https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/19feecd7-33df-4190-a90d-4c3d606d5c09
Oulun tapahtumien vuoksi boikotoin karvaranteiden pizzerioita, ja kierrän ne kaukaa, en osta muslimien taikinoimaa pizzaa, ennemmin ostan Lidlistä pakaste pizzan ja ssävellän siihen itse lisää päällistä !
Late Lapista.
ONKO TORNIOSSA SUOMALAISTEN OMISTAMAA PIZZERIAA?
12
<50
Vastaukset 12
- Naminaminami
Napakymppi kaakamossa, leke kirkonmäellä, street food Kemintiellä, ja kotipizza nesteellä. Ite en muualta haekkaan
- Rajatkii
Just niin boikottiin mokomat onpa onneksi noita kotimaisiakin paikkoja vielä olemassa!!
- Kotimainenko
Kotipizza on nykyään Norjalaisomisteinen. Että se siitä kotimaisuudesta.
- pitsatäytteistä
mitähän ne vihertävät ja hillomaisesti heiluvat pienet knöölit on
- Satunnainen_seikkailija
Hevi’s deli Hallituskadulla. Intersportin vieressä.
- LatenLättyOy
Latehan voisi perustaa liikkuvan pizzerian rönttään?
Lidlistä haet pakastepizzoja ja sävellät niihin omia täytteitä, rälläkällä vaan reikä lattiaan ja pizzat pakoputken päälle paistumaan.Samaa aioin minä ehdottaa sinulle, eiköstä karvanoppa toytassasi ole jo reijätkin valmiina !
Late Lapista.
- jounikotaas
Late pizzaa lättyyn tomaatti murskaa ja kylmäsavupororouhetta ,katajanmarjoja mausteeksi puolukkaa ja päälle emmentaalijuustoa 1cm .
Kylmäsavu tulee mersusta ja juomaksi mellanööliä.- Nätti
"Keksitkö tuon kaiken "viisauden" itse? "
Etkös sinä Late ihan itse tarjoa jatkuvasti näitä ajattelun aineksia.
Taitaa Sinun tiedottaminen työhistoriastasi, autoiluistasi, maahanmuutoistasi, sun muusta kääntyä lukijoissa jo kyllästymisen puolelle?
Toisto on tehokeino, tankkaus tyhmyyttä.
- pizzamies
Late onkin saanu gylmynin tissejä puristella niin ja kahvimaitoakin gymynin utareista saanut siksi on pää sekasin!!
"Toisto on tehokeino, tankkaus tyhmyyttä"
Eipäs se kulje tuo Mersukaan tankkaamatta vaikka pieniruokainen onkin !
Late Lapista.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082072
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491237Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1851130- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 71803
- 100792
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.348695- 33685