Miten nainen isketään?

Kaikysyäsaa--

Nonnii kertokaas nyt miten niitä naisia isketään? Täällä tuntuu olevan asiantuntijoita paljon.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viinamies

1. Juo viinaa
      2. Mene yökerhoon
      3. Katsele naisia johon haluat tutustua
      4. Mene naisen luokse ja esittele itsesi
      5. Pyydä naista tanssimaan
      6. Kehu naista ja tarjoa drinkki
      7. Juttele naiselle ja pyydä numero

• Mitäh? Enkö minä saa hälle vastata? :D Älä poistele lurjus :D

• Raksallatöissä

Minulla olisi vieläkin poikuus tallessa, jos en olisi koskaan alkanut jo nuorena ryyppää.

• Viimeistä piirtoa myöten hiotulla fiksuudella ja kohteliaisuudella, elämänilolla, lämmöllä ja hymyllä :)

• tätähänköneovathalunneet

Ymmärsin sen oikeuden päätöksestä että nykyään näin: Kysytään naiselta voitaisiinko panna. Kun nainen myöntää luvan laitetaan kännykkä kuvaamaan ja sanotaan naiselle, että voisitko toistaa sanomasi kun kuulosti niin ihanalta.

Kun on naiselta lupa saatu ja todistettu, niin sitten voikin kiskoa naisen pantavaksi ihan millä keinoin vain.

• .. Entä TheKeiju?.. Ja Ennen Kaikkea.. MissäHänHän On?.. ;D

• .. Heh.. RosMo vei Perkule SultaKinKin Sanat.. On Se Khyl Oikkee TaukkienTaukki.. Se.. ;D

.. Jos Tietäisit.. Et Kysyis.. Ja VastauksiaHan Mä Olin Vailla.. Enkä Mittää KyMySyksii.. ;(

.. Mut Joo.. HarviNaisia On.. Tierän Khyl.. Jo.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Heh.. RosMo vei Perkule SultaKinKin Sanat.. On Se Khyl Oikkee TaukkienTaukki.. Se.. ;D

.. Jos Tietäisit.. Et Kysyis.. Ja VastauksiaHan Mä Olin Vailla.. Enkä Mittää KyMySyksii.. ;(

.. Ja TieRän Myös.. Että ei niitä Oikeesti edes Isketä.. Keijuilla&MenninKäisillä on SyräMen Valittu johon Leimaantuvat.. SydänSydämeen.. ;P

https://www.youtube.com/watch?v=IdVJZRsFsIo

.. Jos vain SydämenValittunsa.. Kohtaa.. =)

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Heh.. RosMo vei Perkule SultaKinKin Sanat.. On Se Khyl Oikkee TaukkienTaukki.. Se.. ;D

Niih, siinäs näet, pahat peikot vie keijut, peikko ei tykkää, että puhun kanssasi!

• Voin vain puhua oman kokemuksen pohjalta. Kun kemiat kohtaa, se on menoa. Miehen tulee olla rehti, mukava, luotettava ja huumorintajuinen. Hän osaa keskustella, huomioida ja osoittaa pienillä eleillä, että on kiinnostunut. Kumppanin seurassa pitää pystyä viihtymään ja rentoutumaan, ei se muuten toimi.

Mies osaa ottaa oman tilansa, hän on oma itsensä (ei teeskentele mitään) ja juttelee miellyttävällä tavalla. Ei tuppaudu, ei käyttäydy rahvaanomaisesti, eikä painosta ja ahdistele. Antaa tilanteen kehittyä (tai olla kehittymättä) omaan tahtiin.

• Normimies

Ekana kehutaa naista kauniiksi ja sen jälkeen pyydetään treffeille. Kun treffit sovittu niin mies menee ostamaan kortsuja varmuuden vuoksi.
      Baarissa voi tietty mennä juttelee naiselle ja yrittää olla hauska ja huumorintajuinen, naisesta näkee 3 sekunnissa haluaa se tutustua, jos ei halua niin olet ruma naisen mielestä. Netissä kannattaa olla mahdollisimman suora ja pyytää naista heti vaan treffeille.

• hienoahienoa

Naisen isket parhaiten ulkonäöllä ja/tai pituudella. Ulkonäkö tulee pituutta ennemmin. Tärkeintä on naama, jonka muodot tulevat kallosta. Jos olet 8/10, niin saat naisia ilman iskemisiäkin. Jos olet 7, niin joudut jo olemaan aloitteellinen ja rohkaistua sanomaan "moi!" naiselle! Jos olet 6, niin saat vain olemalla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. 5/10 tai alle olemalla käy suosiolla vain huorissa.

• pekanantti

Miten niitä naisia isketään? No nyrkillä yleensä ainakin ja miksipä ei hieman potkimallakin,,nk.jännämiehet siinä vaiheessa kun alkaa "akanvaihto" olemaan ajankohtainen!
      Pahimmillaan "keklua" keuhkopussiin,johan tokenee!

• Se kävi aika helposti, vaikka mieheni ei ollut mikään tottunut "naisteniskijä", vaan tyyppiä erakko ikisinkku. Emme olleet ennestään tuttuja. Hän tuli juttelemaan, ja kertoi, ettei voinut mitenkään ohittaa pöytää. Oli hieman humalassa, ei siis normitilassa ehkä olisi uskaltanut. Juttelu eteni omalla painollaan. Molemmat huomasivat, että samanlaiset asiat kiinnostivat; luonto, historia, kirjat, eläimet, ihmisten käytös, samat bändit. Tuntui, että jutusta ei vaan tule loppua kummallakaan ja aika meni kauheaa vauhtia. Jos menin käymään vessassa tms. mies istui yksinään odottamassa kiltisti ja jatkoi sitten taas kanssani. Saattoi kotiin (olisi halunnut yömyssylle, mutten päästänyt).

Soitti sovitusti ja sovittiin tapaaminen molemmille tuttuun kadun kulmaan. Kaikki jatkui samaan malliin. Ei ollut mitään syytä missata ihmistä, jonka kanssa on niin paljon yhteistä ja jonka kanssa tuli koko ajan mieleen, että just ton kanssa voitais mennä yhdessä ajelulle, retkelle, veneilemään, metsään, elokuviin, linnan raunioita katsomaan. Kaikki hänen ehdottelemiaan paikkoja, mutta itse heti huomasin innostuvani.

Pointti ei ole se, miten yleisesti nainen isketään. Jos se nainen on oikea, se iskeminen tapahtuu ilman iskemistä, ihan itsekseen. Mies sanoi tehneensä tämän ahaa-elämyksen silloin. Sitä ennen oli ajatellut ettei osaa iskeä naista.

• AkressiiviErkki

Luuvitosella voit iskee akkaa.

• Raha-on-kemia

Nainen isketään rahalla.

• KilttiMies89

Eli huoria pitäisi käyttää.

• KilttiMies89

Ei viitsi yrittää iskeä naisia, pieleen se menee kuitenkin.

• Pöh. Typeriä neuvoja täällä. Menet vain sanomaan, että nyt lähdetään nussimaan.

Aamulla kysyt kohteliaasti: Syötkö puuroa vai lähdetkö heti meneen.

Tietty hienovarainen ätmi voi aamukahvin lomassa tuumata: joo ne bussitkin vain vähän väliä pysähtyy tossa pysäkillä.

Poika, kaikki on omanarvontunteesta kiinni. Nössöluuserit on ikuisesti nurkassa vaikka näyttäisi george clooneylta.

Ja oikeasti, älä ole sellainen aamulla mitä esitin.

• kiitosetukäteen

Kertokaa kokemuksianne.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      49
      1354
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      160
      1166
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1037
    4. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      892
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      200
      889
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      12
      822
    7. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      786
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      781
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      758
    10. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      746
    Aihe