Ätmi-Eero tuhosi Heidiltä mahdollisuuden saada seksiä

inceliski

64

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nostanhattuaheidille

Kaikista hulluimmalta mitä tässäkin tapauksessa voi vaan tuumata, on Heidin otettava itse vastuu elämästään tuonkin jälkeen, tosin niin hän tehnytkin.

Vaikka mieli tekisi kumppania elämään hän sanoo, ettei itse ole siihen valmis. Kannattais palstapoikien ottaa mallia, eikä vaan kitistä. Heidillä on munaa miettiä muutakin kuin vaan uhriutua ja masentua elämiseen jatkuvien terveysuhkien vuoksi.

• Pistisilmään

Aika kummallista että tuollaisten kokemusten jälkeenkin jaksaa itkeä seksin puutetta. Ettekö te naiset pärjää hetkeäkään ilman seksiä? Ainako täytyy olla joku puhisemassa jalkojen välissä?

• Miel.pide.naisista

Naiset on lorttoja.

• Pistisilmään
        Miel.pide.naisista kirjoitti:

Naiset on lorttoja.

Siltähän se vaikuttaa. Edes kuula vatsaan ei saanut Heidinkään kohdalla pohjatonta kyrvänhimoa sammumaan.

• Aikasäälittävää
        Pistisilmään kirjoitti:

Aika kummallista että tuollaisten kokemusten jälkeenkin jaksaa itkeä seksin puutetta. Ettekö te naiset pärjää hetkeäkään ilman seksiä? Ainako täytyy olla joku puhisemassa jalkojen välissä?

Aika kummallista, että täällä palstallakin jotkut jaksaa vaatia itselleen pillua. Joku jopa väittää, että se on perustarve?

No jopas on saanut tämäkin juttu sinunlaisesi tuohtumaan turhasta. Taitaa olla vähän tapahtumaköyhä elämä... katseletko myös ikkunasta ihmisiä ja odotat, josko joku liukastuisi, että pääsisi nauramaan?

• Pistisilmään
        Aikasäälittävää kirjoitti:

Aika kummallista, että täällä palstallakin jotkut jaksaa vaatia itselleen pillua. Joku jopa väittää, että se on perustarve?

No jopas on saanut tämäkin juttu sinunlaisesi tuohtumaan turhasta. Taitaa olla vähän tapahtumaköyhä elämä... katseletko myös ikkunasta ihmisiä ja odotat, josko joku liukastuisi, että pääsisi nauramaan?

Pitäisi vain kyrvänhimo-mölyt mahassaan tuokin. Tässä kaksoisstandardien maassa naisilla on oikeus olla millainen huora tahansa ja porukka kannustaa.
        Miehillä ei sen sijaan kannata tuoda seksintarvettaan julki. Ainakaan omalla naamallaan.

Taidat itsekin olla vähän helpompaa sorttia? Kalikka katsos kalahti.

• Kierräseksuaalisuutta
        Pistisilmään kirjoitti:

Pitäisi vain kyrvänhimo-mölyt mahassaan tuokin. Tässä kaksoisstandardien maassa naisilla on oikeus olla millainen huora tahansa ja porukka kannustaa.
        Miehillä ei sen sijaan kannata tuoda seksintarvettaan julki. Ainakaan omalla naamallaan.

Taidat itsekin olla vähän helpompaa sorttia? Kalikka katsos kalahti.

Olen kyllä mies ja haluan harrastaa naiseni kanssa seksiä.

Jos sä itse olet konservatiivinen aseksuaali, elä lue juttuja, missä puhutaan muista ihmisistä. Keskity vaikka politiikkaan tai tekniikkaan, niin et ahdistu. Seksuaalisuus on muille tärkeä asia, vaikka sinulle ei olisi.

• Juu-
        Kierräseksuaalisuutta kirjoitti:

Jos sä itse olet konservatiivinen aseksuaali, elä lue juttuja, missä puhutaan muista ihmisistä. Keskity vaikka politiikkaan tai tekniikkaan, niin et ahdistu. Seksuaalisuus on muille tärkeä asia, vaikka sinulle ei olisi.

”Olen kyllä mies”
        Otan osaa. Yritäpä jatkossa vähän miehistyä ettei tällaisia erehdyksiä tapahdu.

• Huvittavansäälittävää
        Juu- kirjoitti:

”Olen kyllä mies”
        Otan osaa. Yritäpä jatkossa vähän miehistyä ettei tällaisia erehdyksiä tapahdu.

Heh... ei minulla ole mitään ongelmaa tässä. Miehisyyteni on omalla kohdalla ihan kunnossa. Toisia tässä tuntuu ahdistavan tuo naisen toiminta.

• KilttiMies89
        Kierräseksuaalisuutta kirjoitti:

MUTTA KUN EI SITÄ SEKSIÄ SAA SUURIN OSA MIEHISTÄ VAIKKA HALUAA!!!! YMMÄRÄTKÖ TÄMÄN?1!!!!!!!?????

• KilttiMies89
        KilttiMies89 kirjoitti:

MUTTA KUN EI SITÄ SEKSIÄ SAA SUURIN OSA MIEHISTÄ VAIKKA HALUAA!!!! YMMÄRÄTKÖ TÄMÄN?1!!!!!!!?????

ITE OOT HUVITTAVA JA SÄÄLITTÄVÄ.

• Taasjoutavaaininää
        KilttiMies89 kirjoitti:

ITE OOT HUVITTAVA JA SÄÄLITTÄVÄ.

Miten niin säälittävä? Mitä mua tarvitsee sääliä? Mulla on sitäpaitsi kaikki elämässä ihan perushyvin. Naurettava tietty voin olla, mutta sekään ei haittaa. Hyvä jos jollain on hauskaakin mun takia.

Ja mitä aloituksessa mainittu ammutun naisen seksin saamattomuus taas liittyy yhtään siihen, että osa miehistäkään ei saa seksiä, vaikka haluisivat? Ei se mikään oikeutettu ihmisoikeus ole!!! Se ansaitaan tai ei.

• oudosti-tulkittu

Ainakaan tuossa jutussa ei tullut ilmi, että seksi olisi mahdotonta. Mistä niin päättelit? Toki seksin puutetta joutuu kärsimään, jos ei seurustele eikä halua yhden illan juttuja. Seurustelua en ilmeisesti tällä hetkellä halua.

• Tokitokitoki

Tokittaja se täällä taas nurisee kun ei saa miehiä niin se perustellaan "En halua seurustella" kommentilla:D
        Hoida viimein se pääsi kuntoon niin joku mies saattaa sietääkin sinua.

• Pillujen--asiantuntija

Tavis nainen. Mutta heidillakin on niitä kriteeerejä niin että 100 % ätmeistä ei kukaan pääse heidin kanssa treffeille. Heidi haluaa komean top 10 miehen eli pitää olla hyväpalkkainen työ, rahaa, auto, kesämökki.

• Mulkkujen-asiantuntija

Heidille pitää olla henkisesti vahva mies, siksi te ätmit ette tule kyseeseen.

• Naisasialooser11

ATM jos mikä on henkisesti vahva koska kestää elää ilman seksiä. Mitenkähän kävisi YT-miehen jos joutuisi AT-miehen saappaisiin, saattaisi henkinen kantti pettää nopeasti.

• Pillujen--asiantuntija
        Mulkkujen-asiantuntija kirjoitti:

Heidille pitää olla henkisesti vahva mies, siksi te ätmit ette tule kyseeseen.

Todellakin ätmit kestää mitä vaan. Tuskin itse kestäisit 20 vuotta ilman halausta edes. Naiset on heikkoja, siksi panevat väkivaltaisia jännämiehiä koska eivät uskalla erota. Monet kyllä eronneet mutta sen jälkeen jännämies onkin puukottanut.

• Mulkkujen-asiantuntija
        Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

Todellakin ätmit kestää mitä vaan. Tuskin itse kestäisit 20 vuotta ilman halausta edes. Naiset on heikkoja, siksi panevat väkivaltaisia jännämiehiä koska eivät uskalla erota. Monet kyllä eronneet mutta sen jälkeen jännämies onkin puukottanut.

No mitä ne "antakaa sitä pillua!" sitten tarkoittaa jos kestätte mitä vaan :D Tuon naisen rinnalla sinä hajoat jo siitä kun lyöt varpaasi sängynjalkaan.

• hahhaahh

Ei ne ätmit tämänkään palstan ruikutuksien perustella mitään henkisesti vahvoja todellakaan ole.

• Kokoajan sais mies olla sydän syrjällään että milloin eukko heittää henkensä..

:D

• Nainen39vee

Kiitoksia tästä natsiälymystön edustajan näkemyksestä.

• Mitä nauramista siinä on?

• jasooo

Ei ihme,että olet natsi. Ei ole empatiakyvyn hitustakaan sinulla

• ehkäjoskus

Toisaalta kukaan ei olisi sydän syrjällään jos sinä heittäisit. Tuskin kukaan edes huomaisi, paitsi ehkä talkkari sitten joskus.

• hullu_ukko kirjoitti:

Mitä nauramista siinä on?

Riippuu siitä minkälainen emäntä..

Kauhea pirttihirmu... Saattaa olla ukko iloinen kun vapautuu kauhea ikeen alta. :D

• ehkäjoskus kirjoitti:

Toisaalta kukaan ei olisi sydän syrjällään jos sinä heittäisit. Tuskin kukaan edes huomaisi, paitsi ehkä talkkari sitten joskus.

Ei oo talkkaria...

Mulla on oma talo.

:D

• Nainen39vee
        Nainen39vee kirjoitti:

Kiitoksia tästä natsiälymystön edustajan näkemyksestä.

Joku on taas pöllinyt nimimerkkini. En ollut tätä kommenttia kirjoittanut.

t. Nainen39vee

• muistanikkisi
        Nainen39vee kirjoitti:

Joku on taas pöllinyt nimimerkkini. En ollut tätä kommenttia kirjoittanut.

t. Nainen39vee

Minkä niistä sinun kymmenistä multinikeistä?

• lutyrtmeteyk

On muuten sinänsä koomista että ätmit aina nillittävät jännämiehistä mutta nuo ampujat ym. terroristit yleensä ovat ätmejä.

• klonkklonk

Tuokin luuseri suuttui kun hävisi kaveripainissa. Te ätmit ette saa pillua itsenne takia, ei niin että muuttuisitte ätmeiksi koska ette saa pillua. Ei pillu mikään valtasormus ole vaan te olette Klonkkuja muuten vaan.

• Heihaloo
        klonkklonk kirjoitti:

Tuokin luuseri suuttui kun hävisi kaveripainissa. Te ätmit ette saa pillua itsenne takia, ei niin että muuttuisitte ätmeiksi koska ette saa pillua. Ei pillu mikään valtasormus ole vaan te olette Klonkkuja muuten vaan.

Mitähän sä yrität selittää? Lienet kännissä? Kenellekään ei ole epäselvää että ätmi on ruma jos tuo oli joku uutinen sinulle.

• klonkklonk
        Heihaloo kirjoitti:

Mitähän sä yrität selittää? Lienet kännissä? Kenellekään ei ole epäselvää että ätmi on ruma jos tuo oli joku uutinen sinulle.

Rumakin mies saa jollei ole ätmi.

• klonkklonk

Ensinnäkään täällä ei sen luuserin pillun saamisista tiedä kukaan. Mutta kiukuttelu hävistystä painista ja piilosta ammuskelu viittaa paljon enemmän ätmiin, jännämies olisi raivonnut ja ammuskellut kadulla tai baarissa.

• Atm-Eero
        klonkklonk kirjoitti:

Kyllä siinä itselläkin hermo menis jo nykyään jos häviäis jossain leikkipainissa niin että varmaan pistäis jonku kylmäks.

• olet.oikeassa
        klonkklonk kirjoitti:

Rumakin mies saa jollei ole ätmi.

Ruma mies saa jos hänellä on tarpeeksi paljon statusta tai resursseja tai hän on sopiva hyödyntämisesine naiselle jollain tavalla.

• yksinkertaistaseon
        olet.oikeassa kirjoitti:

Ruma mies saa jos hänellä on tarpeeksi paljon statusta tai resursseja tai hän on sopiva hyödyntämisesine naiselle jollain tavalla.

Ei tarvita korkeaa statusta tai runsaita resursseja, vaikka ne auttavatkin, kunhan ei ole ätmi.

• Kaisanoasaa

Kyllä heidi seksiä saa. Varmana vielä kelpuuttaa jonkun jännämiehen.

• Atm-Eero

Saa pillua toisin kuin mun kaima.

• Atm-Eero

Siis saa seksiä miehiltä mut ätmi-Eero ei saa pillua. Vittu kun on jo kännissä kun vetäny pillereitä ja viinaa niin alkaa jo sekoamaan.

• Heidi on mun idoli,on kokenut ylikivut ja selvisi,aina kun omat vatsajutut on päällä ajattelen häntä ja voin vähän paremmin"kiitos senkin suolenpätkät,sentään olette vielä siellä" Mutta nyt tiukkiksena on pakko sanoa. Pyöriiköhän Heidin päässä mitään,onko nyt aivan viisasta täysin herkkänä,super operoituna,kirjaimellisesti koko vatsan alue on isoa leikkaushaavaa altistaa itseänsä muiden taudeille ja viruksille. Kun sitä seksiä haetaan..luulis että terveys on sen verran tärkeä juttu ettei tossa tilassa ainakaan lähe hinkkailemaan kehoansa ketään tuntematonta vasten,come oooon nyt hei. Mä luulen että hsv tai hpv ei tee kovin kivaa jälkeä massiivissa leikkaus arvissa...Vielä joku tinder..

• Googos

Ajatteletko niin että kaikissa ihmisissä on jokin tauti, hyvin usein viittaat tähän. Onko omakohtaista kokemusta ettei taudittomia ole vai onko vaan muuten neuroosi tarttuvista taudeista. Kyllä niitä taudittomia ihmisiäkin on kuitenkin olemassa.

• Googos kirjoitti:

Ajatteletko niin että kaikissa ihmisissä on jokin tauti, hyvin usein viittaat tähän. Onko omakohtaista kokemusta ettei taudittomia ole vai onko vaan muuten neuroosi tarttuvista taudeista. Kyllä niitä taudittomia ihmisiäkin on kuitenkin olemassa.

Se nyt vaan on nykypäivän fakta että seksuaalisesti aktiivisista varsinkin niistä jotka harrastavat yhden illan panoja tai omaavat useita seksikumppaneita tauditonta ei tahdo enää löytyä,tajuatteko te ollenkaan mihin mittoihin on STD virustartunnat nousseet viime vuosikymmenen aikana? No ettepä tietenkään..mukaan on myös tullut eksoottisempiakin lajikkeita,kiitos maailmanympäri nusuttelujen. Sitten on sellanen juttu että nää virus tartunnat,kun niitä ei pysty parantamaan,varmaan ymmärrät jos yhdellä on se,sekstailee toisen kanssa,sekin saa sen,sekin sekstailee toisen kanssa..jne edelleen. Ottaen vielä huomioon minkälainen asenne sekä naisilla että miehillä on nykyään,ihan tosissaan pannaan paljaalla ja pidetään klamydiaa pahimpana mitä voi saada ja hei"senhän saa nopeesti lääkkeellä pois hehe" Ei saa,enää nykyään. On käsittämätöntä että iso osa aikuista ihmisistä ei välitä ollenkaan terveydestänsä(eikä muiden)mitä tulee seksiin. Jopa vanhukset(!)ovat alkaneet olla tautisia(kiitos seksiseksi aivopesun ja sen että luulevat että asiat ovat vielä kuin 70-90 luvulla,suurin osa puhtaita) Hyi hitto. Ja kivat meille jotka tietää nää jutut,kyllähän se vituttaa kun tietää että vapaan nusuttelun päivät ovat ohi,aijai..

no nyt oon sellanen nutturatäti ettei tosikaan,uuden vuoden vibat:D

• peppupupu kirjoitti:

Se nyt vaan on nykypäivän fakta että seksuaalisesti aktiivisista varsinkin niistä jotka harrastavat yhden illan panoja tai omaavat useita seksikumppaneita tauditonta ei tahdo enää löytyä,tajuatteko te ollenkaan mihin mittoihin on STD virustartunnat nousseet viime vuosikymmenen aikana? No ettepä tietenkään..mukaan on myös tullut eksoottisempiakin lajikkeita,kiitos maailmanympäri nusuttelujen. Sitten on sellanen juttu että nää virus tartunnat,kun niitä ei pysty parantamaan,varmaan ymmärrät jos yhdellä on se,sekstailee toisen kanssa,sekin saa sen,sekin sekstailee toisen kanssa..jne edelleen. Ottaen vielä huomioon minkälainen asenne sekä naisilla että miehillä on nykyään,ihan tosissaan pannaan paljaalla ja pidetään klamydiaa pahimpana mitä voi saada ja hei"senhän saa nopeesti lääkkeellä pois hehe" Ei saa,enää nykyään. On käsittämätöntä että iso osa aikuista ihmisistä ei välitä ollenkaan terveydestänsä(eikä muiden)mitä tulee seksiin. Jopa vanhukset(!)ovat alkaneet olla tautisia(kiitos seksiseksi aivopesun ja sen että luulevat että asiat ovat vielä kuin 70-90 luvulla,suurin osa puhtaita) Hyi hitto. Ja kivat meille jotka tietää nää jutut,kyllähän se vituttaa kun tietää että vapaan nusuttelun päivät ovat ohi,aijai..

tuohon vielä lisään että juu,tälläset immuuniretardot jonka keho ei toimi normaalisti on vähän pakko olla tarkka kenen pöpöjä päästää sisälle tai edes lähelle,pahimassa tapauksessa henki lähtee kun muut vaan yskäsee. Mä ajattelin että toi Heidi on sen verran korjattu ja leikattu tapaus,pitkä toipuminen että ei varmaan kannata ottaa riskiä että tulehdukset leviävät iholle joltain randomi tyypiltä. Hän tietty tekee kuinka tahtoo..

• Etteigartu
        peppupupu kirjoitti:

"Vituttaa kun vapaan nussutttelun päivät on ohi"... Mitä viruksia sit oot napannu? Kantsii käyttää sitä kondomia.

• Etteigartu kirjoitti:

"Vituttaa kun vapaan nussutttelun päivät on ohi"... Mitä viruksia sit oot napannu? Kantsii käyttää sitä kondomia.

eh heh,olipa hauskaa. en mitään,just sen takia kun olen tällainen;) Mutta vapaan nusuttelun ajat ovat ohi,ei siitä tartte valehdella tai kermakuorruttaa : p

• KunnollinenMies89
        peppupupu kirjoitti:

eh heh,olipa hauskaa. en mitään,just sen takia kun olen tällainen;) Mutta vapaan nusuttelun ajat ovat ohi,ei siitä tartte valehdella tai kermakuorruttaa : p

No sitten varmaan voit ottaa tällaisen ätmin jolla ei taatusti ole mitään seksitauteja eikä tarvetta nussia muiden naisten kanssa jolta voisi sellaisia saada.

• Pillujen--asiantuntija

Eero kun joskus pääsee linnasta nii sillä on naisia jonossa todella paljon jotka antaa seksiä.

• ätmi.mikä.ätmi

Epäilen. Ei ätmin maine vankilassakaan karise

• ku.ei.tiiä

Mitä sille Huidin kyltymättömälle kyrvänhimolle mahtaa kuulua ?
      Onko se Huidi kehittänyt itselleen sellaisen limaisen kiimaisen TuhannenKyrvän Tuijoituksen, joka on vakiokamaa Tuhannen MulkunMaijoilla joilla on sellainen Metsikön Munahaukkojen perua oleva juttu ?

• Eipä.kukaa.anna

Ätmit kihisee kiukusta kun nainen puhuu seksistä. Ite ovat joka toisessa lauseessa kerjäämässä pilua minulle:))

• Mulle-pillua

En minä ainakaan sinulle kerjää, vaan itselleni.

• Hiltunene

Mutta miettikääs että toisin kuin meillä palstan kilteillä ja kunnollisilla miehillä, Eerolla on nainen joka ensimmäisenä herätessään ajattelee häntä. Eeron elämä on merkityksellinen, Heidi kuuluu Eerolle, Eero on tärkein mies Heidin elämässä.

Ironista että jos Heidi olisi aikoinaan antanut seksiä Eerolle, niin hän kävelisi yhä.

• Naisasialooser11

Totta. Eero on Heidin elämän mies, eikä enää merkitysetön ATM. Eero muutti Heidin koko loppuelämän helvetiksi pelkällä liipasimen vedolla.

Ja on tosiaan Ironista, että jos Heidi olisi antanu seksiä niin Eeron ei olisi tarvinnut rangaista Heidiä.

Heidillä oli kaikki menetettävä ja Eerolla ei mitään ja Heidi myös menetti kaiken.

Heidi voi kuitenkin toimia hvvänä esimerkkinä muille vielä terveille naisille mitä tapahtuu jos nämä eivät anna seksiä rumille ja creepyille miehille,vaikka pahoin pelkään, että naiset vajakkeina luulevat ettei se voi tapahtua heille

• eipä.muuta
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Totta. Eero on Heidin elämän mies, eikä enää merkitysetön ATM. Eero muutti Heidin koko loppuelämän helvetiksi pelkällä liipasimen vedolla.

Ja on tosiaan Ironista, että jos Heidi olisi antanu seksiä niin Eeron ei olisi tarvinnut rangaista Heidiä.

Heidillä oli kaikki menetettävä ja Eerolla ei mitään ja Heidi myös menetti kaiken.

Heidi voi kuitenkin toimia hvvänä esimerkkinä muille vielä terveille naisille mitä tapahtuu jos nämä eivät anna seksiä rumille ja creepyille miehille,vaikka pahoin pelkään, että naiset vajakkeina luulevat ettei se voi tapahtua heille

"Heidillä oli kaikki menetettävä ja Eerolla ei mitään ja Heidi myös menetti kaiken."

Jaa. Eero menetti vapautensa olla kuin kuka tahansa kadunkulkija lusimisen jälkeenkin. Ihmiset ei unohda. Heidillä on asiat paljon paremmin kaikesta huolimatta. Hän selviytyy kyllä. Sisukas ja vahva nainen.

• 12121212121212

Lääketieteellisesti melko ainutlaatuinen tapaus.

Heidi Foxellia voisi sanoa oikeasti vahvaksi naiseksi. Ei todellakaan voi verrata "vahvoihin naisiin" jotka selviytyvät mieheltä saadun jako-osuuden avulla uuteen asuntoon, Tinder-rakastajan ja laastarikaverimiehen lohduttaessa kilpaa.

• näin on,respectit heidille..ei ole montaa joka olisi tosta selvinnyt ja se että haluaa jatkaa normi elämää vaikka varmaan on helvetin vaikeeta,ajatelkaa niitä kipuja.

• Pillujen--asiantuntija

Ei ole mahdollista ettei heidi saa seksiä ja läheisyyttä. Nainen voi aina valita, oli tinderissäkin mutta ei kuulemma kestänyt miesten ehdotuksia. No oma vika jos ei miehet ei kelpaa.

• Naisasialooser11

ATM Eero ei ole enää yhdentekevä Heidille vaan Heidin elämän merkityksekkäin mies. Aina kun Heidi kokee kipua ja pelkää uutta leikkausta ja kuolemaa niin hänen mielessään on Eero joka tuon kaiken aiheutti. Eero muutti Heidin koko loppuelämän, hän jätti tämän henkiin kitumaan.

Naisen on helpompi unohtaa jopa YTM joka häntä reikänä piti kun nainen vietti huippuvuosiaan.

• kortsuehkäisee

Kaikien kannalta olisi ollut parasta, että.Eeron isä olisi käyttänyt kondoomia

• eiätmejämuisteta

Eiköhän siinä mieti että millainen lääkäri sen leikkauksen tekee. Ätmit jäävät unholaan kun heidän 15 sekunnin kuuluisuutensa on ohitse, korkeintaan muut ätmiluuserit heitä muistelevat ja onanoivat.

• 4567777

Pannaankohan Eeroa vankilassa perseeseen. Hintelä poika. Hyvä "morsian" jollekin isolle roistolle

• Atm-Eero

No ei vankilassa tollasta tehdä, pelkkää legendaa.

• valitettavasti_
        Atm-Eero kirjoitti:

No ei vankilassa tollasta tehdä, pelkkää legendaa.

Valitettavasti

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3288
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      35
      2639
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2258
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      73
      2239
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2181
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2153
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1927
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1904
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1859
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1632
    Aihe