Palstan ätmylät

Nainen39vee

Kenet palstan naisista haluaisit panna paksuksi? :-)

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä-selvä

      Valtakunnan. Se on muutenkin kova tyttö porsimaan.

    • PeteXZR

      Muhku-mazyn tietysti :)

      • EiPorsiEnää

        Sen tiinehtyvyys on jo merkittävästi laskenut


      • Kyöstix

        Mulla sama :P


      • Narrix
        Kyöstix kirjoitti:

        Mulla sama :P

        Sullakin tiinehtyvyys laskenu? :b


    • jalkasienionvaarallinen

      Palstan thaityttösiä.... 🤗🤗
      Jos täällä edes on niitä... :-(

    • poistuuko

      Mihin poistui pöntön kuva?!

    • pihallatipunen

      Kukas meikäläistä kävis pökkäämässä?

      • Minulle ei ole koskaan selvinnyt sinun sukupuoli, joten kysyn sitä siis nyt.


      • pihallatipunen
        Saapasnaama kirjoitti:

        Minulle ei ole koskaan selvinnyt sinun sukupuoli, joten kysyn sitä siis nyt.

        Olen nainen pienellä peniksellä ja karvaisilla munilla.


    • AsianVierestä

      En kyllä pistäisi raskaaksi ketään, on sen verran joskus hapokasta tuo lasten kasvatus...
      Sitä paitsi ei taida olla kovin moni nainen enää siinä iässä että toivoisi itsekään uutta pienokaista? Hetken hurmio voi olla elämäsi turmio:)

    • Itse olen mies ylemmältä tasolta, joten voiko tähän vastata edes..., mutta mikäli anonyymiltä pohjalta voi siementää niin, että minulta ei vaadita mitään, niin pientä korvausta vastaan voisin siementää vaikka kaikki halukkaat vuoronperään... Loppujen lopuks mies on alunperin tarkoitettu levittämään siementään laajalti..Jossain vaiheessa vain tuli sivistys, rajoittuneisuus ja ydinperheet.

      • AsianVierestä

      • AsianVierestä kirjoitti:

        Ylemmän tason mies ymmärtää ettei lapsen siittäminen ole miehen ainut tehtävä lapsen elämässä.
        Olisitko tällaisen arvoinen?

        https://www.youtube.com/watch?v=qc5lPGtC1tg

        Kaunistahan se..
        Normaali perheissä ei olekkaan ainut tehtävä. Tietenkään.
        Ja ideaali tilanne on jos lapsella on molemmat biologiset vanhemmat elämässään, mutta katsos kun elämä on kovin kirjava.. Kaikilla naisilla ei ole sitä mahdollisuutta ja biologinen kellokin tikittää. Aikajana on kovin lyhyt lapsen hankkimiselle ja on hyvin moninaisia tilanteita itsekullakin elämässä. Joskus se siittäjä on vain kertakaikkiaan otettava toisaalta silläkin uhalla, ettei hän ole millään tavalla mukana lapsen elämässä. Tärkeintä on kuitenkin, että lapsi saa elämän ja nainen kovasti toivomansa lapsen. Se on parempi vaihtoehto kuin ei lasta ollenkaan.


    • En ketään. Ei minua kiinnosta alkaa maksamaan elatusmaksuja jollekulle tuntemattomalle akalle.

    • AsianVierestä

      Tai...jos joku tulisi panna paksuksi ja tuhota hänen upea nykyinen parisuhteensa niin ajatuksellisesti yhdentyisin tähän yksinkertaiseen blondiin...ja kyllä, vituttaisihan se vähän jos paljastuisi hänen olevan mies;)

    • Ötmitys

      En muista nyt nimeä, mutta joku pyllynposkiin viittaava nainen se oli.

      • tämäkö

        Peppupupu?


    • hienoahienoa

      Peppupupun ja Mazyn voisi panna paksuksi samalla sessiolla ja siemensyöksyllä. :D :D :D
      Pentutehtailijaa en paksuttelisi, koska hän on tehtaillut jo niin monta pentua. :D :D :D

    • viisvee

      palstan aloittajan kanssa,

    • TotuusKirpaisee

      Palstan naiset lukee kauhulla tätä viestikeskus ja eivät takuulla uskalla tulla kommentoimaan, vaan pysyttelevät hissukseen toivoen viestiketjun hautautuvan netin bittiavaruuteen...

      • ette.aikuisia

        Luin tätä ketjua lähinnä myötähäpeää tuntien. Lapsellinen aloitus, ja jotkut vielä vastaa. Huhhuh.


      • ette.aikuisia kirjoitti:

        Luin tätä ketjua lähinnä myötähäpeää tuntien. Lapsellinen aloitus, ja jotkut vielä vastaa. Huhhuh.

        .. On Ne.. Ihan Aikuisia BonoBoita.. Joskin kuuluvat sen Lajiston "Suulaimpaan&EläiMelliSempään" Haaraan.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. On Ne.. Ihan Aikuisia BonoBoita.. Joskin kuuluvat sen Lajiston "Suulaimpaan&EläiMelliSempään" Haaraan.. ;D

        .. Ja Suomihan on Ollut jo IätAjat BonoBoLand Nr1.. Ihan TutkiTustikin.. Että niitä Khyl Tässä Maas Riittää.. ;D


    • Olen varsin tarkka siitä mihin ilotikkuni tökkää. Mutta näin teoreettisesti Pönttis kuumottaa.

    • eivätkelpaisi

      Palstanaisista joku palstamäki on ihannemies, ja niin surkean arviointikyvyn omaavaa ja "helppoa" naista en lasteni äidiksi huolisi.

      • eiliityaiheeseen

        Tekisi mieli sanoa jotain palstamiesten naismausta, mutta jätänpä sanomatta etten loukkaa ketään. Eikä se tähän aiheeseen liitykkään.


    • k-k-k

      valtakunnan

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe