Joulun sanoma

HUUTAVANÄÄNI

on se, että Jeesus Kristus, Jumalan Poika tuli ihmiseksi maan päälle, jotta hän voisi pelastaa meidät kurjat!

16

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamenaamenaamen

Aamen! Jumala ei jättänyt meitä oman "onnemme" varaan.

• kalamos

• joulun tärkein sanoma nykyään unohtunut, vouhotetaan mielin määrin lahjoja ja mässätään suu vaahdossa ruokia..( sori ketkä rakastaa joulua, mutta tämä nyt vaan mun mielipide.)

• Tarkistakaapas

Missäkös kohtaa Raamatussa mainitaan jotain joulusta.

• Siitäonkysymys

Joulua ei sanana varmaankaan mainita. Pointti on kuitenkin se, että Jeesus tuli ihmiseksi, jotta hän pystyi sovittamaan ihmisten synnit.

• DeadManWalks

Jumala syntyi ihmiseksi pelastaakseen syntiset ihmiset ja syntisen maailman. Siinä on kyllä juhlan aihetta.

• voiuskonVELJEKSET

Laitappas se raamatunkohta esille, jotta mekin sen voimme lukea sen sieltä omin silmin.

• Teejotainitsekin

Haepa kuule ihan ite se Raamattusi sieltä panttikonttorista ja etsipä ja luepa ihan ite.

• Sivustasanon
        Teejotainitsekin kirjoitti:

Haepa kuule ihan ite se Raamattusi sieltä panttikonttorista ja etsipä ja luepa ihan ite.

Ei raamattu kelpaa panttikonttoriin, ei edes jätepaperi keräykseen.

• Horokratiaa

Kyllä, vaikka sanomiset on tärkeämmät, kuin valittu sanoma.

• Eikiitosjeesus

Joulun sanoma: Avioton lapsikin voi päästä pitkälle jos pokeri vaan riittää.

• tantan

Jeesus tuli, ei merkitystä päivillä, pelastamaan ihmiset Isälle Jumalalle, ja itseäni joudun miettimään olenko arvollinen, enpä näytä kovinkaan paljon olevan, heittiö Jumalan silmissä, vaikka tahtoisin olla hyvä. Jos minua katsoo, olen syntinen, enkä tiedä, voiko Jumala minut pelastaa, sille en voi mitään mutta rakkaus Jumalaan pysyy sydämessäni, jos en kelpaa, en kelpaa, tyhjää on kenekään ruikuttaminen, Jumala tekee päätöksensä; Jumala on tuomari ja oikeudenmukainen ja hyvä siinä.

• Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut,
        että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi,
        vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
        Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa,
        vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

• Niinsevaanonpi

Ei kukaan rehellinen uskova voi sanoa olevansa arvollinen Jumalalle itsessään, vaan uskova kelpaa Jumalalle VAIN Jeesuksen armon, ristin työn tähden ja takia.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      561
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe