Ujo nainen

kllllkkkll

Millaiset miehet tyypillisesti kiinnostuvat ujosta naisesta?

25

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ujot miehet?

• Ujostahan ei ikinä tiedä minkälainen hirmu loppujen lopuksi on.

• Tarkennus

Riippuu, oletko seksikäs ja isolla perseellä.

• Lehmänhermot

Utrliaat miehet!

Minä olin kerran niin utelias. Koitin tutustua tosi ujoon naiseen, mutta vaikka olen itse tälläinen vähemmän ujo, minusta tuli sairaan varovainen ja vähän ujo itsestäkin. Ehkä listaan pitää lisätä myös äärimmäinen kärsivällisys... sitä mulla ei ollut. Ois pitänyt varmaan käyttää vuosi aikaa, että se ois kysynyt minulta jotain. 😂

Kävi kyllä sääliksikin... mukava nainen, mutta niin helkatin ujo. Ei ollut minusta siihen naiseen tutustujaksi, vaikka monenlaisiin olen tutustunut. 😊

• .. Miten ja Missä Tarkoituksessa.. Jne.?.. ;P

.. Mut joo.. Ei ainaskaan Mulle Ujous Itsessään ole Mikään Peikko, eikä TurnOff.. ;P

• toivoryynänen

Psykopaatit.

He saavat kohteen mihin voi soveltaa psykiatrien psykopaateille opetettuja ihmisen sielun hajoittavia sanallisia ja tunteista johtuvia vasteita sekä vaistonvaraista toimintaa. Vau, topi sai taas älykkyyskohtauksen.

Psykoterapiassa ihminen tarkoituksellisesti rikotaan ja tällöin aikaansaadaan hetkellisesti terapiankohteelle suuri itsemurhariski. Psykologisessa analyysissa taas psykologi / psykiatri noudattaa lääkärinvalaansa auttaa potilastansa. Psykologinen analyysi vahvistaa ihmistä oman minäkäsityksen vahvistamisessa sekä huomaamaan muiden ihmisten omaavan myös tämän minän.

Psykoterapia ei sovellu psykopaateille. Heiltä puuttuu tämä tuntemus omaan sieluunsa ja täten he saavat vain entistä parempia-psykologien kehittämiä-toimintatapoja, kuten Hannu Lauerma on useasti muistuttanut.

• Mietin.vaan

Kaikenlaiset miehet. Naisen ujous harvemmin on ehdoton turn-off, useimmiten päinvastoin.

• viisvee

ujo nainen tai iljainen on monesti luotettava ja empaattinen,

• Pillujen--asiantuntija

Narsistit ja jännämiehet. Nainen on sellaiselle helppo kohde.

• .. Ei tässä Pitänyt Itsestä Asioita Kertoa vaan Vastata KyMySykseen.. ;(

.. Ethän Sä Kertonut Tässä muuta kuin olevasi Narsistinen Yksilö, jolle Tuttavuuden ja Aloitteen Teko on Syystä tahi Toisesta Vaikeaa.. ;P

• .. En Mä ole Mistään Tuollaisista Jutuista ole Edes Puhunut.. Ja SiksToiseks.. Tuo(kin) termi on ihan Katsojan Silmisä.. Sen on Huomannut&Nähnyt Kaikkein PuuSilmäisemmätKin Tapaukset.. ;P

.. NarsistiSimmat Tapauksethan Leimaa Kaikki Muut JännäMiehiksi Paitsi Just Täysin Itsensä Kaltaiset.. Yksikin Tapaus Leimasi esim. ne JännäMiehiksi, jotka eivät Aina Lajittele Roskiaan JokaPaikassa jne.. ;D

• Aina voi tekeytyä ujoksi. Miehet pitävät siitä.

• .. Joksikin Muuksi Tekeytyminen, kuin Oikeesti On.. On Tuhmaa.. Ainoastaan Toisen Kanssa Yhdessä Sovittaessa saa Niin Tehrä.. EsMes.. Vaiks RooliLeikeissä.. Että TietäKääkin Kaikki Se.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Joksikin Muuksi Tekeytyminen, kuin Oikeesti On.. On Tuhmaa.. Ainoastaan Toisen Kanssa Yhdessä Sovittaessa saa Niin Tehrä.. EsMes.. Vaiks RooliLeikeissä.. Että TietäKääkin Kaikki Se.. ;D

Niin niin sovittaessa : )

• misspönttöuuni kirjoitti:

Niin niin sovittaessa : )

.. Jeps.. Ei Välttis edes Sanoin.. TelePatiakin Riittää.. ;D.. Kuhan Molemmat Tietävät (ainakin AliTajunTaisesti), että Missä Mennään jne.. ;P

• mklbgflrt
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Joksikin Muuksi Tekeytyminen, kuin Oikeesti On.. On Tuhmaa.. Ainoastaan Toisen Kanssa Yhdessä Sovittaessa saa Niin Tehrä.. EsMes.. Vaiks RooliLeikeissä.. Että TietäKääkin Kaikki Se.. ;D

Joksikin muuksi tekeytyminen on useille miehille ainoa keino päästä ylipäätään tutustumaan naisiin. Hyvin harva on kiinnostava omana itsenään.

• mklbgflrt kirjoitti:

Joksikin muuksi tekeytyminen on useille miehille ainoa keino päästä ylipäätään tutustumaan naisiin. Hyvin harva on kiinnostava omana itsenään.

.. Persestelyä Se on SukuPuolesta RiippuMati.. Ja Persestelijälle Soppii, kuin Nenu Piähän Toinen SamanMoinen.. ;P

.. SurkuHupaisinta Asiassa On Se, kun nämä Persestelijät Yleensä&PääSääntöisesti sitten Nillittävät Sen toisen OsaPuolen Saman- ja/tai VastaaVanKaltaisesta Persestelystä.. Siel Sun Tiäl.. ;D

• hauskamies

Niinhän ne jännänaiset luulee, vaan ei mene kauppatavara läpi.

• hjfghgfhfgh

Minä ainakin ujona ja herkkänä miehenä haluaisin mieluiten ujon naisen.
      Tapailin viime kesänä poliisinaista ja en tykännyt siitä miten kovan itsevarma hän oli.
      Ujous ja herkkyys on viehättäviä piirteitä.
      Harmi vain että naiset eivät ole samaa mieltä mitä tulee miehiin..

• HerkkäNainen

Mä haluan ujon ja herkän miehen, sellainen olen itsekin...

• Miten ajattelit sellaisen löytää, jos kumpikaan ei tee aloitetta?

• N.velli

Kaikki miehet voivat tykätä ujosta typykästä. Ketkään naiset eivät kuitenkaan tykkää ujoista miehistä eivät edes ujot naiset.

• ajattelinvaan

Ujot naiset tosi ihania. Yritin yhtä ujoo naista iskee varmaan 3 kuukautta yritin kaikenlaisia kikkoja ja lopulta vein sen suosikki bändinsä keikalle.

• Niin, ei kai ujous voi olla mikään ainoa piirre ihmisessä mikä saisis edes teoriassa jonkun ihmisen kiinostumaan toisesta. Ujous on vain yksi pala kokonaisuutta.
      Itse en kiinostu yhdestä luonteenpiirteestä, vaan kokonaisesta ihmisestä.

• Ujouskin on kovin häilyvä käsite.. Monet näyttelijät/ esiintyjätkin sanovat olevansa ujoja.
      Minulla on siitä hieman erilainen näkemys.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3444
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2678
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      388
      2624
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1787
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1425
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1210
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1026
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      75
      995
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      28
      819
    10. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      68
      811
    Aihe