Trolli pääsi ihon alle

En ollut ikinä kuullutkaan ladonoviperse -termiä mutta onhan tuo aika hauskakin juttu, trollia varmaan nyt naurattaa makeasti:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/74e80b77-84a5-4f77-b591-c667d8ac98e2

"Persees on levenny ku ladonovi. LADONOVI. Kyllä, tämä kommentti kosketti... Mutta ei niin paljoa, että antaisin tämäntyyppisen mulkvistin ottaa ylivallan omasta elämästäni tai musertaa itsetuntoni, Karma aloittaa päivityksensä."

Niin no, naiset esittelee persettään instassa ja muualla ja sitten jos/(kun joku kommentoi muuten kuin yli-ihailevasti sitten loukkaannutaan. Jos niissä postauksissa on keskiössä perse niin kai sitä sitten kommentoidaan :D

25

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pihallatipunen

      Mulle taas on joskus sanottu "lauta kuin ladonovi*. .enkä esitellyt (olemattomia) tissejäni.

      Se on niin "mukavaa" olla nainen. Aina kommentoidaan pyytämättä. Joko perse on liian iso tai tissit liian pienet...

    • wanhaämmä

      Voi hyvänen aika. Noora siis loukkaantui jonkun anonyymin ilkeilystä, joka oli vieläpä aika mitään sanomatonta. Eihän tuon kuvan perusteella Nooran perä edes ole levinnyt, vaan keskivartalo. Ja mitäpä siitäkään, jokainen kantaa itsensä. Ei meidän tarvitse muita miellyttää.

      • keski-iän-vaivoja

        Samaa huomioin. Keskivartalohan tuolla on pullistunut ei lantio.


      • 38382382

        Toihan on hoikka kuin mikä, vatsa nyt voi joskus pömpöttää kaikilla. Kroppa ei ole koko ajan samannäköinen.


      • .. Mistä kohtaa?.. ;P

        .. Ei tuo Sivussa Näkyvä Kohouma(kaan) ole Mitään JenkkaKahvaAinesta.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Mistä kohtaa?.. ;P

        .. Ei tuo Sivussa Näkyvä Kohouma(kaan) ole Mitään JenkkaKahvaAinesta.. ;P

        .. Siis.. Ainakaan Mun Mielestä.. ;P


      • wanhaämmä
        38382382 kirjoitti:

        Toihan on hoikka kuin mikä, vatsa nyt voi joskus pömpöttää kaikilla. Kroppa ei ole koko ajan samannäköinen.

        Nii-i.. saahan sitä hoikistakin ihmisistä läskikuvia ja lihavista hoikkakuvia. Ja toki kiva kun kaikki kuvat eivät ole niin viimeisen päälle poseerattuja ja aseteltuja, tuokin on ihan rennon ja luontevan oloinen kuva.. :D Mulle on vaan tullut käsitys, että noi jotka julkaisevat itsestään kuvia muiden tuijoteltaviksi haluaisivat niillä kuvillaan huomiota. Ilmeisesti vain positiivista, kuten em. purkauksesta vois päätellä. Koska nyt kroppaansa tyrkyttää arvoioitavaksi niin mun mielestäni tuolla ei ole leveä perä vaan tasapaksu keskivartalo, ainakin tuossa kuvassa. Poseeratkoon paremmin seuraavaan.


      • lato0vi

        Oliskohan nyt käynyt niin että karma itse vain halusi takaisin julkisuuteen, akkahan on ollut jo pari vuotta old news.
        Yhdessäkään instakuvassa ei edes perse näy, ensi viikolla sitä tulee joka tuutista.


    • nännääää

      Leuka kuin lumiaura

    • Muistelisin että tuo ladon-ovi vertaus olisi jo aika vanha. Yleensä tosiaan vertauksena leveä kuin ladon ovi, naisilla yleensä negatiivisena tuonne alas mutta miehillä positiivisena ilmauksena yleensä leveistä hartioista.

      Meillä töissä nainen kerran totesi että hänellä on perse jo sen verran levinnyt että pitää ruveta kohta kulkemaan nosto-ovesta.

      Jos rantakuvan pistää niin kaipa sitä voi henkisesti valmistautua että kaikki palaute ei aina ole positiivista. Täytyy kyllä ihailla myös vastausta tuohon kommenttiin jossa verrattiin elämän kokemusta tuon ladonoven käyttöön.

      • Seitsemän leivän uuni -vertaus on ainakin ikivanha.

        Ainahan naisia on ulkonäön perusteella arvosteltu..Nyt on tosin alkaneet saada miehetkin siitä maistiaisia..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Seitsemän leivän uuni -vertaus on ainakin ikivanha.

        Ainahan naisia on ulkonäön perusteella arvosteltu..Nyt on tosin alkaneet saada miehetkin siitä maistiaisia..

        Minä kans kullut tuon "Perse kuin 7 leivän uuni" joskus, ladonovella taas joskus kuullut viitattavan osumatarkkuuteen "ei osuis viiden metrin päästä ladonoveen".


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minä kans kullut tuon "Perse kuin 7 leivän uuni" joskus, ladonovella taas joskus kuullut viitattavan osumatarkkuuteen "ei osuis viiden metrin päästä ladonoveen".

        Helppoahan sulla kun on "kylän paras perse".. eikun pymppy!


      • mulle ainakin joskus sanottiin et mun naama on leveä kuin ladonovi,en ole mikään kaitanaama:)


      • kapea
        peppupupu kirjoitti:

        mulle ainakin joskus sanottiin et mun naama on leveä kuin ladonovi,en ole mikään kaitanaama:)

        Kuvassa näyttää hyvinkin kaitanaamalta. Onko sitten ennen ollut leveä ja pitkä kuin valtion leipä.


      • kapea kirjoitti:

        Kuvassa näyttää hyvinkin kaitanaamalta. Onko sitten ennen ollut leveä ja pitkä kuin valtion leipä.

        jaa-ha,laitoin kuvan mun naamasta,ilman duckfacea..että on leveä. mutta sekin poistettiin. saadaan lisäillä näitä instapaskapellejä mutta ei omia kuvia,ihan v*tun okei suoli24!


    • Eikös niiden perseiden nykyään kuulukin olla leveitä kuin ladon ovet..että kehunahan se olis pitänyt ottaa..

      • sokeaksikotulin

        Missä se leveä perä on kun en näe sellaista?


      • sokeaksikotulin kirjoitti:

        Missä se leveä perä on kun en näe sellaista?

        No otat peilin käteen ja pyllistät..


    • Varokaa ettei taio sammakoks.

    • Tuohan on vaan kohteliaisuus, merkki talon vauraudesta. Niin se pitäis ottaa :)

    • Irtonumero

      Perseestä en ole tuota kuullut mutta sen olen että hartiat kuin ladon ovet, ei leveät mutta lahot.

    • Missäonlevee

      No jos tuo on leveä perse, niin ihnettelen..... hoikka ja timmi nainen ikäisekseen.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      84
      1782
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      366
      1494
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      64
      1198
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      218
      1032
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      37
      966
    6. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      187
      897
    7. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      816
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      795
    9. Se mitä näytän ulospäin

      Ei ole koko totuus - tietäisitpä mitä tunteita kätken kulisseihin.
      Ikävä
      64
      738
    10. Puola valmistautuu sotaan: "Meistä ei tule enää Venäjän siirtokuntaa"

      Puola käyttää puolustusmenoihinsa jo yli neljä prosenttia bruttokansantuotteestaan, mutta aikoo vielä lisätä summaa. –
      Maailman menoa
      179
      677
    Aihe