https://www.voice.fi/ilmiot/a-172274?utm_source=ampparit&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
Parhaimmat varmaan jo kolmatta vuotta putkeen :D
Palstanaiset on varmaan jo mukana tässä haasteessa
15
<50
Vastaukset 15
- sesamee
Jospa tekisit tilapäisen elämäntaparemontin ja lupauksen olla kirjoittelematta palstalle huomioitasi tammikuun ajan, ehkä vielä parempi ajattelematta kannaltasi mitään joutavuuksia.
Luulisin että helmikuussa paljon seesteisempi olo, mites sellainen haaste.
Ehkä osa palstalaisistakin tykkäis- eioleselkärankaa
Ei pakkomielteinen pysty itselleen mitään etenkään jollei halua ymmärtää olevansa sairas, sittenkin yleensä vaatii aivan liikaa selkärankaa parantua.
Ei tätä uskalla lopettaa. Palsta on kirottu, moni joka on uhannut lopettaa on joutunut yllättäviin vaikeuksiin päätöksensä myötä.
En ajele karvojani mutta ei ne karvasääret ukkoani haittaa.😂
- 1239
Mistä erottaa karvaisen naisen ja ihmisapinan?
Ihmisapina ei nalkuta. 1239 kirjoitti:
Mistä erottaa karvaisen naisen ja ihmisapinan?
Ihmisapina ei nalkuta.En minä nalkuta. Sitä paitsi ukkoseni on karvaisempi kuin minä.😁
Eipä karvat yhden kuukauden aikana paljoa kasva.
- Tindermies
Hyi naiset, en pane jos näen karvoja
- Hyvänäsuojana
En koskaan ajele talvella muualta kuin kainaloista. Kesällä sääret tulee siistittyä ja jos pitää bikineitä bikinirajat. Jotenka tammikuu ei ole poikkeus.
Nää kaiken maailman "haasteet" voi tunkea p*rseeseen. Kuin myös "reaktio" youtube pätkät. Mikä helvetti nuorempia sukupolvia vaivaa,huomion haku ja liian helppo elämä? (kun pitää haaaaastella koko ajan) : p
ps:edelleenkään mun karvojen kasvu ja ajelu ei kuulu muille,ei tuntemattomille trendi "yrittäjlle" eikä haaaaasteiden tehtailijoille.
Ai sulla oli tämmönenkin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1331901Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja174875- 60810
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35792Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47732- 73691
Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat45683Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö276679Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34612