Suhteessa nainen tottelee miestä

Pieniä-asioita

Koska nainen on heikko eikä uskalla vastustaa miestä.

52

50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tasaarvo

Sä voisit muuttaa vaikka johonkin muslimimaahan asumaan, siellä ideologiasi on vielä voimissaan.

• aiheittain

Helppo yhtyä. Tosin Suomessakin on vielä sovinisteja, mutta ei yhtä radikaaleja kuin muslimimaissa.

Omassa parisuhteessani vaihtelee aiheittain, kumpi alistuu toiselle. Tosin on tuntunut (viimeksi puutarhan syyssiivouksessa), että nykyinen kaveri on sovinisti ulkohommissa (en saanut tehdä koulutusta vastaavaa työtä), mutta feministi keittiössä.

• Lmlmomom

Suomalaisnaisethan ovat maailman muslimimiesmyönteisimpiä.

• SoliterniuM1977

No jos nainen on karaten/nyrkkeilyn/ jne maailmanmestari niin good luck vaan. Parisuhteessa mies ja nainen ovat tasa-arvoisia ja demokratia on parisuhdetyyppi. Tämä on todellisuus.

• Pieniä-asioita

Harva nainen osaa nyrkkeillä tai karatea. Suomi naiset on mullamössöläskejä eikä ne osaa tapella tai puolustaa itseään. Siksi jännämies käskee ja nainen tekee.

• Eikä tottele. Huono aloitus.

• Similä

Nainen saa sinut luulemaan, että sinä olet päättänyt. Huomaat sen sitten, kun tulet miehen ikään.

• lipilipilipi

Valoritari-Similä lipittää lipilipilipilipi :D

• Similä
        lipilipilipi kirjoitti:

Mitä poika nyt yrität aloittaa? Voin tunnollisella kokemuksella sanoa, että sinun luontoiista jos olisi kiinni, niin kaikki kuolisivat.

Mölise persupaska sivari pakkasahon johdolla (vrt. Kasvissyöjä Adolf Hitler) .

Kovasti teillä keskenkasvuisilla on mölinää, mutta ei asiaa. Kasvakaa pojat kasvakaa. Kyllä teistä vielä miehiä tulee.

• valoritari
        lipilipilipi kirjoitti:

Valoritari

• nainen.on.voimakas

oliskin sellaisia naisia niin haluaisin nähdä heikon naisen niin unelmissa voi olla heikkoja naisia mutta oikeassa elämässä ei ole niin

• helmiä_sioille

Heh, minusta hyvä lähtökohta olisi siinä, että nainen tottelee itse itseään... :)

"Joka ei tottele itseään, sen täytyy totella"

-arvaa kuka-

• tosimies47

Tainen tekee mitä käsketään. Ellei tee niin antaa nyrkin laulaa.

• trollli

Saattaa tulla kasarista tai paistinpannusta takaisin... vaan itsepähän olet aloittanut niin pidä kolhut hyvänäsi. Pyytämällä kauniisti saattasi onnistuakin, tai sitt ei, riippuen siitä mitä pyytää.
        Kyllä useammalla naisella on oma tahtonsa... myös olemassa, eikä naista suinkaan nyrkillä suostutella kantaansa muuttamaan. Se ett olet sinkku, syy taisi just löytyä!

• Sitten on parempi ollailman suhdetta.

• ollailman

ollailman

• ollailman kirjoitti:

ollailman

Juu, se on yhdyssana. Etkös tiänny?

• Kiltti-Ja-Kunnollinen

Naiset haluaa turpaan vetävän jännämiehen.

• Huomioonottaminen

Tottelen miestä lähinnä sen myötä että en halua nähdä sitä heikkoa pientä poikaa. Kivempi antaa valta miehelle. Vaikka itse pystyn parempaan.

• Emminä ainakaan tottele, neuvottelen kyllä jos ei aatokset loksahda sujuen yhteen...mutta totteleminen ei istu mun luonteenlaatuun..

• kainaloon.siitä

etkö tottele jos mies sanoo mazy tänne ja äkkiä ja nojatuoliin tai sänkyyn ja sanoo riisu ja riisuu sinut ja antaa sinulle ihanaa ja saat orgun mukavan

• kainaloon.siitä kirjoitti:

etkö tottele jos mies sanoo mazy tänne ja äkkiä ja nojatuoliin tai sänkyyn ja sanoo riisu ja riisuu sinut ja antaa sinulle ihanaa ja saat orgun mukavan

En mä oikeen tykkää käskyttämisestä kumminkaan päin, en olla käskettävänä enkä käskeä...mielumminkin miten olis, kysymys toimii. Kun käskeminen...

• kai.syömään.voi.käskeä
        mazy kirjoitti:

En mä oikeen tykkää käskyttämisestä kumminkaan päin, en olla käskettävänä enkä käskeä...mielumminkin miten olis, kysymys toimii. Kun käskeminen...

vaikka olisi leikkimielinen käskytys ja kun on tehnyt sinulle kivaa niin huutaa tai sanoo tai käskee että syömään tein uunimakkaraa ja mitä juodaan sen kanssa niin mitä pahaa siinä on vai miten sen täytyisi sanoa

• kai.syömään.voi.käskeä kirjoitti:

vaikka olisi leikkimielinen käskytys ja kun on tehnyt sinulle kivaa niin huutaa tai sanoo tai käskee että syömään tein uunimakkaraa ja mitä juodaan sen kanssa niin mitä pahaa siinä on vai miten sen täytyisi sanoa

No sillonkin hän yleensä ilmoittaa, nyt on valmista...lapsia kyllä joutuu joskus käskemään, mutta aikuisten kesken on pyritty ilmoittamaan, nyt olis jos kelpaa tyyppisesti...ole hyvä. Mutta itte sitten tahollaan päättää kelpaako just sillon...

Ei jotenkin osaa toista aikuista käskyttää. Mies kyllä pärpättää välillä, niin ja näin olis parempi...mussun mussun jäkä jäkä..🤣

Ja mä välillä sanon, että mikä kestää oisko jo aika????😂

• mazy kirjoitti:

No sillonkin hän yleensä ilmoittaa, nyt on valmista...lapsia kyllä joutuu joskus käskemään, mutta aikuisten kesken on pyritty ilmoittamaan, nyt olis jos kelpaa tyyppisesti...ole hyvä. Mutta itte sitten tahollaan päättää kelpaako just sillon...

Ei jotenkin osaa toista aikuista käskyttää. Mies kyllä pärpättää välillä, niin ja näin olis parempi...mussun mussun jäkä jäkä..🤣

Ja mä välillä sanon, että mikä kestää oisko jo aika????😂

Kyllä me välillä toisiamme " ojennetaan" fiksuja kun ollaa olevinaan...😄

• kyllä.voi.käskeä
        mazy kirjoitti:

Kyllä me välillä toisiamme " ojennetaan" fiksuja kun ollaa olevinaan...😄

kyllä minusta voi ns käskeä eli syömään ja kaikki syö yhdessä samaan aikaan ja ojentaa voi ja sitten sopia niin kinoja tulee ja menee mutta ne sovitaan

• kyllä.voi.käskeä kirjoitti:

kyllä minusta voi ns käskeä eli syömään ja kaikki syö yhdessä samaan aikaan ja ojentaa voi ja sitten sopia niin kinoja tulee ja menee mutta ne sovitaan

Nojoo, taisin eilen hoputtaa että tuus syömään...jäähtyy ruoka. Käskemistähän se kait on? Mutten ajatellut silleen käskeväni kirjaimellisesti.😊

Me syödään useinkin eri aikaan...ei mee perinteisesti kovinkaan usein, kaikki ruokapöydässä yhdessä syömässä. Se alkuun potutti, mutta oon tottunut että mies ei ole aina samaan aikaan syömässä.

• äidin.käsky
        mazy kirjoitti:

Nojoo, taisin eilen hoputtaa että tuus syömään...jäähtyy ruoka. Käskemistähän se kait on? Mutten ajatellut silleen käskeväni kirjaimellisesti.😊

Me syödään useinkin eri aikaan...ei mee perinteisesti kovinkaan usein, kaikki ruokapöydässä yhdessä syömässä. Se alkuun potutti, mutta oon tottunut että mies ei ole aina samaan aikaan syömässä.

niin jos toinen on töissä niin ei silloin voi syödä kaikki samaan aikaan ja sille jätetään oma osuus mutta vapaa ajalla kaikki syö yhdessä ja samalla keskustella ja suunnitella kaikkea yhdessä ja tulkaa syömään on normaali ns käsky

• äidin.käsky kirjoitti:

niin jos toinen on töissä niin ei silloin voi syödä kaikki samaan aikaan ja sille jätetään oma osuus mutta vapaa ajalla kaikki syö yhdessä ja samalla keskustella ja suunnitella kaikkea yhdessä ja tulkaa syömään on normaali ns käsky

No ei aina vapaallakaan, mies herää joskus niin pal myöhemmin että syö aamupalaa, kun me muut jo lounastetaan.😃

• vuorotyöt.sellaisia
        mazy kirjoitti:

No ei aina vapaallakaan, mies herää joskus niin pal myöhemmin että syö aamupalaa, kun me muut jo lounastetaan.😃

no yö vuorossa olleen on pakko nukkua mutta ns aamupalaksi syö lounaan teidän kanssaan tai päivällisen ja iltapalan syötte yhdessä ja hän valmistautuu yövuoroon ja te nukkumaan

• vuorotyöt.sellaisia kirjoitti:

no yö vuorossa olleen on pakko nukkua mutta ns aamupalaksi syö lounaan teidän kanssaan tai päivällisen ja iltapalan syötte yhdessä ja hän valmistautuu yövuoroon ja te nukkumaan

Ei ole vuorotyö...työ voi alkaa aamu 6 ja loppua ilta 22...urakkaluontoista se raksoilla usein on. Siellä ollaa niin kauan kun raksaukot tarvii nostoja...

• outoa.tosi.outoa
        mazy kirjoitti:

Ei ole vuorotyö...työ voi alkaa aamu 6 ja loppua ilta 22...urakkaluontoista se raksoilla usein on. Siellä ollaa niin kauan kun raksaukot tarvii nostoja...

miksi ei ole kahta kuskia nosturiin

• outoa.tosi.outoa kirjoitti:

miksi ei ole kahta kuskia nosturiin

Ei riitä ukot..on niin pal kohteita missä joka ukolle omat ajot. 😃

Ja kaikki ei pysty niin isoa rohjetta veivaa...liikaa hilavitkuttimia jne.

• taidat.trollailla
        mazy kirjoitti:

Ei riitä ukot..on niin pal kohteita missä joka ukolle omat ajot. 😃

Ja kaikki ei pysty niin isoa rohjetta veivaa...liikaa hilavitkuttimia jne.

no eikö kannata jäädä hyttiin nukkumaan ja eikö kukaan puutu tekee 320 tuntia 4jässä viikossa ja miten lounaaseen asti nukkuu jos klo 06.00 täytyy olla töissä ja loppuu 22.00 ja työmatkat päälle eli nukkuu max 5 tuntia niin eikö se ole jo vaarallinen liikenteessä ja nosturin ratissa niin eikö kannata etsiä 8tunnin töitä vai onko trolli juttua nyt

• taidat.trollailla kirjoitti:

no eikö kannata jäädä hyttiin nukkumaan ja eikö kukaan puutu tekee 320 tuntia 4jässä viikossa ja miten lounaaseen asti nukkuu jos klo 06.00 täytyy olla töissä ja loppuu 22.00 ja työmatkat päälle eli nukkuu max 5 tuntia niin eikö se ole jo vaarallinen liikenteessä ja nosturin ratissa niin eikö kannata etsiä 8tunnin töitä vai onko trolli juttua nyt

Joka päivä on vähintään 10 h ja matkat päälle. Voi kun trollaisinkin, olis vähemmän ikävä kun olis enemmän kotona.😃

Kyllä se nukkuu tauoilla, kun on pelkkää oottelua...mutta ei sieltä kesken päivän voi kadota, jos tulee kuorma tms. myöhässä...on nostettava mikä on nostettava...rahan siitä saa. Nuori mies vielä jaksaa...

• mazy kirjoitti:

Joka päivä on vähintään 10 h ja matkat päälle. Voi kun trollaisinkin, olis vähemmän ikävä kun olis enemmän kotona.😃

Kyllä se nukkuu tauoilla, kun on pelkkää oottelua...mutta ei sieltä kesken päivän voi kadota, jos tulee kuorma tms. myöhässä...on nostettava mikä on nostettava...rahan siitä saa. Nuori mies vielä jaksaa...

Mun työaika on tekokasta kaiken päivää, hän kumminkn voi jopa nukkua kun ei muuta oo ja raha juoksee...epistä!😌

• öitä
        mazy kirjoitti:

Mun työaika on tekokasta kaiken päivää, hän kumminkn voi jopa nukkua kun ei muuta oo ja raha juoksee...epistä!😌

mutta nyt on pakko mennä nukkumaan aikainen herätys vaikka ei nukuta vielä mutta hyvää yötä

• mazy kirjoitti:

6:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-06:00

Helppoa laittaa arki näihin. Lapseni muistaakseni synttäreillä näki isänsä. Ihan varmasti en muista mokomaa kepun verotukipaskaa.

• taidat.trollailla kirjoitti:

No ei aina vapaallakaan, mies herää joskus niin pal myöhemmin että syö aamupalaa, kun me muut jo lounastetaan..

Puhuin vapaista, kuten viikonloput ja lomat. Arkena on tietysti työtä Ma-Pe, ainakin. Mulla on viikonloppujakin randomisti.

Miehellä on hyvät unenlahjat ja hän ei herää vapaalla ennen kun herää tai on ihan pakko, joku menee monkumaan hereille. :)

Mä herään vapaillakin viimesitään 7 aikaan. En osaa nukkua arki tai pyhä kauheen myöhään. Mutta ruoka on aina 11-12 vapaina. Hoidossain sama ruoka-aika, pyrin pitämään samoja ruoka-aikoja kotona, mitä hoidossa, niin pysyy suht rutiininomaisena se rytmi mihin lapset on tottuneet. :)

Näin vältytään nälkäkränältä ja pysyy säännönmukaisena, isompanahan tuo varmaan tulee muuttumaan...murkut ja teinit kun nukkuu helposti puolille päivin. :D

• TimoSimilä kirjoitti:

6:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-06:00

Helppoa laittaa arki näihin. Lapseni muistaakseni synttäreillä näki isänsä. Ihan varmasti en muista mokomaa kepun verotukipaskaa.

Helppoa joo. Kun on työvuorot, mutta kun on työtä vuorotta vain taukoja välissä, niin on alkamis ajankohta ja päättymisajankohta. Muu on historiaa.. :)

Mulla on sentään säännöllinen työaika ja työajat. Kolmea eri vuoroa käytännössä. Mukavempaa, kun tuommonen työ missä saa päivystää vaikkei mitään ihmeitä tapahtuiskaan koko päivänä. Välillä ei voi kotiinkaan lähteä, kun välimatka on 100km tai enemmänkin...ei olis järkeä ajella ees taas...

• mazy kirjoitti:

Helppoa joo. Kun on työvuorot, mutta kun on työtä vuorotta vain taukoja välissä, niin on alkamis ajankohta ja päättymisajankohta. Muu on historiaa.. :)

Mulla on sentään säännöllinen työaika ja työajat. Kolmea eri vuoroa käytännössä. Mukavempaa, kun tuommonen työ missä saa päivystää vaikkei mitään ihmeitä tapahtuiskaan koko päivänä. Välillä ei voi kotiinkaan lähteä, kun välimatka on 100km tai enemmänkin...ei olis järkeä ajella ees taas...

Mun isä oli raskaankaluston kuljettaja eli rahtimies yli kaksikymmentä, melkein kolkytä vuotta ja välillä melkein unohdin miltä iskä näyttää. Hän kävi kääntymässä kotona ja nukkui muutaman tunnin ja lähti taas. Silloin ei piirturienkiekkoja juuri kukaan vahtinut ja ne oli helppoa väärentää, kirjoittelee vaan omiaan ja puumerkkejä puolesta. Vaihtaa välillä jne.

Jos alkoi marista, että väsyttää oli vastaus, ota loprati ukkoja kyllä tulee tilalle, jos ei kelpaa työt. Mun isä kyllä rakastikin sitä reissaamista ja tienpäällä elämistä. Mutta aikansa kutakin, nyt ei meinaa saada kotoota poiskaan.. :D

Kyllähän nuorena miehenä moni jaksaa ja tykkääkin siitä kulkemisesta ja työpäivien pituuskaan ei haittaa, rahaahan siitä saa. Niin tuntuu moni aattelevan nuorempi mies...vanhemmiten mukavuudenhalu kasvaa ja koti alkaa kiinnostaa ehkä enemmän. :)

• mazy kirjoitti:

Mun isä oli raskaankaluston kuljettaja eli rahtimies yli kaksikymmentä, melkein kolkytä vuotta ja välillä melkein unohdin miltä iskä näyttää. Hän kävi kääntymässä kotona ja nukkui muutaman tunnin ja lähti taas. Silloin ei piirturienkiekkoja juuri kukaan vahtinut ja ne oli helppoa väärentää, kirjoittelee vaan omiaan ja puumerkkejä puolesta. Vaihtaa välillä jne.

Jos alkoi marista, että väsyttää oli vastaus, ota loprati ukkoja kyllä tulee tilalle, jos ei kelpaa työt. Mun isä kyllä rakastikin sitä reissaamista ja tienpäällä elämistä. Mutta aikansa kutakin, nyt ei meinaa saada kotoota poiskaan.. :D

Kyllähän nuorena miehenä moni jaksaa ja tykkääkin siitä kulkemisesta ja työpäivien pituuskaan ei haittaa, rahaahan siitä saa. Niin tuntuu moni aattelevan nuorempi mies...vanhemmiten mukavuudenhalu kasvaa ja koti alkaa kiinnostaa ehkä enemmän. :)

Se positiivinen seikka omankin miehen työpäivien pituudessa on, jos jotakin hyvää pitää etsiä. Että kun hän pääsee kotiin, ei hän enää hingu kylille juoksentelemaan ja tarvi olla kauheesti kaikkea ohjlemaa, jotta pysyy mieli virkeenä. Kotona viihtyy vapaansa ja ei millään tahtois lähteä maailmalle...

Että loppuu se levoton ravaaminen, kun tyt ottaa veronsa... malttaa olla kotonakin vapailla. :) Vastapainoksi ainaiselle töissä olemiselle...

• mazy kirjoitti:

Se positiivinen seikka omankin miehen työpäivien pituudessa on, jos jotakin hyvää pitää etsiä. Että kun hän pääsee kotiin, ei hän enää hingu kylille juoksentelemaan ja tarvi olla kauheesti kaikkea ohjlemaa, jotta pysyy mieli virkeenä. Kotona viihtyy vapaansa ja ei millään tahtois lähteä maailmalle...

Että loppuu se levoton ravaaminen, kun tyt ottaa veronsa... malttaa olla kotonakin vapailla. :) Vastapainoksi ainaiselle töissä olemiselle...

Vaan ei tuo ole koskaan ollut yhdessä olomme aikana mikään kylillä suhaaja ja kuppilan tms. kiertäjä. Kotihiiri, niinko minäkin. <3

• mazy kirjoitti:

"Jos alkoi marista, että väsyttää oli vastaus, ota loprati ukkoja kyllä tulee tilalle, jos ei kelpaa työt.."

.. Juuri Tuollaisia Kaikki Narsu- & PsykoMarsut Aina On.. Oli Suhteen Muoto&Tyyppi Mikä Hyvänsä.. ;D

#ToksistaMarsustelua

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

"Jos alkoi marista, että väsyttää oli vastaus, ota loprati ukkoja kyllä tulee tilalle, jos ei kelpaa työt.."

.. Juuri Tuollaisia Kaikki Narsu- & PsykoMarsut Aina On.. Oli Suhteen Muoto&Tyyppi Mikä Hyvänsä.. ;D

#ToksistaMarsustelua

.. Siis TuollaisiKin.. Niin kuin Monissa Muissakin Jutuissa.. Jotka sit Aiheuttaa EriNäistä Persestelyä.. ;P

• oletko-yksinkertainen

Sä et vaan nyt tajua asioita.

• Aikoinaan kun olin avioliitossa, sain yllättävän hyviä ideoita jotka toteutin. Itse tietenkin päätin kaikesta. Ainakin omasta mielestä. 🤣😄🤣

• Noin moni nainenkin asian halaisi menevän. Siitähän nämä jännämieslegendat ovat syntyneet. Nainen haluaa, että joku muu ottaa vastuun. Valitettavastisti vätysmiesten aikakaudella homma on lipsahtanut toisin päin ja miehet ovat kivirekiä, joita naiset vetävät eteenpäin

• Noh noh, ei saa yleistää. Moni mies on kuitenkin kiitettävä olio kunhan kertoo mitä tulee tehdä.

Olen elämänkokemuksesta huomannut, että nainen sanoo mielipiteensä niin, että mies luulee tehneensä päätöksen itse.

Tämä on toki suotavaa. Mielestäni miesten pitäisi olla enemmän vauvojen kanssa. Mutta kun ne ämmät omii ne vaavit.

• Juustovoileipä

Naista voi lätkiä kärpäslätkällä persuksiin jos se ei tottele.

• 123f13123f

voi olla noi, mutta naine saattaa myös pettää ja sitte pyytää apua toiselta mieheltä vetämään sua kunnolla turpaan kostoksi. ja sitte antaa sille pillua.

• Mietin.vaan

Oman kokemuksen perusteella aloitus on enemmän toiveajattelua kuin totuutta niin tämän päivän Suomessa kuin menneen ajankin. Kaikkihan tietävät Suomi-Filmin Justiinat, jotka pitävät miehensä kurissa vaikka kaulimella.

Omassa lähipiirissä ei taida olla juuri yhtäkään aloittajan mainitsemaa parisuhdetta, kaikissa joko valta on jaettu melko tasaisesti, tai se on voittopuoleisesti naisella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3634
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      447
      3340
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      2959
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      85
      2013
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      103
      1642
    6. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      146
      1579
    7. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1400
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      114
      1374
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      36
      1113
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1035
    Aihe