Paikkakunnan tökeröintä ja paskinta palvelua. Ja kassalla taitaa olla jotakin peräkammarinpoikia. En tule kyllä toistakertaa käymään kyseisessä liikkeesssä! Kannattaisi firman kyllä satsata henkilökunnan kouluttamiseen.
Tarvikekeskus Kemijärvi
24
112
Vastaukset
- gjuytokl
kyllä kantsis kattoo peiliin lähilaseilla,oisko sielä vikaa??
- erikoinen-ihminen
Moi pettynytasiakas:Miksi haukut kaikki kemijärviläiset ja muutkin paikkakunnat?
- palvelu
Olen asioinut paljonkin kyseisessä liikkeessä ja olen erittäin tyytyväinen saamaani palveluun.
Oliskohan peiliin katsomisen paikka. - männäkesänä
Viime kesänä ostin veneen tästä paikasta ja en olisi ostanut jos en todella olisi tarvitsinut paattia ylimielisiä kauppiaita.
- OmaKansaEnsin
Meikäläistä on aina joka paikassa kohdeltu hyvin.
- se-se-peili
Niin.......kaikki liikkeethän kemijärveltä on haukuttu jo moneen kertaan.....
Lidl, Sokos, Kauppapaikka, Tex, Veikon kone, Kenkä 2000, Keitele, Arktos, Bioref, ym........taitaa olla Apteekki ja Alko joita ei ole vielä parjattu!
..........toisaalta....... Rehellinen asiakas reklamoi yleensä jo paikan päällä........ - ymmärräthän
kirjoittajalle lohdutukseksi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14893858/kemijarvella-1--lidl-2--koivuniemi-ja-3--s-market
kyllä asiakaspalvelijan pitää palvella häntäkin hyvin, ei yksistään sinua ja minua, ei yksistään meitä ja teitä, vaan myös heitä- hyvääOnpalvelu
Onhan tämä haukkuminen kamijärviläinen kieroutunut piirre mitä muualla ei ole.
Kauppoja ja yrityksiä on kaikkialla miksi juuri Kemijärvellä on ne huonoimmat.
Olisiko näillä valittajilla peiliinkatsomisen paikka ja alettava oikeasti miettimään missä on se valittamisen perimmäinen syy.
Itese olen asunut ja asioinut useimmissa kaupungeissa eikä Kemijärvellä ainakaan palvelu ole huonompaa kuin muuallakaan.
Isommissa paikoissa melkeimpä kaikkiin palvelupisteisiin mennään vuoronumeroilla ja jonot menee liukuhihnalla eikä ihmiset siellä kitise ne on tottuneet liukuhihnapalveluun.
- peilinperse
Ei tarvi peiliin kahtoa jos ne tarvike neitit ymmärtäis asiakaspalvelusta jotakin.
- Parit_vaihtoon
Tai ymmärtäisi edes jostain jotain, on siinä pari niin täyttä Taavettia että ei voi kauppiaan näkökannalta ajateltuna käsittää vaikka miten päin yrittäisi ajatella.
Käykö kauppias paikalla liian harvoin vai eikö välitä vai mikä on kun ei panosta asiantuntevaan henkilökuntaan? - Kemijärveläis_pösilöitä
Mä oon sitä mieltä että me emme hauku tarpeeksi. Siksi muutosta ei tule. Asiakaspalvelijat tyhmyydessään luulevat että me olemme tyytyväisiä vähään, pitävät asiakkaita tyhminä.
- lääkeOngelmaan
Muutostahan ei tule. Eipä monikaan ole huomannut miksi palveluita hakutaan Kemijärvellä päivittäin. Selitys on hyvin yksinkertainen.
Nämä asiakaspalvelijat ovat pääosin paikallista väestöä, elikkä sitä samaa "jankuttavaa", katekroitunutta kansaa mitä ovat nämä valittajatkin.
Ratkaisu olisi liike-elämällä tuoda henkilöstö eteläsuomesta tai jopa lähikunnistakin.
Sallalainenhan avasi Kemijärvelle kenkäkaupan toikohan henkilöt tullessaan koska ei valituksia ole täällä ollut.
Sama puhdistus olisi varmasti paikakallaan päättäjissä ja virkamiehissäkin ne myös pitäisi ulkoistaa ihan vieraiden hoidettavaksi. - Kemppa65
Ilmeisesti on tuotu myyjät muualta, sama pätee muissakin liikkeissä. Muualta tulleet palvelevat useimmiten 10 kertaa paremmin kuin meidän oman kylän porukka..! Hävettää olla syntyjään kemijärveläinen...
- ulos.vain
kyllä tuommoiset palvelijat ansaitsivat potkun perseelleen ja kovan!
- voi
Taas uusi kohde haukuttavaksi voi voi voi, mikähän seuraavaksi ???????
- mietipä
kenen on syy kun haukutaan?
- Katsoopi_sinne
Peilin!!!
- Ylimielisyys-pois
Kannattais pomojen perehdyttää myyjät kunnolla, mutta jos pomo ei välitä, niin minkä sille voi. Ylimielinen asenne asiakkaita kohtaan kostautuu. Niin on tapahtunut ennenki Kempassa. Sääliksi käy myyjiä. Kuka voi olla seppä syntyessään, ei kukaan. Kyllähän tollaisessa paikassa kuin tarvikekeskus tarvii myyjän tietää paljonki tekniikasta. Ei voi mennä pystymettästä.
- vaativaTyö
Etenkin rautakauppa varaosakauppa ja konekauppa vaatii suurta ammattitaitoa. Esim väärä rakennusmateriaali voi tehdä isot virheet.
- tarvikeko
7.1.2019 on kuulemani mukaan asiakaspalvelukoulutusta luvassa kempanyksikköön.saavat vähän oppia poikoset poloiset.
- Tyhmäasiakas
Kyllähän me myyjät oomma aina oikeassa!
- myyjäOikeassa
Niin pitää ollakkin, usein niin onkin. Silloin kun ollaan tekemisissä erikoisalojen kanssa asiakkaalla tietämys voi olla vähäistä.
Helppoja meille tavallisille tallaajille on ostaa ruokakaupoista samoja tuotteita ja vaikka viinakaupassakin eihän Kossu ole muuttunut vuosikymmeniin.
- Ottakaa.opiksi
Minä olen tehnyt aina niin, että kun en ole saanut jostakin kunnon palvelua täällä Kemijärvellä, niin olen ostanut Roista tai muualta, jopa Sallasta.
Tämä on paras keino lieventää murheita!
Kyllä tänne voi antaa aina palautetta kaikesta. Ei se ole haukkumista, jos kertoo totuuden. Paskanpuhujat yrittävät väittää muuta.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15455515/palvelua-kempassa-- - palvelkaa_ilolla
Nyt näille sivuille on pesiytynyt muotilausahdus: Älkää haukkuko! Kaikkiko on haukkumista? Jos on, niin haukkukaa oikein kunnolla. Tähänkin turtuu. Asiaa: https://keskustelu.suomi24.fi/t/15302976/kassamyyjien-kaytos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1515933
- 755329
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603388- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763