Palstan ätmylät

Nainen39vee

Kenet palstan naisista haluaisit panna paksuksi? :-)

29

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä-selvä

Valtakunnan. Se on muutenkin kova tyttö porsimaan.

• PeteXZR

Muhku-mazyn tietysti :)

• EiPorsiEnää

Sen tiinehtyvyys on jo merkittävästi laskenut

• Kyöstix

Mulla sama :P

• Narrix
        Kyöstix kirjoitti:

Mulla sama :P

Sullakin tiinehtyvyys laskenu? :b

• jalkasienionvaarallinen

Palstan thaityttösiä.... 🤗🤗
      Jos täällä edes on niitä... :-(

• poistuuko

Mihin poistui pöntön kuva?!

• pihallatipunen

Kukas meikäläistä kävis pökkäämässä?

• Minulle ei ole koskaan selvinnyt sinun sukupuoli, joten kysyn sitä siis nyt.

• pihallatipunen
        Saapasnaama kirjoitti:

Minulle ei ole koskaan selvinnyt sinun sukupuoli, joten kysyn sitä siis nyt.

Olen nainen pienellä peniksellä ja karvaisilla munilla.

• AsianVierestä

En kyllä pistäisi raskaaksi ketään, on sen verran joskus hapokasta tuo lasten kasvatus...
      Sitä paitsi ei taida olla kovin moni nainen enää siinä iässä että toivoisi itsekään uutta pienokaista? Hetken hurmio voi olla elämäsi turmio:)

• Itse olen mies ylemmältä tasolta, joten voiko tähän vastata edes..., mutta mikäli anonyymiltä pohjalta voi siementää niin, että minulta ei vaadita mitään, niin pientä korvausta vastaan voisin siementää vaikka kaikki halukkaat vuoronperään... Loppujen lopuks mies on alunperin tarkoitettu levittämään siementään laajalti..Jossain vaiheessa vain tuli sivistys, rajoittuneisuus ja ydinperheet.

• AsianVierestä

• AsianVierestä kirjoitti:

Ylemmän tason mies ymmärtää ettei lapsen siittäminen ole miehen ainut tehtävä lapsen elämässä.
        Olisitko tällaisen arvoinen?

https://www.youtube.com/watch?v=qc5lPGtC1tg

Kaunistahan se..
        Normaali perheissä ei olekkaan ainut tehtävä. Tietenkään.
        Ja ideaali tilanne on jos lapsella on molemmat biologiset vanhemmat elämässään, mutta katsos kun elämä on kovin kirjava.. Kaikilla naisilla ei ole sitä mahdollisuutta ja biologinen kellokin tikittää. Aikajana on kovin lyhyt lapsen hankkimiselle ja on hyvin moninaisia tilanteita itsekullakin elämässä. Joskus se siittäjä on vain kertakaikkiaan otettava toisaalta silläkin uhalla, ettei hän ole millään tavalla mukana lapsen elämässä. Tärkeintä on kuitenkin, että lapsi saa elämän ja nainen kovasti toivomansa lapsen. Se on parempi vaihtoehto kuin ei lasta ollenkaan.

• En ketään. Ei minua kiinnosta alkaa maksamaan elatusmaksuja jollekulle tuntemattomalle akalle.

• AsianVierestä

Tai...jos joku tulisi panna paksuksi ja tuhota hänen upea nykyinen parisuhteensa niin ajatuksellisesti yhdentyisin tähän yksinkertaiseen blondiin...ja kyllä, vituttaisihan se vähän jos paljastuisi hänen olevan mies;)

• Ötmitys

En muista nyt nimeä, mutta joku pyllynposkiin viittaava nainen se oli.

• tämäkö

Peppupupu?

• hienoahienoa

Peppupupun ja Mazyn voisi panna paksuksi samalla sessiolla ja siemensyöksyllä. :D :D :D
      Pentutehtailijaa en paksuttelisi, koska hän on tehtaillut jo niin monta pentua. :D :D :D

• viisvee

palstan aloittajan kanssa,

• TotuusKirpaisee

Palstan naiset lukee kauhulla tätä viestikeskus ja eivät takuulla uskalla tulla kommentoimaan, vaan pysyttelevät hissukseen toivoen viestiketjun hautautuvan netin bittiavaruuteen...

• ette.aikuisia

Luin tätä ketjua lähinnä myötähäpeää tuntien. Lapsellinen aloitus, ja jotkut vielä vastaa. Huhhuh.

• ette.aikuisia kirjoitti:

Luin tätä ketjua lähinnä myötähäpeää tuntien. Lapsellinen aloitus, ja jotkut vielä vastaa. Huhhuh.

.. On Ne.. Ihan Aikuisia BonoBoita.. Joskin kuuluvat sen Lajiston "Suulaimpaan&EläiMelliSempään" Haaraan.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. On Ne.. Ihan Aikuisia BonoBoita.. Joskin kuuluvat sen Lajiston "Suulaimpaan&EläiMelliSempään" Haaraan.. ;D

.. Ja Suomihan on Ollut jo IätAjat BonoBoLand Nr1.. Ihan TutkiTustikin.. Että niitä Khyl Tässä Maas Riittää.. ;D

• Olen varsin tarkka siitä mihin ilotikkuni tökkää. Mutta näin teoreettisesti Pönttis kuumottaa.

• eivätkelpaisi

Palstanaisista joku palstamäki on ihannemies, ja niin surkean arviointikyvyn omaavaa ja "helppoa" naista en lasteni äidiksi huolisi.

• eiliityaiheeseen

Tekisi mieli sanoa jotain palstamiesten naismausta, mutta jätänpä sanomatta etten loukkaa ketään. Eikä se tähän aiheeseen liitykkään.

• k-k-k

valtakunnan

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3544
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      441
      3063
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      23
      2830
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      83
      1917
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1517
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1380
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      107
      1267
    8. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      104
      1222
    9. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      72
      1143
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      32
      983
    Aihe