Emme ole enää miehiä

ruotsintie

Miehiltä on viety miehisyys, jo kymmeniä vuosia meistä on tehty naisia tai jotain ihme puudeleita niin päiväkodeissa kuin kouluissa.
Kokoajan on toitotettu jostain vitun metroseksuaaleista tai miten hinttailu on ihanaa. Katsokaa mihin se on johtanut, olemme täysin munattomia saamattomia vätyksiä (minä myös). Ainoa mistä nykymiehet enää oikeasti kiinnostuvat on jotkut helvetin nettipelit. Onko ihme että naiset kiinnostuvat kun maahan vyöryy raakalaismaisempaa ainesta, ongelma on siinä että naiset toimivat niiden kanssa samoin kuin meidän pullaposkien. Ero tulee siinä kun nainen vihjailee ja kiusoittelee niin arabi nussii vaikka väkisin.
Meidät kantismiehet on kuohittu suvakkinaisten toimesta ja nyt emme osaa tehdä enää mitään. Kuka nauroi ruotsin miehille, vieläkö naurattaa?

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helmiä_sioille

Pitäisikö teidän tehdä asialle jotain?

• opinto-oppaamme

Oisko sulla omakohtaista kokemusta jaettavaksi? Joitai vinkkejä?

• helmiä_sioille
        opinto-oppaamme kirjoitti:

Oisko sulla omakohtaista kokemusta jaettavaksi? Joitai vinkkejä?

Mikä on sinun käsityksesi miehenä olemisesta?

Kun se on selvä, niin sen jälkeen vähemmän puhumista ja enemmän olemista... :)

• opinto-oppaamme
        helmiä_sioille kirjoitti:

Mikä on sinun käsityksesi miehenä olemisesta?

Kun se on selvä, niin sen jälkeen vähemmän puhumista ja enemmän olemista... :)

Erotut viisautellas tästä merestä ketä on, niin sillä vaan jos ois jotain ollu.

• Onneksi nettipelit on parempia kuin koskaan.

• eikä naiset uskalla olla naisia, vaan jätkiä että olis sitä uskottavuutta enemmän.

sanotaan ettei homous ole valinta, jos ennen oli miehet rautaa, onkohan joku geenimutaatio ravinto jne, osuutta asiaan, miks miehet feminiinisiä ja naiset nykyään aika isokokoisia.

• ulospakkaseen

Hei ap, mieti millaisen miehen haluaisit omalla tyttärelläsi olevan! Jostain sieltä löytynee se oikea miehen malli sinullekin. On totta, että nykyään on melkein muotia luokitella itsensä kuuluvaksi johonkin seksuaaliseen vähemmistöön, mutta itse en ole kokenut sen kyseenalaistavan omaa heterouttani tai vieneen pois miehuuttani. Parempi kai se on, että voi olla reilusti oma itsensä sellaisenaan kuin on. Maailma muuttuu ja monipuolistuu koko ajan, mukautumiskykyisimmät selviävät parhaiten. Menneisyyteen on turha haikailla eikä siihen kannata ainakaan jumittua. Hyvää aurinkoista sunnuntaita!

• mklbgflrt

Unelmavävy ja unelmapoikaystävä vaan ovat kaksi ihan erilaista ihmistyyppiä.

• Lobeliar

Ooaajiin uusien oppien myötä miehisyys tuleekin lopetella.

• Jaa. Olen sellainen runomiestyyppi ja aina saanut kuulla olevani vääränlainen. Matkustellessa taas olen hyvin sujahtanut massaan. Suomessa miehenmalli tulee traumatisoituneesta sotaveteraanista, joka ollut hiljaa kun ei ole pystynyt puhumaan ahdistuksistaan.

• Mulle tulee sun nimimerkistä mieleen mun kissa, joka jostain syystä tykkää työntää nassunsa mun saappaisiin.

• Wwuwuw kirjoitti:

Mulle tulee sun nimimerkistä mieleen mun kissa, joka jostain syystä tykkää työntää nassunsa mun saappaisiin.

Ajattelin vaan, että onko sulla samanlaisia taipumuksia?

• Tykkään kyllä naisen hien tuoksusta ja täten tullut saappaitakin nuuhkailtua, mutta ei se nyt kuitenkaan mikään erityinen perversio ole.

En edes tiedä mistä nimimerkkini tuli. Se syntyi hetken mielijohteesta. Ajattelin että keksin myöhemmin paremman, mutta tuo jäi elämään.

• meinaan

Pääskyvuoren Jorma on viimeisiä vanhan liiton tosimiehiä

• viinamies

Oikeat miehet juovat viinaa ja tapaavat naisia.
      Ei ihme ettette ole enää miehiä kun ette juo viinaa.
      Se ei ole mikään mies jolle ei viina maistu.

• heh_heh_

Luin että juovat viinaa ja TAPPAVAT naisia.....

• pihallatipunen

Niin luin minäkin 😁. Mutta olishan se niinkin voinut olla ätmin mielestä.

• pihallatipunen

Viinamiehet kyllä monesti tappaa toisia viinamiehiä, kun tulee viinapullosta riita.

• heh_heh_ kirjoitti:

Luin että juovat viinaa ja TAPPAVAT naisia.....

Sama :D

• Mäsanonei
    • Vässykät

Kaunis kirjoitus hyvin koulutetulta suomalaiselta mieheltä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1739
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1091
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1046
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      952
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      91
      794
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      146
      779
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      754
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      50
      695
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      674
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      671
    Aihe