Moro
Tarttis hankkia metronomi että voisi harjoitella hieman nopeutta ja varsinkin että pysyisi oikeassa tahdissa kun soittaa. Soittelen omaksi ilokseni ja metronomia on suositeltu harjoituskaveriksi.
Minulla ei ole metronomin käytöstä mitään kokemusta joten hieman hepreaa koko homma. Olen nähnyt niitä, mutta omassa käytössä ei ole ollut.
Sen mitä olen lukenut niin siihen vissiin vaan laitetaan kappaleen tempo? Eli jos tempo on 100 niin se laitetaan metronomin nopeudeksi nakuttamaan? Onko se näin yksinkertainen käyttää.
Netissä on jokinmoista vekotinta ja ominaisuuksia. Kaverila oli joskus aikoja sitten sellainen pyramidin mallinen missä heilui se viisari siinä keskellä. Olisiko sellainen perusmalli hyvä tähän hommaan. Haluan yksinkertaisen ja helppo käyttöisen metronomin jota sitten oikeasti osaan käyttää, Netistä en lataa mitään sovellusta.
Soitatteko / harjoitteletteko te metronomin kanssa?
Mitä metronomia suosittelette?
Metronomi harjoitteluun
4
335
Vastaukset
- Omaantahtiinnn
En harjoittele metronomi kanssa, apuna käytän YouTube videoita. Yritä löytää joku simppeli metronomi.
- Omaantahtiinnn
Itse asiassa kiinnostuin kokeilemaan metronomikin ja latasin älykännyyn " metronomi beats" sovelluksen, oli eka mitä "ilmainen metronomi" - haku eteen toi, lataus kesti noin 30 sekuntia ja kahdella klikkauksella hoitui ja toimii hienosti, helppo ottaa käyttöön pikakuvakkeesta.
- Ynkkä
Kappaleiden mukana tulee yleensä soiteltua, mutta kuulema esim. asteikkoharjoituksissa olisi hyvä tuo metronomi. Näkyi olevan youtubessakin ihan eri tahdissa nakutuksia. Tai sitten lataan itsekkin tuolta netistä jonkun kännykkään. Sillä pääsisi sitten kokeilemaan tuleeko metronomin kanssa harjoiteltua ylipäätään sitten ollenkaan.
- vinkiksivaan
Netissä on monia "online"-metronomeja, eivät siis vaadi appsia, sivu auki ja harjoittelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341708- 401638
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631390- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091134Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2761091- 701083
- 74955
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19948Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888