Miehiltä on viety miehisyys, jo kymmeniä vuosia meistä on tehty naisia tai jotain ihme puudeleita niin päiväkodeissa kuin kouluissa.
Kokoajan on toitotettu jostain vitun metroseksuaaleista tai miten hinttailu on ihanaa. Katsokaa mihin se on johtanut, olemme täysin munattomia saamattomia vätyksiä (minä myös). Ainoa mistä nykymiehet enää oikeasti kiinnostuvat on jotkut helvetin nettipelit. Onko ihme että naiset kiinnostuvat kun maahan vyöryy raakalaismaisempaa ainesta, ongelma on siinä että naiset toimivat niiden kanssa samoin kuin meidän pullaposkien. Ero tulee siinä kun nainen vihjailee ja kiusoittelee niin arabi nussii vaikka väkisin.
Meidät kantismiehet on kuohittu suvakkinaisten toimesta ja nyt emme osaa tehdä enää mitään. Kuka nauroi ruotsin miehille, vieläkö naurattaa?
Emme ole enää miehiä
21
<50
Vastaukset
- helmiä_sioille
Pitäisikö teidän tehdä asialle jotain?
- opinto-oppaamme
Oisko sulla omakohtaista kokemusta jaettavaksi? Joitai vinkkejä?
- helmiä_sioille
opinto-oppaamme kirjoitti:
Oisko sulla omakohtaista kokemusta jaettavaksi? Joitai vinkkejä?
Mikä on sinun käsityksesi miehenä olemisesta?
Kun se on selvä, niin sen jälkeen vähemmän puhumista ja enemmän olemista... :) - opinto-oppaamme
helmiä_sioille kirjoitti:
Mikä on sinun käsityksesi miehenä olemisesta?
Kun se on selvä, niin sen jälkeen vähemmän puhumista ja enemmän olemista... :)Erotut viisautellas tästä merestä ketä on, niin sillä vaan jos ois jotain ollu.
Onneksi nettipelit on parempia kuin koskaan.
eikä naiset uskalla olla naisia, vaan jätkiä että olis sitä uskottavuutta enemmän.
sanotaan ettei homous ole valinta, jos ennen oli miehet rautaa, onkohan joku geenimutaatio ravinto jne, osuutta asiaan, miks miehet feminiinisiä ja naiset nykyään aika isokokoisia.- ulospakkaseen
Hei ap, mieti millaisen miehen haluaisit omalla tyttärelläsi olevan! Jostain sieltä löytynee se oikea miehen malli sinullekin. On totta, että nykyään on melkein muotia luokitella itsensä kuuluvaksi johonkin seksuaaliseen vähemmistöön, mutta itse en ole kokenut sen kyseenalaistavan omaa heterouttani tai vieneen pois miehuuttani. Parempi kai se on, että voi olla reilusti oma itsensä sellaisenaan kuin on. Maailma muuttuu ja monipuolistuu koko ajan, mukautumiskykyisimmät selviävät parhaiten. Menneisyyteen on turha haikailla eikä siihen kannata ainakaan jumittua. Hyvää aurinkoista sunnuntaita!
- mklbgflrt
Unelmavävy ja unelmapoikaystävä vaan ovat kaksi ihan erilaista ihmistyyppiä.
- Lobeliar
Ooaajiin uusien oppien myötä miehisyys tuleekin lopetella.
Jaa. Olen sellainen runomiestyyppi ja aina saanut kuulla olevani vääränlainen. Matkustellessa taas olen hyvin sujahtanut massaan. Suomessa miehenmalli tulee traumatisoituneesta sotaveteraanista, joka ollut hiljaa kun ei ole pystynyt puhumaan ahdistuksistaan.
Mulle tulee sun nimimerkistä mieleen mun kissa, joka jostain syystä tykkää työntää nassunsa mun saappaisiin.
Wwuwuw kirjoitti:
Mulle tulee sun nimimerkistä mieleen mun kissa, joka jostain syystä tykkää työntää nassunsa mun saappaisiin.
Ajattelin vaan, että onko sulla samanlaisia taipumuksia?
Tykkään kyllä naisen hien tuoksusta ja täten tullut saappaitakin nuuhkailtua, mutta ei se nyt kuitenkaan mikään erityinen perversio ole.
En edes tiedä mistä nimimerkkini tuli. Se syntyi hetken mielijohteesta. Ajattelin että keksin myöhemmin paremman, mutta tuo jäi elämään.
- meinaan
Pääskyvuoren Jorma on viimeisiä vanhan liiton tosimiehiä
- viinamies
Oikeat miehet juovat viinaa ja tapaavat naisia.
Ei ihme ettette ole enää miehiä kun ette juo viinaa.
Se ei ole mikään mies jolle ei viina maistu.- heh_heh_
Luin että juovat viinaa ja TAPPAVAT naisia.....
- pihallatipunen
Niin luin minäkin 😁. Mutta olishan se niinkin voinut olla ätmin mielestä.
- pihallatipunen
Viinamiehet kyllä monesti tappaa toisia viinamiehiä, kun tulee viinapullosta riita.
- Mäsanonei
Menetimme 2019 liian paljon.
https://youtu.be/Pxb_cKPniMc - Vässykät
Kaunis kirjoitus hyvin koulutetulta suomalaiselta mieheltä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861739Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171091Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981046Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146779Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs50695- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671