Misspönttöuunille tavallinen mies

osta.myy.vaihda

27

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähänonenemmän

      Kuuntelin, montakin kertaa. Tykkäsin melodiasta, solistin äänestä, sanoituksesta ja sovituksesta. Miun makkuun oli! Sopivasti kaikkea, eikä liikaa yrittämistä. Tulen kuuntelemaan tämän jatkossakin. Hyvä! Täys 10!

      Ps. En voi silti tietää olenko se oikea pönttis :)

      • Älävikisemiesvie

        Mitä täältä olen päätellyt, Pönttis on kreikkalaiselta näyttävä mies 🤣 habaa löytyy.


      • Älävikisemiesvie kirjoitti:

        Mitä täältä olen päätellyt, Pönttis on kreikkalaiselta näyttävä mies 🤣 habaa löytyy.

        Mielikuvistahan nyt on kyse, mutta itse olen ajatellut että Pönttis voisi näyttää ihanaiselta Hillary Duffilta.

        http://media4.popsugar-assets.com/files/thumbor/DWdhrJiX7_CXYkO2IQ6o4xuxYQo/fit-in/550x550/filters:format_auto-!!-:strip_icc-!!-/2011/07/28/1/192/1922398/2c02e0c5201d94e2_h/i/Hilary-Duff-Bikini-Italy-Mike-Comrie.jpg

        Jos olen oikein tulkinnut, niin vartalo on nyt hivenen "pehmeämpi" kuin Duffilla tuossa kuvassa, mutta pienellä treenillä voisi ollakin lähes identtinen. Aurinkoinen olemus on taatusti sama.


      • 3.14 kirjoitti:

        Mielikuvistahan nyt on kyse, mutta itse olen ajatellut että Pönttis voisi näyttää ihanaiselta Hillary Duffilta.

        http://media4.popsugar-assets.com/files/thumbor/DWdhrJiX7_CXYkO2IQ6o4xuxYQo/fit-in/550x550/filters:format_auto-!!-:strip_icc-!!-/2011/07/28/1/192/1922398/2c02e0c5201d94e2_h/i/Hilary-Duff-Bikini-Italy-Mike-Comrie.jpg

        Jos olen oikein tulkinnut, niin vartalo on nyt hivenen "pehmeämpi" kuin Duffilla tuossa kuvassa, mutta pienellä treenillä voisi ollakin lähes identtinen. Aurinkoinen olemus on taatusti sama.

        Linkki ei näköjään toiminut.

        http://media4.popsugar-assets.com/files/thumbor/DWdhrJiX7_CXYkO2IQ6o4xuxYQo/fit-in/550x550/filters:format_auto-!!-:strip_icc-!!-/2011/07/28/1/192/1922398/2c02e0c5201d94e2_h/i/Hilary-Duff-Bikini-Italy-Mike-Comrie.jpg

        Onnistuisiko nyt paremmin,


      • Oletusarvo
        3.14 kirjoitti:

        Mielikuvistahan nyt on kyse, mutta itse olen ajatellut että Pönttis voisi näyttää ihanaiselta Hillary Duffilta.

        http://media4.popsugar-assets.com/files/thumbor/DWdhrJiX7_CXYkO2IQ6o4xuxYQo/fit-in/550x550/filters:format_auto-!!-:strip_icc-!!-/2011/07/28/1/192/1922398/2c02e0c5201d94e2_h/i/Hilary-Duff-Bikini-Italy-Mike-Comrie.jpg

        Jos olen oikein tulkinnut, niin vartalo on nyt hivenen "pehmeämpi" kuin Duffilla tuossa kuvassa, mutta pienellä treenillä voisi ollakin lähes identtinen. Aurinkoinen olemus on taatusti sama.

        Ei auennut sivu. Joku muskelimies kuvassa tietty.


      • Oletusarvo kirjoitti:

        Ei auennut sivu. Joku muskelimies kuvassa tietty.

        Ei ollut muskelimies, mutta homma ei näköjään toimi.

        https://goo.gl/images/9Faz27

        En tiedä toimiiko näinkään, mutta koetetaan.


      • kummallistahantuo
        3.14 kirjoitti:

        Linkki ei näköjään toiminut.

        http://media4.popsugar-assets.com/files/thumbor/DWdhrJiX7_CXYkO2IQ6o4xuxYQo/fit-in/550x550/filters:format_auto-!!-:strip_icc-!!-/2011/07/28/1/192/1922398/2c02e0c5201d94e2_h/i/Hilary-Duff-Bikini-Italy-Mike-Comrie.jpg

        Onnistuisiko nyt paremmin,

        Eikös pönttis jo sanonut mitä kokoluokkaa on, hiusten ja ihon värin. Ei ole lainkaan kuten Hilary. Hilary on vasta 31, pönttis lähemmäs 40, siinä on oltava muutoinkin ulkonäöllä eroa kuin yöllä ja päivällä.Joten miten voit vieläkin saada päinvastaisen mielikuvan.


      • Semmottii
        kummallistahantuo kirjoitti:

        Eikös pönttis jo sanonut mitä kokoluokkaa on, hiusten ja ihon värin. Ei ole lainkaan kuten Hilary. Hilary on vasta 31, pönttis lähemmäs 40, siinä on oltava muutoinkin ulkonäöllä eroa kuin yöllä ja päivällä.Joten miten voit vieläkin saada päinvastaisen mielikuvan.

        Mielikuva Pönttis kokomekossaaan ja Palstis empii, että mitäköhän tekis 🤣😂😆


      • Päivänjatkot
        Semmottii kirjoitti:

        Mielikuva Pönttis kokomekossaaan ja Palstis empii, että mitäköhän tekis 🤣😂😆

        Ristiriitainen mies.


      • Satanollajee
        3.14 kirjoitti:

        Mielikuvistahan nyt on kyse, mutta itse olen ajatellut että Pönttis voisi näyttää ihanaiselta Hillary Duffilta.

        http://media4.popsugar-assets.com/files/thumbor/DWdhrJiX7_CXYkO2IQ6o4xuxYQo/fit-in/550x550/filters:format_auto-!!-:strip_icc-!!-/2011/07/28/1/192/1922398/2c02e0c5201d94e2_h/i/Hilary-Duff-Bikini-Italy-Mike-Comrie.jpg

        Jos olen oikein tulkinnut, niin vartalo on nyt hivenen "pehmeämpi" kuin Duffilla tuossa kuvassa, mutta pienellä treenillä voisi ollakin lähes identtinen. Aurinkoinen olemus on taatusti sama.

        TÄSSÄ SE SANOTAAN SANA PEHMEÄMPI 🤣


      • 0022
        kummallistahantuo kirjoitti:

        Eikös pönttis jo sanonut mitä kokoluokkaa on, hiusten ja ihon värin. Ei ole lainkaan kuten Hilary. Hilary on vasta 31, pönttis lähemmäs 40, siinä on oltava muutoinkin ulkonäöllä eroa kuin yöllä ja päivällä.Joten miten voit vieläkin saada päinvastaisen mielikuvan.

        Kukaan ei tiedä miltä kuvattomat palstalaiset näyttävät että eiköhän kannata rajoittaa tuota haaveilua, aikuiset ihmiset. Ei ihme että niin monia kusetetaan netissä jos järjenjuoksu on tuota luokkaa "hän kuvaili itsensä..pakko olla hottis" : P


      • 3.14
        Satanollajee kirjoitti:

        TÄSSÄ SE SANOTAAN SANA PEHMEÄMPI 🤣

        Sanoin että Pönttis on käsittääkseni pehmeämpi, mutta treenillä pääsisi Duffin kiinteyteen.

        Pönttis on sanonut olevansa pehmeä kuin Lola, ja se on liian pehmeä. Saisi olla kiinteämpi.


      • etsilleen
        0022 kirjoitti:

        Kukaan ei tiedä miltä kuvattomat palstalaiset näyttävät että eiköhän kannata rajoittaa tuota haaveilua, aikuiset ihmiset. Ei ihme että niin monia kusetetaan netissä jos järjenjuoksu on tuota luokkaa "hän kuvaili itsensä..pakko olla hottis" : P

        No itse olen saanut kaikkea muuta kuin mielikuvan hottiksesta... Juuri sen oman kuvailun perusteella. Siksi melko outoa että joku saa yhdistettyä Hilaryyn.


      • 0022 kirjoitti:

        Kukaan ei tiedä miltä kuvattomat palstalaiset näyttävät että eiköhän kannata rajoittaa tuota haaveilua, aikuiset ihmiset. Ei ihme että niin monia kusetetaan netissä jos järjenjuoksu on tuota luokkaa "hän kuvaili itsensä..pakko olla hottis" : P

        Tuskin kukaan on menossa ensitreffeille alttarilla.

        Aika nopeastihan ne kemiat huomaisi kun näkisi.


      • Älä luule olevasi minä!

        Mutta hahhah kuuntelin joo, ekan kerran ja nyt naurattaa, ainakin tuo toinen :D

        Aika suloista, kukapa siellä tyrkyllä? :’D Rohkeasti, en minä pure, haukkasen vaan

        (naurua)

        Kiitos kappaleista.. : )


      • Älävikisemiesvie kirjoitti:

        Mitä täältä olen päätellyt, Pönttis on kreikkalaiselta näyttävä mies 🤣 habaa löytyy.

        Voi itkujen itku :’D

        (tanssii zorbasta ja viheltää)


      • 3.14 kirjoitti:

        Sanoin että Pönttis on käsittääkseni pehmeämpi, mutta treenillä pääsisi Duffin kiinteyteen.

        Pönttis on sanonut olevansa pehmeä kuin Lola, ja se on liian pehmeä. Saisi olla kiinteämpi.

        ”Saisi olla”? Kenelle? Älä arvioi minua!

        Mikä arviointi ketju tämä on?

        Juuri on sanottu, että olen maailman pullein kreikkalainen, että sitten se on niin :D


      • 3.14 kirjoitti:

        Sanoin että Pönttis on käsittääkseni pehmeämpi, mutta treenillä pääsisi Duffin kiinteyteen.

        Pönttis on sanonut olevansa pehmeä kuin Lola, ja se on liian pehmeä. Saisi olla kiinteämpi.

        Mitä helv... :D

        Häipykää!


      • etsilleen kirjoitti:

        No itse olen saanut kaikkea muuta kuin mielikuvan hottiksesta... Juuri sen oman kuvailun perusteella. Siksi melko outoa että joku saa yhdistettyä Hilaryyn.

        Olet oikeassa, olen suohirviö, sellainen, josta roikkuu levärimpsuja, ja joka mennä luuhottaa eteenpäin karmeasti ärjyen. Plus hauis.


      • 3.14 kirjoitti:

        Tuskin kukaan on menossa ensitreffeille alttarilla.

        Aika nopeastihan ne kemiat huomaisi kun näkisi.

        Kukaan ei ole menossa yhtään minnekään :D

        Onko tänään muuta puhuttavaa?

        Seuraava aihe.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        ”Saisi olla”? Kenelle? Älä arvioi minua!

        Mikä arviointi ketju tämä on?

        Juuri on sanottu, että olen maailman pullein kreikkalainen, että sitten se on niin :D

        Ei tässä ole ketään arvioitu, ole huoleti.

        Otin vain osaa palstakeskusteluun.


      • saluuna
        0022 kirjoitti:

        Kukaan ei tiedä miltä kuvattomat palstalaiset näyttävät että eiköhän kannata rajoittaa tuota haaveilua, aikuiset ihmiset. Ei ihme että niin monia kusetetaan netissä jos järjenjuoksu on tuota luokkaa "hän kuvaili itsensä..pakko olla hottis" : P

        Kauhistutaan kun lapset ja nuoret lähtevät nettihuijareiden matkaan... ja ikääntyneemmät tulevat pelkkien valokuvien ja "lähetätkö apurahaa" -morsiamien ja -auervaarojen huijaamiksi... sen sijaan muut muuten vaan uskovat kaiken, mitä netissä lukee... sitä hanakammin, mitä enemmän se vaikuttaa trollaattorilta... kansalaisten nettitaidot eivät ole aikansa tasolla.


      • kaikkeinparasta
        misspönttöuuni kirjoitti:

        ”Saisi olla”? Kenelle? Älä arvioi minua!

        Mikä arviointi ketju tämä on?

        Juuri on sanottu, että olen maailman pullein kreikkalainen, että sitten se on niin :D

        Tiedätkö mikä on varmin tapa välttää ulkonäön ynnä muun vastaavan arviointi? Jättää kertomatta mitään itsestään.


      • kaikkeinparasta kirjoitti:

        Tiedätkö mikä on varmin tapa välttää ulkonäön ynnä muun vastaavan arviointi? Jättää kertomatta mitään itsestään.

        Totta varmasti tuo, mutta ei minua oikeasti haittaa, otan huumorilla ja viihteellä.


    • Palapelissä

      Treenattu mies ei katso hyvin pehmeää naista.

      • Jokainentavallaan

        Katsoo miten katsoo, ilmankin voi olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe