Kunnolllinen nainen tulee tarjolle muttei tyrkylle

Ottakaa palstan(kin) naiset emiliasta mallia:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005957790.html?ref=rss

"Tutustuimme Muonion eräopaskoulussa, Aki kertoo.

Emilia tuli sinne monta vuotta Akin jälkeen. Aki kävi koulussa opettamassa. Aluksi he olivat pitkään ystäviä.

– Jossakin vaiheessa Emilia sanoi, että jos siellä Käsivarressa olisi töitä, hän voisi muuttaa sinne.

Emilia sai aluksi keittiöhommia Karesuvannon Nesteeltä. Hän asui Akin naapurissa. Yhtäkkiä he huomasivat: mehän ollaan yhdessä.

Siitä on nyt reilut kuusi vuotta.

Sitä ennen Akilta meni työhommissa polvi, ja hän joutui lähtemään Rovaniemelle polvioperaatioon.

– Lääkäri sanoi, että jonkun pitäisi tulla kotiin ensimmäiseksi yöksi, kun on vahva kipulääkitys.

– Emilia asui vieressä ja tuli yöksi. Ilmeisesti oli lääkitys kohdillaan, kun sen jälkeen alettiin olla yhdessä, Aki nauraa."

Selvästikään Emilia ei tyrkyttänyt itseään vaan hiernotunteisesti tuli saapuville. Joku tinder-tyttö olisi varmaan heti ollut työntymässä yökylään ja Aki olisi heti huomannut ettei siitä oikein vaimoksi ole. Emilia kuitenkin oli siinä lähellä ja sitten kun meni polvi oli Akin nyhjäkkeenkin pakko tehdä liikkeensä ja sehän kannatti. Onhan tuossa tosiaan sekin kyllä että jos ei ois polvi mennyt nuo kumpikin murjottais omissa asunnoissaan naapuruksina, manaisivat että kun ei täältä korvesta ketään löydä.

74

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo.joo

Tuolla menolla ei hommasta tulisi mitään valmista, jos palstapojista olisi kyse 🤣
      Hehän eivät ymmärtäisi pistää tikkua ristiin, vaikka nainen ihan vieressä olis tarjolla. Täällä palstalla ne vaan rääkyisivät, kun ei millään saa naista....

Teissähän ei ole miestä, kuten tuossa Akissa.

• Mun puolesta voi olla kunnollinen tai vähempi kunnollinen ja voi tulla joko tarjolle tai tyrkylle kunhan kertoo ihan selkeästi mikä on homman nimi. Minä olen meinaan ihan urvelo tajuamaan sanatonta viestintää.

Tuossa meinaan tuli viestinä joulun toivotus. Numero vaikutti oudolta mutta onneksi watsuppi joten kuvasta selvisi. Oli meinaan nainen joka lupaili ottaa yhteyttä kunhan väsymys ja flunssan oireet helpottaa. En tiedä oliko jälkitautiakin vai kroonista väsymystä mutta tuohon meni hieman vajaa puolitoista vuotta. Kolmet treffit ehdittiin ja viimeisellä kerralla vielä erottiin niin että en kätellyt enää suorin käsin. Vähän oli suunnitelmissa josko olisi neljännellä uskaltanut jo yrittää läväyttää huulet yksiin; en oikeasti tiedä olisinko uskaltanut, mutta ajatuksena oli aika kuumottava. En tiedä mutta vahva epäilys hiipi jälkeenpäin että olisinko voinut paremmin antaa ymmärtää että olisin ollut kiinnostunut hänestä ihmisyyden lisäksi myös naisena.

Tuo aika viestien väliltä voi ehkä tuntua pitkältä mutta maapallon historiassa ja minun pariutumis seremonioissa melko lyhyt aika. Syksyllä eräs nainen kyseli kuulumisia vaikka edellisestä yhteydenotosta oli vettä joissa ehtinyt valua muutama kuutio; välissä kuitenkin neljä vuotta. Kyllähän tuo erotessa katsoi silmiin ja totesi että hän arvostaa jos mies vähän piirittää. No oli lähdössä työreissulle ja totesi että soittaa kun palaa. Unohti vissiin kellokortin leimata.

Taidan sujutella loppuelämän niin että olen vain tarjolla ja odotan että se tyrkky nainen istuu syliin, kiertää kädet kaulalle, suutelee ja sanoo että sinä olet nyt minun mies. En ole helppo mutta varma tapaus.

• Kai mmuistit onnitella raskaasta taudista toipumisesta? ehkä tuossa ois voinut nyt sitten ehdottaa niitä neljänsiä treffejä jos nainen uskoo olevansa jo tarpeeksi toimunut että jaksaa lähteä. treffeillä sitten veisit sen kuumalle kaakaolle niin varmaan toipilaana arvostaisi. Ehkä jossain tässä kohtaa myös Akimainen polven niksautus vois olla kova sana, saisit ehkä naisen ylökuntiin houkuteltua mutta siinähän on se vaara että se on sitten sulla tuo sitkeä flunssa.

Työreissu-nainen varmaan varoissaan jos noin pitkän keikan heittänyt, sen kanssahan voisit vaan huvitella tuhlaamalla kaverina sen neljässä vuodessa kertyneitä päivärahoja.

Ja tuota onhan tuossa se hyvä kyllä että voit ajatella tehneesi lähtemättömän vaikutuksen, jos joku nainen on pitänyt sun numeroa tallessa neljä vuotta täytyy sen olla tärkeä numero, varattu odottamaan käyttöönottoa siinä vaiheessa kun "juoksut on juostu", nyt ne varmaan sitten on.

• OMG! Taipaleet on pitkiä, mutta koti on perillä.

Maanantain aforismi <3

• Harmaaritari kirjoitti:

Kai mmuistit onnitella raskaasta taudista toipumisesta? ehkä tuossa ois voinut nyt sitten ehdottaa niitä neljänsiä treffejä jos nainen uskoo olevansa jo tarpeeksi toimunut että jaksaa lähteä. treffeillä sitten veisit sen kuumalle kaakaolle niin varmaan toipilaana arvostaisi. Ehkä jossain tässä kohtaa myös Akimainen polven niksautus vois olla kova sana, saisit ehkä naisen ylökuntiin houkuteltua mutta siinähän on se vaara että se on sitten sulla tuo sitkeä flunssa.

Työreissu-nainen varmaan varoissaan jos noin pitkän keikan heittänyt, sen kanssahan voisit vaan huvitella tuhlaamalla kaverina sen neljässä vuodessa kertyneitä päivärahoja.

Ja tuota onhan tuossa se hyvä kyllä että voit ajatella tehneesi lähtemättömän vaikutuksen, jos joku nainen on pitänyt sun numeroa tallessa neljä vuotta täytyy sen olla tärkeä numero, varattu odottamaan käyttöönottoa siinä vaiheessa kun "juoksut on juostu", nyt ne varmaan sitten on.

Ei sitä nyt joulun aikaan viitsi ilkeillä; eikä kyllä muutenkaan. Vahva epäilys on että itse mahdollisuuteni töppäsin. Molemmat kyllä sen oloisia että eivät suinkaan missään juoksennelleen vaan tulivat ehkä siihen tulokseen että parempi yksin kun en osoittanut riittävää kiinnostusta.
        No toiselta tuli kahvikutsu ja voipi olla että kahvilla käydään mutta eiköhän se siinä sitten ollut.

Ainahan sanotaan että tytöt vaistomaisesti etsivät miehiä jotka muistuttavat isäänsä. Tytär tuossa kertoili että hän ei oikein ymmärrä miehiä. Hän yritti vaikka miten vinkata nykyiselle kumppanille että olisi kiinnostunut mutta millään ei ollut mennyt kaaliin. Piti sitten mennä ottamaan ihan kädestä kiinni ja kertoa että tykkää siitä.

• misspönttöuuni kirjoitti:

OMG! Taipaleet on pitkiä, mutta koti on perillä.

Maanantain aforismi <3

Luonto ja pitkät matkat hoitaa; niin sairaudet kuin orastavat parisuhteet.

• joseisittenhaluapettyä
        M184 kirjoitti:

Ei sitä nyt joulun aikaan viitsi ilkeillä; eikä kyllä muutenkaan. Vahva epäilys on että itse mahdollisuuteni töppäsin. Molemmat kyllä sen oloisia että eivät suinkaan missään juoksennelleen vaan tulivat ehkä siihen tulokseen että parempi yksin kun en osoittanut riittävää kiinnostusta.
        No toiselta tuli kahvikutsu ja voipi olla että kahvilla käydään mutta eiköhän se siinä sitten ollut.

Ainahan sanotaan että tytöt vaistomaisesti etsivät miehiä jotka muistuttavat isäänsä. Tytär tuossa kertoili että hän ei oikein ymmärrä miehiä. Hän yritti vaikka miten vinkata nykyiselle kumppanille että olisi kiinnostunut mutta millään ei ollut mennyt kaaliin. Piti sitten mennä ottamaan ihan kädestä kiinni ja kertoa että tykkää siitä.

muutamasta kohtaamiskerrasta muodostettuun "oloisuuteen" ei ole paljon luottamista.

• Mä niin luin tän kans päivällä, ja ihan hurmaannuin heidän tarinastaan...

Ah <3!

• Päivän parhain artikkeli elävästä elämästä ja luonnosta : )

(leijuu vaaleanpunaisella hattarallaa palstatilassa)

:D ... oijoioijoi

Naps vaan noin se käypi.

• Joo, nuo kieltämättä on mukavia tarinoita kun on onnistumisia.

Joo, nuo kieltämättä on mukavia tarinoita kun on onnistumisia.

Joo eikä muuten tosissaan ollu kummaltakaan mitään kenkälankkilipevyyttä vaan toimittiin kun oli asiaa :D

Taivaan kiitos se niksautti sen kinttunsa!

Joo eikä muuten tosissaan ollu kummaltakaan mitään kenkälankkilipevyyttä vaan toimittiin kun oli asiaa :D

Taivaan kiitos se niksautti sen kinttunsa!

Joo, mitä niitä eränkävijöitä kattonu niin kyllä se Aki sen verran rauhallisen olonen heppu on että ilman polven niksahdusta ois varmaan vielä pari vuotta vierähtäny enennko ois malttanu treffeille edes Emiliaa pyytää, aina ois ollu aamu- tai iltasyonti häiritsemässä ja kalaan ois pitäny lähtä.

Joo, mitä niitä eränkävijöitä kattonu niin kyllä se Aki sen verran rauhallisen olonen heppu on että ilman polven niksahdusta ois varmaan vielä pari vuotta vierähtäny enennko ois malttanu treffeille edes Emiliaa pyytää, aina ois ollu aamu- tai iltasyonti häiritsemässä ja kalaan ois pitäny lähtä.

Hän on hurmaava persoona.

Hän on hurmaava persoona.

Joo no ainaki sen sarjan perusteella, näkyy areenasta vielä löytyvän, niin tosi mukavan ja rauhallisen olonen mies, ei varmaan ihan vähästä hätkähdä, ala kimpoilemaan ja hermoilemaan vaan hoitaa asiat kuntoon. Oppaana varmaan just hyvä kun jos joku panikoi niin jo omalla olemuksellaan varmaan rauhottaa.

Joo no ainaki sen sarjan perusteella, näkyy areenasta vielä löytyvän, niin tosi mukavan ja rauhallisen olonen mies, ei varmaan ihan vähästä hätkähdä, ala kimpoilemaan ja hermoilemaan vaan hoitaa asiat kuntoon. Oppaana varmaan just hyvä kun jos joku panikoi niin jo omalla olemuksellaan varmaan rauhottaa.

Emppu on napannu aarteen, just tuollasen tavallisen lupsakkaan miehen, just sellasen, joka ei höntyile eikä säädä ja näyttää arvostavan vaatimattomiakin juttuja...

Mä hurmaannuin miehen ja koiran välisestä dialogista kans. Ympäridtön kanssa voi kommunikoida kun turha hälinä karsitaan.

Hieno ohjelma kaikkinensa.

Emppu on napannu aarteen, just tuollasen tavallisen lupsakkaan miehen, just sellasen, joka ei höntyile eikä säädä ja näyttää arvostavan vaatimattomiakin juttuja...

Mä hurmaannuin miehen ja koiran välisestä dialogista kans. Ympäridtön kanssa voi kommunikoida kun turha hälinä karsitaan.

Hieno ohjelma kaikkinensa.

Joo, Aki varmaan äijälle rupatellessaan tais tehhä itsestään sarjan suosikin aika monienkien mielestä. Hyvä sarja joo ja jatkunee kun on niin suosittu.

Joo, Aki varmaan äijälle rupatellessaan tais tehhä itsestään sarjan suosikin aika monienkien mielestä. Hyvä sarja joo ja jatkunee kun on niin suosittu.

Oikean elämän ohjelmat ovat aina parhaita. Luulen, että eri ikäluokissakin katsotaan, laaja yleisö. Toivottavasti jatkuu : )

Hyvä aloitus muuten sulta : )

Hyvä aloitus muuten sulta : )

Pitää pyrkiä pitämään palstan tasoa korkeammalla tekemällä keskimääräistä laadukkaampia avauksia, se ei ole edes kovin vaikeaa :D

Ny pitäs lähtä taas pitkälleen, iteksieen pitää mennä kun ei oo semmosia lääkkeitä mitä Akille antovat eikä niitä buranoitakaan enää oikeestaan tarvii ottaa. Hyviä öitä misspöntikselle .)

Pitää pyrkiä pitämään palstan tasoa korkeammalla tekemällä keskimääräistä laadukkaampia avauksia, se ei ole edes kovin vaikeaa :D

Ny pitäs lähtä taas pitkälleen, iteksieen pitää mennä kun ei oo semmosia lääkkeitä mitä Akille antovat eikä niitä buranoitakaan enää oikeestaan tarvii ottaa. Hyviä öitä misspöntikselle .)

Oivoi oivoi, sun pitäs valkata naapurit paremmin ni.. : )

Parantelehan nyt... En minä tiedä, onko näillä etätoivotuksilla samanlaista tehoa kuin tuossa polven hoidossa sattui olemaan :D

Hyviä öitä sulle, ja joo, tällasena kun otsikot pidät niin tuuletus sille,
        hienoo, heti tarttuu silmiin.

• joo.joo
        Harmaaritari kirjoitti:

Meinaat Akin olevan samanlainen vätys, kuin palstasankarit.

Parin vuoden sisällä Emilia olisi todennut, ettei hän näköjään tuota miestä kiinnosta ja se tarina olis olis sitten ollut siinä.

• helmiä_sioille

Nojaa... En mä oikein tiedä. Kyllä mulla on kaikki suhteeni alkanut sängyn kautta ensitreffien jälkeen. Enkä sanoisi, että ne kaikki olisivat jotenkin kunnottomia naisia olleet. On ne ainakin olleet kunnollisempia kuin minä... :)

• Ei se aina mene noin. Vois hakata halkoja yhdessä tai hakea harjukset jääkannen alta.

• helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

Ei se aina mene noin. Vois hakata halkoja yhdessä tai hakea harjukset jääkannen alta.

Ja kauan sitä pitäis tehdä ennen ku tajuaa, et sinne sänkyynkin vois mennä ku kumpaakin kiinnostaisi...? :D

• helmiä_sioille kirjoitti:

Ja kauan sitä pitäis tehdä ennen ku tajuaa, et sinne sänkyynkin vois mennä ku kumpaakin kiinnostaisi...? :D

Kolme kuukautta.

• helmiä_sioille

Kolme kuukautta.

Heh, siinä tulee käsi kiipeeksi muustakin kuin halonhakkaamisesta... :D

Juuei. Teininimeininkiä... :D

Heh, siinä tulee käsi kiipeeksi muustakin kuin halonhakkaamisesta... :D

Juuei. Teininimeininkiä... :D

Höpönhöpön. Siveellistä meininkiä.

Onko tuo muka liian pitkä aika?

• Niin mutta ehkä siksi onkin "olleet" eivätkä "ovat", Emilia on varmaan vielä pitkään Akin pirtissä, en usko että eroavat.

Niin mutta ehkä siksi onkin "olleet" eivätkä "ovat", Emilia on varmaan vielä pitkään Akin pirtissä, en usko että eroavat.

Tämä on just se ydin. Pitkät liitot rakennetaan vahvalle harkitulle pohjalle.

• helmiä_sioille

Höpönhöpön. Siveellistä meininkiä.

Onko tuo muka liian pitkä aika?

Sanotaan nyt niin, että jos alkaisin tapailemaan juuri nyt jonkun kanssa joka asuisi samassa kaupungissa, niin se 3 tapaamiskertaakin olisi liian pitkä aika. En oikestikaan muista, et olisin ikinä kauemmin joutunut tai jaksanut odottaa. Kyllä siinä on aika äkäseen itse asiaan menty molemminpuolisella halulla... :)

Ok. Se on sit eri asia kun on tuntenut yhdessä tai toisessa yhteydessä vähän pitempään eikä ole antanut periksi sille kuuluisalle Kipinälle heti syystä tai toisesta. Mut se on ihan eri juttu se... :)

Kolmen kuukauden halonhakkuulla se Kipinää muuttuu melko varmasti kaveruudeksi eikä kavereiden kanssa mennä sänkyyn... :)

• helmiä_sioille
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin mutta ehkä siksi onkin "olleet" eivätkä "ovat", Emilia on varmaan vielä pitkään Akin pirtissä, en usko että eroavat.

No mutta en minä siitä "olleet" jutusta niitä naisia syytä. Kyllä siinä syytä minussakin on. Eikä edes vähän... :)

Sanotaan nyt niin, että jos alkaisin tapailemaan juuri nyt jonkun kanssa joka asuisi samassa kaupungissa, niin se 3 tapaamiskertaakin olisi liian pitkä aika. En oikestikaan muista, et olisin ikinä kauemmin joutunut tai jaksanut odottaa. Kyllä siinä on aika äkäseen itse asiaan menty molemminpuolisella halulla... :)

Ok. Se on sit eri asia kun on tuntenut yhdessä tai toisessa yhteydessä vähän pitempään eikä ole antanut periksi sille kuuluisalle Kipinälle heti syystä tai toisesta. Mut se on ihan eri juttu se... :)

Kolmen kuukauden halonhakkuulla se Kipinää muuttuu melko varmasti kaveruudeksi eikä kavereiden kanssa mennä sänkyyn... :)

Höpötiköpöti vielä. Älähän sano. Näissä hommissa on ihan toiset systeemit. Liittoa vahvistaa se kun kairataan yhdessä 50 cm jäätä pohjosen vastasessa viimassa, tsitte jossain vaiheessa päätettään, että nyt lämmitettään sauna yhessä. Ei siinä ajankulua lasketa, korkeintaan katsotaan taivaanrantaan, milloin kaamos loppuu. Sitten voi jotain alkaakin : )

Mut kaikki tavallaan, so be it :)

• helmiä_sioille

Höpötiköpöti vielä. Älähän sano. Näissä hommissa on ihan toiset systeemit. Liittoa vahvistaa se kun kairataan yhdessä 50 cm jäätä pohjosen vastasessa viimassa, tsitte jossain vaiheessa päätettään, että nyt lämmitettään sauna yhessä. Ei siinä ajankulua lasketa, korkeintaan katsotaan taivaanrantaan, milloin kaamos loppuu. Sitten voi jotain alkaakin : )

Mä oon liian urbaani ihminen sellaiseen... :)

"Liittoa vahvistaa se kun kairataan yhdessä 50 cm jäätä pohjosen vastasessa viimassa, tsitte jossain vaiheessa päätettään, että nyt lämmitettään sauna yhessä."

Joo, tuossa kieltämättä olosuhteet voi edesauttaa sanonnan "Parempi tossun alla kuin taivasalla" ymmärtämistä miehellä :D

Voi olla : )

"Liittoa vahvistaa se kun kairataan yhdessä 50 cm jäätä pohjosen vastasessa viimassa, tsitte jossain vaiheessa päätettään, että nyt lämmitettään sauna yhessä."

Joo, tuossa kieltämättä olosuhteet voi edesauttaa sanonnan "Parempi tossun alla kuin taivasalla" ymmärtämistä miehellä :D

Jees, sieltä se sanontakii varmaan on :D

Artikkelin lopussa oli kuvatekstissä sanat: "Elämä pohjoisessa on hitaampaa."

• helmiä_sioille

Artikkelin lopussa oli kuvatekstissä sanat: "Elämä pohjoisessa on hitaampaa."

Ei mua itse elämän hitaus haittaa. Itseäkin huvittaa ja vituttaa ne metron ovien väliin juoksijat ja muut sellaiset täällä tsadissa. Ei täälläkään nyt niin kiire kenelläkään voi olla. Tai jos on, on myös pahoja ongelmia ajanhallinnan kanssa.

Heh, mut mitä järkeä on pyöriä kuukausitolkulla toisensa ympärillä ennen kun uskaltaa ilmaista kiinnostuksensa, vaikka se olisi selkeästi havaittavissa kummallakin? Ok, pohjoisessa on ihmiset varmaan sosiaalisestikin paljon hitaampia ja kömpelömpiä. Ja siihen seisokkiin ja kostumiseenkin menee varmaan se kuukaus pari... :D

Mut tosissaan. Kokemattomana teininä sitä tuli toimittua kyseisellä tavalla...

"Paras tapa päästä kiusauksesta on antautua sille"

-Oscar Wilde-

Ei mua itse elämän hitaus haittaa. Itseäkin huvittaa ja vituttaa ne metron ovien väliin juoksijat ja muut sellaiset täällä tsadissa. Ei täälläkään nyt niin kiire kenelläkään voi olla. Tai jos on, on myös pahoja ongelmia ajanhallinnan kanssa.

Heh, mut mitä järkeä on pyöriä kuukausitolkulla toisensa ympärillä ennen kun uskaltaa ilmaista kiinnostuksensa, vaikka se olisi selkeästi havaittavissa kummallakin? Ok, pohjoisessa on ihmiset varmaan sosiaalisestikin paljon hitaampia ja kömpelömpiä. Ja siihen seisokkiin ja kostumiseenkin menee varmaan se kuukaus pari... :D

Mut tosissaan. Kokemattomana teininä sitä tuli toimittua kyseisellä tavalla...

"Paras tapa päästä kiusauksesta on antautua sille"

-Oscar Wilde-

"Ja siihen seisokkiin ja kostumiseenkin menee varmaan se kuukaus pari... :D"

Menee, menee :D

Voisin esittää vastakysymyksen, miksi viiniä kellaroidaan? : )

Olen itse tullut siihen tulokseen, että olen mieluummin
        burgundinpata kuin mäkkärin pikakaista.

• helmiä_sioille

"Ja siihen seisokkiin ja kostumiseenkin menee varmaan se kuukaus pari... :D"

Menee, menee :D

Voisin esittää vastakysymyksen, miksi viiniä kellaroidaan? : )

Olen itse tullut siihen tulokseen, että olen mieluummin
        burgundinpata kuin mäkkärin pikakaista.

En minä viiniä kellaroi. Minä juon sen ja pidän baarikaappini Alkon hyllyissä... :D

En minäkään ole pika- ja einesruoan ystävä. Mut jos on nälkä... :D

Pointti on vaan siinä, että en näe siinä väistämättömän lykkäämisessä tilaisuuden tullessa mitään järkeä. Jos halut ja himot on molemminpuolisia niin miksi ei? Jos joku tekee sen perusteella johtopäätöksen kunnollisuudesta tai kunnottomuudesta sanoisin, että sais kasvaa aikuiseksi. Minun suhteeni ei ole koskaan kaatunut siitä syystä. Syyt on olleet aina jossain muussa...

En minä viiniä kellaroi. Minä juon sen ja pidän baarikaappini Alkon hyllyissä... :D

En minäkään ole pika- ja einesruoan ystävä. Mut jos on nälkä... :D

Pointti on vaan siinä, että en näe siinä väistämättömän lykkäämisessä tilaisuuden tullessa mitään järkeä. Jos halut ja himot on molemminpuolisia niin miksi ei? Jos joku tekee sen perusteella johtopäätöksen kunnollisuudesta tai kunnottomuudesta sanoisin, että sais kasvaa aikuiseksi. Minun suhteeni ei ole koskaan kaatunut siitä syystä. Syyt on olleet aina jossain muussa...

Saa kait sitä tehdä noinkin, en mie sitä, mutta toiset on enempi dieseleitä, vaan kun vauhtiin pääsee...

(naurua)

Joskus on vaan parempi katsoa kuin katua vaiks kuin hyvältä tuntuis. Musta se on merkki silloin, että on enempi tosissaan. Tiiä sitten.

• helmiä_sioille

Saa kait sitä tehdä noinkin, en mie sitä, mutta toiset on enempi dieseleitä, vaan kun vauhtiin pääsee...

(naurua)

Joskus on vaan parempi katsoa kuin katua vaiks kuin hyvältä tuntuis. Musta se on merkki silloin, että on enempi tosissaan. Tiiä sitten.

Heh, mä olen tosissaan aina silloin kun en ole lähtemässä vaan toisen vierellä, vaikka toisesta ei välttämättä siinä vieressä siltä tuntuisikaan.

Naisilla on lähes poikkeuksetta ollut sellainen luule, että minusta tulisi jotenkin erilainen tyyppi seurustellessa. Mutta ku ei vaan tule. Suurin ero on siinä, että olen toisen kanssa. Ihmisenä en siinä miksikään muutu. Olen edelleen se sama paskiainen mitä ennenkin... :D

Heh, mä olen tosissaan aina silloin kun en ole lähtemässä vaan toisen vierellä, vaikka toisesta ei välttämättä siinä vieressä siltä tuntuisikaan.

Naisilla on lähes poikkeuksetta ollut sellainen luule, että minusta tulisi jotenkin erilainen tyyppi seurustellessa. Mutta ku ei vaan tule. Suurin ero on siinä, että olen toisen kanssa. Ihmisenä en siinä miksikään muutu. Olen edelleen se sama paskiainen mitä ennenkin... :D

No niinhän se monella on. Sitä haluaa sitä ukkelia muokata. Mut sen verran miekii jo tiedän, ettei ne siitä muutu. Se savotta on tuhoon tuomittu, mutta kun me naiset tykätään ajatella silleen, me halutaan ainaskii vähän muovailla teistä 'salonkikelposta' sakkia tai jotain, kunhan saa muokata :D

Se toimintamalli on tullu äitikän maidossa, ihan tiedostamatta. Miestä pitää saada sukia ja onhan se harmi jos se sitten lässähtää. Mutta ikä se opettaa meitäkin. Mies on se, mikä on, ja pitäs olla hyvä silleen. Sama on toisinkii päin; jos naisella on punainen tukka, ei saa kieltää värjäämästä : )

Sanotko sä yhtään niille ennakkoon, että tästä paketista ei sitten vähene yhtään? Ettäs tajuaisivat... : ) Kaikki tai ei mitään.

• helmiä_sioille

No niinhän se monella on. Sitä haluaa sitä ukkelia muokata. Mut sen verran miekii jo tiedän, ettei ne siitä muutu. Se savotta on tuhoon tuomittu, mutta kun me naiset tykätään ajatella silleen, me halutaan ainaskii vähän muovailla teistä 'salonkikelposta' sakkia tai jotain, kunhan saa muokata :D

Se toimintamalli on tullu äitikän maidossa, ihan tiedostamatta. Miestä pitää saada sukia ja onhan se harmi jos se sitten lässähtää. Mutta ikä se opettaa meitäkin. Mies on se, mikä on, ja pitäs olla hyvä silleen. Sama on toisinkii päin; jos naisella on punainen tukka, ei saa kieltää värjäämästä : )

Sanotko sä yhtään niille ennakkoon, että tästä paketista ei sitten vähene yhtään? Ettäs tajuaisivat... : ) Kaikki tai ei mitään.

Heh, sanotaan nyt niin, etten ikinä esitä muuta mitä olen. Ja olen kyllä sanonutkin suoraan. Mutta ku ei aina meinata uskoa sitä ennen kuin se todellisuus tulee vastaan... :D

Moni mies varmaan pitääkin siitä, että on "hallitus" kotona. Minä en vaan kuulu niihin. Enkä ole ikinä kieltänyt naisiltakaan sitä, mitä olen sallinut itselle.

Niin ja sitä paitsi minä olen liiankin salonkikelpoinen. Sekin voi muuttua ja on joskus muuttunutkin ongelmaksi... :D

Heh, sanotaan nyt niin, etten ikinä esitä muuta mitä olen. Ja olen kyllä sanonutkin suoraan. Mutta ku ei aina meinata uskoa sitä ennen kuin se todellisuus tulee vastaan... :D

Moni mies varmaan pitääkin siitä, että on "hallitus" kotona. Minä en vaan kuulu niihin. Enkä ole ikinä kieltänyt naisiltakaan sitä, mitä olen sallinut itselle.

Niin ja sitä paitsi minä olen liiankin salonkikelpoinen. Sekin voi muuttua ja on joskus muuttunutkin ongelmaksi... :D

Kun nainen saa olla "hallitus", katsos, naisella on turvallinen olo. Ei sitä kuules ihan kokonaan voi viedä sitä ajatuskuvaa tipusilta. Anna vähän siimaa sinäkin...

Tulee turvaton olo jos mies haluaa liehuta omin päin kaiken. Nih.

Tänään on kyllä tätä filosohvista tarjontoo, mitäs muuta haluaisit tietää (nauraa itselleen)...

Hmmm... :D

Kuis se ilmenee sulla se liika salonkikelpoisuus? :) Mie kysyn sulta, uteliaisuus kasvaa Pöntössä.

• helmiä_sioille

Kun nainen saa olla "hallitus", katsos, naisella on turvallinen olo. Ei sitä kuules ihan kokonaan voi viedä sitä ajatuskuvaa tipusilta. Anna vähän siimaa sinäkin...

Tulee turvaton olo jos mies haluaa liehuta omin päin kaiken. Nih.

Tänään on kyllä tätä filosohvista tarjontoo, mitäs muuta haluaisit tietää (nauraa itselleen)...

Hmmm... :D

Kuis se ilmenee sulla se liika salonkikelpoisuus? :) Mie kysyn sulta, uteliaisuus kasvaa Pöntössä.

Ai salonkikelpoisuuteni?

Noh, sanotaan nyt niin, että mä uin hyvin sujuvasti monissa erilaisissa vesissä... :) En mä nyt sen enempää täällä itseäni markkinoi... :)

Tiedätkö muuten mitä? Naiset on usein näissä jutuissa aika mustavalkoisia tyyppejä. Jos ne ei saa olla "hallituksia", he haluavat olla "hallittavia". Ensimmäiset on just niitä "vahvoja ja itsenäisiä" naisia ja toiset taas niitä 50-lukulaisia... :D Minua on monesti ihmetyttänyt tämä asia. Eletään kuitenkin jos vuotta 2019 eikä missään barbaarisessa henkisessä kehityksessä jälkeenjääneessä kulttuurissa. Mutta se taitaa olla, niin kuin sanoit, sellainen sisäänrakennettu ominaisuus minkä joutuu oppimaan pois. Toki se edellyttää sitä, että haluaa oppia se pois... :)

Siis minähän teen omat juttuni ja itseeni liittyvät päätökseni omin päin. Uskoisin tuntevani itseni paremmin kuin kukaan muu. Saa mulle ehdottaa ja kertoa mielipiteensä. Kuuntelen niitä ja saatan jopa olla mukanakin niissä, jos ne on yhteneväisiä omieni kanssa. Mut jos ne poikkeavat omistani, on turha yrittää. Ja sama on myös toisinpäin. En minä lähde toisen valintoja toisen puolesta valitsemaan. Ok, ne yhteiset valinnat on sit taas eri juttu. Niistä voi keskustella. Jos yhteisissä valinnoissa on liikaa erimielisyyksiä, on väärät ihmiset kohdanneet ja yhdessä.

Ei mua kyllä hirveesti jaksais kiinnostaa luennoida näitä juttuja. Mulla on hyvin erilainen näkemys hyvästä suhteesta kuin valtaosalla. Luulen, että suurin osa ei ole valmis sellaiseen. Siksi ovatkin joko yksin tai valittavat nykysuhteiden tiloista. Kun kuitenkin todella pitkään menty tiettyjen oppittujen kaavojen mukaan ja harvempi uskalta ottaa hyppyä tuntemattomaan. Ja sen joutuu tekemään, jos muutosta entiseen haluaa...

Ai salonkikelpoisuuteni?

Noh, sanotaan nyt niin, että mä uin hyvin sujuvasti monissa erilaisissa vesissä... :) En mä nyt sen enempää täällä itseäni markkinoi... :)

Tiedätkö muuten mitä? Naiset on usein näissä jutuissa aika mustavalkoisia tyyppejä. Jos ne ei saa olla "hallituksia", he haluavat olla "hallittavia". Ensimmäiset on just niitä "vahvoja ja itsenäisiä" naisia ja toiset taas niitä 50-lukulaisia... :D Minua on monesti ihmetyttänyt tämä asia. Eletään kuitenkin jos vuotta 2019 eikä missään barbaarisessa henkisessä kehityksessä jälkeenjääneessä kulttuurissa. Mutta se taitaa olla, niin kuin sanoit, sellainen sisäänrakennettu ominaisuus minkä joutuu oppimaan pois. Toki se edellyttää sitä, että haluaa oppia se pois... :)

Siis minähän teen omat juttuni ja itseeni liittyvät päätökseni omin päin. Uskoisin tuntevani itseni paremmin kuin kukaan muu. Saa mulle ehdottaa ja kertoa mielipiteensä. Kuuntelen niitä ja saatan jopa olla mukanakin niissä, jos ne on yhteneväisiä omieni kanssa. Mut jos ne poikkeavat omistani, on turha yrittää. Ja sama on myös toisinpäin. En minä lähde toisen valintoja toisen puolesta valitsemaan. Ok, ne yhteiset valinnat on sit taas eri juttu. Niistä voi keskustella. Jos yhteisissä valinnoissa on liikaa erimielisyyksiä, on väärät ihmiset kohdanneet ja yhdessä.

Ei mua kyllä hirveesti jaksais kiinnostaa luennoida näitä juttuja. Mulla on hyvin erilainen näkemys hyvästä suhteesta kuin valtaosalla. Luulen, että suurin osa ei ole valmis sellaiseen. Siksi ovatkin joko yksin tai valittavat nykysuhteiden tiloista. Kun kuitenkin todella pitkään menty tiettyjen oppittujen kaavojen mukaan ja harvempi uskalta ottaa hyppyä tuntemattomaan. Ja sen joutuu tekemään, jos muutosta entiseen haluaa...

Kuulepas nakero

"Siis minähän teen omat juttuni ja itseeni liittyvät päätökseni omin päin."

Tässä se sinne katajaan kapsahtaa. Toinen pitää ottaa tietoisesti mukaan vaikkei siitä ihan niin kovin itse pitäisikään ajatuksena. Tulee yhteisfiilis. Että nainen on olemassa miehelle.

Mulla kapsahti siihen. Oli liikaa "omia juttuja", sitten oli vaan omia, ei enää yhteisiä, ja so long.
        Valtatie kutsuu.

Pitää pitää toista siinä rinnalla silleen, että se tajuaa. Muuten tulee tiedätkö sellanen planktoni-fiilis, sä vaan meet merivirran mukana eikä mikään pidä kiinni. Oo naiselle koralli, mistä kopata säikeellä kiinni.

Oon profiloinut sut mielessä; herra on kapinallinen, suuren elämän kapinallinen tai vähän niin kuin mustangi, sitä on vaikea pitää käsissä : )

Joo ja nainen kokeilee, se on totta, voi haluta olla "hallittavakin", osa meistä osaa mennä kuin kameleontti, miestyypistä riippuen. Sulla on se salonkikelpoisuus sitten sitä samaa, testaat mikä toimii..mutta käännökset on nopeita.

Haluatko nykyisin pysyvän suhteen vai mitä ajattelet? Vai onko omaehtoinen elämä yksin parempaa?

• helmiä_sioille

Kuulepas nakero

"Siis minähän teen omat juttuni ja itseeni liittyvät päätökseni omin päin."

Tässä se sinne katajaan kapsahtaa. Toinen pitää ottaa tietoisesti mukaan vaikkei siitä ihan niin kovin itse pitäisikään ajatuksena. Tulee yhteisfiilis. Että nainen on olemassa miehelle.

Mulla kapsahti siihen. Oli liikaa "omia juttuja", sitten oli vaan omia, ei enää yhteisiä, ja so long.
        Valtatie kutsuu.

Pitää pitää toista siinä rinnalla silleen, että se tajuaa. Muuten tulee tiedätkö sellanen planktoni-fiilis, sä vaan meet merivirran mukana eikä mikään pidä kiinni. Oo naiselle koralli, mistä kopata säikeellä kiinni.

Oon profiloinut sut mielessä; herra on kapinallinen, suuren elämän kapinallinen tai vähän niin kuin mustangi, sitä on vaikea pitää käsissä : )

Joo ja nainen kokeilee, se on totta, voi haluta olla "hallittavakin", osa meistä osaa mennä kuin kameleontti, miestyypistä riippuen. Sulla on se salonkikelpoisuus sitten sitä samaa, testaat mikä toimii..mutta käännökset on nopeita.

Haluatko nykyisin pysyvän suhteen vai mitä ajattelet? Vai onko omaehtoinen elämä yksin parempaa?

Niinku sanoin. En jaksa luennoida aiheesta... :)

Kyllä minä kaatuneen pystyyn autan. Ja loukkaantunutta talutan. Se ei vaan tarkoita sitä, että olen pysyvä kävelykeppi tai -tuki. En terveelle, joka ei sellaista tarvitse. En ole sellainen, joka ensimmäisenä apuaan tyrkyttää, mutta sellainen olen, joka auttaa silloin kun kaikki muut on kääntänyt selkänsä...

Kyllä mun juttuihin on mukaan päässyt. En tosin ole pakottanut. Ongelma on joskus ollut siinä, että mulla ei olisi saanut olla muita kuin niitä yhteisiä juttuja. Se on aika paha se. Kytkin noussut sen jälkeen aika nopsaan kun vähänkin sille haissut... :D

En mä ole kapinallinen enää millään muulla kuin ajatuksen tasolla. Ikä on tehnyt tehtävänsä. Ikä ja tähän asti eletty elämä. Todellisuus voittaa aina. Joihinkin asioihin voi vaikuttaa ja joidenkin kans vaan täytyy oppia elämään. Ei se sen kummempaa ole.

Tuli mieleen tosta mustangista, että joskus 18-vuotiaana yks tyttö kirjoitti mulle runoja. Yks pätkä jäi mieleen, meni jotenkin... :)

"Olet kuin villi hevonen, joka etsii
        Kun löytää, jatkaa matkaansa
        yksin..."

En minä halua suhdetta enkä ole haluamattakaan. Niin kuin aina ennenkin... :)

"Kun etsit, kadotat. Löydät kun lakkaat etsimästä"

Hyvää yötä...

https://www.youtube.com/watch?v=XaSVkb_XLt4

Niinku sanoin. En jaksa luennoida aiheesta... :)

Kyllä minä kaatuneen pystyyn autan. Ja loukkaantunutta talutan. Se ei vaan tarkoita sitä, että olen pysyvä kävelykeppi tai -tuki. En terveelle, joka ei sellaista tarvitse. En ole sellainen, joka ensimmäisenä apuaan tyrkyttää, mutta sellainen olen, joka auttaa silloin kun kaikki muut on kääntänyt selkänsä...

Kyllä mun juttuihin on mukaan päässyt. En tosin ole pakottanut. Ongelma on joskus ollut siinä, että mulla ei olisi saanut olla muita kuin niitä yhteisiä juttuja. Se on aika paha se. Kytkin noussut sen jälkeen aika nopsaan kun vähänkin sille haissut... :D

En mä ole kapinallinen enää millään muulla kuin ajatuksen tasolla. Ikä on tehnyt tehtävänsä. Ikä ja tähän asti eletty elämä. Todellisuus voittaa aina. Joihinkin asioihin voi vaikuttaa ja joidenkin kans vaan täytyy oppia elämään. Ei se sen kummempaa ole.

Tuli mieleen tosta mustangista, että joskus 18-vuotiaana yks tyttö kirjoitti mulle runoja. Yks pätkä jäi mieleen, meni jotenkin... :)

"Olet kuin villi hevonen, joka etsii
        Kun löytää, jatkaa matkaansa
        yksin..."

En minä halua suhdetta enkä ole haluamattakaan. Niin kuin aina ennenkin... :)

"Kun etsit, kadotat. Löydät kun lakkaat etsimästä"

Hyvää yötä...

https://www.youtube.com/watch?v=XaSVkb_XLt4

Jaksoit hyvin... en sano muuta ku ikiaikaisen itäsuomalaisen viisauden: "kompastuminen estää kaatumisen".

Kuule sie, sen kun tekkee ajoissa, kaik' on hyvin. Oikein kaunihia unia sullekin, saat tästä
        https://www.youtube.com/watch?v=4U7DayFVnHQ

viime aikaista suosikkiani, Lady Geetä.

Kiitos ajatuksista! : )

• Älä höpise

• Ei kai sen nyt ollut höpinää? Siinä oli siveellisyyttä ja oltihin niinku oikialla asialla : )

• Ukkoseni kanssa saa vaikka kaunis tarina aikaan.
        Se että totuus on toinen mistä kaikki alkoi oli seksi kuin uskon tuossakin tapahtuneen.

• valtakunta kirjoitti:

Ukkoseni kanssa saa vaikka kaunis tarina aikaan.
        Se että totuus on toinen mistä kaikki alkoi oli seksi kuin uskon tuossakin tapahtuneen.

No on siinä jossain vaiheessa jalkaa hoidettu. Mutta en usko, että ihan heti. Katsos, maalla kuullostellaan ensin vähän...

No on siinä jossain vaiheessa jalkaa hoidettu. Mutta en usko, että ihan heti. Katsos, maalla kuullostellaan ensin vähän...

Ukkoseni on minut tuntenut jo kun olin alta 12v
        Ja miehen tarinan mukaan hän koulutti minua.

• valtakunta kirjoitti:

Ukkoseni on minut tuntenut jo kun olin alta 12v
        Ja miehen tarinan mukaan hän koulutti minua.

Niin ne sanovat, että nuorta naista voi vielä "kouluttaa" :D, olen kuullut,

mutta eh-hei, ei ihan kaikkia yksilöitä.

Te olette kyllä varmaan kasvaneet silleen kivasti yhteen, hyvällä balanssilla : )

Te olette kyllä varmaan kasvaneet silleen kivasti yhteen, hyvällä balanssilla : )

Tuolloin hän oli siskoni kanssa koska ovat saman ikäisiä.
        Hän kirjoitti ystävälleen kuinkoulutti minua silloin miten olla miesten kanssa ja sen takia tunnun hänelle oikealta.

En sinäänsä tiedä miten koulutti
        Sinäänsä seuraavan kerran mun toisella sisarellani nähtii vuosia myöhemmin ja juteltiin, hän frittaileva erittäin avoimesti. ”Löytyykö sinun numero finderista? ”Ja kun ”oho linja-auto meni”
        Jouduin pidättäytyy koska olin silloin suhteessa.

Siitä seuraavan kerran syttyi soihtu siskoni kihlajaisissa eli yhteinen yö kun alkoholi sumensi minua. Sisareni jo puhui aiemmin hänestä tyrkytti minulle.

Joten hän yhteisen yön jälkeen unohti lompakkonsa ja kännykkäkotelonsa kävelin n.5km kun menin palauttaa ne ja jäin sinne.

Kyllä asioista saa kauniista, totuus on tuo yhteinen yö vasta meidät yhdisti.

• valtakunta kirjoitti:

Tuolloin hän oli siskoni kanssa koska ovat saman ikäisiä.
        Hän kirjoitti ystävälleen kuinkoulutti minua silloin miten olla miesten kanssa ja sen takia tunnun hänelle oikealta.

En sinäänsä tiedä miten koulutti
        Sinäänsä seuraavan kerran mun toisella sisarellani nähtii vuosia myöhemmin ja juteltiin, hän frittaileva erittäin avoimesti. ”Löytyykö sinun numero finderista? ”Ja kun ”oho linja-auto meni”
        Jouduin pidättäytyy koska olin silloin suhteessa.

Siitä seuraavan kerran syttyi soihtu siskoni kihlajaisissa eli yhteinen yö kun alkoholi sumensi minua. Sisareni jo puhui aiemmin hänestä tyrkytti minulle.

Joten hän yhteisen yön jälkeen unohti lompakkonsa ja kännykkäkotelonsa kävelin n.5km kun menin palauttaa ne ja jäin sinne.

Kyllä asioista saa kauniista, totuus on tuo yhteinen yö vasta meidät yhdisti.

Ai teillä oli tällainen tarina, mukava kuulla, miten kaikki onkaan alkanut... : )

Jotenkin just näen, että ne nuorena solmitut liitot on pitkäikäisiä. Sitten vanhempana jo vaikeampaa toteuttaa ja saada kestämään. Sitä vielä nuorena oppii yhdessä olemaan ja siihen tavallaan kasvaa...juu.

Sisareni muutti äidille takaisin kun sai päättää kun isäni meni uusiin naimisiin(muuttivat yhteen)
        minulta ei edes kysytty mitään joten en ollut tekemisessä sisareni kanssaan sen jälkeen.
        Sisareni teot ukkoseni rinnastaa minuun joten olen sisäänsä aina syyllinen vain vereni kautta.

Joten elän aina toisen pahassa varjossa.

Ai teillä oli tällainen tarina, mukava kuulla, miten kaikki onkaan alkanut... : )

Jotenkin just näen, että ne nuorena solmitut liitot on pitkäikäisiä. Sitten vanhempana jo vaikeampaa toteuttaa ja saada kestämään. Sitä vielä nuorena oppii yhdessä olemaan ja siihen tavallaan kasvaa...juu.

Noh olihan 18vuotias kun ukon kanssa aloin olemaan, etten kerennyt nyt sillein vanhentumaan kamalasti.

Uskon mitö vanhemmaksi tulemme sitä vaativammaksi kasvamme.😁

Et tiedä kuinka kovasti olen kuullut mitä sisareni teki ja kuinka omena ei kauaksi putoa, olettehan sukua yms.

• valtakunta kirjoitti:

Sisareni muutti äidille takaisin kun sai päättää kun isäni meni uusiin naimisiin(muuttivat yhteen)
        minulta ei edes kysytty mitään joten en ollut tekemisessä sisareni kanssaan sen jälkeen.
        Sisareni teot ukkoseni rinnastaa minuun joten olen sisäänsä aina syyllinen vain vereni kautta.

Joten elän aina toisen pahassa varjossa.

Siinäpä onkin jo monenmoista haastetta. Älä ota kovin raskaasti (jos vaan pystyt niin ajattelemaan).

• valtakunta kirjoitti:

Noh olihan 18vuotias kun ukon kanssa aloin olemaan, etten kerennyt nyt sillein vanhentumaan kamalasti.

Uskon mitö vanhemmaksi tulemme sitä vaativammaksi kasvamme.😁

Et tiedä kuinka kovasti olen kuullut mitä sisareni teki ja kuinka omena ei kauaksi putoa, olettehan sukua yms.

Se on totta, vaatimustaso meinaa katalasti nousta...

Ei saisi. Nelikymppisille voi tulla nirppanokkasyndrooma. Vahingossa : (

Te tunnetta varmasti toisenne tosi hyvin ja se jos mikä on kultaista ja lutuista. Liitto kestää jos on tahtoa. Sisua. Nuoruuden pitkä suhde on Valtis lottovoitto.

Se on totta, vaatimustaso meinaa katalasti nousta...

Ei saisi. Nelikymppisille voi tulla nirppanokkasyndrooma. Vahingossa : (

Te tunnetta varmasti toisenne tosi hyvin ja se jos mikä on kultaista ja lutuista. Liitto kestää jos on tahtoa. Sisua. Nuoruuden pitkä suhde on Valtis lottovoitto.

Niin on ollut ja tulee olemaan. mutta miten enemmän hän paljastuksia tekee menneisyydestä eivät ole hyviä kuin että viime vuonna vielä säästänyt rahaa, jos täytyy muuttaa pois

Ymmärräthän, kuinka toisen traumoista pääseminen eroon on vuosien paraneminen on toiselle ihmiselle henkisesti hyvin raskas prosessi ja minun syyttäminen turhasta kuin olisin syyllinen tekemättömään asiaan.

Toisen tunteminen voi satuttaa, mitä pitempää ja sitä suorempaa sanominen on.

Olen aina ollut rehellinen se tekee haastetta kun toinen avautuu vuosien jälkeen pikkuhiljaa arkoja asioita, joista loukkaannun mutta kuitenkin uskaltaa kertoa, tulee mieleen ”mikä minä olen hänelle?”

Ihmisten ennakkoluulo satuttaa.
        Vuosien ajan minua epäilty vaikka mitä, todennut miljoona kertaa syyttömänä istuu kohta vankilassa.😁

• valtakunta kirjoitti:

Niin on ollut ja tulee olemaan. mutta miten enemmän hän paljastuksia tekee menneisyydestä eivät ole hyviä kuin että viime vuonna vielä säästänyt rahaa, jos täytyy muuttaa pois

Ymmärräthän, kuinka toisen traumoista pääseminen eroon on vuosien paraneminen on toiselle ihmiselle henkisesti hyvin raskas prosessi ja minun syyttäminen turhasta kuin olisin syyllinen tekemättömään asiaan.

Toisen tunteminen voi satuttaa, mitä pitempää ja sitä suorempaa sanominen on.

Olen aina ollut rehellinen se tekee haastetta kun toinen avautuu vuosien jälkeen pikkuhiljaa arkoja asioita, joista loukkaannun mutta kuitenkin uskaltaa kertoa, tulee mieleen ”mikä minä olen hänelle?”

Ihmisten ennakkoluulo satuttaa.
        Vuosien ajan minua epäilty vaikka mitä, todennut miljoona kertaa syyttömänä istuu kohta vankilassa.😁

Joo, se on kyllä totta, että ajan kanssa hienotunteisuus tahtoopi karista. Sitten paukutellaan helposti sanoa päin näköä, ja luullaan, että toinen kestää sen (vaikkei kestä ollenkaan). Tulee pahoja sanoja eikä niitä saa takaisin... Kun oikein loukkaa, voi tulla tosi tosi pahoja railoja läheisyyteen. Se on niin inhimillistä, mutta en tiedä...miten ne lopulta ne suhteen vauriot paikataan.

Toinen saattaa sanoa kiivastuksissaan, ja toinen muistaa loppuelämän. Siinä sitä onkin sarkaa. Sen vastapainoksi pitäs saada tasaisella tahdilla kultasia hetkiä, ja se on joskus utopiaa. Lopulta suhde voi perustua sitten pelkkään s.ksiin eikä sekään ole hyvä. Tunneyhteys ois hyvä säilyttää.

Mistäs minä joulun alla luin kun mies oli tehnyt joulukalenterin naiselleen; joka päivälle, 24:lle, hän oli tehnyt oman lapun ja jokaiseen hyvän lauseen/kehun kumppanistaan.

Kauniisti ajateltu. Se jää pitkäksi aikaa mieleen ja saattaa paikata suhteen pieniä hiushalkeamia.

Joo, se on kyllä totta, että ajan kanssa hienotunteisuus tahtoopi karista. Sitten paukutellaan helposti sanoa päin näköä, ja luullaan, että toinen kestää sen (vaikkei kestä ollenkaan). Tulee pahoja sanoja eikä niitä saa takaisin... Kun oikein loukkaa, voi tulla tosi tosi pahoja railoja läheisyyteen. Se on niin inhimillistä, mutta en tiedä...miten ne lopulta ne suhteen vauriot paikataan.

Toinen saattaa sanoa kiivastuksissaan, ja toinen muistaa loppuelämän. Siinä sitä onkin sarkaa. Sen vastapainoksi pitäs saada tasaisella tahdilla kultasia hetkiä, ja se on joskus utopiaa. Lopulta suhde voi perustua sitten pelkkään s.ksiin eikä sekään ole hyvä. Tunneyhteys ois hyvä säilyttää.

Mistäs minä joulun alla luin kun mies oli tehnyt joulukalenterin naiselleen; joka päivälle, 24:lle, hän oli tehnyt oman lapun ja jokaiseen hyvän lauseen/kehun kumppanistaan.

Kauniisti ajateltu. Se jää pitkäksi aikaa mieleen ja saattaa paikata suhteen pieniä hiushalkeamia.

Tänäänkin ukkoseni sanoo minua kauniiksi ja sanon ”että huijaat kuitenkin” poikanikin huutaa kyllä isä on oikeassa olet kaunis,

melkein päivittäin ukkoseni sanoo kauniiksi(tänään kolme kertaa) ja kun tapahtuu vuoden ympäri melkein joka päivä sanoo rakastavansa yllättäin.

Kyllä vastapainoa tapahtuu.

• mlkjn

Minun tuntemani henkilöt, jotka suhteensa teininä aloittivat, ovat suurimmaksi osaksi myöhemmin eronneet.

En siis oikein allekirjoita nuorena aloitettujen suhteiden kestävyyttä.

En sitten tiedä onko tuo erikseen tarvittavaa joululahjana, minulle riittää kun hän on siinä.🤔

• mlkjn kirjoitti:

Minun tuntemani henkilöt, jotka suhteensa teininä aloittivat, ovat suurimmaksi osaksi myöhemmin eronneet.

En siis oikein allekirjoita nuorena aloitettujen suhteiden kestävyyttä.

Ouuu...

(luipistaa korviaan) no, se on surku :(

• valtakunta kirjoitti:

Tänäänkin ukkoseni sanoo minua kauniiksi ja sanon ”että huijaat kuitenkin” poikanikin huutaa kyllä isä on oikeassa olet kaunis,

melkein päivittäin ukkoseni sanoo kauniiksi(tänään kolme kertaa) ja kun tapahtuu vuoden ympäri melkein joka päivä sanoo rakastavansa yllättäin.

Ihanaa puhetta! Tuota pittää olla, sillä ne hommat pietään hengissä. Ihanaa, lapsenkin suusta. Oo...liikuttavaa (mulla melkis alaleuka väräjää ja vapisee).

Poikalapsi saa isältään siinä mielessä hyvää miehen mallia...Joskus sitten osaa tulevalle vaimolleen puhua yhtä kauniisti, isä arvosti äitiä :) Ihana perhe, ihan kuulla ja lukea noita arjen hetkiä.

Huh (huokaisen), hän ei panttaa sanoja, mikä on hyvä.

Voin sanoa, että minäkin näin lapsuudessa vain rakkautta ja hyvää liittoa vanhempien välillä; isä on kohdellut äitikkämammaa kuin maailman kauneinta kukkaa. Se on tosi liikuttavaa kun heitä katsoo. Vaikka heillä on jo ikää, on kaunista kun isä häntä yhä selästä muistaa silittää ja mainita, miten kauniilta hän näyttää ja sanoo ettei olisi pärjännyt elämässä ilman mun äitiä...

(niisk, no niin, lähden taas nenäliinapaketin hakuun:')

• valtakunta kirjoitti:

En sitten tiedä onko tuo erikseen tarvittavaa joululahjana, minulle riittää kun hän on siinä.🤔

Kyllä toinen riittää rinnalla ja teillä sanotaan ääneen, ni se on just se paras kohta : )

• valtakunta kirjoitti:

Näin muuten ne lumienkelikuvat <3 Lasten tekemät lumienkelit. Kiitos hyvänmielen lähetyksestä! Vaiks ite on jo tän ikänen, niin kyllä sitä välillä hullaantuu tekemään niitä itsekin, ei se haittaa! Nytkin satoi niin paljon sitä valkeaa ja pehmeää, että kiva välillä oli seljällään taivasta katella, tuli tauko kolaamiseenkin heh :D

Näin muuten ne lumienkelikuvat <3 Lasten tekemät lumienkelit. Kiitos hyvänmielen lähetyksestä! Vaiks ite on jo tän ikänen, niin kyllä sitä välillä hullaantuu tekemään niitä itsekin, ei se haittaa! Nytkin satoi niin paljon sitä valkeaa ja pehmeää, että kiva välillä oli seljällään taivasta katella, tuli tauko kolaamiseenkin heh :D

nii lapset hullaantuu heti kun maanpinta valkeaksi muuttuu lumesta, on kiva mutta kun nyt se kasvava kumpu tulee helposti suojata sitä tulevaa, ettei laske mäkiä pulkilla kun ylös nousemisesta mäkeä pitkin liukastua tai liukurilla, luistele ja lumienkeleitä ei kehtaa parkkipaikalla tehdä kun ylös nouseminen tuntuu hankalalta.

Taaskaan ei enää saa nappia kiinni ja miehen vyöllä pidän housut ylhäällä.

Kuin aloitukseen sanon.
        En minä itseäni yhtään vähemmän kunnollisena pidä, oli sit nopea suhteen alku tai hidas ollut.
        Joten höpinää tuo aloitus on. Suhteen alku ei määrittele ihmisen kunnollisuutta turhaa mielipahaa tarvita ihmisten elämää .

Tarinasta saa kauniin, jos haluaa. Kaikissa on nurjat puolet tuskin sitä julkistetaan, tuo rakkaustarina voi ihan yhtä hyvin kariutua uskalijuus muuttaa korpeen, muista läheisistä pois jo tavasta lähtee yhtä helposti pois suhteesta.

• Noin me maalla tehdään...

• nainenruuduntakaa

Harmis on varmistanut Isä Laasaselta ja Jussi Halla-aholta, että Emilia on kelvollinen nainen :)

• elviiira

Niin, suotakoon se onni Harmikselle, ettei tätä aloitusta kritisoida..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3623
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2264
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1885
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1629
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      17
      1615
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1568
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1417
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      83
      1315
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1287
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1232
    Aihe