https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/juha-sipila-kertoo-miksi-lupasi-kotinsa-turvapaikanhakijoille-ja-miksi-syksyn-2015-lupaus-jai-pitamatta-heidan-henkensa-oli-uhattuna-suomessakin/7258412
Sipilän hotellissa ilmainen elämä
Sipilällä on asiaa
20
<50
Vastaukset
- Tämä-selvä
Vaalit on tulossa ja nyt sipilä selittää.
- Toivonetteienääikinä
Sipilä tuli kalliiksi yhteiskunnalla.
Siitä Sipilän huudosta alkoi köyhien, sairaiden, vanhusten, tyttömien, lasten,opiskelijoiden, ym. sortaminen.
Turvapaikanhakijoille syydetyt miljardit on otettu kansalaisten hyvinvoinnista.
Sisäinen turvattomuus ja kansan kahtiajakaminen on Hallituksen osaamattomuuden syytä.
Osa Suomalaisista on eliitin sorrettuna omassa maassaan.
Inhoan hallihuksen huonoa moraalia.
- jamaanpetturi
Miksei voi vain myöntää olevansa vätys.
- turhautunuteläkeläinen
kuka politikko on myöntänyt olevansa väärässä en ole huomannut
- pihallatipunen
Sipilä olisi antanut kotinsa vainotulle perheelle. Ei niille Oulun teinityttöjen ahdistelijoille, kuten tottakai täällä heti luullaan, kun ei viitsitä lukea kuin jutun otsikko.
- helmiä_sioille
Mistä tietää, että Sipilä valehtelee? No siitä, että sen suu käy ja sieltä tulee sanoja... :D
Moni kutupaikanhakija vaan olisi tajunnut pysyä jossain sandaaleille sopivassa ilmastossa ellei Sipilän mulkku olisi mainostanut että täällä on hölmölä, jossa oikein odotetaan heitä. Että älkää nyt saatana kaikki Ruotsiin ja Saksaan tunkeko, täältä saa kivan asunnon ja pillua blonditytöiltä.
- helmiä_sioille
Sipilän sensuuri toimii täälläkin... :D
Uudestaan...
https://www.is.fi/vaalit2015/art-2000000892862.html?fbclid=IwAR3vD6YCRKbzBcYfr-OaXRdjl0Q8_HR-8qVRepxwHx67YHApWnKyDwA7cYE
Hyvä vaan ettei oikeasti päästäny turviksia kotiinsa asumaan...
Siitä propsit. :D- Ujoatm29v
Sipilä "osaa" aina valehdella kaiken muiden syyksi.
- Tämä-selvä
Kaikki mies pakolaiset ovat teinityttöjen ahdistelijoita. Naiset ei yhtään vastusta niiden tuloa tänne. Ei kuulu mekkalointia kun ne raiskaa.
- Ujoatm29v
Mutta siitä nousee kauhea äläkkä ja rapsahtaa pahimmassa tapauksessa syyte seksuaalisesta ahdistelusta kun tavallinen Suomimies vähän taputtelee pyllylle yökerhossa. Sehän on vaan jännää ja mukavaa kun pakolainen tulee ja raiskaa.
- trollli
Mä puolestani taputtelen avokämmenellä niitä jotka tulee mun persuuksiani taputtelemaan, ihon väristä välittämättä. Mä en ole mikään yleinen hantuuki, mihin joka äijä näppylänsä pyyhkii!
Mulla on huomautus kyllä nykyään aina nimettömässä, kun olen liikenteesä jossain; olen varattu!
Töissä mä en sormusta kädessä pidä, se roikkuu ketjussa mun kaulassa.
Ilmassa on suurta urheilujuhlan tuntua ja selittelyn makua. Miksi sen on niin vaikea myöntää, että se sössi tuon asian kanssa täydellisesti?
Miksi pitää olla sellainen jäärä, ettei se kehtaa suoraan sanoa,: " joo, tein tyhmästi"?- trollli
Pettääkö mun muistini, mulla kun oli sellainen käsitys ett mainosti kotiinsa mahtuvan parikymmentäkin uussuomalaista asumaan!
Mutt montako pakolaisnaista muuttaisi vapaaehtoisesti, saman pakolais-statuksen saaneiden miesten kanssa samaan perheasuntoon? Mulla on sellainen mututuntuma ettei yksikään naisista suostuisi sinne menemään... yhteiskäyttöön!
Ihan varteen otettava selitys, jos ei tiedettäisi näiden äijien käytöstapoja... jossa talon valtaapitävä urospuolinen päättää; kuka saa... mitäkin ja naiset joko suostuu vapaaehtoisesti tai ( ns.pakolla)
Suomalaisia opiskelijoita, miehiä ja naisia; vois kyllä kommuunissa tulla toimeen keskenään. Kun käytöstavat on niin eriävät. Kommuunissa on kuitenkin jonkinlainen joukko kuri olemassa.
Tosin on niistäkin ikäviä huhuja kuulunut... kosteiden hippojen jälkeen, mutt en mä joukko raiskauksista ole koskaan noissa piireissä kuullut olleen. Parien vaihdoksista... sen sijaan. - Totuus-
Sipilä on pilannut maan asiat. Toivotaan ettei sote mene läpi. Maassa on liikaa pakolaisia jotka odottaa vain aikaa jolloin iskevät. Tulee varmasti turun kaltaisia teko jossa viattomia kuolee. naisia raiskataan varmasti lisää ja prosentit pysyy korkealla. Älkää äänestäkö kokoomusta.
- Mikäontottuus
Joutuko siellä Kempeleessä joku alaikäinen pimu tulijan rikastuksen kohteeksi syksyllä 2015?
- Eemio
Äänestäkää juha Sipilää!
- AlexStubiido
Monikulttuurisuus on rikkaus - ei mulla muuta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle874275Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2093414Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473056Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle822776Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3832485- 1842153
- 401692
- 781625
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231428Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391412