2 metrinen Lasse naisten makuun?
https://www.instagram.com/lasselom/?utm_source=ig_embed&ig_mid=XBaezQABAAEfaPbJbLz87jCOUruM
Macy hehkuttaa norskeja
69
<50
Vastaukset
- nainenpuskasta
itse kuvittelen Konnaketun tuon näköiseksi:D
- joopati
Sama täällä...
- poikjuustallella
Sixpackillä vai? Minä kuvittelen konnaketun pulskaksi pojaksi.
Nätti poika.. :D
Mulla on vähän karumpi ulkomuoto..
Tuo ei ees pysty esittämään joulupukkia kunnolla. :Dpoikjuustallella kirjoitti:
Sixpackillä vai? Minä kuvittelen konnaketun pulskaksi pojaksi.
Tänäänki oon vetäny pelkästään pottuja ja kalaa..
Ja puuron aamulla.
- Yxnaine
No jaa, itse en tykkää miesnutturasta, enkä risuparrasta. Siistimmällä ulkoasulla tuo vois ollakin ihan ok.
Ompas siinä makoisa mies, toi pituus on kyllä liikaa haha :D
- Tuokaa_tänne
kyllä mulle kelpais! Manbun ja parta= <3
Pöh, Morten Harket, Alan Walker ja Trond Espen ei kelvanneet ketjuun...haist kukkanen sitten poistelija!🤣
Ne nyt kumminkin miellyttää mun silmää reippaasti enempi fyysisiltä ominaisuuksiltaan, kun Lasse...ei pahalla, mutta kaikki ei tykkää kaikista.☺️Arvaa,viime yönä mä näin romanttisen unen resident evil 3:en nemesiksestä..googlaa se..eeeeh,pitäiskö olla huolissaan haha:D
peppupupu kirjoitti:
Arvaa,viime yönä mä näin romanttisen unen resident evil 3:en nemesiksestä..googlaa se..eeeeh,pitäiskö olla huolissaan haha:D
Omg, pitäs olla huolissaan!!!!!😂
Tuota minä epäilinkin, että aloittaja yrittää ratsastaa ilman totuuden häivää Mazy:n suosiolla. Hyvällä otsikolla houkutellaan lukemaan ja katsomaan minkälainen se norski on.
Kiitos mazylle, että kertoi totuuden.
Oikeastaan se toisen palstan linkin sisältö ei tainut kiinnostakaan sinua?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Tuota minä epäilinkin, että aloittaja yrittää ratsastaa ilman totuuden häivää Mazy:n suosiolla. Hyvällä otsikolla houkutellaan lukemaan ja katsomaan minkälainen se norski on.
Kiitos mazylle, että kertoi totuuden.
Oikeastaan se toisen palstan linkin sisältö ei tainut kiinnostakaan sinua?Luin minä sitä ketjua, mutta en viitsinyt kommentoida. Ei aiheena tuntunut siltä, että kirvoittaisi kommentoimaan puolesta tai vastaan. 😃
Mulle on aivan sama, vihitäänkö homoja kirkossa vai ei.
Homoille ja heitä vastustaville ei mitä ilmeisemmin...
Heh, norjalaiset nyt on sattumalta kiinnittäneet mun huomion...myös Sivert Høyem...kerran hoksasin, että näähän on kaikki norjasta. ☺️mazy kirjoitti:
Luin minä sitä ketjua, mutta en viitsinyt kommentoida. Ei aiheena tuntunut siltä, että kirvoittaisi kommentoimaan puolesta tai vastaan. 😃
Mulle on aivan sama, vihitäänkö homoja kirkossa vai ei.
Homoille ja heitä vastustaville ei mitä ilmeisemmin...
Heh, norjalaiset nyt on sattumalta kiinnittäneet mun huomion...myös Sivert Høyem...kerran hoksasin, että näähän on kaikki norjasta. ☺️No, oikeastaan aloituksessa oli Macy ei "mazy" eli kyseessä ei tainut olla sinusta kyse niin kuin aluksi käsitin.
Tarkemmin ajateltuna tulin siihen tulokseen, että ei aihe sinua innostanut. Jotkut siitä innostivat. Viimeksi yksi homo vastasi sinne 6 vastausta muille kuin minulle. Hän asui miehen kanssa avioliitossa. Häntä aihe kiinnosti, sillä hän oli ollut aikaisemmin naimissa naisen kanssa 21 vuotta. Kerroin hänestä aikaisemmin. Häntä se kiinnosti ja muutamaa muuta, mutta ehkä marginaaliaihe suurelle yleisölle?
Hyvää yötä, sillä alan lopettelemaan tämän päivän osalta, sillä huomenna on työpäivä opiskelun merkeissä edessä ja pitää ryhtyä nukkumaan Kymmenen uutisten jälkeen.
Oli kiva jutella tänään ja aikaisemmin. Sinulla on mielenkiintoisia näkemyksiä ja kyky ilmaista ajatuksia sekä tunteitasi. :)Faith.Hope.Love kirjoitti:
No, oikeastaan aloituksessa oli Macy ei "mazy" eli kyseessä ei tainut olla sinusta kyse niin kuin aluksi käsitin.
Tarkemmin ajateltuna tulin siihen tulokseen, että ei aihe sinua innostanut. Jotkut siitä innostivat. Viimeksi yksi homo vastasi sinne 6 vastausta muille kuin minulle. Hän asui miehen kanssa avioliitossa. Häntä aihe kiinnosti, sillä hän oli ollut aikaisemmin naimissa naisen kanssa 21 vuotta. Kerroin hänestä aikaisemmin. Häntä se kiinnosti ja muutamaa muuta, mutta ehkä marginaaliaihe suurelle yleisölle?
Hyvää yötä, sillä alan lopettelemaan tämän päivän osalta, sillä huomenna on työpäivä opiskelun merkeissä edessä ja pitää ryhtyä nukkumaan Kymmenen uutisten jälkeen.
Oli kiva jutella tänään ja aikaisemmin. Sinulla on mielenkiintoisia näkemyksiä ja kyky ilmaista ajatuksia sekä tunteitasi. :)Hirmu usein oon huomannut, että kirjoitetaan macy ei mazy..oonkin olettanut et voi tarkoittaa mua ja voi olla vaan kirjoitus-/ajatusvirhe??
Ei hirmusti juu innostanut. Koska olen neutraali asiassa...torre12 tarkoitat?
Mietin torresta oitis espanjaa..😃
Torremolinos Torreblanca...jne.
Minäkin herään 5 joten nukkumaan ois viisasta käydä. Kiitos ja ole hyvä. Kiva jos tykkäät keskustella kanssani ja niistä jää hyvä mielikin vielä.☺️
Hyvää yötä!mazy kirjoitti:
Hirmu usein oon huomannut, että kirjoitetaan macy ei mazy..oonkin olettanut et voi tarkoittaa mua ja voi olla vaan kirjoitus-/ajatusvirhe??
Minäkin herään 5 joten nukkumaan ois viisasta käydä. Kiitos ja ole hyvä. Kiva jos tykkäät keskustella kanssani ja niistä jää hyvä mielikin vielä.☺️
Hyvää yötä!paitsi mä kutsun sua masy:ksi :D
mazy kirjoitti:
Hirmu usein oon huomannut, että kirjoitetaan macy ei mazy..oonkin olettanut et voi tarkoittaa mua ja voi olla vaan kirjoitus-/ajatusvirhe??
Hyvää yötä!Sönkkö!
:Dmazy kirjoitti:
Omg, pitäs olla huolissaan!!!!!😂
joo! mä en todellakaan ajatellut tuosta oliosta että mmm mikä miehekäs mies kun menin nukkumaan,ei hajuakaan mitä ihmettä mun aivoissa liikkuu kun nukun,vieläkin pimeempää..mä olin iloinen tosta unesta:D olen ollut liian pitkään palstalla haha ^_^
mazy kirjoitti:
Hyvää yötä!"Mietin torresta oitis espanjaa..😃 Torremolinos Torreblanca...jne."
Joo se tyyppi oli asunut Espanjasta ja ottanut sen nimensä sieltä. Minä kyselin häneltä, että tuliko sana Torremolinoksesta, mutta hän selitti sen tulevan jostain muusta. En muista enää mistä. Innokas yli 60-vuotias homomies kirjoittelemaan siitä, että asuu miehen kanssa avioliitossa.
Nyt oli kymmeniä turhia kirjoituksia tullut siihen aiheeseen - en suosittele aloituksen tekemistä, jos siihen jotkut todella innostuvat kirjoittamaan.
Anteeksi pitää kohta alkaa lukemaan siihen tenttiin eli pysyn täältä tuntia poissa, mutta sinähän taidat olla töissä?Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Mietin torresta oitis espanjaa..😃 Torremolinos Torreblanca...jne."
Joo se tyyppi oli asunut Espanjasta ja ottanut sen nimensä sieltä. Minä kyselin häneltä, että tuliko sana Torremolinoksesta, mutta hän selitti sen tulevan jostain muusta. En muista enää mistä. Innokas yli 60-vuotias homomies kirjoittelemaan siitä, että asuu miehen kanssa avioliitossa.
Nyt oli kymmeniä turhia kirjoituksia tullut siihen aiheeseen - en suosittele aloituksen tekemistä, jos siihen jotkut todella innostuvat kirjoittamaan.
Anteeksi pitää kohta alkaa lukemaan siihen tenttiin eli pysyn täältä tuntia poissa, mutta sinähän taidat olla töissä?Voihan tuulimylly...ketjussasi käy haipakka.☺️
Olen jo kotona.peppupupu kirjoitti:
joo! mä en todellakaan ajatellut tuosta oliosta että mmm mikä miehekäs mies kun menin nukkumaan,ei hajuakaan mitä ihmettä mun aivoissa liikkuu kun nukun,vieläkin pimeempää..mä olin iloinen tosta unesta:D olen ollut liian pitkään palstalla haha ^_^
Hirneä hirniö se ainakin on ja sä näät romanttisen unen?!🤣
Jos sä sulat unissasi näitä ittensä hirniöiksi kuvailemia mörököllejä?peppupupu kirjoitti:
paitsi mä kutsun sua masy:ksi :D
Hmmm, masyksi oon huamannu..saako sua kuhtua Peppuliksi?😄
mazy kirjoitti:
Voihan tuulimylly...ketjussasi käy haipakka.☺️
Olen jo kotona.Onneksi ei enää. Nyt ketjussa 200 on rikki ja koko ketju taitaa unohtuu monelta kirjoittajalta. Ehkä he palaavat illalla tai huomenna aamulla.
Eli aamulla teit työtä, kun nyt olet jo kotona vai oliko se osa-aikatöitä?
Huomasin muuten Peppupupu:lle ehdottelet nimeä Peppuli. Tulee Taru Sormusten Herrasta mieleen Reppuli. Englanniksi nimi on Baggings. Oletko lukenut kirjan tai katson leffan?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Onneksi ei enää. Nyt ketjussa 200 on rikki ja koko ketju taitaa unohtuu monelta kirjoittajalta. Ehkä he palaavat illalla tai huomenna aamulla.
Eli aamulla teit työtä, kun nyt olet jo kotona vai oliko se osa-aikatöitä?
Huomasin muuten Peppupupu:lle ehdottelet nimeä Peppuli. Tulee Taru Sormusten Herrasta mieleen Reppuli. Englanniksi nimi on Baggings. Oletko lukenut kirjan tai katson leffan?Ehkä he palaavat. Meillä oli tänään omia menoja, olen aiemmin kotona siksi...
Peppuli ja joku voi rekata Reppulin... nehän rimmaa. 😃mazy kirjoitti:
Ehkä he palaavat. Meillä oli tänään omia menoja, olen aiemmin kotona siksi...
Peppuli ja joku voi rekata Reppulin... nehän rimmaa. 😃Reppulista. Itseltäni hauska muisto siitä, että kerran olin ala-asteella kotona korkeassa kuumeessa ja isäni toi koulun kirjastosta luotevakseni kirjan, jonka oli J.R.R. Tolkien: "Lohikäärmevuori". Siinä seikkaili Kalpa Kassinen ja kuvittajana oli Tove Jansson. Näytti melko tavalla Muumeilta ja Kalpa Kassinen oli jonkinlainen Hemulin näköinen hemmo. Kirja oli tosi ihana ja myöhemmenin se suomennettiin nimellä "Hobitti eli Sinne ja takaisin" tai jotakin sinne päin. Päähenkilön nimi oli muuttunut Bilbo Reppuliksi. Eli Kassisen sijaan se olikin Reppuli (Baggings), joka asui Repunpäässä (Bagend, Hobbiton, Shire) (Repunpää, Hobittila, Kontu). Onko sinulle J.R.R. Tolkien tuttu?
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Reppulista. Itseltäni hauska muisto siitä, että kerran olin ala-asteella kotona korkeassa kuumeessa ja isäni toi koulun kirjastosta luotevakseni kirjan, jonka oli J.R.R. Tolkien: "Lohikäärmevuori". Siinä seikkaili Kalpa Kassinen ja kuvittajana oli Tove Jansson. Näytti melko tavalla Muumeilta ja Kalpa Kassinen oli jonkinlainen Hemulin näköinen hemmo. Kirja oli tosi ihana ja myöhemmenin se suomennettiin nimellä "Hobitti eli Sinne ja takaisin" tai jotakin sinne päin. Päähenkilön nimi oli muuttunut Bilbo Reppuliksi. Eli Kassisen sijaan se olikin Reppuli (Baggings), joka asui Repunpäässä (Bagend, Hobbiton, Shire) (Repunpää, Hobittila, Kontu). Onko sinulle J.R.R. Tolkien tuttu?
Tuttu lähinnä elokuvina. Pari kertaa olen kirjaa selannut... Muuta fantasiaa olen lukenut nuorempana, vähän sotaisampia tarinoita kun Taru Sormusten herrasta.. Mua kiehtoi tarinoita enemmän kuvat. Aina kiehtonut, olen kuvia katsomalla värittänyt itse tarinaa...
Oman tarinan. Huonosti jaksan lukea muiden kirjoittamia. 🙂
Soturiprinsessat yms. https://goo.gl/images/Krj3FZmazy kirjoitti:
Tuttu lähinnä elokuvina. Pari kertaa olen kirjaa selannut... Muuta fantasiaa olen lukenut nuorempana, vähän sotaisampia tarinoita kun Taru Sormusten herrasta.. Mua kiehtoi tarinoita enemmän kuvat. Aina kiehtonut, olen kuvia katsomalla värittänyt itse tarinaa...
Oman tarinan. Huonosti jaksan lukea muiden kirjoittamia. 🙂
Soturiprinsessat yms. https://goo.gl/images/Krj3FZJos on joulunseutuun aikaa niin lainaa "Hobitti" kuunnelmana. Itse lainasin sen kirjastosta CD:nä ja annoin nuorelle naiselle kuin lahjana kuunteltavaksi. Hän tulee katsomaan luokseni kaikki Hobitti-elokuvat, joita on kolme. Lisäksi katsomme sen jälkeen porukalla myös Taru Sormusten Herrasta trilogian pidennettynä versiona. Minulla on blu-rayna jopa pidennetyn pidennetty versio. Siellä ei ole elokuvissa komeita norjalaismiehiä, mutta Orlando Bloom on ja Vigo Mortensen, vai mikä se tanskalalisen nimi oli. Miten nämä nappaavat? Yhdellä teinitytöllä Vigo, joka esitti Aragonia, oli jonkinlainen idoli.
Jos on joulunseutuun aikaa niin lainaa "Hobitti" kuunnelmana. Itse lainasin sen kirjastosta CD:nä ja annoin nuorelle naiselle kuin lahjana kuunteltavaksi. Hän tulee katsomaan luokseni kaikki Hobitti-elokuvat, joita on kolme. Lisäksi katsomme sen jälkeen porukalla myös Taru Sormusten Herrasta trilogian pidennettynä versiona. Minulla on blu-rayna jopa pidennetyn pidennetty versio. Siellä ei ole elokuvissa komeita norjalaismiehiä, mutta Orlando Bloom on ja Vigo Mortensen, vai mikä se tanskalalisen nimi oli. Miten nämä nappaavat? Yhdellä teinitytöllä Vigo, joka esitti Aragonia, oli jonkinlainen idoli.
Onhan noita katseltu, yhdessä ja erikseen. Jotenkin kumminkin iskee paremmin vähän enemmän "ehkä" realistisemmat, kuten Game of thrones tyyppiset stoorit. 😃
Viggo Mortensen, joo Vanishing point tuli mieleen...mazy kirjoitti:
Onhan noita katseltu, yhdessä ja erikseen. Jotenkin kumminkin iskee paremmin vähän enemmän "ehkä" realistisemmat, kuten Game of thrones tyyppiset stoorit. 😃
Viggo Mortensen, joo Vanishing point tuli mieleen...Siinä tais olla dodge challenger se auto mitä Viggo ohjasti... ☺️
Näitä linkkejä en katsonut turvallisuussyistä, mutta ne aikaisemmat soturiprinsessa kuvat vilkaisin. Larppauksessa ehkä ei ole niin soturiprinsessa rooleja naisille. Mitä minä olen kuullut niin siellä haltijaprinsessa joutuu raskaana pitämään jotain lähes pari vuotta ylimääräistä mahaa, sillä haltijan raskausaika on pitempi kuin ihmisten 9 kuukautta.
Mielenkiintoisia ja miehille ehkä jopa eroottisia olivat nämä soturiprinsessa kuvat. Vai sellainen on nuorempana kiehtonut?
Itse olen roolipeliä pelannut armeijassa, kun siellä oli kokenut peliopastaja peleineen mukana. Pelasimme Dragonlance -sarjaan perustuvaa roolipeliä. Itse olin parantavavoimia omaava pappi (ei kristitty vaan satumaailman yhden jumalan vihitty).mazy kirjoitti:
Siinä tais olla dodge challenger se auto mitä Viggo ohjasti... ☺️
Vai charger.. ootko kattonut kyseistä elokuvaa?
Näitä linkkejä en katsonut turvallisuussyistä, mutta ne aikaisemmat soturiprinsessa kuvat vilkaisin. Larppauksessa ehkä ei ole niin soturiprinsessa rooleja naisille. Mitä minä olen kuullut niin siellä haltijaprinsessa joutuu raskaana pitämään jotain lähes pari vuotta ylimääräistä mahaa, sillä haltijan raskausaika on pitempi kuin ihmisten 9 kuukautta.
Mielenkiintoisia ja miehille ehkä jopa eroottisia olivat nämä soturiprinsessa kuvat. Vai sellainen on nuorempana kiehtonut?
Itse olen roolipeliä pelannut armeijassa, kun siellä oli kokenut peliopastaja peleineen mukana. Pelasimme Dragonlance -sarjaan perustuvaa roolipeliä. Itse olin parantavavoimia omaava pappi (ei kristitty vaan satumaailman yhden jumalan vihitty).Dragonlance, kuulostaa tutulle. Mun nuoruuden yksi ex kavereineen puhui tuosta, he siis pelasi roolipelejä ja mun myös yksi miespuolinen serkku. Ne onkin mun ikäisiä 40-42 vuotiaita. 😊
mazy kirjoitti:
Dragonlance, kuulostaa tutulle. Mun nuoruuden yksi ex kavereineen puhui tuosta, he siis pelasi roolipelejä ja mun myös yksi miespuolinen serkku. Ne onkin mun ikäisiä 40-42 vuotiaita. 😊
Tytär pelaa tätä parhaillaan... ei ihan ikäsuosituksen mukainen mutta...
https://youtu.be/DJsZxJN0bkg
Hän lähinnä juoksee maastossa ja ampuu koneita...mazy kirjoitti:
Vai charger.. ootko kattonut kyseistä elokuvaa?
Tuskin. Hämärästi muistan jonkun muun kuin LOTR elokuvat Viggon osalta. Itse en kiinnittänyt siihen Viggoon huomioita kuin siltä osalta, että oli ihan hyvä LOTR:ssa Aragonin osassa. Mielenkiintoista teinitytön fanituksessa Aragoniin oli se, että myöhemmin havaitsin hänen olevan Joensuussa SETA:n porukoissa. Tein kerran haun yhdestä naisesta, joka oli samanniminen kuin hän - miksi törmäsin taas häneen uudelleen. Mielenkiintoista se, että tuleva lesbo fanitti Aragonin esittäjää teininä ollessaan.
Tuskin. Hämärästi muistan jonkun muun kuin LOTR elokuvat Viggon osalta. Itse en kiinnittänyt siihen Viggoon huomioita kuin siltä osalta, että oli ihan hyvä LOTR:ssa Aragonin osassa. Mielenkiintoista teinitytön fanituksessa Aragoniin oli se, että myöhemmin havaitsin hänen olevan Joensuussa SETA:n porukoissa. Tein kerran haun yhdestä naisesta, joka oli samanniminen kuin hän - miksi törmäsin taas häneen uudelleen. Mielenkiintoista se, että tuleva lesbo fanitti Aragonin esittäjää teininä ollessaan.
Heh, jospa fanitus oli muuta sorttia kuin fyysistä?
Ja saattoihan olla biseksuaalikin?
Virta loppuu taas tabulasta, pitää keitellä kahvit ja latailla näpytin. Palaillaan! Tajusin vasta, että loma alkoi.mazy kirjoitti:
Tytär pelaa tätä parhaillaan... ei ihan ikäsuosituksen mukainen mutta...
https://youtu.be/DJsZxJN0bkg
Hän lähinnä juoksee maastossa ja ampuu koneita...Vaikutti lapsuuteni Lara Croftilta jousipyssyversiona. Itse katsoin myös viime vuosikymmenellä Lara Croftista kaksi elokuvaa. Pelejä en niin pelannut, kun tietokoneeni ei kunnolla pyörittänyt niitä.
Mikä siinä, jos lapsi pelaa, mutta joskus on ehkä ikäsuosituksia noudatettava, jos siellä oli jossain kohdin liian raakaa materiaalia pienemmille? Tyttäresi on jotain kuusi? Teillä on siis Pleikkari 4?mazy kirjoitti:
Heh, jospa fanitus oli muuta sorttia kuin fyysistä?
Ja saattoihan olla biseksuaalikin?
Virta loppuu taas tabulasta, pitää keitellä kahvit ja latailla näpytin. Palaillaan! Tajusin vasta, että loma alkoi.Onneksi olkoon loman alkamisesta! Törmäillään! :)
Vaikutti lapsuuteni Lara Croftilta jousipyssyversiona. Itse katsoin myös viime vuosikymmenellä Lara Croftista kaksi elokuvaa. Pelejä en niin pelannut, kun tietokoneeni ei kunnolla pyörittänyt niitä.
Mikä siinä, jos lapsi pelaa, mutta joskus on ehkä ikäsuosituksia noudatettava, jos siellä oli jossain kohdin liian raakaa materiaalia pienemmille? Tyttäresi on jotain kuusi? Teillä on siis Pleikkari 4?Sekin löytyy pelinä Lara croft, meillä on paljon pelejä koska mies on kasvanut pleikka kädessä ja tietokone toisessa. 😆
Kahdeksankymmentä luvun lapset... huoh...
Eipä tuossa muuta ole, kun tuo ampuilu aseet, mitkä mua arvellutti... Olin tuota peliä vastaan aluksi, kun mies antoi pelata. Mutta tytär ei osaa lukea, eikä tajua englantia... Pelistä hän sanoo usein, se on peliä ei totta. Ilman että olen asiaa vannottanut...
Eikä ole käytöksessä näkynyt mitään pelkoja tai muuta mistä huolestua... Mutta tottahan ikäsuositukset on syystä. Juu on sekin... 4.- Horisonttiin
mazy kirjoitti:
Viggo Mortensen, joo Vanishing point tuli mieleen...Nainen, joka tietää Vanishing pointin. Olen mykistynyt. :0
mazy kirjoitti:
Siinä tais olla dodge challenger se auto mitä Viggo ohjasti... ☺️
¨Vanishing point elokuvan kun näin ensimmäisen kerran, päätin että minäkin ostan tuollaisen auton ja ostinkin sitten, -70 challengerin kuten elokuvassakin oli.
mazy kirjoitti:
Hmmm, masyksi oon huamannu..saako sua kuhtua Peppuliksi?😄
mä oikein odotan että vois vaihtaa nimen,peppis :D frodo reppuli=peppuli,olen siis hobitti :D
masy on paljon parempi nimi,helpompi "sanoa" ja kuulostaa ystävällisemmältä ^^,mazy kirjoitti:
Hirneä hirniö se ainakin on ja sä näät romanttisen unen?!🤣
Jos sä sulat unissasi näitä ittensä hirniöiksi kuvailemia mörököllejä?mun mielestä gulp..se aika symppis siinä RE leffassa,itseasiassa nemesis on mun idoli:D taitaa olla kiltti&kunnollinen miehen vastakohta,toi päitä irroittava nahkaan pukeutunut miesolio :D
mazy kirjoitti:
Sekin löytyy pelinä Lara croft, meillä on paljon pelejä koska mies on kasvanut pleikka kädessä ja tietokone toisessa. 😆
Kahdeksankymmentä luvun lapset... huoh...
Eipä tuossa muuta ole, kun tuo ampuilu aseet, mitkä mua arvellutti... Olin tuota peliä vastaan aluksi, kun mies antoi pelata. Mutta tytär ei osaa lukea, eikä tajua englantia... Pelistä hän sanoo usein, se on peliä ei totta. Ilman että olen asiaa vannottanut...
Eikä ole käytöksessä näkynyt mitään pelkoja tai muuta mistä huolestua... Mutta tottahan ikäsuositukset on syystä. Juu on sekin... 4.oli muuten vaikeita noi alkuaikojen tomb rider:it,aaargh ^-^ ja piereskelevä winston:D
mazy kirjoitti:
Ehkä he palaavat. Meillä oli tänään omia menoja, olen aiemmin kotona siksi...
Peppuli ja joku voi rekata Reppulin... nehän rimmaa. 😃mikäköhän itku ja poru siitäkin tulisi jos olisin "peppuli" seuraavaksi?:D toi on kyllä aika söde nimi,tulee mieleen reppuli:D
Horisonttiin kirjoitti:
Nainen, joka tietää Vanishing pointin. Olen mykistynyt. :0
Olen katsonut sen uudemman 1997 missä oli tuo Viggo.😊
Katsonut 3 kertaan....heh.Jiimen kirjoitti:
¨Vanishing point elokuvan kun näin ensimmäisen kerran, päätin että minäkin ostan tuollaisen auton ja ostinkin sitten, -70 challengerin kuten elokuvassakin oli.
Oliko myös väritys sama?😃
Mua inhotti tuossa elokuvassa se loppu, kun ajoi päin tiesulkua ja auto räjähti..😣peppupupu kirjoitti:
mikäköhän itku ja poru siitäkin tulisi jos olisin "peppuli" seuraavaksi?:D toi on kyllä aika söde nimi,tulee mieleen reppuli:D
Koklaappa vaihtaa Peppuliksi nimimerkki. 😄
Eipä näistä vinkujista kannata stressiä ottaa, niitä tulee aina uusia jos joku lopettaa...jollakin on aina jotakin valittamista..häntä pystyyn Peppuli...älä vällää.🤗peppupupu kirjoitti:
mä oikein odotan että vois vaihtaa nimen,peppis :D frodo reppuli=peppuli,olen siis hobitti :D
masy on paljon parempi nimi,helpompi "sanoa" ja kuulostaa ystävällisemmältä ^^,Toi macy oli varattu siksi otin mazyn...masy ei tullu mieleen silloin, ei sekään olis huono ollut. Masysta tulee mieleen pikkuinen hiiru...🐭
Maisa kävi mielessä...👼mazy kirjoitti:
Oliko myös väritys sama?😃
Mua inhotti tuossa elokuvassa se loppu, kun ajoi päin tiesulkua ja auto räjähti..😣Musta, tietenkin. Supra on myös musta. :)
Ensimmäises elokuvas tuhottiin camaro, ei challengeria. Chevy miehet itkee nyt mutta mopareita ei saa tuhota. ;)
https://www.google.com/search?q=vanishing point crash the end&client=firefox-b-ab&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=JV_GsQHWI9DA6M:,aunPkzWXUZ_AcM,_&usg=AI4_-kQQvdnNqUw1gB_4oqjJDzuVs3vnJg&sa=X&ved=2ahUKEwiQ8J3s1azfAhWLjCwKHarYCD4Q9QEwB3oECAYQBg#imgrc=JV_GsQHWI9DA6M:Jiimen kirjoitti:
Musta, tietenkin. Supra on myös musta. :)
Ensimmäises elokuvas tuhottiin camaro, ei challengeria. Chevy miehet itkee nyt mutta mopareita ei saa tuhota. ;)
https://www.google.com/search?q=vanishing point crash the end&client=firefox-b-ab&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=JV_GsQHWI9DA6M:,aunPkzWXUZ_AcM,_&usg=AI4_-kQQvdnNqUw1gB_4oqjJDzuVs3vnJg&sa=X&ved=2ahUKEwiQ8J3s1azfAhWLjCwKHarYCD4Q9QEwB3oECAYQBg#imgrc=JV_GsQHWI9DA6M:Heh heh, ainiin olin unohtanut Mopari on Mopari. 🤘😆👍
Mun yks naispuolinen ystävä on fanaattinen Moparifani ja mimmi... se on aina vannonut Moparin nimeen. 😃
- aivanihana
Lasse on mies minun makuuni, joskin ehkä vähän liian nuori, kun näyttää ihan 20-vuotiaalata.
Onko tuo se Norjalainen merisotilas joka ei osannut väistää fregatilla tankkeria?
- Naisasialooser11
Tuolla miehellä ei olisi mitään mahdollisuutta puolustaa naista pientä ja hintelää tappajainceliä vastaan. Incelillä ei ole mitään menetettävää, tuolla miehellä on kaikki menetettävä. Eräs viisas mies sanoikin, että pelätkää eniten hirtettyä miestä, hän on jo kuollut.
kun incelit niin rakastavat listiä normaali ihmisiä ja vihaavat kaikkea, mikseivät he liity jihadisteihin? molemmille win-win tilanne. ei kyllä olis pitänyt sanoa tätä ooops..
Samaa vois sanoa vanhoista naisista, pelätkää eniten vanhaa naista jos hän kerran on jo käytännössä kuollut...muumio. Niinkun sä väität, että olis...
* Mummy mummy aaaaaaaarrrrr aaaaarrrr* käärinliinat tulee ruskeena vanana perässä...
Joopa joo. Vastaus on Eric Banadinovich.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Eric_Bana#/media/File:Eric_Bana_2_by_David_Shankbone.jpg
Aikapäiviä piti olla selvä juttu.- Naisasialooser11
Pelkällä pituudella ei tee mitään. Kuvitelkaapa tuo mies vaikka Mark Zuckerbergin naamalla ja kropalla, hän olisi vain naurettavan näköinen honkkeli.
- www.ON.fi
tai joku 2,2-metrinen Niilo22
- adfasdfsdfdf
Hyi seitana tuo koiraasekaantumiskuva. Mikään ei fiilaa niin fakkimaiselta kuhin koiran perseen ja raatojen makuinen makuinen kieli huulia vasten
Melkein joka jätkä on hyvännäkönen jos treenaa ittensä kuntoon..
Pelkkä laihuus ei riitä vaan pitää olla raksamiehen lihakset. :D
Eikä kannata huolitella itteään liikoja... Naiset ei tykkää..
Naiset sanoo että ne tykkää sliipatuista miehistä mutta ei ne oikeasti tykkää. :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1585462
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413283- 2543208
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442698- 361844
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411586- 161457
- 231447
- 241347