Hesburger vs. McDonalds

Sami79

Kummassa on teidän mielestä paremmat ruuat ja mikä on parhain ruoka??

Mä pidän eniten hesen ruuista ja parhain on kerros ja megahampurilainen. XXL kin on tosi hyvä mutta harmi kun sitä ei ole enää hesessä.

141

18285

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "heseläinen"

      Oon Hesessä töissä ja parhaita on kebap,kanahamppi ja ruisfile.....

      • mafialegs

        En oikeastaan tajua, miksi aina asetetaan nämä kaksi yritystä vastakkain. Toki tiedän, että ne ovat keskenään kilpailevia yrityksiä, mutta onko ainainen vertailu tarpeen? Suomalaiset tuntuvat olevan jopa tässä asiassa kovin merkkiuskollista kansaa.

        Itse olen töissä Mäkissä, mutta saatan hyvin käydä toisinaan Hesessä syömässä. Yleensä valitsen lähempänä sijaitsevan paikan nälän yllättäessä kaupungilla. Mäkistä saa halvemmalla isompia annoksia, mutta pidän esim. Hesen majoneesista ja ruisfileestä valtavasti. En osaa päättää, kumpi paikka on parempi, vaan rinnastan ne melkolailla tasavertaisesti toisiinsa.

        Edellämainittujen lisäksi pidän paljon varsinkin kaikista kanatuotteista kummassakin paikassa. Mäkin uudessa Grillikana juniorissa on ihanaa currykastiketta :)


      • Anonyymi
        mafialegs kirjoitti:

        En oikeastaan tajua, miksi aina asetetaan nämä kaksi yritystä vastakkain. Toki tiedän, että ne ovat keskenään kilpailevia yrityksiä, mutta onko ainainen vertailu tarpeen? Suomalaiset tuntuvat olevan jopa tässä asiassa kovin merkkiuskollista kansaa.

        Itse olen töissä Mäkissä, mutta saatan hyvin käydä toisinaan Hesessä syömässä. Yleensä valitsen lähempänä sijaitsevan paikan nälän yllättäessä kaupungilla. Mäkistä saa halvemmalla isompia annoksia, mutta pidän esim. Hesen majoneesista ja ruisfileestä valtavasti. En osaa päättää, kumpi paikka on parempi, vaan rinnastan ne melkolailla tasavertaisesti toisiinsa.

        Edellämainittujen lisäksi pidän paljon varsinkin kaikista kanatuotteista kummassakin paikassa. Mäkin uudessa Grillikana juniorissa on ihanaa currykastiketta :)

        Löytyyhän sitä Burger Kingin lisäksi myös Social Burgerjoint ja Friends&Brgrs. Bonelessin smash purilaiset on nannaa, samoin Burger Lovers -festareilla vieraillut Viron helmi VLND Burger.

        The Vanin voisin käydä kokeilemassa Kotkassa, kun Iltalehdessä kertoiltiin miten suosikiksi oli äänestetty.

        Niin, ja VLND Suomeen!


      • Anonyymi
        mafialegs kirjoitti:

        En oikeastaan tajua, miksi aina asetetaan nämä kaksi yritystä vastakkain. Toki tiedän, että ne ovat keskenään kilpailevia yrityksiä, mutta onko ainainen vertailu tarpeen? Suomalaiset tuntuvat olevan jopa tässä asiassa kovin merkkiuskollista kansaa.

        Itse olen töissä Mäkissä, mutta saatan hyvin käydä toisinaan Hesessä syömässä. Yleensä valitsen lähempänä sijaitsevan paikan nälän yllättäessä kaupungilla. Mäkistä saa halvemmalla isompia annoksia, mutta pidän esim. Hesen majoneesista ja ruisfileestä valtavasti. En osaa päättää, kumpi paikka on parempi, vaan rinnastan ne melkolailla tasavertaisesti toisiinsa.

        Edellämainittujen lisäksi pidän paljon varsinkin kaikista kanatuotteista kummassakin paikassa. Mäkin uudessa Grillikana juniorissa on ihanaa currykastiketta :)

        Minusta parasta on Aronsalmen kioskin hampurilais ateria.
        Makkaraperunat pesee mennen tullen heset ja mäkkärit.

        Rukaa laittavat ihmiset eikä riistokapitalisti.


    • SNAKARI

      Itse pidän enemmän Mäkistä. Hesen perunat ovat liimamaisia ja niissä on mustia pilkkuja. Samoin pihvit ovat toisinaan todella kuivia.

      Mäkin tuotteet ovat tasalaatuisia ja hyviä, etenkin salaatit ovat raikkaampia kuin Hesen vastaavat.

      • asiakas

        Kun väität Hesen pihvejä kuiviksi et takulla ole edes käynyt Hesessä. Majoneesit ja lisukkeet ovat todella runsaita sekä maittavia. Itse kartan Makin kuivia ja pieniä pihvejä.


      • Sleeping-Sun
        asiakas kirjoitti:

        Kun väität Hesen pihvejä kuiviksi et takulla ole edes käynyt Hesessä. Majoneesit ja lisukkeet ovat todella runsaita sekä maittavia. Itse kartan Makin kuivia ja pieniä pihvejä.

        Pihvit hesessä ei todellakaan ole mitään kuivia!!
        Kun joskus käyn mäkistä ostamassa hampurilaisen, pihvi on niin pieni, eikä maistu edes millekkään.. Hesessä majoneesit on maukkaita ja eikä välissä ole mitään turhia mömmöjä. :)
        Salaatti ei ole mikään iso lehti, vaan pilkottu ja soviteltu mukavasti, eikä sipuli ole renkaina, sitä ei edes huomaa.. (Kun monethan eivät VOI sietää sipulia)


      • lateksi
        Sleeping-Sun kirjoitti:

        Pihvit hesessä ei todellakaan ole mitään kuivia!!
        Kun joskus käyn mäkistä ostamassa hampurilaisen, pihvi on niin pieni, eikä maistu edes millekkään.. Hesessä majoneesit on maukkaita ja eikä välissä ole mitään turhia mömmöjä. :)
        Salaatti ei ole mikään iso lehti, vaan pilkottu ja soviteltu mukavasti, eikä sipuli ole renkaina, sitä ei edes huomaa.. (Kun monethan eivät VOI sietää sipulia)

        Hei!

        Perunat hesessä ovat todella pienet verrattuna mäkin normaaleihin. Hintaakin on paljon enemmän ku mäkillä. Onko se hampurilainen jossa maistuu vaan pelkästään paska majoneesi? Majoneesit pursuu yli hampurilaisista hesel ku sitä tungetaan sinne niin törkeenä aina että se vie muun pahan maun pois. Kokeilkaapas ostaa sieltä joku hamppari ilman majoo =) heh heh.


      • mielipide
        Sleeping-Sun kirjoitti:

        Pihvit hesessä ei todellakaan ole mitään kuivia!!
        Kun joskus käyn mäkistä ostamassa hampurilaisen, pihvi on niin pieni, eikä maistu edes millekkään.. Hesessä majoneesit on maukkaita ja eikä välissä ole mitään turhia mömmöjä. :)
        Salaatti ei ole mikään iso lehti, vaan pilkottu ja soviteltu mukavasti, eikä sipuli ole renkaina, sitä ei edes huomaa.. (Kun monethan eivät VOI sietää sipulia)

        "Pihvit hesessä ei todellakaan ole mitään kuivia!!"

        -Koko pihviä ei edes maista kun hampurilaisessa on niin paljon majoneesia, joten en voi kommentoida tähän...

        "Hesessä majoneesit on maukkaita ja eikä välissä ole mitään turhia mömmöjä."

        -Majoneesit maistuu ainoastaan rasvalle, no makunsa kullakin.

        "Salaatti ei ole mikään iso lehti, vaan pilkottu ja soviteltu mukavasti"

        -Salaatti ei pysy hampurilaisen välissä vaan valuu älyttöminä klöntteinä majoneesin kans ulos, suosittelen heselle siis sitä yhtä isoa lehteä.

        "eikä sipuli ole renkaina, sitä ei edes huomaa.. (Kun monethan eivät VOI sietää sipulia)"

        -Tilatessaan voi sipulin jättää pois, vai eikö Hesessä pysty? Vai onko siellä edes sipulia? Mistäpä sen voi tietää kun majoneesi peittää kaikki muut maut.


      • Anonyymi
        mielipide kirjoitti:

        "Pihvit hesessä ei todellakaan ole mitään kuivia!!"

        -Koko pihviä ei edes maista kun hampurilaisessa on niin paljon majoneesia, joten en voi kommentoida tähän...

        "Hesessä majoneesit on maukkaita ja eikä välissä ole mitään turhia mömmöjä."

        -Majoneesit maistuu ainoastaan rasvalle, no makunsa kullakin.

        "Salaatti ei ole mikään iso lehti, vaan pilkottu ja soviteltu mukavasti"

        -Salaatti ei pysy hampurilaisen välissä vaan valuu älyttöminä klöntteinä majoneesin kans ulos, suosittelen heselle siis sitä yhtä isoa lehteä.

        "eikä sipuli ole renkaina, sitä ei edes huomaa.. (Kun monethan eivät VOI sietää sipulia)"

        -Tilatessaan voi sipulin jättää pois, vai eikö Hesessä pysty? Vai onko siellä edes sipulia? Mistäpä sen voi tietää kun majoneesi peittää kaikki muut maut.

        Sipulia on ja saa halutessaan pois kun pyytää. Majoneesia ei ole liikaa mutta jos ei tykkää senkin saa pois. Mäkissä on ehkä pienet pihvit mutta ok hampurilaiset muuten. Molemmat silti hyviä paikkoja.

        Ja arvatkaapa? Tämän keskustelun tarkoitus oli vain saada tietää ihmisten mielipide siitä kummasta he itse tykkäävät enemmän. Tarkoitus ei ollut kirjoittaa ” PARANNETTAVAA:” tekstiä.

        :)


      • Anonyymi
        asiakas kirjoitti:

        Kun väität Hesen pihvejä kuiviksi et takulla ole edes käynyt Hesessä. Majoneesit ja lisukkeet ovat todella runsaita sekä maittavia. Itse kartan Makin kuivia ja pieniä pihvejä.

        Shut up mäkki on paras


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shut up mäkki on paras

        ei oo


      • Anonyymi
        asiakas kirjoitti:

        Kun väität Hesen pihvejä kuiviksi et takulla ole edes käynyt Hesessä. Majoneesit ja lisukkeet ovat todella runsaita sekä maittavia. Itse kartan Makin kuivia ja pieniä pihvejä.

        Hesessä ne tunkee majoneesia liikaa hampurilaisen väliin. Hesen ranskalaiset ovat yleensä vähäsuolaisia ja maistuvat ihan ´´viemäriltä´´ .


      • Anonyymi

        Paskat


      • Anonyymi
        Sleeping-Sun kirjoitti:

        Pihvit hesessä ei todellakaan ole mitään kuivia!!
        Kun joskus käyn mäkistä ostamassa hampurilaisen, pihvi on niin pieni, eikä maistu edes millekkään.. Hesessä majoneesit on maukkaita ja eikä välissä ole mitään turhia mömmöjä. :)
        Salaatti ei ole mikään iso lehti, vaan pilkottu ja soviteltu mukavasti, eikä sipuli ole renkaina, sitä ei edes huomaa.. (Kun monethan eivät VOI sietää sipulia)

        Totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shut up mäkki on paras

        VLND Burger Suomeen! Väistykää, mäkkäri, hese ja burgerking! Nouskaa, uudet purilaismestarit!


    • jose

      hese on paras ja olen "kanta-asiakas":) kerroshamppari ja juustohamppari mun lempparit:)

    • nakke

      hesen ateriat ovat maukkaampia kuin mäkissä, ja muutenkin suosin mielummin suomalaista...
      paras ateria on kerrosateria, viimeksi tänään söin;)

    • hesb

      Hintojen puolesta McDonalds, muuten Hese.

    • MetalMama

      Tunnustan että jos jossain pitää hamppari syödä niin mieluummin mäkkärissä.

      Mut vieroitettiin Hesestä tehokkaasti kun muutaman kerran sain sieltä semmoista sontaa eteeni ettei ole tosikaan... Majoneesit kuvottaa mua (liian rasvaisia), ja vielä muutama vuosi sitten (tai oikeammin siihen aikaan kun Hesessäkin hampurilainen tuli asiakkaalle rasiassa) koko höskä ui kauheassa mällissä lämmintä majoneesia, ja kun nosti hampurilaisen käteen sisältö luiskahti rasiaan... *yök*

      Pienen kaivuuoperaation jälkeen kiinankaalin - kyllä, sitä käytettiin hesen hampurilaisissa - seasta paljastui rasian pohjalla lilluva noin sentin kerros rasvaa joka valui ilmeisesti pihvistä.

      Jotkut pitää mäkkäriruokaa kuivana mut mun mielestä se on parempi.. Ei tule sitä ällöttävää rasvakuorta suuhun ja pahaa oloa syömisen päälle..

    • Kyllä sitä yleensä aina tulee paljon mielummin valittua Hese, kun on siellä kuitenkin huomattavasti paremmat hampparit. Paras on aivan ehdottomasti kanahamppari:)

    • THE

      Itse valitsin McDonaldsin, syyt ovat yksinkertaiset. Hesessä ranskalaisten määrä on minimaalinen ja ruuan laatu vaihtelee liikaa ravintolan ja tekijän mukaan. Hesen kanahampurilainen on ainoa, jossa laatu pysyy korkealla. Muissa tuotteissa (lähinnä hampurilaispihvit ja ranskalaiset) on ruoka liian usein joko raaka, kylmä tai paistettu vanhassa rasvassa. Vatsa ei vain kestä aina noita.

    • hesestä

      Ennen vannoin mäkkärin nimeen, mutta nyt valitsen aina Hesen! Hesen kerroshampparia ei voita mikään. NAM!

      Laatu vaihtelee toki molemmissa sekä mäkkärissä, että hesessä riippuen aina tekijästä. Rasvapommeja saa molemmista yhtälailla.

    • mäkkärin puolesta

      Musta Mäkkäri on kivempi,parempaa ruokaa ja kivempi asiakaspalvelu. Salaatit on todellakin paremman näkösiä kun hesessä! Mäkkärissä enemmän kasvis/kana vaihtoehtoja.... MÄKKI VOITTAA HESEN!!

    • man

      hesburger ja lempiruokana kerroshamppari.

    • pulla

      Hesen ruuat on paljon parempia. Esimerkkeinä vaikkapa kana- ja minimega-ateriat. Mäkissä en oo montaa kertaa syönyt mut kyl se niitten kanahampurilainen ainakin on aika syvältä. Maistuu lähinnä pelkältä sinapilta.

      • minä vaan

        =) mäkkärin kanahampparissa ei edes ole sinappia =)


      • Anonyymi
        minä vaan kirjoitti:

        =) mäkkärin kanahampparissa ei edes ole sinappia =)

        Mäkkärin hampareissa on sinappia


    • hensku

      minun valintani on tietysti hese.

      • jine.

        En käy kovinkaan usein pikaruoka paikoissa, mutta jos käyn valitsen aina Hesen. Lähinnä siitä syystä että olen kasvissyöjä ja mäkkärissä ei ole kasvishampurilaista. Otan lähes aina kasvisaterian, joskus saatan ottaa salaatin. Jälkiruuaksi yleensä pirtelöä, nams.


      • lihaaa
        jine. kirjoitti:

        En käy kovinkaan usein pikaruoka paikoissa, mutta jos käyn valitsen aina Hesen. Lähinnä siitä syystä että olen kasvissyöjä ja mäkkärissä ei ole kasvishampurilaista. Otan lähes aina kasvisaterian, joskus saatan ottaa salaatin. Jälkiruuaksi yleensä pirtelöä, nams.

        homo vegetaristi


    • Pertsa

      Itse olen käynyt hesessä sen mainioiden hampurilaisten vuoksi, mäkkärin hampparit on liian kuivia minun mielestä kun ne ei sisällä juurikaan majoneesia. Hesburgerilla on monesti myös paremmat tarjoukset ja bonuskortilla hyötyy bonuksista ja alennuksista. Lisäksi kotimaisuus on minulle tärkeä seikka joten suosin siinäkin mielessä hesburgeria.

    • Sami79

      8.3.2005 klo.18.03

      Hesburger on selvässä johdossa McDonaldsiin nähden. Tottahan se on et hesen ruoat on paljon parempia ku mäkkärin. Mäkkärissä ainoa mikä on hyvää niin se on salaatit.

    • little_star

      Kotimainen ruoka on hyvää! Ja heses on paljon parempaa ku mäkissä!

    • juustosuu

      Kyllä Mäkkärin ruoat on paljon parempia kun turkulaisten. Ainoa Hesen hamppari mistä olen yhtään tykännyt on savupekonijuusto. Hesen ruoat maistuu suolakurkuille ja rasvalle..

      • Anonyymi

        Nii hesen ruuat ovat ihan shittejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii hesen ruuat ovat ihan shittejä

        Hese on parempi kun mäkkäri! Mäkkärissä on likaiset lattiat+pöydät. Ja Hesessä on enemmän kasvisruokaa ja best majoneesia. Mäkkärissä on kuivia ja mauttomia hampurilaisia. Ja hese on sentään suomalainen! 🇫🇮🍔❤a


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hese on parempi kun mäkkäri! Mäkkärissä on likaiset lattiat pöydät. Ja Hesessä on enemmän kasvisruokaa ja best majoneesia. Mäkkärissä on kuivia ja mauttomia hampurilaisia. Ja hese on sentään suomalainen! 🇫🇮🍔❤a

        Sori kirjoitusvirheestä mun kommentin lopussa.


    • King

      Sääli, että suomessa joudutaan käymään tällaista keskustelua. Maailmalla se on ehdottomasti: Burger King! Koska saadaan taas Suomeen? 80-luvullahan oli viela Kaisaniemessä.

      • srtstrstr

        Muistelen tosiaan Helsingissä olleen kyseisen firman. Olen itse Tampereelta, ei tullut koskaan kingissä käytyä, paitsi Tukholmassa. Miksi se lopetti Suomessa? Luulisi myyntiä riittävän.


    • ...

      Mä syön kyllä molemmissa aika tasapuolisesti, tosin kauheen usein en hampurilaisella käy...

      Hintojen ja tasalaatusuuden puolesta pisteet saa ehdottomasti mäkki, samoin tykkään itse ihan tavallisesta majoneesista, jota taas hesestä ei tunnu saavan. Toisaalta tykkään toisinaan ransujen kanssa hesen paprikamajosta. Mäkissä on ehdottomasti parempaa ketsuppia, hesen ketsuppi on ällömakeeta, siks ehkä piirun verran enemmän mulle maistuu mäkin hampurilaiset. Mäkin ranskalaiset on ehdottomasti paremmat.

      Hesessä taas on hyvää se, että hamppareissa on reilusti täytettä ja että ihan tavallisissakin pienemmissä purilaisissa on sitä majoneesia :-)
      Ikävä kyllä oon hesestä turhan usein onnistunut saamaan kovaksi paistetun pihvinkäntyn ta purilaisen joka on istunut lämpötiskillä turhan pitkään. Mäkistä on näin ollen "mehevämpiä" kokemuksia.

      Mut molemmissa on omat hyvät puolensa. Kerroksesta pisteet vetää Hese, Bigmacistä en tykkää, kun ei siinä ole ketsuppia!

    • tuplajuusto

      on paras! Hesen majoneesit on ällöttäviä ja sitä on aina liikaa niissä hamppareissa. Ainoo missä ne majoneesit menee on ranskalaisten kanssa. Palvelu on molemissa suurelta osin retuperällä. Myyjillä usein ei ole asiakaspalvelutaitoja minkään vertaa. Tottahan on että asiakaspalvelutaitoisia myyjiä on varmasti suurin osa, mutta nämä harvat pilaavat kaikkien maineen. Tästä johtuen voimme päätellä esimiesten ammattitaidon...

    • asdasdasdasdsa

      kävin tänään mäcissä ja purilainen oli niin kuivaa paskaa että olis tehny mieli oksentaa se. Hese on paras et voi väittää muuta.

    • SadeTuuli

      mäkki. hesen hampurilaiset ovat yhtä majoneesimössöä ja ranskalaiset kivikovia sekä pahoja..

    • jahasjahas

      Mäkkärissä hinta on halvempi, mutta laatu surkeampi. Niitä voi vertaa esimerkiksi ranskalaisissa. Olen Hesburgerin kannalla ehdottomasti!

    • ddrh

      Sama paska eri paketissa.

    • ai jai jai

      Hesburger on nykyään sikakallis. mc hintalaatusuhteeltaan parempi.
      Kaiholla muistelen vielä 90-luvun loppua kun kerrareita sai heseltä tarjouksessa noin 2e hintaan. Silloin tuli mätettyä urakalla 2-3 purilaista kerralla.Ja tarjouksia oli huomattavasti useammin kuin nyt, siis peruskerrarin kohdalla. Makukin oli parempi, nykyään tuotteet ihme pliisuja ja suolattomia.

    • sdfghtrgf

      hese on paras. valintaan liittyy lisäksi se että hesessä tuotteet on vähälaktoosisia, eli voin syödä melkein mitä vain(poikkeuksena se joku omenapiirashässäkkä). mäkissä joskus kävin syömässä ja hamppari oli kuivaa ku mikä ja pieni ku mikä. hesessä en ole koskaan saanut huonoa tavaraa, aina on ollut maukasta. myöskin palvelu on hesessä parempaa. mäkissä käydessä saa odottaa ikuisuuden että joku vaivautuu tuleen kassalle myymään(tilanteessa jossa ei ole jonoa eikä muita asiakkaita). ja kun teen tilauksen, myyjä löntystää kuin hidastetussa elokuvassa hakemaan raskalaisia. töykeää palvelua siellä saanut kaikin puolin. hesessä taas olen aina saanut hyvää palvelua, henkilökunta on aina iloista ja toiminta ripeää(ei tartte oottaa 5minuuttia että kävelee ranskisten luo ja takaisin tiskille niinkuin mäkissä).

      hese siis parempi kaikin puolin

    • Vs? ei ku +

      Todella tyhmä kysymys sillä vastaushan on päivän selvä: Hesen kautta käydään eka ostamassa pussi taikka kaksi valkoista majoa jonka jälkeen suunnataan mäkkäriin ja ostetaan 1e juustohampurilaisia kotiin. Kotona sit juustot auki ja väliin pussista hesen valkoista majoa. Lopputulos: rahaa säästyy ja saa mäkin juuston jossa paremmat ainekset ku hesen vastaavassa mutta silti hesen majolla maustettuna.

    • TalvinenKuu

      hesen feikki-ranskalaisia ei syö erkkikään, joten vastaan mäkki

      • vn,n.jk.j.-jh.

        Ranskanperuna: peruna, kasviöljy, kuorrute (muunneltu perunatärkkelys, riisijauho, perunadekstriini, suola, nostatusaine (natriumdifosfaatti, ruokasooda), maltodekstriini, stabilointiaine (ksantaanikumi)).

        Ai feikki?


      • dfasfasgsgsfg
        vn,n.jk.j.-jh. kirjoitti:

        Ranskanperuna: peruna, kasviöljy, kuorrute (muunneltu perunatärkkelys, riisijauho, perunadekstriini, suola, nostatusaine (natriumdifosfaatti, ruokasooda), maltodekstriini, stabilointiaine (ksantaanikumi)).

        Ai feikki?

        Mäkkärin ranskalaiset:
        Raaka-aineet: Ranskalaiset, pienet

        Ranskalaiset perunat (Lamb Weston/Meijer, Hollanti)
        Peruna, kasviöljy (rypsi- ja auringonkukkaöljy), dekstroosi, stabilointiaine (E450).

        Pansuola-mineraalisuola (Oriola Oy, Suomi)
        Natriumkloridi, kaliumkloridi, magnesiumsulfaatti, lysiinihydrokloridi, paakkuuntumisenestoaine (piioksidi).

        Paistoöljy (Cargill Oil Packers bvba, Belgia)
        Auringonkukkaöljy, rypsiöljy, vaahdonestoaine (E900). Täysin kovettamatonta kasviöljyä.


    • Hese paras!

      HESE :D Mäkin ranskikset todella suolasia joten mäkissä käyn harvemmin. Minimega nam, Mega myös. Nii ja jos ei halua syödä hamppareita yksi vaihtoehto mulle on kanasalaatti talon kastikkeella ja siihen jälkkäriksi suklaadonitsi. :)

      • Hese paras!

        Pitää vielä lisätä se, että hese ei kitsaile majoneesin kanssa. Ihanaa, kun suupielistä pursuaa majoneesia haukatessa. Samaa ei voi sanoa mäkin nuukuuslinjasta... :D


    • Donitsitt

      Saanen nauraa kun joku erehtyi kehumaan hesen suklaadonitsia. Fazerin suklaatäytedonitsi joka otetaan pakastimesta ja sulatetaan :D hirveetä kuraa

    • HÖHÖHLLÖL

      Hesessä käytetään parempia raaka-aineita kuin mäkkärissä, mutta hinta on kyllä huomattavasti korkeampi tuolla hesburgerin puolella.

      ns "paremman ruuan" ystävänä valitsisin itse hesburgerin. Vaikka opiskelijabudjetillahan sitä mennään (hehe...)

      itse en ole mikään hampurilaisten tai muun teollisen roskaruuan ystävä, mutta mcdonaldsin ja hesburgerin salaatit maistuvat ( Kana - ja Fiestasalaatti mm)

    • Rööperi_

      Käyn useammin Mäkissä, koska siellä on halvempaa ja ruoka on ihan hyvää.
      Silti kaipaan Heseä, siellä hampurilaiset maistuu tosi monipuolisilta verrattuna Mäkkiin. Ja se johtuu siitä niin kiistellystä majoneesistä.
      Molemmat on iha ookoo, mutta kyllä toi Burger King vois tulla jumaliste tänne Pohjolan perukoille.

    • Mäkki on yäk saatana

      Mäkin juustohampurilainen on kuin kaulittu!
      kun söin sellasen se oli vain 2 cm! uskokaa tai älkää,nii siinä se on vitun pieni!!!!!!!!!
      siinä oli pieni pihvi,ei majoneesia ja liimajuusto vähän suolakurkkuja 2kpl ja löysin jonku mustan möykyn vielä (1cm).
      Hese on 100% parempi.
      Mäkin "100% kotimainen naudanlihapihvi" ai mäkin kotimaa? kyllä! USA!
      Mäkki on HYI SAATANA!
      Kekkonen kääntyy haudalla kun se kuuleekin McDonalds ja jumalakin inhoaa sitä sanaa!

      • Mäkki on yäk saatana

        mäkin siinä hampurilaisissa leipä se on kuivaa ku mummon perse!
        pihvi peukun kokonen 5cm soikio ja 1cm pitkä ku hesessä on paljon parempi tarjoilu!
        mäkissä tarjoilija kaatui ja kahvi ja joku sprite lensi mua päin! kahvi oli tulikuumaa!
        ei edes tarjonnu paperia!


    • pölöpälä

      mäkki on mun mielest parempi, mutta hese on laadukkaammaat raaka-aineet! lehdes on lukenu et mäkin hamppareista on löytynyt ties mitä

    • Tykkään Mäkin hamppareista ja runsaasta valinnanvarasta, mutta ranskikset ovat Hesessä parempia - aina rapeita ja herkullisia, mutta Mäkissä 9 kertaa 10:stä ranskikset ovat todella kulahtaneita, suorastaan löllöjä. Jos Hesessä olisi enemmän valinnanvaraa hamppareissa ja muissa ruuissa, niin aivan takuulla jättäisin ne Mäkin reissut väliin. Yhtään en ymmärrä, miksei Hesen johto lisää valinnanvaraa valikoimaansa.

    • poh2

      Niin ja mäkin happymeal lelut on pelkkää paskaa.Kuten semmonen muoviklöntti mihin syttyy pieni valo kun painaa napista.

    • KHAAAAIFABBQ

      ooooh tykkään mäkift, se bbq on nii herkkuuuu aaah
      fiiiiiiiiif fitun tyhmät. fiif ei oo mitään käfityf e thefe oif parempi. haiftakaa pafka., BBQLOVAH OU!T!T!

    • ...arviot...

      Kolmesta paikasta vertailua

      Macdonalds
      - Hampurilaiset "kuivia" (vähällä majoneesilla?)
      - Teollisen näköisiä
      - Maku ok
      - Ranskalaiset samanlaisia kuin mitä abc-aseman omat
      - Halvemmat hinnat kuin kilpailijoilla

      En ole paljon käynyt macissa mutta yleisesti hampurilaisten taso on korkeintaan ollut "ok". Pitäisi kait käydä vielä uudestaan käydä testaamassa...

      7

      Hesburger
      - Hyvät majoneesit
      - Käsittämättömän mitättömät pihvit
      - Järkyttävävät hinnat (ilman etukuponkeja)
      - Hampurilaiset tasoltaan ihan hyviä mutta koko ei kovin iso
      - Ranskalaiset ihan hyviä mutta niitä on vähän
      - Hesellä toimipisteitä "joka paikassa" ja hampurilaisissa ei juuri eroa eri toimipisteiden välillä

      Hesen hinnat nousevat vaikka pihvit vain kutistuvat ja vaikka Hese on yksinvaltias monilla alueilla pikaruokamarkkinoilla.

      Hesen valtti ovat hyvät majoneesit mutta hinta-laatusuhde on kovalla koetuksella. Taso ok kaikkialla mutta pihvejä pitää tutkia mikroskoopilla.

      7

      Scanburger

      - Hampurilaiset isoja
      - Ateriat isoja
      - Pihvit isoja
      - Paljon ranskalaisia aterioissa vaikka osa lötköjä
      - Hintalaatusuhde hyvä verrattuna muihin paikkoihin

      8

    • hehehehhhhehh

      Heheh pisti vähän naurattamaan tuo hesen paremmat raaka-aineet. Kerroppas esim millaset on hesen ranskalaiset verrattuna mäkin.

      Noh hese tekee omansa JAUHOISTA ja lisää niihin ties mitä paskaa.

      mäkki tekee omansa suoraan kokonaisesta perunsta, suikaloi ja pakastaa.

      Ja hampparithan on alunperin mäkistä joten sieltä ne on parempia, suomijuntit nyt vain tykkää siitä että on mälliä hampparinvälissä.

      dorkat

      • ehehehhehehee

        Vai haluat esittää jotakin amerikkalaista:

        -Syön kuivia hamppareita ilman majoneesia,oon kova.
        -Hakkaan kaikki,jou jou jou...

        Jos vain osaat haukkua heseä valheilla,niin miksi et sitten hauku mäkkiä,tai käyttäydy paremmin?
        Eiköhän mäkissä sitä jauhoa joukkoon myös pistetä?

        dorka


      • rd6tu

        Hesen ranskikset on just ihan sika hyviä, suolaa on tarpeeksi ja muutenkin maistuvat hyviltä. Mee sää kermaperse vaa sinne mäkkiin.

        p.s kyl mäkissäki on ihan hyvää, mut heses 100 kertaa parempaa


    • Hese tyyppi

      heses on parempaa ruokaa ja muutenki mäkin hamppareis ei oo majneesii yhtää ja mäkis on ihan vitusti mustalaisii ja ne huutaa ei siel sa ruoka rauhaa HESE ON PARAS!
      käyn heses mut käyn ehk 3 kertaa vuodes mäkis ja 20 kertaa heses!

      • jepjee2

        taidat olla aika rasisti


    • jikuhlpå¨

      Jotenkin hesen potut on imelämpiä, ja ainakin nuggetit on selvästi hiilaripitoisempia kuin mäkissä.

    • Royalionparas

      Hesen ruuat on täälläpäin tosi paljon parempia kuin mäkin, mutta sitten taas muualla ollessa käyn mieluummin mäkissä(tosin en pikaruokaa juuri koskaan syö).

      Mutta kaikkein mieluiten Royal meals.

    • No MÄKKÄRI

      Mäkkärissä on paremmat sapuskat. Ranskalaiset on paremmin suolattu ja sopivan rapsakoita. Lisäksi hampurilaispihvit on sairaaaan maukkaita ja meheviä, nams!

      • sweetmeet

        Kummankin hampparit aika kuraa ja mäkkärin chickenwrapit erityisesti.Tuli maistettua sitä mauttomuutta kerran ja siihen se jää. Mutta aika ajoin heseltä saa Ison Carolinan (Carrolsin perintöä 80-luvulta), joka on suomalaisten hampurilaisten aatelia. Se suklaapirtelön kera ja jopa nälkäkin lähtee, toisin kuin muiden hötöaterioiden kanssa käy.


    • YGC

      Ennen olin Hesen "vakioasiakas", mutta sitten kävin kerran mäkissä. Mäkki peittoo Hesen ihan mennen tullen. Ainoa "plussa" Hesessä on, että se on suomalainen.
      - Mäkkärin normaali-ranut on saman kokoiset kuin Hesessä isot ranut.
      - Hesessä hampparissa ei oo oikeestaan muuta kuin majoneesia, mäkkärissä hamppari on oikeesti hyvää. Siinä vähän sentää maistuu jotain muutaki kun majoneesi.
      - Ja näin kasvissyöjänä, mäkissä on paaljon paremmat valikoimat. Hesessä on vaan se yks kämänen falafelhamppari joka ei oikeestaan maistu millekkään ja mäkkärissä on oikeesti vähän varaa valita.
      - Mäkkärissä ruoka on huomattavasti halvempaa ja jopa terveellisempää (vaikkei sekään mitään hirveen terveellistä oo, mut silti terveellisempää kuin Hesessä..)

    • Kumpikin käy

      En nyt osaa sanoa kummassako kävisin enemmän. Menen sinne mikä on sopivasti matkan varrella.

      Jos minä saisin valita, niin yhdistäisin Hesen kanahampparin, kurkkumajoneesin ja Mäkkärin ranskalaiset. Mäkkärin juustohamppari voittaa kyllä sitten taas Hesen vastaavan... Kummassakin paikassa nyt vaan on ne omat hyvät hampparinsa. Ranskalaisten suhteen pisteet menee ehdottomasti Mäkkärille, mutta Hese on aivan ehdoton majoneesien kuningas!

    • Kanahamppari

      Molemmat käy.Eniten kuitenkin Mäkkäri ja kanahampurilainen.

    • Heseonniinparas

      McDonalds:
      Halvat hinnat
      Suolaiset ranskalaiset
      Hyvät hampparit

      Hesburger
      Erinomaiset ranskalaiset
      Hyvät majoneesit
      Kalliit hinnat

      Kuitenkin tässä tapauksessa hese voittaa, lemppari hampuriaisateria :q

      • qqw

        Hese voittaa kirkkaasti kaikessa muussa paitsi hinnoissa. Tosin hinnathan ovat siellä suorastaan edulliset kun noihin mäkin mauttomiin hamppareihin vertaa. Itse annan esim. Bic mäkille arvosanan 3/5. Eihän Se maistu juuri miltään. Hesen kerroshampurilainen vie mehukkuudessaan ja maukkaudessaan kielen mennessään. Mun mielestä mäkki voisi häipyä maastamme.


    • lisäainemyrkkypommi

      "Hesen kerroshampurilainen vie mehukkuudessaan ja maukkaudessaan kielen mennessään."

      Just joo, majoneesilla täytetty sämpylä.... ei mitään tekemistä hampurilaisten kanssa

      Tuoteseloste
      Grillimauste: PAN-suola, mausteet (juustokumina, paprika, valkosipuli, cayenne, oregano, sipuli), kurkuma), glukoosi, proteiinihydrolysaatti (maissi), hydrolysoitu tärkkelys, aromiaineet (hiivauute), rypsiöljy, paakkuuntumisenestoaine (E551).
      Juustosiivu: cheddarjuusto (51 %), vesi, voi, rasvaton maitojauhe, juusto, maitoproteiini, sulatesuolat (E331, E339), suola, värit (E160a, E160c), paakkuuntumisen estoaine (aurinkonkukkalesitiini). Pastöroitu. Laktoosia 0,5 g viipaleessa.
      Ketsuppi: vesi, tomaattipyree, sokeri, etikka, mineraalisuola (suola, kaliumkloridi, magnesiumsulfaatti, lysiinihydrokloridi), sakeuttamisaine (E1414), ketsuppiaromi. Suolapitoisuus 2,0 %.
      Kurkkumajoneesi: rypsiöljy, säilötty kurkku (kurkku, sokeri, sipuli, suola, paprika, mausteet (sinapinsiemen, valkosipuli, kurkuma ja cayenne), muunnettu perunatärkkelys, säilöntäaineet (E202, E211)), pastöroitu munamassa, vesi, sakeuttamisaineet (E1422, E415), etikka. Suolapitoisuus 0,3 %.
      Maustekurkku: kurkku, vesi, etikka, sokeri, suola (1,1 %), luontaiset aromit, säilöntäaine (E211), stabilointiaine (E509).
      Paprikamajoneesi: Rypsiöljy, pastöroitu munamassa, säilötty paprika-kurkkuseos (paprika, kurkku, sipuli,suola, muunnettu perunatärkkelys, stabilointiaine E509, säilöntäaine (E202)), vesi, mausteseos (mineraalisuola (suola, kaliumkloridi, magnesiumsulfaatti, lysiinihydrokloridi), aromivahvenne (E621), glukoosi, hydrolysoitu kasvisproteiini (maissi), mausteet (juustokumina, paprika, valkosipuli, cayenne, oregano, sipuli, kurkuma), hiivauute), etikka. Suolapitoisuus 0,7 %
      Pihvi: 100 % naudanlihapihvi.
      Salaatti: jäävuorisalaatti
      Sämpylä: vehnäjauho, vesi, sokeri, rypsiöljy, hiiva, seesaminsiemen, suola (1,2 %), vehnägluteeni, emulgointiaine (E472e, E481), säilöntäaine (E282).
      Sipuli: suomalainen sipuli

      • Kokki 3

        No ainahan voit tehdä kaiken itse...


    • sgasgfagb

      Oma suosikkini on hesen megahampurilainen , nams. :)

    • no tottakai

      Mäkki vie

      no ei ainakaan tukehdu hampurilaisesta tulevasta majoneesista

    • jusppapa

      Kotimaista on suosittu. Raakaaineet huomattavasti paremmat kuin mäkin Atlantin ja idästätakaa roudaamat

      • selvitäsfaktat

        No sitten et ainakaan Hesessä käy, hesburger ei ole enää aikoihin käyttänyt kotimaisia raaka-aineita tai edes kotimaista lihaa. Raha ratkaisee raaka-aineet tulee sieltä mistä halvimmalla saa.


      • tietäjä.
        selvitäsfaktat kirjoitti:

        No sitten et ainakaan Hesessä käy, hesburger ei ole enää aikoihin käyttänyt kotimaisia raaka-aineita tai edes kotimaista lihaa. Raha ratkaisee raaka-aineet tulee sieltä mistä halvimmalla saa.

        huijausta on kaikki hampurilaispaikat. Riistoa työntekijäitä kohtaan ja pomot narsisteja!


      • Ota selvää.
        selvitäsfaktat kirjoitti:

        No sitten et ainakaan Hesessä käy, hesburger ei ole enää aikoihin käyttänyt kotimaisia raaka-aineita tai edes kotimaista lihaa. Raha ratkaisee raaka-aineet tulee sieltä mistä halvimmalla saa.

        Hesessä käytetään Suomalaista ja mäkissä vain ulkolaisia ruokatuotteita.


      • Tryben
        Ota selvää. kirjoitti:

        Hesessä käytetään Suomalaista ja mäkissä vain ulkolaisia ruokatuotteita.

        Älä puhu paskaa.
        Yhtiöiden ilmoittamat raakaaineet ja alkuperämaat.

        Hese:
        Suomi, tanska, saksa, viro, hollanti

        Mc:
        Suomi, Ruotsi, espanja, marokko, saksa, isobritannia, itävalta, turkki


    • hese se on

      Pidän kokonaisuutena enemmän Hesburgerista, mutta salaatin ostin ennen mieluummin Mäkistä.

      Siitä täytyy kyllä antaa Mäkille vähän miinusta, että kanasalaattia on pilattu. Caesar-salaatissa (grillikanalla, nam) oli ennen enemmän kasviksia ja krutongit oli erikseen pussissa mistä asiakas lisäsi ne itse, mutta kun ostin sieltä viimeksi Caesar-salaatin, ei mukana ollutkaan enää tomaattia ja krutongit oli viskattu valmiiksi salaatin sekaan. Se vähän harmitti, koska en tykkää krutongeista ja piti sitten lisätä itse tomaattia omasta jääkaapista. Kotona syötäväksi nimittäin sen salaatin ostin... Onneksi oli kotona millä korjata. Söihän sitä noinkin, mutta ehkäpä en enää viitsi ostaa Mäkistä koko salaattia, koska laatu ei enää ole entisensä.

      Hesen salaateista en ole koskaan erityisemmin pitänyt ja sinne menenkin syömään hampurilaisia yms. Juustoateria on suosikkini hampparipuolelta. Pirtelöt ja pehmikset maistuvat myös.

      Jos noista kahdesta valitaan niin käyn Hesessä 99 % niistä kerroista kun syön pikaruokaravintolassa. Sitä paitsi tässä lähellä on hyvällä sijainnilla vain Hese.

    • qwerty2k

      Itse tulee käytyä molemmissa mutta useammin hesessä kun se paikkakunnalta löytyy mutta vaihtelu virkistää..
      Hesessä paremmat hampparit ja ketsuppi kun taas mäkkärissä paremmat ranskakaiset.
      Vuoden 2000 millenium hamppari jäännyt kyllä mieleen ja sitä tai vastaavaa toivoisin heseen joskus vielä tarjolle.

    • vvnm

      Eilen hain megahampurilaisen ja maksoin sen hese-bonuksillani. Olipa taas täydellinen makuelämys. : )

    • gegheqthgeth

      Onhan se hese parempi mutta toisaalta olen syönyt mäkissä 10 v sitten ja ehkä olisi kiva maistaa big macia pitkän tauon jälkeen.
      Heseen on matkaa 800m ja Mäkkiin 42 km.

    • sghadthjs

      Tänään tuli haettua mäkkäristä big mac, kolme euron juustoa ja keskikokoinen mansikkapirtelö, 10,60 €.

      • wrgrgeg

        puolet edellisestä viestistä hävisi bittiavaruuteen...

        Siis big mac oli pienenmpi kuin muistin ja pihvit olivat aspiriinin kokoisia , maku kuitenkin 3/5. Euron juustoissa ei ollut majoneesia, tuhdisti suolaa kylläkin 2/5. Mansikkapirtelö oli herkkujen herkku 5/5.
        48 km:n päähän mäkkäriin jos taas joskus menen , niin ainakin tuon pirtelön takia. Paikallisesta hesestä ei saa ikävä kyllä pirtelöitä.


    • Hesessä on paremmat ruuat ja siellä tulee useammin käytyä. Yleensä ostan kerrosaterian tai mega-aterian. Toisinaan taas kanatortillan mikä on ihan huippuhyvää. Olen huomannut,että macin kerroshampurilainen on jotenkin kuiva eikä muutenkaan yhtä herkullinen kuin hesessä. Euron juustot sais kyllä tulla heseenkin.

    • grgrgrgr

      Mietin tässä just jotta hakisinko hesestä megahampurilaisen... hese on auki 24/7 ja alle kilsan päässä.

      • kait hait

        aha


    • dshjhk

      Ny hain Hesestä kerroshampparin ja kolme perushampurilaista. Jälkimmäiset ovat jääkaapissa odottamssa välipalan tarvetta.

    • oikea mielipide!

      Ehdottomasti Mäkki! Mieluiten kuitenkin paikallinen snakari!
      Hese on persseestä!

    • t435h5

      Hese on ehdottomasti maukkaampi vaihtoehto.

    • Mäkkäri

      Juustohampurilainen (mäkkäri)

      Energiasisältö (kJ) 1275
      Energiasisältö (kcal) 305
      Proteiinia (g) 16
      Hiilihydraatteja (g) 30
      Sokeria (g) 7
      Rasvaa (g) 13
      Tyydyttyneitä rasvoja (g) 6
      Kuituja (g) 2
      Suolaa (g) 1.6

      Juustohampurilainen (Hesburger)

      energiaa 386 kcal
      energiaa 1 618 kJ
      proteiinia 16,8 g
      hiilihydraatteja 32,5 g
      sokeria 6,4 g
      rasvaa 20,9 g
      suolaa 1,4 g

      • börje

        Hesburger on parempi 100 - 0.


    • mäkionparas

      Mäki. Koska hesen hampparit ei täytä jälkimaku paha. mäki paremmat ranskalaiset,maukkaammat hampparit aitoa kokista.hesessä vaan kokis tiivistettä kuuluu koko ajan piiiiiii piiiii piiiii

    • wgwrgt

      tiivisteestä se mäkinkin cola laimennetaan.

    • Anonyymi

      Hesburger paljon parempi maukkaat sämpylät ja pihvit. McDonalsilla aivan mauton sämpylä liekö raaka mauttomat pihvit.

    • Anonyymi

      Voisitteko siellä Hesburgerissa lopettaa se saatanallisen huono halloumihampurilaisen mainos telkkarista. Alkaa vituttamaan se typerän ukon kiimailu ja voihkiminen joka mainoskatkolla. Pitäisi tunkea se halloumihampurilainen sen äijän kurkkuun.

      • Anonyymi

        ei käy, tapa itsesi läski
        t: hesburgerin mainosten pääsuunnittelija


    • Anonyymi

      Hesen juustohampurilainen on huonoin hamppari jonka olen ikinä syönyt.

    • Anonyymi

      Hese tietenkin

    • Anonyymi

      Hesburgerissa käyn, kun näistä kahdesta pitää valita. MC on tylsä, yliaevostettu ja hampurilaiset ovat kuivia, eikä sisällä mitään muuta, kuin ketsuppia, cheddar viipaleen, sipulia sekä pihvin. Hesburgerin vastaavat ovat raikkaampia ja täyttävämpiä. Tietenkin majoneesia laittavat toisinaan "paljon", mutta mieluummin ostan täyttävän, kuin EI täyttävän. Suosin suomalaista aina. Sama pätee pizzerioihin. Karvakäsi paikoissa en käy, vaan ainoastaan Kotipizzassa. 💪🏼😎

      • Anonyymi

        Kotipitsan pitsat tosi mitäänsanomattomia ja mauttomia.


    • Anonyymi

      Hesburgerissa tulee Megahampurilaisen mukana aika vähän ranskalaisia. Miksei niitäkin voisi tulla vähän enemmän mukaan tuohon hintaan? 🍔🍟🥤🙂

    • Anonyymi

      ScanBurger on myös hyvä 😊🍔🍟🥤

    • Anonyymi

      Molemmat on hyviä :)

    • Anonyymi

      Hese on ihan paska ja donalds taas ihan o.k mutta burger king on paras.

    • Anonyymi

      Hesburgerin hampurilaiset ja ateria ehdottomasti parempia ainakin maultaan kaikilta osin. Kerran olen käynyt Mäkkärissä Tampereella. Viimeinen kerta! Tilaan vielä aina ilman sipulia. Myös Hesen palvelussa
      ja ulkoasussa ei ollut mitään valittamista. Eli joillekin Mäkkäri ilmeisesti vaan se "must" muotijuttu kuten iPhonekin. Mitään erityistä niissä kummassakaan ei kuitenkaan ole.

    • Anonyymi

      Parhautta on kebabbimättöjen jälkeiset pierut vaimoa naidessa. Ne tuprahtelee revasta tasaiseen tahtiin...

    • Anonyymi

      Ei kumassakaan,
      Jos aikaa,duunaa safkaa, ite,kokeile.

    • Anonyymi

      Hese on iha surkee, McDonalds paljo parempi.

    • Anonyymi

      Mäkin curry kastike ja nugetit ovat herkkua, mutta Hesen kanahampurilainen on hyvää. Kummassakaan en syö jauhelihahampurilaisia ainoastaan kotona jauhelihahampurilaisia omatekoisena.

    • Anonyymi

      Hese on täyttä kuraa, en syö heidän tuotteita.

    • Anonyymi

      Ei kummassakaan, koska nuo ei myy ruokaa.

    • Anonyymi

      Onko kukaan saanut hirveän suolasta pihviä hesestä nimittäin mä oon saanu pari kertaa. Muutenkin mäkkärissä Bigmäkin etikkaisuus on koukuttavaa.

      • Anonyymi

        oon kans samaa mieltä big macissä etikka puskee läpi yök


    • Anonyymi

      Kohta puoli vuotta ilman noiden safkoja, mäkkäriä hiukan jopa ikävä. En hyväksy noiden kartelli hinnoittelua joka ei ole linjassa muiden alan toimjoiden kanssa. Teen itse jos burgeria tekee mieli ja teen mielelläni useammalle boikotoijalle.

    • Molemmat Ok, eli keskitason sapuskaa.

      Mutta jos pitäisi toinen valita niin valitsisin Donaldsin. Esim heidän tupla juusto on parempi. Muuten on tasaista, vaikesa on eroja löytää.


      Mää pyrin käymään tasaisesti molemmissa..

    • Anonyymi

      Ainoastaan McDonaldsin hampurilaiset pystyy syömään sormilla ja ilman talouspaperia.
      Hesburgerissa soossia on liikaa. Hampurilaista pitää pidellä talouspaperissa ja puolet soosseista valuu talouspaperiin.

    • Anonyymi

      Hese on kyllä huonoin hampurilaispaikka Suomessa

    • Anonyymi

      mäkkärin pehmikses on puolet velliä ja puolet pehmistä. sanotaanko että niiden pehmis koneet surkeet tai raaka aineet

    • Anonyymi

      Molemmissa ihan surkeaa ruokaa. Joskus tuli oltua molemmissa. Olen joko käynyt muualla syömässä jos tarve tai mennyt vaan kauppaan ostamaan jotain. Jos pitäisi valita noista niin en tiedä, varmaan hese.

      • Anonyymi

        Joo. Mielummin laitan itse. Pihveinä on toiminut Tammisen burgerpihvit. Saa laittaa itselle maistuvat juustot ja kasvikset. Pekonin paistaminen niin että itselle maistuu. Jne. Suosittelen kokeilemaan.

        Tv TimmyH


    • Anonyymi

      Noistahan on liikkunut noista paikoista vuosia aivan karmeita huhuja. Viimeisimpänä kaikki varmasti muistavat Hesburgerin työolosuhde keskustelut? Jopa töissä olleet teinitytöt kertoivat tulleensa nipistellyiksi ymymym

      • Anonyymi

        Muistan sen pedofiililaulun joka joskus tehtiin hesburger laulusta. ysärillä


    • Anonyymi

      Mäkkäri vie voiton, mut pidän eniten haapajärven grillin hampurilaisista koska ne tehdään luonnollisella tavalla eikä niissä ole teollinen maku. Yleensä meinaa olla että isojen paikkojen hampurilaiset meinaa olla turhan teollisenmakuisia.

      Hesen hampurilaiset mun makuuni liian kosteita eli sotketaan niihi liikaa majoneesia.

      • Anonyymi

        Mäkistä saa triplajuusto hampurilaisen, Hesestä ei. Se on melko hyvä. Toki mielummin ostan Tammisen burgerpihvejä ja laitan niistä itse. Mut ei sitä aina jaksa.

        Tv TimmyH


    • Anonyymi

      Kyllä mulle mäkkäri on parempi. Se 3€ hamppari hyvä mikä lie nimi olikaan?

    • Anonyymi

      Ehdottomasti donalds on parempi. Hesen burgerit saa syöttää vaikka sioille, on ne vaan huonoja.

    • Anonyymi

      Hankittiin perheesees Satisfryer kuumailmabkiertogrilli. Ei enää tarvitse menna ulkomaalais omistamiin grilleihin enää. Ranskalaiset suomalaistuotettuja. Hyvä makuo

    • Anonyymi

      Minun mielestä Hesburgerilla on paremmat ruuat kuin McDonald'silla. Hesen hampurilaiset ovat mehevempiä ja maistuvampia, erityisesti XXL ja megahampurilainen ovat suosikkejani. McDonald'silla on myös hyviä vaihtoehtoja, kuten Big Mac, mutta henkilökohtaisesti suosin enemmän Hesburgeria.

    • Anonyymi

      Hese on iha hanurista.

    • Anonyymi

      Hesen burgerit jää kyllä syömättä koska ne ovat niin huonoja, Donalds paljo parempii.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe