Ettei kallisarvoiset makuaineet huuhtoutuisi keitinveteen. Vähän kuten savustuspussi, mutta vedenpitävä ja ilman savua. Löytyykö mistään?
Grillaukseen sopiva keittopussi?
5
319
Vastaukset
- TappiPaikalleen
Katso vaikka pers'vaostasi, siellä niin on. Jatka sinä juttujasi ne ovat niin hupaisia. Taidat asua jossain missä sähköt ovat vielä harkinnassa ja kaikki pitää grillata kuivaksi jotta kelpaa ravinnoksi, ette vain asuisi jossan lähellä Turkua, sen verran hupaisa olet.
- Kaasuaahterista
Olen imarreltu mutta tämä on eri henkilö. Asiaan! Nyt puhutaan herkuista! Oletko varma että haluat eristää ihanan mausteliemen (pippuri, suola) lihasta?
- Simo.Sivukeitin
Kaasuaahterista kirjoitti:
Olen imarreltu mutta tämä on eri henkilö. Asiaan! Nyt puhutaan herkuista! Oletko varma että haluat eristää ihanan mausteliemen (pippuri, suola) lihasta?
Mausteet laitetaan pussiin grillattavien kanssa. Keitinvesi heitetään lopuksi aidan yli naapurin puolelle.
- näinnokialla
Nakkipussi on hyvä, lisäät mausteet ja laitat grilliin kiehumaan. Lapsetkin tykkää, ja tietysti ketsuppia paljon.
- Grillimamma
Oioioi ja onomnom! Ihana idea, otanpa heti käyttöön pienille herkkusuille. Onko mausteet pussin sisällä vaiko nesteessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472455
- 1761694
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6875- 68851
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745