Moro
Tarttis hankkia metronomi että voisi harjoitella hieman nopeutta ja varsinkin että pysyisi oikeassa tahdissa kun soittaa. Soittelen omaksi ilokseni ja metronomia on suositeltu harjoituskaveriksi.
Minulla ei ole metronomin käytöstä mitään kokemusta joten hieman hepreaa koko homma. Olen nähnyt niitä, mutta omassa käytössä ei ole ollut.
Sen mitä olen lukenut niin siihen vissiin vaan laitetaan kappaleen tempo? Eli jos tempo on 100 niin se laitetaan metronomin nopeudeksi nakuttamaan? Onko se näin yksinkertainen käyttää.
Netissä on jokinmoista vekotinta ja ominaisuuksia. Kaverila oli joskus aikoja sitten sellainen pyramidin mallinen missä heilui se viisari siinä keskellä. Olisiko sellainen perusmalli hyvä tähän hommaan. Haluan yksinkertaisen ja helppo käyttöisen metronomin jota sitten oikeasti osaan käyttää, Netistä en lataa mitään sovellusta.
Soitatteko / harjoitteletteko te metronomin kanssa?
Mitä metronomia suosittelette?
Metronomi harjoitteluun
4
378
Vastaukset
- Omaantahtiinnn
En harjoittele metronomi kanssa, apuna käytän YouTube videoita. Yritä löytää joku simppeli metronomi.
- Omaantahtiinnn
Itse asiassa kiinnostuin kokeilemaan metronomikin ja latasin älykännyyn " metronomi beats" sovelluksen, oli eka mitä "ilmainen metronomi" - haku eteen toi, lataus kesti noin 30 sekuntia ja kahdella klikkauksella hoitui ja toimii hienosti, helppo ottaa käyttöön pikakuvakkeesta.
- Ynkkä
Kappaleiden mukana tulee yleensä soiteltua, mutta kuulema esim. asteikkoharjoituksissa olisi hyvä tuo metronomi. Näkyi olevan youtubessakin ihan eri tahdissa nakutuksia. Tai sitten lataan itsekkin tuolta netistä jonkun kännykkään. Sillä pääsisi sitten kokeilemaan tuleeko metronomin kanssa harjoiteltua ylipäätään sitten ollenkaan.
- vinkiksivaan
Netissä on monia "online"-metronomeja, eivät siis vaadi appsia, sivu auki ja harjoittelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4731696Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781477Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641328Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151289- 100885
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19846Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65726Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7712- 42700
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15691