Äänestän soiron paluuta juoksu foorumille.
Hiano tapahtuma. Palkinto oikeaan osoitteeseen takan reunustalle. Vantaalla nähään ensi syksynä jälleen. Minun suosikki.
Vuoden juoksuteko 2018
16
<50
Vastaukset
- Bfi-ori
Soiro who? Naisissa Alisa Vainion maraton-sm, jolla juoksun sanoi 'tuntuvan ihan sunnuntailenkiltä'. Miehissä Topi Raitasen trillerijuoksu Suomi-Ruotsi maaottelun 1500 metrillä.
- Tilastobaja
Top 3 maratoni
1. Hyryläinen, Dubai
2. Nummela, Valencia
3. Vainio, sm-kisat - Tämitä
Onko soiro ja jodi sama henkilö? Toinen puhuu ja toinen hiljenee samaan aikaan
- Neuvostavaari
HJoa hankkisi elämän niin ei tarvihe kirjotella tuommosia.
- Nähtyon
Putouksessa sama tilanne. Sama näyttelijä keksii joka vuodelle uuden hahmon.
- Tawo
Tavo on suaha keksittyy nii monta nimimerkii ko vuan mahollista.
- huhuhuhuh
No Huh huh.
Ihan mahdottoman pahaksi tämäkin palsta muuttunut. Aina vain menee piparikakkutalo rikki, kun hiekkalaatikolla joku sen polkaisi.
- Anonyymi
2020 alkoi mukavasti. soiro palasi hölkkäämään
- Anonyymi
Mitenköhän tapahtuu juoksuvuoden 2020? Alkavatko ihmiset kilpailemaan strava-tuloksilla samalla reitillä? 🤔
- Anonyymi
Ehdotan kilpailua kahdessa sarjassa: viikkokilometrit ja viikon lenkkien keskivauhti. Raaka peli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdotan kilpailua kahdessa sarjassa: viikkokilometrit ja viikon lenkkien keskivauhti. Raaka peli.
Koko vuoden saldot parempi kilpailu. Kovin voittakoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö ottaa kolmanneksi nousumetrit? Kun on näitä porrashölkkääjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö ottaa kolmanneksi nousumetrit? Kun on näitä porrashölkkääjiä.
Oikeat juoksijat eivät kilpaile nousumetreillä, ainoastaan polkujuoksiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeat juoksijat eivät kilpaile nousumetreillä, ainoastaan polkujuoksiat.
Totta. Partametrejä.
- Anonyymi
Routa ajoi porsaan kotiin. Rautojen rymistely loppui kun korona laittoi roinatoimitukset vaikeuksiin ja kaljakapakatkin menee kiinni. Nyt hölkkä on turvasatama.
- Anonyymi
2020 palkinto menee mollen paint muokkauksille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772