Mitä hauskaa muka on

vitsi.meni.vähän.ohi

Volvo 850 autossa eli kasipätkä Volvossa? Miksi Jorma-hahmolla on sellainen käytössä tai miksi Bicky Royal hahmon omistamassa taksifirmassa on sellainen ajossa? Itse ajoin 1990-luvun lopulla taksia sivutyönä opiskeluiden oheessa ja päällimmäisenä tuosta 850-mallista jäi mieleen valtava kääntöympyrä ja polttoaineenkulutus. Muuten aivan hajuton, mauton ja väritön auto..

49

61

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Camoonbabycamoon

      No onhan siinä viispyttysen urina!

    • Pääskyvuoren Jormalla onkin se iänikuisen vanha Toyota Carina vaihtunut oikein Kasipätkän Volvoon, joka tarjoaa kyllä herraskaista kyytiä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Kuten myös JyysTaxissa on yhtenä autona Kasipätkän Volvo:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    • Volvossa on peräongelmia, mersussa ei.

      • Äppäppää

        Paitsi neliveto Vitoissa!


      • Äppäppää kirjoitti:

        Paitsi neliveto Vitoissa!

        Älä yhtään yritä.


    • Etkö ole liian vanha pitämään mielikuvituskavereita?

    • Inge_Skog

      Ei mitään, paitsi Renforsin mielestä. Ja tietysti autistitrolli DarkFearin myös.

      • Mulla itselläni on oikein hyvät sosiaaliset taidot, enkä ole ikinä mikään trolli ollutkaan.

        Mitä aloitukseen tulee, niin ei kai siinä Kasipätkän Volvossa kenestäkään mitään hauskaa ole, sillä tässä nyt vaan parilla palstalaisella sattuu sellainen auto olemaan. Eikä ne autot liity mitenkään Perikseen, sillä ei hänellä ole mitään tekemistä sen kanssa, että millä autoilla ne toiset palstalaiset oikein ajavat.


      • lempeä_herätys
        DarkFear kirjoitti:

        Mulla itselläni on oikein hyvät sosiaaliset taidot, enkä ole ikinä mikään trolli ollutkaan.

        Mitä aloitukseen tulee, niin ei kai siinä Kasipätkän Volvossa kenestäkään mitään hauskaa ole, sillä tässä nyt vaan parilla palstalaisella sattuu sellainen auto olemaan. Eikä ne autot liity mitenkään Perikseen, sillä ei hänellä ole mitään tekemistä sen kanssa, että millä autoilla ne toiset palstalaiset oikein ajavat.

        Peris määrää millä autoilla hänen mielikuvitusystävänsä ”ajavat.” :)


      • lempeä_herätys

        Mielikuvitusolennot ajavat mielikuvitusautoilla, siksi ”ajaa” on hyvä olla sitaateissa :-) Kysy Antilta onko hän suunnittelemassa uusia kujeita jorma tai bicky-hahmoilleen autoilun saralla vai onko peräti tulossa uusia hahmoja Antin hahmogalleriaan :-)) Ehkä joku paniikkikohtauksiin taipuvainen entinen raviohjastaja vaikka :-)))


      • Aisuri-Timppa
        lempeä_herätys kirjoitti:

        Mielikuvitusolennot ajavat mielikuvitusautoilla, siksi ”ajaa” on hyvä olla sitaateissa :-) Kysy Antilta onko hän suunnittelemassa uusia kujeita jorma tai bicky-hahmoilleen autoilun saralla vai onko peräti tulossa uusia hahmoja Antin hahmogalleriaan :-)) Ehkä joku paniikkikohtauksiin taipuvainen entinen raviohjastaja vaikka :-)))

        DarkFear-trolli on palstan kusipätkä ;)


      • No juu eipä Volvo 850 ole mikään mun ihanneauto. Kuten aloittajakin sanoi niin kömpelö ja bensarohmu.

        Itsellä on tosiaan vm.2008 Vito käyttöautona ja vanha Mk3-mallin Fiesta sellaisena "ensi kesän" kesäautona elikkä projektina.

        Hiacea mäkin harkitsin, mutta kun hintapyyntöä on puolet enemmän kuin Mersussa, eikä varusteista löydy esim. ilmastointia, Eeberiä, sähköikkunoita tms. niin mieluummin ostin Viton.


      • peris234 kirjoitti:

        No juu eipä Volvo 850 ole mikään mun ihanneauto. Kuten aloittajakin sanoi niin kömpelö ja bensarohmu.

        Itsellä on tosiaan vm.2008 Vito käyttöautona ja vanha Mk3-mallin Fiesta sellaisena "ensi kesän" kesäautona elikkä projektina.

        Hiacea mäkin harkitsin, mutta kun hintapyyntöä on puolet enemmän kuin Mersussa, eikä varusteista löydy esim. ilmastointia, Eeberiä, sähköikkunoita tms. niin mieluummin ostin Viton.

        Timppakaan ei varmasti sitä Kasipätkän Volvoa hankkisi, kun siinä olisi liian kova bensankulutus verrattuna Skoda Octaviaan:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Onhan tollainen Vito varmasti noista pakuista hieman laadukkaampi, kun on Mersun merkkiä ja parempi myös varustetasoltaan kun mitä Hiace. Vaikka tosin Pääskyvuoren Jorma olisikin varmasti mieluummin sen Toyota Hiacen ostanut, kun se olisi Mersua luotettavampi ja sillähän ajaisi varmasti ainakin sen 650 tkm:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • Uhkeapeli

      Onko sinulla ollut kasipätkä oikeasti? Onnittelut siitä ja hyvää joulua.

    • aaahoooh
    • Ei kai kasipätkä Volvo ole vitsi? Hyvä auto se on ollut.

    • Onpas kummallinen viestiketju. Peris sitä, peris tätä ja Kasipätkä-Volvoa pidetään jonkinlaisena vitsinä...

      Ite harkitsin budjettiratkaisu-taksiksi esim. myös satalankku-Mersua, Ford Mondeoa yms. mutta sopivaa autoa ei oikein löytynyt kun selailin valikoimaa. Sen sijaan vastaan tuli hyvä Volvo 850 jonka kävin ostamassa pois. Onhan se vakiona hieman tylsähkö, mutta jälkiasennettu peniksenmuotoinen lisäjarruvalo, ja vakio vaihdekepin nupin korvaaminen tatuoidulla dildolla piristää auton ilmettä kummasti :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • Markku_Näätä

        Menepäs Antti jo nukkumaan niin jaksat avata kauppaliikkeesi innokkaille asiakkaille :)


      • Niin kyllähän se peniksen mallinen jarruvalo ja vaihdekepin korvaaminen sillä tekokalulla tuo varmasti mukavaa persoonallisuutta siihen ns. harmaaseen perus-Volvoon:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Mahtaa siinä asiakkaat katsoa ihmeissään, kun vaihdekeppinä onkin peniksen mallinen vaihdekeppi, jossa on vielä ne Tribal-tatuoinnit tehtynä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Niin kyllähän se peniksen mallinen jarruvalo ja vaihdekepin korvaaminen sillä tekokalulla tuo varmasti mukavaa persoonallisuutta siihen ns. harmaaseen perus-Volvoon:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Mahtaa siinä asiakkaat katsoa ihmeissään, kun vaihdekeppinä onkin peniksen mallinen vaihdekeppi, jossa on vielä ne Tribal-tatuoinnit tehtynä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Toivottavasti ei sun peniksen mallinen. Olis nimittäin kovin pieni, lähes huomaamaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ei sun peniksen mallinen. Olis nimittäin kovin pieni, lähes huomaamaton.

        Näin juuri. Mä kun olen itäisen Turun alueen mikropenisyhdistyksen sekä invamopokerho Sasikranssi MC:n puheenjohtaja

        -DarkFear


    • Viime vuonna kun toi meidän sälli tuli ajo kortti ikää niin piti keksiä hänelle sopiva auto ja mikäs sen parempi olisi kuin mun vanha E-mallin Carina. Ei sitä ihan joka autoa ylläpidetä opiskelija budjetilla. Samalla päätin itse toteuttaa oman pitkä aikaisen haaveen ja ostin oikein kasipätkän Volvon ja johan on meinaan herraskaista kyytiä

      Ei tämä silti ole ollut ihan niin toiminta varma kuin Carina tai sitä ennen ollut Hiase. Viime vuonna tässä ilmeni pieni käynti häiriö ja piti uusia nokkaakselin asento tunnistin. Onneksi ei tarvinnut mennä maahan tuojan marmori tiskille vaan löysin käytetyn osan varsin kohtuuhintaan tästä lähiseudulta.

      • Vakken_pormestari

        No mutta Antti kuinka sinä nyt noin olet riehaantunut :D


      • Onhan se vanha Toyota Carina varmasti oikein luotettava auto Jerelle ja sillähän ajelee varmasti vielä ainakin sen 250 tkm:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Oli varmasti hyödyllinen auton vaihto sulla myös poikasi kannalta, kun hän sai sun vanhan ja luotettavan Carinan ja sä sait hankittua sen Kasipätkän Volvon, joka tarjoaakin tosi herraskaista kyytiä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Mutta turha tässä on Peristä vetää mukaan näihin sun tai Bicky Royal-miehen autohankintoihin.


      • Nainen39vee
        DarkFear kirjoitti:

        Onhan se vanha Toyota Carina varmasti oikein luotettava auto Jerelle ja sillähän ajelee varmasti vielä ainakin sen 250 tkm:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Oli varmasti hyödyllinen auton vaihto sulla myös poikasi kannalta, kun hän sai sun vanhan ja luotettavan Carinan ja sä sait hankittua sen Kasipätkän Volvon, joka tarjoaakin tosi herraskaista kyytiä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Mutta turha tässä on Peristä vetää mukaan näihin sun tai Bicky Royal-miehen autohankintoihin.

        Miten niin turha kun peris se siellä kirjoittelee äidin viekussa näitä jorma ja bicky-satujaan ;)


      • Nainen39vee kirjoitti:

        Miten niin turha kun peris se siellä kirjoittelee äidin viekussa näitä jorma ja bicky-satujaan ;)

        Eipä mulla ole mitään tekemistä Jorman tai Bickyn kanssa muuten kuin että moikataan Prismassa :). Ihan omilla profiileilla me kukin kirjoitellaan tänne :)


      • Iuunmurskaaja-kake
        peris234 kirjoitti:

        Eipä mulla ole mitään tekemistä Jorman tai Bickyn kanssa muuten kuin että moikataan Prismassa :). Ihan omilla profiileilla me kukin kirjoitellaan tänne :)

        Kauhea luikurinlaskija olet Antti :-)) kertoisit mieluummin niitä paniikkihäiriö-juttujasi, saataisiin hyvät naurut :D:D nuo bickyt ja jormat on jo niin nähty kun et ole keksinyt vuosiin niihin mitään uutta :/


      • Iuunmurskaaja-kake kirjoitti:

        Kauhea luikurinlaskija olet Antti :-)) kertoisit mieluummin niitä paniikkihäiriö-juttujasi, saataisiin hyvät naurut :D:D nuo bickyt ja jormat on jo niin nähty kun et ole keksinyt vuosiin niihin mitään uutta :/

        Joo yksi mun diagnooseista on paniikkihäiriö, sitä en ole koskaan kieltänyt. Ja mulla on siihen säännöllinen ja tarvittava lääkitys.

        Mutta ei se paniikki ole läheskään koko ajan päällä. Kuitenkin suurimman osan ajasta elän normaalia elämää.


      • salarekattu
        peris234 kirjoitti:

        Joo yksi mun diagnooseista on paniikkihäiriö, sitä en ole koskaan kieltänyt. Ja mulla on siihen säännöllinen ja tarvittava lääkitys.

        Mutta ei se paniikki ole läheskään koko ajan päällä. Kuitenkin suurimman osan ajasta elän normaalia elämää.

        Ne paniikkikohtaukset ovat ihan sopiva rangaistus sulle vuosia jatkuneesta trollaamisesta bickyillä sun muilla tällä palstalla 8)


      • salarekattu kirjoitti:

        Ne paniikkikohtaukset ovat ihan sopiva rangaistus sulle vuosia jatkuneesta trollaamisesta bickyillä sun muilla tällä palstalla 8)

        Ensinnäkään mä en ole trollannut muuta kuin joskus satunnaisesti suomityttö24v-nimimerkillä.

        Ja ähäkutti! En enää koe paniikkikohtauksia rangaistuksina mistään. Kolmisen vuotta sitten jouduin käymään muutaman kerran sairaalassa asiaan liittyen, mutta nyt voin hyvin sanoa että mulle ei etälähetetä mitään rangaistuksia mistään.


      • peris234 kirjoitti:

        Eipä mulla ole mitään tekemistä Jorman tai Bickyn kanssa muuten kuin että moikataan Prismassa :). Ihan omilla profiileilla me kukin kirjoitellaan tänne :)

        On varmasti melkoinen nähtävyys kyllä se Bicky Royal-miehen Kasipätkän Volvo, kun takalasissa on kuulemma peniksen mallinen jarruvalo ja vielä vaihdekeppinäkin on tekopenis, jossa on vielä oikein piirrettynä ne Tribal-tatuoinnit:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Eipä sitä ihan joka taksissa olekaan kalun mallista vaihdekeppiä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Siinä sitä olisikin kuskilla mukava vääntää vaihdekeppiä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • öpöt
        peris234 kirjoitti:

        Ensinnäkään mä en ole trollannut muuta kuin joskus satunnaisesti suomityttö24v-nimimerkillä.

        Ja ähäkutti! En enää koe paniikkikohtauksia rangaistuksina mistään. Kolmisen vuotta sitten jouduin käymään muutaman kerran sairaalassa asiaan liittyen, mutta nyt voin hyvin sanoa että mulle ei etälähetetä mitään rangaistuksia mistään.

        Entäs se kun kerroit että pelkäät tarkka-ampujien vaanivan sinua? :))) Oliko niillä sasikalju :)))


      • öpöt kirjoitti:

        Entäs se kun kerroit että pelkäät tarkka-ampujien vaanivan sinua? :))) Oliko niillä sasikalju :)))

        Se johtui mitä luultavimmin siitä että nukuin huonosti 4 yötä peräkkäin ja pelasin liikaa. Enkä muistaisi että niillä mua uhanneilla miehillä olisi ollut mitään persujunttihenkistä kampausta. Kaipa niillä oli joku lännenmiehen hattu tms.


      • Trafff
        peris234 kirjoitti:

        Se johtui mitä luultavimmin siitä että nukuin huonosti 4 yötä peräkkäin ja pelasin liikaa. Enkä muistaisi että niillä mua uhanneilla miehillä olisi ollut mitään persujunttihenkistä kampausta. Kaipa niillä oli joku lännenmiehen hattu tms.

        Nuo kohtaukset johtuvat varmasti liian pitkään jatkuneesta satumaailman pyörittämisestä tällä palstalla. Kannattaisi jo lopettaa.


      • hmmmmmmmmmmm
        peris234 kirjoitti:

        Se johtui mitä luultavimmin siitä että nukuin huonosti 4 yötä peräkkäin ja pelasin liikaa. Enkä muistaisi että niillä mua uhanneilla miehillä olisi ollut mitään persujunttihenkistä kampausta. Kaipa niillä oli joku lännenmiehen hattu tms.

        Oliko alkoholilla jotain tekemistä asian kanssa? Pitkät ryyppyputket ja varsinkin niiden äkkinäinen lopettaminen tuppaavat altistamaan alkoholipsykooseille.


      • Leoekfnffbrn
        peris234 kirjoitti:

        Se johtui mitä luultavimmin siitä että nukuin huonosti 4 yötä peräkkäin ja pelasin liikaa. Enkä muistaisi että niillä mua uhanneilla miehillä olisi ollut mitään persujunttihenkistä kampausta. Kaipa niillä oli joku lännenmiehen hattu tms.

        Olis voinu olla meinaan darkkis, jos olis ollu sasikalju pahis.


      • Leoekfnffbrn kirjoitti:

        Olis voinu olla meinaan darkkis, jos olis ollu sasikalju pahis.

        Mulla itselläni ei ole koskaan mitään kaljua ollut, sillä mulla sitä onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kuten oon aina sanonutkin.

        Helppohan se on aina tollaisia perättömiä valheita toisten ulkonäöstä keksiä, kun sä et ole mua koskaan edes ikinä nähnytkään.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Mulla itselläni ei ole koskaan mitään kaljua ollut, sillä mulla sitä onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kuten oon aina sanonutkin.

        Helppohan se on aina tollaisia perättömiä valheita toisten ulkonäöstä keksiä, kun sä et ole mua koskaan edes ikinä nähnytkään.

        Miksi toi kaljuhommeli ahdistaa sua?


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Mulla itselläni ei ole koskaan mitään kaljua ollut, sillä mulla sitä onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kuten oon aina sanonutkin.

        Helppohan se on aina tollaisia perättömiä valheita toisten ulkonäöstä keksiä, kun sä et ole mua koskaan edes ikinä nähnytkään.

        Ongelma on, että sulla ei ole peiliä


    • Onkoselityksiä

      Mistä syystä kasipätkää valmistettiin?

      • Mohammed_Liljalaakso

        jotta paattisen trollilla riittäs trollaamisen aihetta:)))))))))))))))))))))))))))))


    • Bicky Royal miestä lainatakseni... kummallinen viestiketju tosiaan 🙄

      Eipä mulla ole erityisemmin päätäntävaltaa muiden palstalaisten autovalintoihin enkä ole itse koskaan omistanut kasipätkää käyttöautona. Ilmeisesti Jorma pitää sen laatuvaikutelmasta ja Bicky osti mahdollisimman tilavan ja halvan auton budjettiratkaisu-taksiksi 😊

      Tosin hiljattain eräs asiakkaani antoi mulle kasipätkä-Volvon laturin, josta oli hiilet ihan loppu. Ostin uudet hiilet Motonetistä hintaan 3,90e ja vaihdan ne joskus kun ei ole parempaakaan tekemistä. Ja sitten myyntiin muutamalla kympillä :)

      • Sarita_ja_Eki

        Renforsin juksaus Oy ottaa ne hiilet varmaan myyntiin:))))


      • Sarita_ja_Eki kirjoitti:

        Renforsin juksaus Oy ottaa ne hiilet varmaan myyntiin:))))

        Kahvipaketti kaupan päälle sille, joka ostaa kyseisen laturin, tunnustaa saaneensa vihiä tältä palstalta ja esittää ajokorttinsa :)


      • peris234 kirjoitti:

        Kahvipaketti kaupan päälle sille, joka ostaa kyseisen laturin, tunnustaa saaneensa vihiä tältä palstalta ja esittää ajokorttinsa :)

        Onko sulla muuten myynnissä mitään Skoda Octavian tai VW Touranin osia??

        Ajattelin että jos joskus Timpalla tai Ekillä tulee tarvetta jotain osia ostaa, niin tietävät tätä palstaa seuraavina kääntyä asiassa sun firman puoleen.


      • DarkFear kirjoitti:

        Onko sulla muuten myynnissä mitään Skoda Octavian tai VW Touranin osia??

        Ajattelin että jos joskus Timpalla tai Ekillä tulee tarvetta jotain osia ostaa, niin tietävät tätä palstaa seuraavina kääntyä asiassa sun firman puoleen.

        Ei ole ihan niin uusien autojen osia. Ton ikäiset kolariautot taitaa mennä vakuutusyhtiöiden kautta isommille firmoille.

        Mutta kohta tulee kyllä sekin aika kun konevikainen tai vaihteistovikainen Octavia tai Touran on kalliimpi korjattava kuin auton arvo, ja niitä ujutetaan mulle. Aika näyttää.


      • peris234 kirjoitti:

        Ei ole ihan niin uusien autojen osia. Ton ikäiset kolariautot taitaa mennä vakuutusyhtiöiden kautta isommille firmoille.

        Mutta kohta tulee kyllä sekin aika kun konevikainen tai vaihteistovikainen Octavia tai Touran on kalliimpi korjattava kuin auton arvo, ja niitä ujutetaan mulle. Aika näyttää.

        Mun mielestäni Timppa ja Eki ovat kyllä tehneet varsin huonon päätöksen, kun aikanaan ostaneet varsin kalliit autot uutena liikkeestä, jolloin niiden arvo tulee kuitenkin tippumaan tässä vuosien aikana ja vielä kun vikojakin varmaan tulee auton iän myötä.

        Mitä oon autojen hintoja nähnyt, niin huomattavasti edullisemmalla sitä saisi varsin hyviäkin käytettyjä autoja. En kyllä itse suostuisi ainakaan maksamaan mitään pariakymmentä tonnia autosta, jos sitä tarvisin. Sanoisin hinnan olevan maksimissaan ehkä joku neljä-viisi tonnia.


      • Kiltti-ja-Kunnollinen
        DarkFear kirjoitti:

        Mun mielestäni Timppa ja Eki ovat kyllä tehneet varsin huonon päätöksen, kun aikanaan ostaneet varsin kalliit autot uutena liikkeestä, jolloin niiden arvo tulee kuitenkin tippumaan tässä vuosien aikana ja vielä kun vikojakin varmaan tulee auton iän myötä.

        Mitä oon autojen hintoja nähnyt, niin huomattavasti edullisemmalla sitä saisi varsin hyviäkin käytettyjä autoja. En kyllä itse suostuisi ainakaan maksamaan mitään pariakymmentä tonnia autosta, jos sitä tarvisin. Sanoisin hinnan olevan maksimissaan ehkä joku neljä-viisi tonnia.

        Sinullahan nyt ei olekaan ajolupaa kuin invamopoon.


    • Siinähän ei ole mitään hauskaa, kukaan ei vaan tajua, miten upeasti mersun perä liukuu. Volvo taas, noh, sehän tökkää heti hangessa.

      Harkitkaas nyt uudestaan ja kyselkää lisää jos tahdotte sivuluisutietoja.

      Miehet eivät tiedä palstalla autoistakaan mitään, kyllä se on muiden ruvettava tässäkin neuvomaan...

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe