja hygieniapassi oli siis kaikilla - myös niillä paperittomilla serkuilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564