Olen käyttänyt samaa kylmäpuristettua rypsäriä 3 vuotta kun sitä niin harvoin tarvitsen, huomasin vasta tänään että parasta ennen 2/2016 !! Eipä käynyt missään vaiheessa edes mielessä että öljy menisi pilalle. No, pöpöt kuolevat pannulla, heh...
3 vuotta vanha rypsiöljy
öljyviini
4
10523
Vastaukset
- RoskiinVälittömästi
Öljyt ja muut vähähappoiset elintarvikkeet alkavat tuottamaan botuliinia tarpeeksi pitkään seisottuaan ja se tuhoutuu vasta 120 asteessa tunnin ajan. Riski on pieni mutta ei olematon joten terveytensä kanssa ei kannata leikkiä
- hyvätnaurut
Kas kun ei lihansyöjäbakteereja tai aivoameeboja :DD
- einauratalaisinkaan
hyvätnaurut kirjoitti:
Kas kun ei lihansyöjäbakteereja tai aivoameeboja :DD
Niitä sitten löytyy huonosti valmistetusta lihasta.
- vanhaaminullakin
Sitten kun tulee vähänkin hajua,kannattaa heittää menemään.. Sitä voi myös vähän maistaa, se kun ei maistu oikein millekään tuoreena..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180968Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47799
- 40711
- 45692
- 39678