Päivähoidon taso

Vanhemmat

Tämä on suunnattu myös Tornion pättäjille (joille menikin jo samaista viestiä)

Vanhemmat ovat edelleen kovin huolissaan päivähoitotoiminnan asianmukaisesta toimivuudesta Torniossa.
Lapset ovat kuin heitteillä, huonosti suunnitellun tai kokonaan suunnittelemattoman hoidon organisoinnin vuoksi.
Yksi suuri ihemtyksen aihe on seuraava: Onko tosiaan keskinäinen jutustelu / juoruaminen se tärkein työtehtävä, josta palkka maksetaan ?
Päivähoidon päällikkö, Keloneva on tämän kaiken välinpitämättömyyden alku ja siinä määrin ilkeämielinen ja itsekkään pahantahtoinen ihminen, ettei hänen kanssaan voi edes keskustella asioista järkevästi ja rakentavasti, vaan kaikki asiat tyrmätään mielivaltaisesti ja omien etuuksien / mukavuustarpeiden mukaisesti, diktaattorimaisella asenteella.
Tämäkö on käsitys lasten etujen ajamisesta Torniossa ???

Olisi aiheellista yrittää edes tehdä tästä takapajulasta ihmisystävällisempi paikka tälläkin saralla.
Jos ei muuten, niin lapsille ainakin.
Vai onko tämä ammattitaidoton Päivähoidon päällikkö Keloneva, peräti jonkun onnettoman mielestä korvaamaton itsevaltias kunnan palkkalistoilla, jolla on vain valta toimia mielivaltaisen ilkeästi muita kohtaan?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • efraim

      aikanaan nulla oli poika hoidos monessakin paikkaa vuorotyön takia,mie rn kyllä valita kelonevasta,minun tai lapsen asiat kyllä hoiti hyvin.

    • itekkiKokenut

      Pyh, ei ole hoitanut hyvin, kuin oman tuttavapiirinsä penikoita. Näin on

    • Lskdlsdk

      Ja tuo hoitoaikojen ilmoittaminen pitää joka paikkaan olla lähettämässä hoitoaikoja. Kun kerran on tuo fleximi homma niin miksei hoito ole tunti perusteista. Eli maksat siitä mitä on leimojen väli.

      • Anonyymi

        Miten luulet, että siellä olisi oikeaan aikaan oikea määrä henkilökuntaa paikalla, jos lapset tulee kun tulee ja haetaan kun haetaan? Ei kaikki työntekijät voi olla 6.30-17 töissä.


    • Äreä

      Näin on,olis todellakin aika vaihtaa jo päivähoidonpäällikköä.... liian kauan ollut sama nainen puikkoja heiluttamassa.... niin hän ja lienee kokonaan unohtanut mitä varhaiskasvatus ja lapsen etu oikeasti tarkoittaa puhumattakaan että lapsi vanhempineen on asiakaskokonaisuus . Se on nimittäin niin että jos ei ole päivähoidon tarvitsijoita niin eipä johtajallekkaan kilahda eurot tilille. Eli kannattaisiko vähän petrata & tarkastella toimintaansa. Ja hox!! ihan tuore vinkki ; hoidettiinko nyt joulunaikaan esim. välipäivinä päivähoitoa tarvinneiden lasten päivähoito mallikkaasti vrt. Toisena viikkona vie muksu sinne päiväkotiin ja toisena viikkona tänne päiväkotiin. Hohhoijjaa olisko ollu ihan hirrrvveeeeetä jos olis lapsukaiset saaneet olla molemmat viikot edes samassa paikassa...vai oliko oikeesti ajatus juurikin se että tällä keinoin saatiin lasten vanhemmat itse järjestämään päivähoito joulunajan päiville..... think about that!!

    • Kuule

      Kelonevan emäntä alkaa olemaan pansuunieukko, toive toteutuu

    • Folli

      Täällä ne katheelliset ämmät taas valitaa ja haukkuu. Nyt on vaihteeksi kohteena päivähoidon päällikkö...

    • Anonyymi

      Kus´päisyys on kiteytynyt siihenkin sisäpiiriin.
      Tämä on kaikille haitaksi, että elämme Torniossa vielä kuin -70 luvulla

    • Anonyymi

      "Pyh, .... Näin on."
      No ni, tännehän tuli kunnon kissatappelu.

    • Anonyymi

      Juurikin Torniossakin on pakolaistaustaisia että Islam uskoa esitellään Suomalaisille lapsille ?

    • Anonyymi

      Päivähoidon hallinnossa oli kyllä erittäin välinpitämätön asenne ostopalveluilla tuotettavan päivähoidon laadun valvonnan suhteen viime keväänä jolloin samat asiat olivat mediassa valtakunnallisestikin.

      Asiakkaan palaute otettiin vastaan nihkeästi ja vähättelevästi. Mikä kertoi lähinnä siitä, ettei ollut mitään käsitystä järjestävän tahon (Kaupunki) valvontavastuusta ja valvontaan kuuluvista tehtävistä.

      Harmi, tämä tapa ottaa vastaan palautetta palvelun kehittämiseksi aiheuttaa juuri sen, ensin pitää tapahtua jotain vakavaa, ennen kuin palaute otetaan tosissaan.

      Ei ainakaan kerro asiantuntemuksesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe