Palvelua kempassa..

Voivoi

Sain niin tökeröä asiakaspalvelua eräässä ruokakaupassa eilen.. ja toisessa viime viikolla.. kolmas vielä kokeilematta! onko kemijärvellä joka paikassa näin huono asiakaspalvelu!?

51

1134

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarjoushuuhkaja

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa... Perusta oma kauppa.

• Niin57

Asiakaspalvelijan ei tule kyllä olla tökerö asiakkaalle! Tästä syystä Kemijärven asiakaspalvelu on monessa paikkaa niin huonoa! Kuvitellaan että asiakkaille voi laukoa mitä vaan!

• pois_huonosta_liikkeestä

Mee lidliin, palvelu pelaa

• ja.palvelu.pelaa

• ei_osata

se on kyllä tosi ettei kemijärvellä osata palvella
      minusta huonoin palvelu on s-marketissa

• kerropa
    • ehä_ei_palvella

näin kyllä kirjoitetaan,
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/13832651/kemijarvi-tex
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15461211/surkeaa-palvelua-lihatiskilla-myyja--ei-vastaa-pa
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/14893858/kemijarvella-1--lidl-2--koivuniemi-ja-3--s-market
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15455515/palvelua-kempassa--
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15302976/kassamyyjien-kaytos
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15131841/s-market-quothuijaaquot

• ikävää_tällainen

• voi_voi_voi
    • kuka_vastaa

onko kemijärvellä varaa tällaiseen palveluun vai onko toive kokonaan menetetty?

• missä_nyt_käyn

• Hyvä_kysymys
      • ihminen_hänkin

( Lainaus Kajaanin palstalta. On hyvä tietää miltä kassastakin tuntuu, ei me asiakkaatkaan niin kultaisia olla eikä varmasti oikeassakaan)

19.12.2018 22:31

"ja wittuuntunut asiakaspalvelija tässä:
        -Etkö voisi kaivella sitä rahaposaasi jo hyvissäajoin, että maksatko kortilla vai onko rahaa.
        -Opettele käyttämään maksupäätteitä, onkohan kortti nyt oikeinpäin vai miten, vai miten se menikään, vai missä vilauta, oho, meni kortti väärin, tee uudelleen, oho...jono kasvaa!
        - Kuitti> Iänikuiset kliseet>> En ota, ei mene verotukseen..ehhhehhhheeee..pidä itelläsi.laita sinä se verotukseen, tai arkistoi...ehhehheee.
        - Omat asiakkaan ikuiset jorinat omasta elämästä> ketä kiinnostaa, maksa, pakkaa tavarasi ja häivy muiden tieltä.
        - Rahojen kaivelu kestää ikuisuuden kun niitä kolikoita lasketaan..tässä, eiku tässä, eiku, oliko,olihan...
        - Wittustana! Tämä oli alennuksessa, tätätuotetta ei ollut, jne...sinä henkilö joka rahastat, olet vastuussa kaikesta! Joo.
        - Vink vink, blink(silmäniskua), ehdottelua, kielellä lipomista maksaessa, härskejä juttuja,...siitä on palveluammatissa olevan työt rakennettu työpäivän suhteen. Eikä tässä kaikki."

• seonneelle
        ihminen_hänkin kirjoitti:

( Lainaus Kajaanin palstalta. On hyvä tietää miltä kassastakin tuntuu, ei me asiakkaatkaan niin kultaisia olla eikä varmasti oikeassakaan)

19.12.2018 22:31

"ja wittuuntunut asiakaspalvelija tässä:
        -Etkö voisi kaivella sitä rahaposaasi jo hyvissäajoin, että maksatko kortilla vai onko rahaa.
        -Opettele käyttämään maksupäätteitä, onkohan kortti nyt oikeinpäin vai miten, vai miten se menikään, vai missä vilauta, oho, meni kortti väärin, tee uudelleen, oho...jono kasvaa!
        - Kuitti> Iänikuiset kliseet>> En ota, ei mene verotukseen..ehhhehhhheeee..pidä itelläsi.laita sinä se verotukseen, tai arkistoi...ehhehheee.
        - Omat asiakkaan ikuiset jorinat omasta elämästä> ketä kiinnostaa, maksa, pakkaa tavarasi ja häivy muiden tieltä.
        - Rahojen kaivelu kestää ikuisuuden kun niitä kolikoita lasketaan..tässä, eiku tässä, eiku, oliko,olihan...
        - Wittustana! Tämä oli alennuksessa, tätätuotetta ei ollut, jne...sinä henkilö joka rahastat, olet vastuussa kaikesta! Joo.
        - Vink vink, blink(silmäniskua), ehdottelua, kielellä lipomista maksaessa, härskejä juttuja,...siitä on palveluammatissa olevan työt rakennettu työpäivän suhteen. Eikä tässä kaikki."

Joku on jo seonnut tällä palstalla käydyn keskustelun pohjalta! Milloin tulee toinen?

Jos on lainaus, missä linkki? Pitääkö tässä ruveta googlettamaan?

• osu_ja_upposi
        seonneelle kirjoitti:

Joku on jo seonnut tällä palstalla käydyn keskustelun pohjalta! Milloin tulee toinen?

Jos on lainaus, missä linkki? Pitääkö tässä ruveta googlettamaan?

Osuiko oletko juuri noita töppöasiakkaita josta kassatyttö kirjoittelee. On muuten hyvä tietää millaisia me olemme katsottuna toiseltapuolelta kassaa.

• ÄlyOHoiOÄläOJätä

Ei osunut! Erehdyit! Puolustan oikeutta, hyviä tapoja. Töppöasiakaspalvelija on pers...stä! Hänelle maksetaan työstä, on toisen palveluksessa! Kaiken JÄRJEN mukaan tämä velvoittaa johonkin, tajuut sä? Hoksaatko?

• asiakas_on.kuningas

Asiakapalvelija ei voi wittuuntua! Jos syyllityy, potku perseelle ja ulos! Näin meillä ja muualla misä tavat kunniassa!

• yhteisvoimin

Kassatyttö on ihan oikeassa. Varmasti ottaa päähän kuunnella samoja puujalkavitsejä päivittäin.
      Eläkeläisetkin moittii kassoja itse ovat usein ruuhkien aiheuttajia. Opetelkaa kätyyämään pankkikorttia sujuvasti, lähimaksamista siellä missä se on mahdollista.

Hedelmäosastolla ei tarvi jokaista tomaattia puristella erikseen jonkun pitää ne kuitenkin syödä.
      Opetelkaa itse ensin käyttäytymään, silloin asiakaspalvelukin pelaa.

• Nåin_se_vain_on

Kassatyttä on vihun väärässä.

Olen samaa mieltä tämän kanssa:
      Töppöasiakaspalvelija on pers...stä! Hänelle maksetaan työstä, on toisen palveluksessa! Kaiken JÄRJEN mukaan tämä velvoittaa johonkin, tajuut sä? Hoksaatko?

• Palvele

Määkin oon sammaa mieltä, vithun väärässä on tuo kashatyttö.

• 653487
        Palvele kirjoitti:

Määkin oon sammaa mieltä, vithun väärässä on tuo kashatyttö.

Eläkeläisille pitäisi olla ihan oma kauppansa siellä saisivat mielensä mukaan puuhastella, jossa olisi myös eläkeläis muori kassalla.

• entinennimimerkki

Jauhetaan vain NEGAA koko ajan, sillähän se Kemijärvi nousee! Huh huh mitä tyyppejä! Emme kaipaa tässä kaupungissa kielteisyyttä, vaan myönteistä ajatuskantaa. Kemijärvellä on hyvä olla, uusi brändimmekin on ONNELLISTEN RANTA. Koko Suomessa tunnetaan, Kemijärvi on onnellisten ihmisten koti HAPPY PEOPLE HOME! Mitään kielteisyyttä emme todellakaan täällä kaipaa enää! Nautimme hyvistä palveluista ja uusista yrityksistä, myös biotehtaasta ja Suomutunturin kehittyvästä matkailusta ja toimintakeskuksista! Kiitos ja nyt vain iloitaan IHANASTA <3 KAUPUNGISTA!

• huippukemppa

Huh huh miten onnellista väkeä tosiaan! Kempalla pyyhkii erinomaisesti, talous on loistokunnossa, kaupunki ei ole korviaan myöten veloissa eikä jäljellä olevien ihmisten tarvitse pelätä työpaikkojensa menetystä, päinvastoin kylä pursuu elinvoimaa ja onnea. Osaavia asiantuntijoita hallinto-osastolla ja valtuustossa, eikä kukaan pelaa omaan pussiin yhteisiä varoja.<3=<3

• KemijärvenOnni

Ei onni tule etsien, se tulee eläen!
        Kemijärvellä on onnellisten kotimaa. Miettikääpä oikeasti, että kaupungin talous on tosi kuralla eikä mitään uutta tehdasta oikeasti näytä tulevan eikä sitä Suomun keskuksen hyvää aloitettakaan käsitellä kunnolla. Kemijärvellä on todellisuudessa moni asia hyvin heikosti. Silti täällä ihmiset ovat onnellisia, jaksavat hymyillä ja kaupunkia kutsutaan onnellisten rannaksi. Mistä löytyy se elämänilo ja hyväntuulisuus Kemijärvelle? Suomutunturistako vai kauniista järvimaisemasta? Sitä kauniimpaa ei koko maailmassa ole. Mene Juuvaaran laelle ja tunne: Olen vapaa!
        Onni on sydämissämme, konkurssitilassakin! Nautin elämästä, elä elämäsi hymyillen.

• Anonyymi
        huippukemppa kirjoitti:

Huh huh miten onnellista väkeä tosiaan! Kempalla pyyhkii erinomaisesti, talous on loistokunnossa, kaupunki ei ole korviaan myöten veloissa eikä jäljellä olevien ihmisten tarvitse pelätä työpaikkojensa menetystä, päinvastoin kylä pursuu elinvoimaa ja onnea. Osaavia asiantuntijoita hallinto-osastolla ja valtuustossa, eikä kukaan pelaa omaan pussiin yhteisiä varoja.<3=<3

Vaikka ois joku asaia huonotsti, niin silti voi lla hyvällä mielellä ja katsoa POSITIIVISESTI elämää.

Tämä myönteinen ajattelu on sitä tosi "elämän eliksiiriä!!!!!!!!!!"

IHANAA <3 IHANAA <3

Tosi ihanaa elää Kemijärvellä. NAUTIN JOKA HETKESTÄ. Olin etelässä ja sitten oli todella kauhea aviollinen suhde vaimon kanssa täysi helvetti ja kun se päättyi, niin elämä KEMIJÄRVELLÄ ON YHTÄ ONNELLISUUTTA!!!!

Vappua juhlin nyt yksin karanteenissa ja nautin joka minuuttsit a

TERVEISIN HÄN JOLTA VARASTETTIIN NIMIM ERKKI (ANTI-NEGA-17 ))A

• tupsauttelijat
      • kunnonPaukku

Onnihan löytyy pienistä asioista, jos on pieruakin joutunut pidättelemään ja sitten saa pamauttaa ihan sydämmensä kyllyydestä. Voiko ihminen enään muuta toivoakkaan??

• smaili

Ymmärrän jos hymyt vähenee kun kuuntelee tyhmiä ihmisiä. Ei ole asiaa, suu vaan käy. Ja ei heidän palkoilla kovin hymyillytä.

• hyvin.sannoo.jotkut

mä en ymmärrä yhtään millä palkoilla pitäisi kovin hymyilyttää

Töppöasiakaspalvelija on pers...stä! Hänelle maksetaan työstä, on toisen palveluksessa! Kaiken JÄRJEN mukaan tämä velvoittaa johonkin, tajuut sä? Hoksaatko?

hyvin.sannoo.jotkut

• Märinämummot

Kävin Ääs-marketissa. Kiukkuiset tädit siellä hyllyjen välissä tiuski ja tuijotti.
      Kassoista ylleisesti sen verran, että on se varmaan kiva kassoille vittuilla ja puhua mitä sattuu kun ne eivät voi vastata takaisin.
      Ja menkää jo etsimään elämää urpot. Märisette päivästä toiseen markettien työntekijöistä. Onko ittellänne ees töitä? Voisko sinne tulla vahtimaan teitä ja teidän tekemisiä??

• Ex-kassatyttö

Joo ne kassat on toisen palveluksessa. Arvatkaapa tekeekö ne siinä kassalla niinkuin se asiakas tahtoo vai tekiskö ne niinkuin se palkan maksava taho käskee ;)

• asiallisuutta

Kassan ei todellakaan tarvitse mielistellä asiakasta. Perus asiallisuus, ja kohtelijaisuus riittää.
        Kassoille ei kuulu nauraa joka puujalkavitsille. Minä olen aina saanut hyvää ja asiallista palvelua kaikkialla, olen myös itse käyttäytynyt asiallisesti. Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.

• Edelleenkassa
        asiallisuutta kirjoitti:

Kassan ei todellakaan tarvitse mielistellä asiakasta. Perus asiallisuus, ja kohtelijaisuus riittää.
        Kassoille ei kuulu nauraa joka puujalkavitsille. Minä olen aina saanut hyvää ja asiallista palvelua kaikkialla, olen myös itse käyttäytynyt asiallisesti. Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.

Tämä on niin totta, ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kassalla on aina tullut asiallista, jopa ystävällistä palvelua, jokapaikassa. Poikkeukset varmasti vain inhimillisiä virheitä, niitä sattuu kaikille pitkässä juoksussa.

Tervehdykset, kiitokset, olehyvät ja milloin minkäkin juhlapyhän toivotukset toimii puolin ja toisin, olin kummalla puolen kassaa tahansa :) Jos asiakas on epäasiallinen, voin silti itse olla asiallinen, mielistelemään en ala.

• niinvainkävi

- Saako tupakkaa ostaa näillä sossun korteilla? Näin kailotti kassa toiselle muutama vuosi sitten paikallisessa elintarvikeliikkeessä.

Siinä jonossa kuikistelimme, kuka nyt jumat tupakkaa yrittää... Toinen kassa meni siihen avuksi ja pyysi varmaan olemaan kailottamatta kaikille.

-Missäs sinä olet ollut, kun ei ole näkynyt pitkään aikaan? Juuri näin kyseli kassa siinä toisessa kauppaliikkeessä asiakaalta.
      - Muurolassa, vastasi asiakas.

Hiljaisuuden vallassa tilanne jatkui sekä kassalla että jonossa.

• nuortaVoimaa

Kassalla pitää olla oma arvokkuutensa eikä asettaa asiakkaita eriarvoiseen asemaan ,vaikka olisi tuttukin.
        Paikkakunnilla jossa on korkeakouluopiskelijoita on myös hyvät kassapalvelut. Kassoilla on paljon opiskelijoita pätkätöissä ,he ovat kohtelijaita tekevät työnsä rutiinilla niinkuin pitääkin.
        Yleensäkin nuoret ovat kassoilla sitä parasta työvoimaa, eikä isojen kauppojen kassoilla näekkään muita kuin nuoria.

• eikö.osaa.edes.palvella

• monesliemeskeitet

eikö kempassa ole muuta kuin lidl, uitto ja kauppapaikka, palvellaanhan teitä muuallakin. Onhan huoltamot , hautaustoimistot, kukkakaupat, 1pankki, kirpparit,kioskit jne............Vai onko nämä niin yks oikosia palv.paikk......... itse pidän henk.koht. palveluksesta
      Eikä eläkeläiset ole tuke. se joka väittää niin MUISTA perässä meet, vanhenet se sinäkin.......

• tuleKemijärvelle

Kemijärvellä on paljon iloisia mukavia ihmisiä :) Kiitos teille. Asiakaspalvelu on persoonallista. Kemijärvi on hyvien ihmisten kaupunki ja onnellisten ranta (brändimme nykyään).

Tule asumaan ja viihtymään! Täällä on hyvä olla ja palvelutarjonta kattava.

• ikävää_tällainen
    • Penkko

Ei sillä väliä jos asiakasta ei vähään-aikaan näy kaupassa, kyllä se ennemmin
      tai myöhemmin joutuu kumminkin tuleen takaisin, tai laittaa hampaat naulaan,
      tai sitten sillä löytyy jaloista se mikä puuttuu korvienvälistä, ( käymällä kaupassa
      paljon kauempana ).

• SuSuUrU

Menkää itse sinne kassoille kokeilemaan jos kerran senkin niin paljon paremmin osaatte. Sitten jos kaupassakäynti on kerrassaan nuin haastavaa niin ruokaa voi tilata kotiin, asti. Lopettakaa myyjien kiusaaminen ja hankkikaa sisältöä elämäänne

• sääliksikäy

Ketä sitten kiusattaisiin, myyjät kun on niin helppo kohde, eivät uskalla ilmaista omaa mielipidettä pitää vain alistua ja yrittää hymyillä.
        Kemijärven kiusauskultuuri on kuuluisaa. Työpaikoilla kiusataan, kouluissa kiusataan. Koulut ovat saaneet Suomen mestaruuden lasten kiusauksissa.

Miten te kaupan henkilökunta voisitte välttyä kiyusaamiselta jos väsytään saa syytökset huonosta asiakaspalvelusta.
        Minä ainakin säälin teitä joudutte tekemään työnne pienellä palkalla susilauman keskellä.

• Hyvät-kassat

Kyllähän se on vaan niin, että Kempassa on hyvät kassat ja myyjät. Sitä sopii tosiaan aatella miten itse selviäis kassalla, ennenku rupeaa syytteleen. Miten voikaan ihmiset olla niin ilkeitä ja itsekkäitä. Kannattais mennä itseensä.

• juujuujuujärki

Kyllä me olemme onnellisia vaikka perse punaisena vilkkuu huonoista housuista! Mahtavaa olla kemppalainen! Ei päätä pakota!

• Anonyymi

Onko joku huomannut koivuniemen käsidesin haisevan etikalle. Onko siellä käsidesit loppuneet kun asiakkille kädet pesetetään etikkavedellä? Uitossa ainakin kunnolla käsidesiä ja pesualls missä voi pestä kädet. Hyvä Uitto!

• Anonyymi

Huomasin kun kävin päivällä kaupassa että ompa ihmeellinen lemu käsidesissä. Muutenkin kaupassa lemus mäännyt kala.

• Anonyymi

Henkilökunta vähenee ja palvelu huononeee. Ei taida mennä niin hyvin kuin Pekan aikoina.

• Anonyymi

No mutta haukuttinhan sitä Pekkaakin. Käsideseissä on eroja hajuissa pääasia kuitenkin on alkoholipitoisuus joka on yleensä yli 70%

• Anonyymi

Kyllähän etikan hajun erottaa alkoholin hajusta jota käytetään käsideseissä. Vaikka eroja on niin koostumuksessa kuin hajuissa niin etikan pistävän hajun kyllä tunnistaa. Onneksi autossa on aina varalla omat käsidesit.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      154
      3297
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      3005
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1976
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      79
      1618
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1447
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1158
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1051
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1036
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä