Voisin lähtee fwb- suhteeseen mikäli sopivan oloista nuorta elokuvista pitävää naisseuraa löytyisi... Profiilissa enemmän.
Otahan rohkeasti yhteyttä.
Fwb-suhteen aloittaminen
8
159
Vastaukset
- Mössöurhoollinen
Munkin pitäs saada suhde alulle, nii sais päiviin jotain tarkotusta. Olis tosi mageeta ihastua, ei tarttis tolle pehmolelulle höpötellä vähän väliä.. 🐯🐯🐯🆒
Niin tai ainakin vkloppuihin kaipaisi välillä seuraa...
Kirjotelkaa suoraan mun meiliin ja kertokaa itsestänne..Ehkäpä natsais ja toiveet kohtaa puolin ja toisin.- Anonyymi
Huomenna on munkkipäivä. Valitsisiko donitsin vai munkin?
Edelleen kaverin paikka auki...
- Anonyymi
Jos sä haluat nusuttelu seuraa niin älä puhu kavereista.
Anonyymi kirjoitti:
Jos sä haluat nusuttelu seuraa niin älä puhu kavereista.
Puhumpas..Minun maailmassani voi olla kaveri ja silti nusutella;)
- Anonyymi
Ne nuoret sopivanoloiset naiset saavat niin paljon seksiseuraa sanomalla vain kyselijöille, että joo, ettei ne täältä ota epämääräisiä tyyppejä.
- Anonyymi
Minkä ikäinen itse olet? Ei nuoret naiset halua mitään vanhaa kurppamiestä, vaan komeita ja hyväkroppaisia viriilejä nuorukaisia, että helposti voi unelmoinniksi jäädä..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275