Outo uudistus!

"Kirjautuneet käyttäjät voivat vastaisuudessakin kommentoida anonyymisti käyttäjätunnuksen piilottamalla. Näin haluamme tukea mahdollisuutta keskustella myös aroista aiheista."

Eli kaikki voivat edelleen kirjoittaa puskista, kunhan ensin rekkaavat jonkun nimen. Mitä tämä niikus mitään muuttaa?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstavakkari

      Noinhan se nytkin menee. Asialliset jutut pistän rekatulla nimmerkilläni, trollauksen ja vittuilun puskista. Ja tällaiset tunnustukset myös.

      • Ja jos ei halua, niin eihän sitä ole pakko rekatulla nimellä kirjoittaa yhtään mitään.

        Haisee yhä enemmän vain yhteystietojen onkimiselta koko "uudistus".


      • Hallayö
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ja jos ei halua, niin eihän sitä ole pakko rekatulla nimellä kirjoittaa yhtään mitään.

        Haisee yhä enemmän vain yhteystietojen onkimiselta koko "uudistus".

        Eikö se ole hyvä asia. Palstat täynnä törkyä, niin on helpompi selvittää, mistä numerosta tulevat.


      • Hallayö kirjoitti:

        Eikö se ole hyvä asia. Palstat täynnä törkyä, niin on helpompi selvittää, mistä numerosta tulevat.

        Mainosten lähettämiseen ja yhteystietojen myymiseen ne tietoja haluavat.

        Kyllähän ne nytkin bannia voivat antaa ip:n perusteella.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mainosten lähettämiseen ja yhteystietojen myymiseen ne tietoja haluavat.

        Kyllähän ne nytkin bannia voivat antaa ip:n perusteella.

        Ip:ssä on ainakin se ongelma jos viestit on tullu jostain yleiseltä koneelta (esim. koulun/kirjaston). Tai sitten jos käyttää jotain Tor-selainta, joka kierrättää lähetykset jäljittämätöntä reittiä. Mä kerran koitin sitä, mutta en osannu saaha viestiä lähtemään kun joku canvaksen kaappaus, captchaan liittyvä hommeli siinä tuli että se ei lähtenyt.

        Niin ja tuo rekisteröinti tekee nämä captchat (ruutujen, joissa autoja, klikkailut) tarpeettomiksi. Jos joku suoltaa koneellisesti viestiä, niin ne täytyy kuitenkin tulla jonkin nimimerkin takaa ja se voidaan sitten heti automaattisesti blokata kun (luultavasti tekoäly) sen huomaa. Tai näin siis luulisin.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Ip:ssä on ainakin se ongelma jos viestit on tullu jostain yleiseltä koneelta (esim. koulun/kirjaston). Tai sitten jos käyttää jotain Tor-selainta, joka kierrättää lähetykset jäljittämätöntä reittiä. Mä kerran koitin sitä, mutta en osannu saaha viestiä lähtemään kun joku canvaksen kaappaus, captchaan liittyvä hommeli siinä tuli että se ei lähtenyt.

        Niin ja tuo rekisteröinti tekee nämä captchat (ruutujen, joissa autoja, klikkailut) tarpeettomiksi. Jos joku suoltaa koneellisesti viestiä, niin ne täytyy kuitenkin tulla jonkin nimimerkin takaa ja se voidaan sitten heti automaattisesti blokata kun (luultavasti tekoäly) sen huomaa. Tai näin siis luulisin.

        Saattaahan siinä tietojen keruukin olla yhtenä osatekijänä, mutta ainakin nykyisellään rekisteröinti onnistui "minute mail" -sähköpostiosoitteella eikä mitään muita tietoja vaadittu. Niin en kyllä näe mitä tietoja rekisteröityneenä viestitellessä jää enemmän mitä ei jäisi muutenkin.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Saattaahan siinä tietojen keruukin olla yhtenä osatekijänä, mutta ainakin nykyisellään rekisteröinti onnistui "minute mail" -sähköpostiosoitteella eikä mitään muita tietoja vaadittu. Niin en kyllä näe mitä tietoja rekisteröityneenä viestitellessä jää enemmän mitä ei jäisi muutenkin.

        Mutta nythän tulevaisuudessa pitää olla joko puh.numero tai toimiva sähköposti.

        Tuolla aloitusviestien yläpuolella on ylläpidon blogi uudistuksista.

        Mä laitoin tähän aikoinaan ihan jonkun keksityn s,postin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mutta nythän tulevaisuudessa pitää olla joko puh.numero tai toimiva sähköposti.

        Tuolla aloitusviestien yläpuolella on ylläpidon blogi uudistuksista.

        Mä laitoin tähän aikoinaan ihan jonkun keksityn s,postin.

        Plus että mä voisin halutessani käyttää ainakin kolmea eri numeroa ja neljää eri sähköpostia.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mutta nythän tulevaisuudessa pitää olla joko puh.numero tai toimiva sähköposti.

        Tuolla aloitusviestien yläpuolella on ylläpidon blogi uudistuksista.

        Mä laitoin tähän aikoinaan ihan jonkun keksityn s,postin.

        Niin mitenköhän nämä jo olemassa olevat? Vaaditaanko niille uudelleenvarmistus. Minute mail (googla, en uskalla laittaa linkkiä, kun viimeksi ainakin viesti poistui heti) ainakin on ihan toimiva osoite, mutta sehän saattaakin tosiaan olla että sekään ei siten tulevaisuudessa kelpaa rekisteröintiin.

        No, gmailin luulisi ainakin kelpaavan, eikä sinnekään ainakaan vielä ole tarvinnut sen enempää yhteystietoja antaa, vaikka sitä puh. numeroa kärttävätkin. Vaikka se kyllä taitaa vahdata sitä laitetta millä käytetään aika tarkasti, kun aina tulee niitä tarkistusviestejä että nyt kirjauduit tältä ja tältä laitteelta.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Ip:ssä on ainakin se ongelma jos viestit on tullu jostain yleiseltä koneelta (esim. koulun/kirjaston). Tai sitten jos käyttää jotain Tor-selainta, joka kierrättää lähetykset jäljittämätöntä reittiä. Mä kerran koitin sitä, mutta en osannu saaha viestiä lähtemään kun joku canvaksen kaappaus, captchaan liittyvä hommeli siinä tuli että se ei lähtenyt.

        Niin ja tuo rekisteröinti tekee nämä captchat (ruutujen, joissa autoja, klikkailut) tarpeettomiksi. Jos joku suoltaa koneellisesti viestiä, niin ne täytyy kuitenkin tulla jonkin nimimerkin takaa ja se voidaan sitten heti automaattisesti blokata kun (luultavasti tekoäly) sen huomaa. Tai näin siis luulisin.

        En ainakaan itse pystyny lähettämään viestiä tänne tor- selaimen kautta.
        Onko joku muu onnistunut?


      • sipuli1358
        blade83 kirjoitti:

        En ainakaan itse pystyny lähettämään viestiä tänne tor- selaimen kautta.
        Onko joku muu onnistunut?

        tor on saatanan työkalu. Poliisit ympäri maailmaa etsii trolleja ja pamputtaa torlit ja heittää vielä mällit päälle.
        Luin jutun että tor verkossa liikkuu virus jonka jokainen tolrllin käyttäjä saa ja se virus muuttaa tietokoneen ydinpommiksi.


    • testingtesting

      Testingtestingtesting

      Ei tarvi kirjautua.

      • Se uudistus tulee tän vuoden aikana, sen tarkemmin eivät sanoneet.


    • Persiestäontämä

      Enpä pääse tavan puhelimella ainakaan kirjoittamaan tänne. Joku ääshole on blokannut ip-osoitteen.

      Eli ei tää mikskään paremmaks tuu muuttumaankaan, kun on ylläpidossa joku kura-aivo mulukku.

    • voisivatedes

      Voisivat edes tehdä niin että vain yhtä nimeä voi käyttää per keskustelu, tai sitten uutta kerran tunnissa tms..

    • Onhan siinä se puoli, että jos postaa kakkaa, niin käyttäjätunnus voidaan bänniä ja sitten menee anonyymikin kommentointimahdollisuus. En tiedä, tehdäänkö niin.

    • wanhaämmä

      Paskansin housuuni ja maistoin ihanan lämmintä ripulipaskaani. Se oli yllättävän hyvää. Voittaa hernekeiton mennen tullen. Maistakaa ite!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      2018
    2. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      33
      1692
    3. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      373
      1680
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      70
      1344
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1095
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1041
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      960
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      927
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      85
      924
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      876
    Aihe