Yksin palstalla vai mukavassa kaveri porukassa?
Miten juhlit uutta vuotta?
37
76
Vastaukset
- Ihanjeees
Ajattelin jättää tään soopan
- Pilluasaanut
Naisporukassa. Bileet tulossa ja naiset ovat antavaisia kännissä.
En juhli, teen tylsästi työtä millä ei ole merkitystä. Jos juhlin, se on merkityksetön päivämäärä ja kellonaika.
- Viinamies
Uutta vuotta pitää juhlia viinaa juomalla. Sitten yökerhoon jossa voit tavata naisia.
Tylsä raitis mies ei saa naista eikä seksiä ensivuonnakaan.Tämä on kyllä tosi, kun en juo, niin naiset kiertää kaukaa ja kun poltan, niin se on rikollista? Ehkä ne naiset ei muuta syytä keksi, niin tupakointini on kaikkein kauheinta. Rikollinen saa olla, tatuoitu kaulaan asti ja vähän hullu, mutta ei normaali mies käy suomi-naiselle.
- Niinsevainon
Ei hyvin mene jos naisia saa vain yökerhoista. Kaikki naiseni olen saanut muualta kuin baareista eikä alkoholi liity siihen. Sitä en käytä ja naiset ovat aina aloitteen tehneet. Nyt olen omasta halustani sinkku eli ei olekkaan hinkua eikä tarvettakaan saada naista.
- Niinköon
Niinsevainon kirjoitti:
Ei hyvin mene jos naisia saa vain yökerhoista. Kaikki naiseni olen saanut muualta kuin baareista eikä alkoholi liity siihen. Sitä en käytä ja naiset ovat aina aloitteen tehneet. Nyt olen omasta halustani sinkku eli ei olekkaan hinkua eikä tarvettakaan saada naista.
Okei. Ei siis mene hyvin, jos ainoa paikka, mistä naista saa on yökerho? Meneekö niillä hyvin, jotka ei saa mistään? Entä meneekö hyvin, jos tili on nollilla tai makaa teho-osastolla halvaantuneena?
"Uutta vuotta pitää juhlia viinaa juomalla. Sitten yökerhoon jossa voit tavata naisia.
Tylsä raitis mies ei saa naista eikä seksiä ensivuonnakaan. "
Tylsyydestä pääsee eroon jos halua siihen riittää.
Mä vietän uudenvuoden naisen kanssa jonka sain selvinpäin ilman baarissa käyntiä. Kuohuviinipullo saatetaan tyhjentää kahdestaan naisen kotona.
- Sukupuolinussija
Nussimalla.
- juhlimaan.suunnitelma
niin kai sitä täytyy baareihin lähteä kiertelemään ja iskemään naisia miettii jos menis yökerhoonkin tai sit kiertelee baareista baareihin ellei sitten ole niin huonossa kunnossa että pakko lähteä kotiin niin ottaa kunnon pohjat niin säästyy rahaa kun ostaa vain muutaman ja jos ottaa vähemmän niin rahaa palaa ja on pitempi aika iskeä naista ja huonoin jos ei jaksakkaan lähteä mihinkään vaan menee nukkumaan ajoissa
- Mies40veeee
Eronnut olen mutta olenhan siltikin sinkku. Kaksi lasta vuoroviikot eli lasten kanssa kotona, mennään katsomaan kylän tulitus, sen jälkeen ammutaan omat, sitten kotiin syömään, saunaan, pelaillaan, kattellaan elokuvia.
Ja mun uusivuosi on aina samanlainen riippumatta siitä onko lapset mun luona vai ei.- Lapsetäidille
Ikävää, että joudut lasten takia uhraamaan oman uudenvuoden vieton:(
- uhrilammasko
Lapsetäidille kirjoitti:
Ikävää, että joudut lasten takia uhraamaan oman uudenvuoden vieton:(
Hän sanoi että uusivuosi on aina samanlainen oli lapset mukana tai ei. Mikä siinä oli uhrausta?
- pihallatipunen
C) jossain muualla
- sänky.painia
jonkun miehen luonako
Ollaan menossa ystävien luokse viettämään iltaa. Tuskin me sieltä mihinkään baariin jatketaan. Kaikki paikat on täynnä. Viihdytään siellä, syödään hyvin ja juodaan kuoharia. :)
Hups! Pakollinen musalinkki unohtui. Tästä voi jokainen heittäytyä uuden vuoden juhlimisen tunnelmaan. :)
~ Kacey Musgraves - What Are You Doing New Year's Eve? ~
https://www.youtube.com/watch?v=GvXpkH-gl3Q
Perheen kanssa. Myräkkää luvannut, niin tuskin kovin kauas viittii lähteä. Tulee se uusi vuosi vietti sitä jotenkin tai ei.😊
Hyvää uutta vuotta kaikille, jos ei törmäillä hetkeen täällä!😃- syklinensonni
En juhli. Itse asiassa vasta tänään havahduin siihen tosiasiaan että "vuoden vaihtuminen" on tapahtuma jota moni pitää todellisena ja täten jotenkin merkittävänä.
Sinänsä siis työhön ja ihmissuhteisiin tarvitsen tätä kellonaikana, kuukausina ja vuosina mitattavaa aikaa, mutta muuten on toisenlainen aikakäsitys. En siis koe että vuosi olisi vaihtumassa, että olisi vanha vuosi ja uusi vuosi. Tätä on vaikea selittää mutta tämä kuuluu maailmankuvaani. Huomenna on minulle tavallinen päivä.- Pymppyvuoto
Nii. Kyllähän mummujen vaipat täyttyy myös pyhäpäivinä. Vai mitä?
- SoliterniuM1977
Yksin kämpillä. Töissä päivän ja sit illalla voisi vetää perunasalaattia ja nakkeja sekä juoda siideriä ja salmiakkikossua. Pelaan ehkä konsolilla tai luen kirjoja. Ja ennen tätä pitää töistä tultua tehdä pieni jalkatreeni.
Ei sen ihmeempää.- SoliterniuM1977
Ei tullut salmiakkikossua ostettua, kun en jaksanut alkossa poiketa. Mut kolme pientä lonkeroa ostin. Mulla tuntuu nekin jo päässä vähän. Saa paremmin nukuttua. :D Tässä tämä aika kuluu itsekseen.
tänä vuonna ihan tässä kopperossa ^-^ ollut niin kipeä ja bläääh ja poop koko vuoden ettei nyt oikein riitä paukkuja rillutteluun,katsotaan ensi vuonna:) tietty katon partsilla ilotulituksia jos kukaan enää raketteja ampuu..ostin litran jäden huomiseksi,syön sitä katsoen mr.bean jaksoja:D
- pussaus.kopissanne
mutta mitäpä jos joku kiva poika poloinen etsii tytöntylleröänsä eli sinua yksin kaupungilla eikö kantsis mennä sinne että löytää luoksesi ja ensi vuonna yhdessä majailette kopperossanne
pussaus.kopissanne kirjoitti:
mutta mitäpä jos joku kiva poika poloinen etsii tytöntylleröänsä eli sinua yksin kaupungilla eikö kantsis mennä sinne että löytää luoksesi ja ensi vuonna yhdessä majailette kopperossanne
no ei varmana etsi haha:D ei musta olis oikein seuraksi nyt,saatais poika poloinen vaan säikähtää kun köhisen ja huippailen,vielä pyörryn sen eteen ja juoksee karkuun:)
- kyllä.etsii
peppupupu kirjoitti:
no ei varmana etsi haha:D ei musta olis oikein seuraksi nyt,saatais poika poloinen vaan säikähtää kun köhisen ja huippailen,vielä pyörryn sen eteen ja juoksee karkuun:)
tai hoitaa sinut kuntoon ja niin sai rakkaus tarina 2019 alkunsa
- Uuttakohti
Ehkä en niin yksin ole jos tuolla oon? Toivotaan, et kelit suosii? Peruuntuminenkin mahdollista?
https://www.myhelsinki.fi/fi/näe-ja-koe/tapahtumat/helsingin-uusivuosi-senaatintorilla-2019 Ihan vaan perheen kesken. Riittää kun mennään laskee mäkeä ja nyt on rahat loppu niin ei edes muutakaan ihmeellistä tehdä.
- uusivuosi.uudetkujeet
Eipä moni muukaan mene minnekään kun rahat on jouluna mennyt, ilman rahaakin voi uutta vuotta juhlia.
uusivuosi.uudetkujeet kirjoitti:
Eipä moni muukaan mene minnekään kun rahat on jouluna mennyt, ilman rahaakin voi uutta vuotta juhlia.
Niih mitä jokainen pitää juhlintana.
- Ätmelsson
Töistä saadut joululahjat konjakki ja viinipullo seurana. En varmaan juo niitä, kun kännissä tuppaa kaikki vaan vituttaa entistä enemmän. Tilaan varmaan pizzaa, ostan jäätelöä, colaa, energiajuoman ja kannabista varmaan ostan. Kattelen siinä sit rentoutuneena tv:tä
- makkonen11
tänään tolkuton känni, huomenna sukulaisten kanssa selvinpäin tsekkaan kaupungin ampumia raketteja kaupungin korkeimmilta tasoilta. hehehähä.hjuvää uuttavuotta kaikille
- Totuus-
Yksin kotona vaan kaljaa ryystäen.
- työkaverinkanssa
Työporukalla juhlitaan:)
- Tanssienuuteenvuoteen
Tanssien ja laulaen itsekseni mantraa jonka värähtely auttaa maailman ihmisiä ja siinä oma mielikin piristyy ja rauhoittuu, mantra on Baba Nam Kevalam, tässä ihan livenä suoraan Ruotsista, jossa on n 150 ihmistä noin 45 eri maasta laulamassa ja tanssimassa samalla koskettaen ison varpaan kärjellä lattiaa, joka on vyöhyketerapiassakin käytetty piste rauhoittamaan aivoja, https://www.youtube.com/channel/UCc7dZF0xSvNhu-CTlhNSRJQ
- enemmänselkärankaa
Yksin perasekännit, toivottavasti en hyppää merikoskeen, ainakin se todistais että rakastuin aidosti.
Voisitte sitten ihan keskenään miettiä että miksi piti juoruilla, ei en ole narkkari en narsisti enkä sosiopaatti, vaan sanonpa vaan että tiedän kyllä nämä paskanpuhujat tähän mennessä olen antanut olla mutta nyt käy huonosti, heille tulee käymään vitun huonosti, en ole väkivaltanenn mutta nyt menty rajan yli niin näkevät miten väkivaltanen pystyn olemaan, liikaa paskaa niskaan ja sen mukana elämänsä rakkaus vituksi varmaan juorujen takia mutta ainakin oletusten, ei ollut naista edes kysyä suoraan, tiedän kyllä että hän vähintään ihastu minuun, aika tyhmää edelleen väittää muuta, harmi että se nainen ei vaan voinu olla ajattelematta stereotyyppisesti musta, hyvä mies meni sivusuun, ystävyys no sekään ei enää mahdoliista.
Ehkä olen kuollut huomenna niin pääsee paskasta ällötyksestä eroon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456