Täälläku oli se "tapan itseni vuoden loppuun mennessä"-ketju ni en löydä sitä, ni semmosta vaan olisin lähteny kyselemään, että sen aloittaja, vieläkö oot maisemissa?
Vuoden loppuun -ketju
6
<50
Vastaukset
- säälinkerjääjät
Onhan noita itsensä tappajia täällä lähes päivittäin.
- paskiaiset
Onneksi sinun kaltaisesi tietävät, että ne on kaikki vaan "säälinkerjääjiä"...
Itekin taidat kerjätä sääliä, jos tarviit joskus vaikka oikeasti apua, vai mitä?
- AhdistunutMies
Uuden Vuoden aattona vois vielä riipaista kännit. Sen sijaan hyvä tavoite tulevalle vuodelle olis hankkiutua hengestään eroon ja vähän äkkiä sitten kanssa. Tammikuu olis kovien pakkasien puolesta otollista aikaa vaikka sammua metsään ja jäätyä hengiltä.
Hengitä jumalan jättämä mies. Rosvoja tähän geenikehään ei! Leudoilla vuoteilla valvovat yöt.
- Kinkkusfääri
Eipä Jumala miestä jätä, jos on itsensä isolla Jiillä. Muuta en viitsinyt yrittää suomennella itselleni. "Geenikehä" kuulosti kyllä runolliselta. ;P
Itse en oikein usko tuohon jäätymiseen, tuntuis jotenkin paskamaiselta hommalta, tukevalla suojahorkallakin.
Uudenvuodenkännit voi kyllä aina riipaista, jos tiukkaa tekee. Toisaalta olisi mukava olla joskus riipaisemattakin, jos se vaikka toisi jotain uutta... Saa nähdä, onnistuuko.
- tällaistatäällä
Mun elämä on ollut vuosia vaakalaudalla. Mikäli nyt kuitenkin natsaa löytäminen naisen kanssa, niin en sitten halua itsemurhaa. Toisaalta tämä on kaksiteräinen miekka ja toimii käänteisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405