Kaikki vihaa kaikkia

Vihannes

Tällä palstalla kaikki vihaa kaikkia.

Joten...

Vihaan teitä kaikkia!

:D

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä en halua vihata ketään, mutta lyöty koirakin puree.

• Tämä-selvä

Oikein. Kannattaa vihata jos mies ei ole hyvännäköinen

• Mjaa, no vihaa nyt sitten...mutta älä tule pyytämään vastakaikua...😃

• .. Ootko Sith, Näsä tai joku Muu Vastaava?.. Jos et, niin Varo Vain sen Kanssa.. Se Syö Sut.. ;P

• Miau. Se että vihaa jotain palsta ihmistä on loppujen lopuksi turhaa.. Niin mäkin inhosin yhtä tyyppiä paikkakunnan palstalla ja vihasi kunnes tajusin miten säälittävä ihminen hän oli ku väitti että kaikki tämän paikkakunnan hyvät päätökset on hänen ansioistaan ja kuinka hän tiesi kaikesta ja valitti kaikesta ha haukkui kaikkia. Niin tajusin että mitä järkeä mun on inhota tyyppiä joka ei ole mulle minkään arvoinen. Se tyyppi meidän paikkakunnan palstalla juttelee itsensä kanssa ja luulee että kaikki rekatut ollaan yksi ja sama ihminen. Hih. Mahdotonta. Hih. Mä tykkään kissoista mutten koirista.

Hassuinta on että se sälli pelkää vähemmistön seksuaalin edustajia ja myös ei suomalaisia pelkää se sälli. Oikeasti jos ihminen pelkää muita ihmisiä niin ei sitä jaksa vihata, kun säälittävää se vaan on.

Muutenkin jos vihaa toista se kuluttaa
      Sun voimiasi . Älä anna hänelle sitä valtaa vaan ole kuin et olisi ikinä edes tuntenut.

Paras kosto sulta hänelle on se, että jatkat elämää ja näytät hänelle miten vahva sä oot

Miehet aina luulee, että me naiset emme ole vahvoja, mutta kyllä me ollaan. Me ollaan myös arvokkaita ja ihmisiä.

Mikä siinä on että miesten mielestä on oikein tuijottaa meidän tissejä ? Miksi miehet suuttuvat baarissa jos en huoli heiltä juomaa ja aletaan haukkumaan lesboksi ? Haluan itse maksaa juoman, sillä mun tavara ei ole myynnissä ja ilmaista juomaa ei ole, sillä aina miehet haluaa jotain vasta palveluksena.

Mä olen vahva ihminen ja pärjään kyllä, mutta miksei baarissa saa rauhassa juoda siideriä ilman että joku mies haluaa lähteä mun mukaan kotiin?

• Saa vihata mutta ei satuttaa🥺

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe