paska päivä..... :-(
Mites on muilla palstalaisilla mennyt?
Onpas taas ollut
22
<50
Vastaukset
- Villeanal
Olen melko varmasti poistattamassa kivekseni. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä asiasta? Paljonko maksaa? Missä voidaan suorittaa? Täytyykö se käydä teettämässä ulkomailla?
Ilmeisesti se ei ole mikään iso operaatio kuitenkaan. Paikallispuudutus riittää.
Minulla ei siis ole mitään lääketieteellistä tarvetta niiden poistamiselle. Sain tämän ajatuksen, kun luin Helsingin Sanomista, että eunukit (henkilöt, joilta kivekset poistettu) elävät selvästi keskimääräistä pidempään. Lisäksi hyötynä on seksihalujen loppuminen. Tarkemmin aihetta tutkittuani olen tullut siihen käsitykseen, että testosteroni on myrkkyä, jota ei tarvitse mihinkään, jollei halua hankkia jälkeläisiä. - Tuppoonytlämmitän
Kävin pölläyttämässä lumet pitäjillä penkalle! Oli pirun kuiva keli! -21 astetta. Ja kopittomalla traktorilla se toi ”juhamietomaisen” jääpartaefektin partanaamaan.
Nyt mankeloin satamiljuunaa lakanaa ja aion lämmittää saunan....
Eli touhupäivä ja hyvin mäni....- hiihtoa
Hiihdin 20 km hyvässä kelissä. Lämpötila -2 - -7 astetta.
- jalkasienionvaarallinen
Lämmittäisi kyllä mieltä ihana thaityttönen ....🤗
- Viinamies
Tulin juuri kotiin naisen luota. Koko päivän olin naisen kanssa, käytiin kävelemässä meren jäällä, vähän pilkittiin ja saatiin ahventakin ja tehtiin niistä ruokaa naisen kotona. Oli oikein mukava päivä ilman viinaa.
Valehtelet. Mikäli teoriasi pitää paikkansa, ei nainen viihdy viinattoman miehen seurassa.
- Totuus-
Ei merellä ole jäätä. Olin itse katsomassa ja se oli sellaista sulaa loskaa siellä etten uskaltanut itse mennä. Jään päällä on 10 cm lunta joten meri ei jäädy kovin nopeasti kun ei pakkasia ole ollut kun alle -10 korkeintaan.
- Paskapajuu
Peruspaska juu.
- pihallatipunen
Ihan mukava päivä on ollut. Ensinnäkin siksi, koska on vapaapäivä ja ei tarvinnut herätä aikaiseen. Lykin isompia lumia pois syrjempään, että sai mm. auton peremmälle pihaan. Ja sitten sitä perkelettä tulikin lisää..mutta onneksi ei kestänyt kauaa sade. Nyt vain olen..
Ps. Tee sille jalkasienelle jotain.- pihallatipunen
3.14 kirjoitti:
Ihanko bussin ajoit pihaan?
En. Mulla on täällä auto käytössä, koska ei tänne korpeen muuten pääse. Auto on siis mun mutta se on silloin mun ystävälläni ku en ole täällä, ja hän hoitaa sen bussiasemalle mua odottelemaan jne.
Iltasuunnitelmani on seuraava
https://www.is.fi/musiikki/art-2000005962393.html?fbclid=IwAR1HMDhXcX0ABFYEHs1g2Mg-3DexOwox6EuDBzj07M3A-3UhQcpRkm53P_U
Eli Pelle&Co:n keikan katsomista ku en ole paikalla "livenä" koska olen täällä...
Aika raskas päivä, tää streptokokki koittaa nujertaa mut. Pää särkee, kurkku on korvia myöden kipee, ei pysty kunnolla syömään ja antibiootti pistää vattan kipeeks...sitten nää sairastelut aina lisää kioujen määrää. Tuntuu, että joka raajaa repii susi, kyljet, kasvot joka paikka särkee...ärsyttää niin että melkeen itkettää..😣
Jääkö taas kokin jälkeen kipukierre päälle...puuh. Oispa joskus terve..🙄- miesnimeltäpaska
Paskalla on aina paska päivä.
- tanssimaanko
Ulkona ilma oli ihanan talvinen. Aurinko piristää ja tulee hiukan levoton olo ja tekee mieli pomppia samalla kun kuuntelee nostalgista musiikkia kulkiessaan.
.. Jeps.. Siellä on Mainio Keli Nyt.. AsfalttiYmpäristöissäkin on paljon reittejä, joissa jalatkin saa LuontoReittimäistä Venyttelyä, kun Tasaset Pinnat on saaneet Sopivasti EpäTasaista Päällystettä Pintaan.. ;P
.. Köykäinen Ilma Tuntus olevan Muutenkin.. Ihan kuin ois KuunPinnalla Kävellyt.. Noh.. Ei Ehkä ihan, mutta SinnePäin.. ;D
- paska-paskempi-paskin
Kiitos paskasta viestistäsi, ihan paskasti mullakin.
- minunpaon
Nimesi ei sentään ole paska.
Töitä, töitä, töitä ja tekniikkaongelmaa...
Pakkanen aiheuttaa migreeniä. Nukahdan istualteni.- JossainMuualla
No on ollut.
Aamulla auton sisätilan lämmitin ei käynnistynyt.
Kipaisin halki nietoston aamutakissa ja tohveleissa katsomaan miten varokkeet jaksavat. Ja joku #¤%#%¤ oli jakanut kaapin avaimen sosiaalisesti oikeudenmukaisesti.
Ei kun hakemaan vastaavaa kellarista lämmityskattilalta.
Ja hop!
Astuin paskaan, kirjaimellisesti.
Kellari oli täynnä paskaa.
Tai oikeastaan muutama kuutio paskavettä.
No eipä muuta kuin hankkimaan jätkät avaamaan viemäri ja tyhjäämään kellari.
Melko halpaa näin viikonloppuisin.
Jätin jälkisiivouksen myöhemmälle ja lähdin ajelemaan kauppaan hankkiakseni pikkuisen viemäriputkea ja niihin kuuluvat tiivisteet.
Palatessani henkilönkuljetusvälineen varoitusvalot alkoivat vilkkua, pikaisella kuukkeloinnilla noin 1500-2000 euron remontti. Tyyppivika.
Unohdin eväät uuniin ja palatessa ne olivatkin ihan valmiita, sangen rauskeita kerrassaan.
Sitten luvassa olikin kellarin loppusiivousta joitan tunteja, hyh.
Sitten naikkonen soittaa ja marmattaa siitä, että en vastaa puhelimeen. Tämän jälkeen selittää ostaneensa kivan talvitakin. Sitten selittää minulle , että ei halua tällaista suhdetta.
Tässä vaiheessa en oikein jaksa kuunnella naispaskanjauhantaa ja toivotan samantien tervemenneeksi.
Tunnelmaan sopii erinomaisesta taloudessa leijaileva, hmm, maanläheinen lemahdus.Sun pitää nyt katsoa peiliin ja myöntää että oma vika-
"Aamulla auton sisätilan lämmitin ei käynnistynyt. "
Olisit laittanu webaston
"Kellari oli täynnä paskaa.
Melko halpaa näin viikonloppuisin."
"
Mitäs laitoit kellaritalon
"Palatessani henkilönkuljetusvälineen varoitusvalot alkoivat vilkkua, pikaisella kuukkeloinnilla noin 1500-2000 euron remontti. Tyyppivika."
Olisit laittanu toyotan
"Unohdin eväät uuniin ja palatessa ne olivatkin ihan valmiita, sangen rauskeita kerrassaan."
Ei pidä unohdella
"Sitten naikkonen soittaa ja marmattaa siitä, että en vastaa puhelimeen. Tämän jälkeen selittää ostaneensa kivan talvitakin. Sitten selittää minulle , että ei halua tällaista suhdetta."
Olisit pyytänyt anteeksi.- Jdjdjdjd
Kkkjjjasjsjsssjh
- JossainMuualla
Harmaaritari kirjoitti:
Sun pitää nyt katsoa peiliin ja myöntää että oma vika-
"Aamulla auton sisätilan lämmitin ei käynnistynyt. "
Olisit laittanu webaston
"Kellari oli täynnä paskaa.
Melko halpaa näin viikonloppuisin."
"
Mitäs laitoit kellaritalon
"Palatessani henkilönkuljetusvälineen varoitusvalot alkoivat vilkkua, pikaisella kuukkeloinnilla noin 1500-2000 euron remontti. Tyyppivika."
Olisit laittanu toyotan
"Unohdin eväät uuniin ja palatessa ne olivatkin ihan valmiita, sangen rauskeita kerrassaan."
Ei pidä unohdella
"Sitten naikkonen soittaa ja marmattaa siitä, että en vastaa puhelimeen. Tämän jälkeen selittää ostaneensa kivan talvitakin. Sitten selittää minulle , että ei halua tällaista suhdetta."
Olisit pyytänyt anteeksi.Unohdit mainita, että viemäri ei mene tukkoon jos sitä ei käytä.
Naiset ovat hieman outoja.
Jos olisin alkanut parkua puhelimeen äää älä jätä, niin se olisi ollut siinä.
Mutta nyt naikkonen ei tarkoittanutkaan mitä sanoi, vaan jotain ihan muuta.
Ja jospa hän tulisi käymään.
Just joo.
Kyllä tässä alkaa hiljalleen löytää oman sisäisen jännämiehensä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433634Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4473340Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan302959Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!852013- 1031642
- 1461579
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541400- 1141374
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.361113Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l61035