Taas yksin olette kotona ja palstailette koko ajan.
Palstalaisten viikonloppu
39
<50
Vastaukset
Tulee varmaan palstailtua taas kun on terveenä.
- Kaikysyäsaa--
Yksinäisyys on palstailun syy kun teillä ei ole ketään kaveria kelle jutella eikä kukaan käy teillä kylässä. Suomalaiset on yksinäisiä ja tälläkin hetkellä varmaan miljoona suomalaista on yksin kotona. Suomalaiset ei tykkää toisistaan, suomalaiset on suorastaan kamalia ihmisiä ei ihme kun maalla menee niin huonosti. Pakolaiset pitää seuraa suomi naisille kun suomi miehet on rumia ja kamalia.
- KilttiMies89
Kotona tylsistyn kun on vielä Tipaton Tammikuukin menossa, loppuis jo.
- KilttiMies89
Alkaa oleen hermotkin jo tosi kireellä kun ei saa viinaa, kunnon viinapaukut rentouttais mukavasti eikä tulis ajateltua niin paljon pillua ja sen saamattomuutta.
- Karman.takia.sinkku
Reilun viikon päästä synttärit. Yksinäni vietän, Pillusta en enää haaveilekaan. Saatan hakea Lidlistä pari kaljaa tipattoman muistoksi.
- KilttiMies89
Karman.takia.sinkku kirjoitti:
Reilun viikon päästä synttärit. Yksinäni vietän, Pillusta en enää haaveilekaan. Saatan hakea Lidlistä pari kaljaa tipattoman muistoksi.
Mulla on vajaan kuukauden päästä synttärit kun tulee tasan 30 täyteen. Pitäis kai pitää helvetin isot bileet mutta en tiedä miten sellanen onnistuu kun aika yksinäinen olen niin ei ole kovin montaa kaveria ketä kutsuis. Aion jokatapauksessa ryypätä kunnolla vaikka ei olis kavereita eikä naista.
Ei tämä nyt ihan noinkaan mene, ainakaan kaikkien kohdalla. Ehkä palstailen, ehkä en. :)
En oo yksin, mutta vaihteluahan tämä turina on. Harvoin missään muualla tällasta läpätystä näkee saati kokee. :)
Yleensä irl tuppaa kaikki hölinä keskittymään enemmänkin asiaan ja vain asiaan..piristävää olla joskus aivot narikassa. :DTiedätko muuten mitä? Ihan hyväntahtoisesti haluan vaan ilmoittaa, että sä olet mulle aina nimimm. "Jazuli". Vaikka maailman tappiin saakka, jos vaan niin pitkään jatksat näillä palstoilla pyöriä.
Mun mielestä se nimi/ nikki kuuluu sun persoonaan, enkä (näin vuosienkaan jälkeen) osaa ravistaa sitä pois. Toivottavasti et tykkää huonoa.
Heh! Halusin tiedottaa tästä tärkeästä seikasta, jos joskus vahingossa kutsun sua muulla, kuin nyk. rekatulla nikilläsi. Et sitten ihmettele mun töppäilyjä.
Kivaa viikonloppua teidän porukalle. :)tosi..typy kirjoitti:
Tiedätko muuten mitä? Ihan hyväntahtoisesti haluan vaan ilmoittaa, että sä olet mulle aina nimimm. "Jazuli". Vaikka maailman tappiin saakka, jos vaan niin pitkään jatksat näillä palstoilla pyöriä.
Mun mielestä se nimi/ nikki kuuluu sun persoonaan, enkä (näin vuosienkaan jälkeen) osaa ravistaa sitä pois. Toivottavasti et tykkää huonoa.
Heh! Halusin tiedottaa tästä tärkeästä seikasta, jos joskus vahingossa kutsun sua muulla, kuin nyk. rekatulla nikilläsi. Et sitten ihmettele mun töppäilyjä.
Kivaa viikonloppua teidän porukalle. :)Eipähän tuo haittaa. :)
Jotenkin se nimimerkki tuntuukin omimmalle, vaikkei tääkään pahalle tunnu. Tällä meen niin kauan, kun palstalla happanen.
Kiitosta. Kivaa viikonloppua sulle ja poppoollesi myöskin!!! :Dmazy kirjoitti:
Eipähän tuo haittaa. :)
Jotenkin se nimimerkki tuntuukin omimmalle, vaikkei tääkään pahalle tunnu. Tällä meen niin kauan, kun palstalla happanen.
Kiitosta. Kivaa viikonloppua sulle ja poppoollesi myöskin!!! :DHyvä. Näillä mennään.
Kiitos! :)
- Tämä-selvä
Huomenna on pakkasta -18. Ulos pitää lähteä kuitenkin.
- Nyt.auto.liekaan
On missä on. Meillä -21,4. Ulos pitäisi lähteä, on muutaman kilometrin päässä lastentapahtuma. Siellä uskon näkeväni ihmisiä, jotka eivät ole yksin. Sitten kirjastoon lukemaan päivän lehdestä joko oma nimi on kuolleitten sivulla. Jos ei ole, niin sitten raiskausten vastaiseen mielenosoitukseen todistamaan käytännössä, ettei ainakaan Oulun PolPolla ole resurssipulaa. Motivaatiosta ihan eri juttu. Viimeksi riitti 7 täyttä autollista mellakkavarusteisia PolPoja tuntikausiksi kyttäämään kourallista Suomi Ensin -puolueen kannattajakorttien keräystä. Ja yksi drone ohjaajineen Valkean katolle. Ei vaan sittenkään yhtään pelottanut, vaikka se PolPoa närästikin. Rikollisethan tekee joka tapauksessa mitä haluavat tai mitä suuremmat rikollispomot määräävät.
Toiset ne vain ovat syntyneet kultalusikka suussa ja osanneet hyödyntää lahjansa: https://www.is.fi/viihde/art-2000005978627.html On löytynyt osaamista millä menestynyt ja Nainenkin jos toinenkin.
Vaan en ole katkera, omaa tyhmyyttäni vain harmittelen. Toisaalta tämä on juuri sitä, mitä minulle luvattiin vuosisatoja sitten tekemistäni vääristä teoista, joita en saa enää muistaa. Niin että itse olen karmani ansainnut ja itse sen saan kärsiä. Ei ole olemassa armoa eikä anteeksiantamusta omasta tyhmyydestä johtuneille väärille teoille. Niin että parempi pitää mölyt mahassaan ja ainahan sitä voi syrjäsilmällä katsoa toisten parempaa osaamista ja menestystä. Opi siitä kun en kuitenkaan mitään.
- yhteinen-harrastus
Minä palstailen vain kun en ole yksin kotona. Mieheni istuu sohvalla vieressäni ja chattaa samalla kavereidensa kanssa. Samalla katsotaan telkkaria. Näytän hänelle välillä, mitä täällä on meneillään ja mietitään kommentteja ja vastauksia yhdessä:)
- Ujoatm29v
Niin siis kiusaatte ätmejä yhdessä ja samalla kerrotte kuinka hauskaa teillä on.
- ja.pussaisi.sinne
kysys voisiko se puristella tissejäsi ja tyydyttää sinut eli antaisi sinulle tänään 10 orgasmia
- yhteinen-harrastus
Ujoatm29v kirjoitti:
Niin siis kiusaatte ätmejä yhdessä ja samalla kerrotte kuinka hauskaa teillä on.
Joskus tulee tosiaan esitettyä ätmiä, toisinaan taas kiukkuista kukkahattu-feministiä:)
- laähden.juhlimaan
saunassa käyty ja pian syön jotain ja pohjia ottelen toivottavasti en liikaa koska tänään mennään iskemään naisia kauniita tiedä sitten meniskö tanssiravintolaan vai baareihin vaikko yökerhoon
- jalkasienionvaarallinen
Näin minun viikonloppu taitaa taas mennä.... Yksinäinen kun olen...
- Kaikkeahommaataas
Mulle tuli muksut viikoksi. Tuli yks ylimääräinenkin neiti.
Huomenna on pojan pelit, mitä menen katsomaan ja kyyditsen pelipoikia.
Sunnuntaina ehkä maalle putsaamaan pihoja, jos ei ole sitten tajuton pakkaskeli. Ens viikkohan menee puita tuvan uunissa poltellen. Lupas yli 35 astetta pakkasta.
Missä se ilmastonlämpeneminen viipyy? Laittakaa lisää hiilikaivoksia tuleen Kiinassa tms. Itsekseni kyllä.
Telttailemassa kohtuu lähellä suvun mökkiä kamina teltassa.- wanhaämmä
Hrrrt... älä vaan jäädy sinne, huomenna vetää aika viileäksi.
wanhaämmä kirjoitti:
Hrrrt... älä vaan jäädy sinne, huomenna vetää aika viileäksi.
Ei tänne jäädy. Kaminassa ko on lekoset, niin teltassa on 15... 22°C lämmintä.
Ja kunnon makuupussi makuualusta, niin vois vaikka jättää kaminan sytyttämättäkin ja tarkenis.
- trollli
No, enpäs ole enää kauan, avokki on poikiensa kanssa saunassa ja mä teen iltapalaa muksuille.
Saunavuoro loppuu kohta ja sitt nautitaan iltapalaa, sen jälkeen mä kerron iltasadun pojille ja toivotan; hyvät yöt! Poikien isä käy sammuttamassa kattovalon ja sytyttää yövalot heille, peittelee pojat hyvin... toivottaa myös hyvät yöt ja mukavia unia jannuilleen.
Mä saunoin jo kotona tänään... kun ensin olin saunoittanut 8 naista hoivaosastolta ja 2 kerroksissa asuvaa mammaa. Mukavaa viikonloppua kaikille; sille ihme parannuksen kokeneelle Luihullekin!Mahtoikohan tuo "Luihu" viitata kunnia-arvoiseen nikki 3.14:aan?
Jos tarkoitit minua, niin mulla ei ole ollutkaan syöpää.- trollli
3.14 kirjoitti:
Mahtoikohan tuo "Luihu" viitata kunnia-arvoiseen nikki 3.14:aan?
Jos tarkoitit minua, niin mulla ei ole ollutkaan syöpää."Jos tarkoitit minua, niin mulla ei ole ollutkaan syöpää."
Osus ja uppos.... juuri siksi oot Luihu!
Voisitko edes ajatella miltä jostakin kerran syöpään sairastuneesta tuntuu kuunnella sun ns. opetus kertomuksiasi! Jotain pientä säätöä edes tuohon sun vonkaamiseen säälillä.
Oli kyllä riman alitus... jo sultakin, vaikka aikalailla ollaan kaikkeen sun osaltasi totuttu! trollli kirjoitti:
"Jos tarkoitit minua, niin mulla ei ole ollutkaan syöpää."
Osus ja uppos.... juuri siksi oot Luihu!
Voisitko edes ajatella miltä jostakin kerran syöpään sairastuneesta tuntuu kuunnella sun ns. opetus kertomuksiasi! Jotain pientä säätöä edes tuohon sun vonkaamiseen säälillä.
Oli kyllä riman alitus... jo sultakin, vaikka aikalailla ollaan kaikkeen sun osaltasi totuttu!Säälittävää kun vuosikausia palstalla sepitteellistä elämää "eläneet" ihmisjätteet ovat tuomitsevinaan kun joku antaa havaintoesimerkin siitä mitä palstaelämän todellisuus on.
- trollli
3.14 kirjoitti:
Säälittävää kun vuosikausia palstalla sepitteellistä elämää "eläneet" ihmisjätteet ovat tuomitsevinaan kun joku antaa havaintoesimerkin siitä mitä palstaelämän todellisuus on.
No ei mun havaintoesimerkin ollut tarkoitus, kuin herättää sunt todellisuuteen; ettei ihan kaikkea p*sk** pidä mennä kirjoittelemaan!
Irl:ssä ihan oikeesti joillakin on näitä elämän nurjiakin puolia olemassa, vaikeita sairauksia, jopa kokonaan parantumattomia tai ainakin paljon normaali elämää rajoittavaa, ihan loppu elämänsä ajan.
Mikä sun pakoittaa vuosikausia palstalla seilaamaan, jos tämä seurakunta täällä sua ei mitenkään miellytä... enkä mä nyt tarkoita erityisesti meikäläistä, jota erityisesti näytät inhoavan, tunne on kyllä molemminpuoleinen. trollli kirjoitti:
No ei mun havaintoesimerkin ollut tarkoitus, kuin herättää sunt todellisuuteen; ettei ihan kaikkea p*sk** pidä mennä kirjoittelemaan!
Irl:ssä ihan oikeesti joillakin on näitä elämän nurjiakin puolia olemassa, vaikeita sairauksia, jopa kokonaan parantumattomia tai ainakin paljon normaali elämää rajoittavaa, ihan loppu elämänsä ajan.
Mikä sun pakoittaa vuosikausia palstalla seilaamaan, jos tämä seurakunta täällä sua ei mitenkään miellytä... enkä mä nyt tarkoita erityisesti meikäläistä, jota erityisesti näytät inhoavan, tunne on kyllä molemminpuoleinen.En minä sinua inhoa, vaikka olenkin joskus pohdiskellut motiivejasi. Rullatuolipotilas vailla oikeaa elämää?
Tykkään palstailusta, ja teen sitä omistä lähtökohdistani.
- Totuus-
On se säälittävää olla taas viikonloppuna yksin mutta ei voi mitään koska rumaksi syntyny niin ruma mies joutuu elämänsä viettämään yksin.
- Oikeasti.melko.ruma.ätmi
Onneksi tätä on jäljellä enää alle 25 v. Kukaan lähisukuinen ei ole elänyt sataa vuotta, joten tuskin minäkään.
- uusiakasvoja
Kyllä se näin on. Nyt vasta on alettu etsimään mahdollista kaveria.
No en minä ainakaan ole
- Väinö.Vähäinen
Miksi sitten luuhaat tälläkin palstalla, sinä parempiosainen?
- wanhaämmä
Onneksi saan olla yksin kotona, luultavasti vieläpä koko viikonlopun! :) Eilen oli ihan tarpeeksi menoa ja meininkiä.
Välillä toki yksinkin. Eilen töiden jälkeen salille ja illalla kaveri toi koiran hoitoon. Lähti treffeille ja lupas soitella kun palailee. Vissiin hyvin mennyt kun ei vielä ole ilmoitellut. Joko varailevat kirkkoa tai kaveri on pakastimessa.
Aamulla kaveri kävi asiakkaana ja nyt kokkailun lomassa vähän palstailen ennekuin taas koulutyöt kutsuu.
Ihan mukavaa tämä rauha ja hiljaisuus.- SoliterniuM1977
Yksin on mukava olla. Nyt varsinkin, kun alkoi viikon talviloma. Treenailen kämpillä vatsalihaskotitreeniä, luen, pelaan konsolilla ja netflixistä seurailen sarjoja. Nyt on erityinen into taas katsella uutta Star Trek Discovery -sarjaa. Moni Star Trek fani ei pidä tästä, mutta itse tykkään. Ekaa kautta aloitin uudestaan katsomaan ja toki seuraan uusia 2.kauden jaksoja joita on nyt jo kaksi tullut. On muuten sarja muuttunut enemmän ja enemmän klassiseksi Star Trekiksi. Luulisi nyt näiden kriittisempienkin fanien alkaa pitämään sarjasta.
Anyways aika menee kivasti. Välillä sit nettiin chattailemaan tai sit vaan makoilemaan sängyssä musiikkia kuunnellen. Ah tätä sinkkuuden ja ystävättömyyden auvoa. Omissa oloissaan on mukava olla omassa kuplassaan.
1,5 kuukauden päästä tulee ikää 42v täyteen. Näin se elämä sujuu.
Projekti "Hautaan asti yksin" - jatkuu hyvällä mallilla. Tulin juuri palstalla ja näin, että minua on (taas) kusetettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196