Saapasnaama ja AsianVierestä lienevät palstavakkarien trollihahmoja joilla yritetään vihjailla sillä että minulla on useita sivu- ja tukinikkejä joilla kirjoittelen palstalle.
Misspönttöuuni, Dissi, Harmaaritari, Mazy, elisakettu, wanhaämmä, helmiä.sioille...siinä muutama trollikehon nikki jotka on tehty vain palstailuun. Trollikerhoon kuulunee moni muukin nikki, mutta noista voi olla melko varma ettei kyseessä ole mitään muuta.
Trollikerho hyökkäilee taas turhaan
72
<50
Vastaukset
Olennaisempi kysymys olisi kysyä mikä ajaa sut tekemään noita multipersoonia ja esiintymään ikään kuin toisena henkilönä? eihän siitä mitään haittaa ole, ennemminkin hupaisaa mutta ei siinä ole oikein mitään punaista lankaa.
misspönttöuuni kirjoitti:
Onhan hän tarjonnut tänään paljon viihdettä ja vilunkia.
Kuten aina :D Ei siinä mitään kun et vaan päästä ihon alla ja katsot sitä viihdyttävää puolta siinä, niin uskoisin pertinkin katsovan.
Onhan hän tarjonnut tänään paljon viihdettä ja vilunkia.
Silti te jäitte jalkoihin jossain vaiheessa, vaikka tuotatte fiksumpaa sisältöäkin.
Harmaaritari kirjoitti:
Kuten aina :D Ei siinä mitään kun et vaan päästä ihon alla ja katsot sitä viihdyttävää puolta siinä, niin uskoisin pertinkin katsovan.
Jees. Mulla on ollu hauskaa :D
Mietin vaan kuinka naama punaisena sieltä mulla takaisin vastataan.Harmaaritari kirjoitti:
Olen viisastunut sinun myötäs :)
possu kirjoitti:
Silti te jäitte jalkoihin jossain vaiheessa, vaikka tuotatte fiksumpaa sisältöäkin.
Herkullisen näköinen possu :P
- AsianVierestä
Voi olla, en tiedosta muuta kuin että uskon monen nimimerkin tulevan jopa samalta koneelta. Pienen tutkielman mukaan olisi harvinaista jos aina samat olisivat samaan aikaan palstalla? Katso vanhoja keskusteluja, huomaatko säännön mukaisen yhtälön?
Itse en kirjoittele kuin tällä yhdellä mutta ihmettelen tuota miksi monet ovat aina juuri samaan aikaan kirjoittelemassa. Normaalin elämän epäyhtälöitä jotka eivät voisi olla sattumia?- Syvähuokaus
Aivan niin Pertti, aivan niin.
Itsekin olen pistänyt merkille saman.
Palstalla on mahdollisesti kirjoittaja joka on yrittänyt kehitellä nikkejä joita pidettäisiin minun luominani. EdesUnissa taisi olla paras viritys, en ihmettele että joku erehtyikin epäilemään sitä minun tekemäkseni.
Minulla on aika vahva tuntuma siitä että hahmon takana oli pikkukakkonen. Olen tullut hivenen epäluuloiseksi niistä nikeistä joita väitetään minun luomuksikseni, sillä se on yksi tapa jolla minua kohtaan on yritetty hyökkäillä.3.14 kirjoitti:
Palstalla on mahdollisesti kirjoittaja joka on yrittänyt kehitellä nikkejä joita pidettäisiin minun luominani. EdesUnissa taisi olla paras viritys, en ihmettele että joku erehtyikin epäilemään sitä minun tekemäkseni.
Minulla on aika vahva tuntuma siitä että hahmon takana oli pikkukakkonen. Olen tullut hivenen epäluuloiseksi niistä nikeistä joita väitetään minun luomuksikseni, sillä se on yksi tapa jolla minua kohtaan on yritetty hyökkäillä.Lopetan kommentoinnin paskoihin ketjuihisi, koska saan vaan kurakylpyä niskaan.
possu kirjoitti:
Lopetan kommentoinnin paskoihin ketjuihisi, koska saan vaan kurakylpyä niskaan.
Eikös possut rakasta kurakylpyjä?
Mulle on yhdentekevää kommentoitko vai et, en kirjoittele saadakseni komppauksia.- AsianVierestä
3.14 kirjoitti:
Minulla on aika vahva tuntuma siitä että hahmon takana oli pikkukakkonen. Olen tullut hivenen epäluuloiseksi niistä nikeistä joita väitetään minun luomuksikseni, sillä se on yksi tapa jolla minua kohtaan on yritetty hyökkäillä.No nyt tuntuu että hyökkäily tulee monelle taholle.
Tämä palsta taitaa olla pelkästään sekopäille tarkoitettu. Ikävää ettei ylläpito vain sitä missään mainitse. AsianVierestä kirjoitti:
No nyt tuntuu että hyökkäily tulee monelle taholle.
Tämä palsta taitaa olla pelkästään sekopäille tarkoitettu. Ikävää ettei ylläpito vain sitä missään mainitse.Tämä on normaalia.
Älä edes yritä vastata kaikille, vedä omaa juttuasi. Välillä tekee hyvää jättää trollit omaan rauhaansa.- AsianVierestä
3.14 kirjoitti:
Tämä on normaalia.
Älä edes yritä vastata kaikille, vedä omaa juttuasi. Välillä tekee hyvää jättää trollit omaan rauhaansa.No, katsotaan nyt miten moni nimimerkki nousee yhtä-äkkiä palstalle. Tuo on se mitä menneisyydestä kannattaa tutkia. Saa 90 % selville mitkä tulevat samasta koneesta. Aika yllättävä on alustava löydös millä ei merkitystä mutta palstahan on nyt sekoamassa. Onko vain yksi vai kaksi ihmistä sekoamassa monella nimimerkillä? Ihan sama mutta hauskahan tätä on seurata:)
AsianVierestä kirjoitti:
No, katsotaan nyt miten moni nimimerkki nousee yhtä-äkkiä palstalle. Tuo on se mitä menneisyydestä kannattaa tutkia. Saa 90 % selville mitkä tulevat samasta koneesta. Aika yllättävä on alustava löydös millä ei merkitystä mutta palstahan on nyt sekoamassa. Onko vain yksi vai kaksi ihmistä sekoamassa monella nimimerkillä? Ihan sama mutta hauskahan tätä on seurata:)
Minua ei juuri kiinnosta kirjoittajien lukumäärä, vaan se, että trollikerhon konseptit on totaalisen sekaisin.
- AsianVierestä
3.14 kirjoitti:
Minua ei juuri kiinnosta kirjoittajien lukumäärä, vaan se, että trollikerhon konseptit on totaalisen sekaisin.
Näin se tuntuu olevan. Aluksi kaksiviikkoa tuo pönttöuuni tuntui naiselta mutta nyt tuollaista agressiivisuutta ei voi suoltaa muu kuin epäonnistunut mies. Oksettaa jo kun ajattelin kirjoittajan olevan nainen...thyi vittu!
AsianVierestä kirjoitti:
Näin se tuntuu olevan. Aluksi kaksiviikkoa tuo pönttöuuni tuntui naiselta mutta nyt tuollaista agressiivisuutta ei voi suoltaa muu kuin epäonnistunut mies. Oksettaa jo kun ajattelin kirjoittajan olevan nainen...thyi vittu!
Ellen väärin muista, niin tuota nikkiä kirjoittava tyyppi sanoi joskus kirjoitelleensa palstalle vuodesta 2005 lähtien.
Se on pitkä aika, ja pitkään jatkunut aktiivinen kirjoittelu viittaa työkyvyttömyyteen. Mahdolliseti mentaalipuolen häiriöihin.- Käysääliksijo
Synkkä yksin rupatteluhetki.
- AsianVierestä
3.14 kirjoitti:
Ellen väärin muista, niin tuota nikkiä kirjoittava tyyppi sanoi joskus kirjoitelleensa palstalle vuodesta 2005 lähtien.
Se on pitkä aika, ja pitkään jatkunut aktiivinen kirjoittelu viittaa työkyvyttömyyteen. Mahdolliseti mentaalipuolen häiriöihin.Hmm...onhan tuo pitkä aika roikkua palstalla jos kertoo olevansa 38 vuotias. Olisi siis kirjoitellut 25 vuotiaasta lähtien. Jokainen päivä? Johan siitä tulisi skitsofreenikoksi jos ei mitään normaalia elämää olisi viettänyt lähes 1/5 elämään.
- ikurunkku
AsianVierestä kirjoitti:
Hmm...onhan tuo pitkä aika roikkua palstalla jos kertoo olevansa 38 vuotias. Olisi siis kirjoitellut 25 vuotiaasta lähtien. Jokainen päivä? Johan siitä tulisi skitsofreenikoksi jos ei mitään normaalia elämää olisi viettänyt lähes 1/5 elämään.
Se onkin oman elämänsä suurin luuseri!
3.14 kirjoitti:
Se on pitkä aika, ja pitkään jatkunut aktiivinen kirjoittelu viittaa työkyvyttömyyteen. Mahdolliseti mentaalipuolen häiriöihin.Saatan kirjoittaa myös avaruussukkulasta käsin.
(itkunaurua)
Ja täällä puolella on aikaa. Se näet mitataan valovuosissa.
(pärsk)AsianVierestä kirjoitti:
Hmm...onhan tuo pitkä aika roikkua palstalla jos kertoo olevansa 38 vuotias. Olisi siis kirjoitellut 25 vuotiaasta lähtien. Jokainen päivä? Johan siitä tulisi skitsofreenikoksi jos ei mitään normaalia elämää olisi viettänyt lähes 1/5 elämään.
Pönttöuuni on aika uusi hahmo tyypillä. Hän on aiemmin kirjoitellut lukuisilla nikeillä, edellinen oli Teknodonna.
On todennäköisintä että kirjoittaja on iäkkäämpi mieshenkilö, eikä välttämättä edes hetero.AsianVierestä kirjoitti:
Minusta alkaa tuntua, että olen teletappi. Se violetti niistä.
3.14 kirjoitti:
Pönttöuuni on aika uusi hahmo tyypillä. Hän on aiemmin kirjoitellut lukuisilla nikeillä, edellinen oli Teknodonna.
On todennäköisintä että kirjoittaja on iäkkäämpi mieshenkilö, eikä välttämättä edes hetero.Pappahan pönttöuuni on. Sokerikuorrutettu pappa.
AsianVierestä kirjoitti:
Kamalaa! Mitä täällä housuissa on!?!
3.14 kirjoitti:
Tämä on normaalia.
Älä edes yritä vastata kaikille, vedä omaa juttuasi. Välillä tekee hyvää jättää trollit omaan rauhaansa.(puree korvasta)
- AsianVierestä
3.14 kirjoitti:
On todennäköisintä että kirjoittaja on iäkkäämpi mieshenkilö, eikä välttämättä edes hetero.Joo, nyt tänään hänestä sai kyllä sellaisen homahtavan kuvan. Tuo agressiivisuus yllätti, olisiko niin ettei homolla enää seiso? Tai ei saa kun on tullut niin vitun rumaksi?
AsianVierestä kirjoitti:
Joo, nyt tänään hänestä sai kyllä sellaisen homahtavan kuvan. Tuo agressiivisuus yllätti, olisiko niin ettei homolla enää seiso? Tai ei saa kun on tullut niin vitun rumaksi?
Joku asiahan siellä korvien välissä rassaa. Paha sanoa kun ei tunne toista.
- AsianVierestä
3.14 kirjoitti:
Parasta siis on ettei vastaa paskan kirjoituksiin, sairas mikä sairas.
Yksi kerta riittää kun näyttää ne oikeat aatteensa ja nyt tänäänhän näytti ainakin minulle totaalisen mielisairautensa. Jos ei vaihda nimimerkkiä niin kuka tuollaisen kanssa oikeasti kirjoittelisi? Mielisairaus on aika paha juttu mielipidepalstalla, hän sekoaa vielä enemmän mitä sekosi tänään! - vaiko
AsianVierestä kirjoitti:
Joo, nyt tänään hänestä sai kyllä sellaisen homahtavan kuvan. Tuo agressiivisuus yllätti, olisiko niin ettei homolla enää seiso? Tai ei saa kun on tullut niin vitun rumaksi?
Eikö pönttöuuni ole jopa itse sanonut että aggressiivisuuden kanssa ongelmia? Se ei tee kenestäkään miestä, etkö ole koskaan kohdannut kiukkuista ja vihaista naista. Sullei vissiin ole kokemusta oikein naisista.
3.14 kirjoitti:
Tiskataanpa välillä. Tässä tiimellyksessä on roiskunut myös lettuhilloa ympäriinsä. Täytyy siistiä.
AsianVierestä kirjoitti:
Yksi kerta riittää kun näyttää ne oikeat aatteensa ja nyt tänäänhän näytti ainakin minulle totaalisen mielisairautensa. Jos ei vaihda nimimerkkiä niin kuka tuollaisen kanssa oikeasti kirjoittelisi? Mielisairaus on aika paha juttu mielipidepalstalla, hän sekoaa vielä enemmän mitä sekosi tänään!Minäkin päätin tänään että kirjoittelu sen kahjon kanssa saa vähetä, mutta on ehkä aika lopettaa se kokonaan.
Olen kirjoitellut hänen kanssaan paljon, mutta jutut on aiemmin olleet tasokkaampia. Sanoisin että tauti on nyt äitynyt niin pahaksi että hän tarvitsisi ammattiapua.AsianVierestä kirjoitti:
Yksi kerta riittää kun näyttää ne oikeat aatteensa ja nyt tänäänhän näytti ainakin minulle totaalisen mielisairautensa. Jos ei vaihda nimimerkkiä niin kuka tuollaisen kanssa oikeasti kirjoittelisi? Mielisairaus on aika paha juttu mielipidepalstalla, hän sekoaa vielä enemmän mitä sekosi tänään!Uu lalala, i love you baby, uu lalalla lallaa, love me tonight :'D
(shake it)vaiko kirjoitti:
Eikö pönttöuuni ole jopa itse sanonut että aggressiivisuuden kanssa ongelmia? Se ei tee kenestäkään miestä, etkö ole koskaan kohdannut kiukkuista ja vihaista naista. Sullei vissiin ole kokemusta oikein naisista.
Pönttöuuni ei ole välttämättä nainen, vaan todennäköisimmin joku pervo homosetä.
3.14 kirjoitti:
Minäkin päätin tänään että kirjoittelu sen kahjon kanssa saa vähetä, mutta on ehkä aika lopettaa se kokonaan.
Olen kirjoitellut hänen kanssaan paljon, mutta jutut on aiemmin olleet tasokkaampia. Sanoisin että tauti on nyt äitynyt niin pahaksi että hän tarvitsisi ammattiapua.Ei meidän tarvii kirjoitella, riittä kun painitaan
(heittää Piin mattoon)3.14 kirjoitti:
Pönttöuuni ei ole välttämättä nainen, vaan todennäköisimmin joku pervo homosetä.
No jumankauta, sittenhän meitä on kaks, hyvää päivää vaan :D
3.14 kirjoitti:
Eikös possut rakasta kurakylpyjä?
Mulle on yhdentekevää kommentoitko vai et, en kirjoittele saadakseni komppauksia."Eikös possut rakasta kurakylpyjä?"
Hyvä pointti :)- AsianVierestä
3.14 kirjoitti:
Minäkin päätin tänään että kirjoittelu sen kahjon kanssa saa vähetä, mutta on ehkä aika lopettaa se kokonaan.
Olen kirjoitellut hänen kanssaan paljon, mutta jutut on aiemmin olleet tasokkaampia. Sanoisin että tauti on nyt äitynyt niin pahaksi että hän tarvitsisi ammattiapua.No, itse yllätyin siitä miten palsta oli muuttunut muutamassa päivässä aivan toisenlaiseksi. Tuossa on pakko olla jonkinlaista sekoamista ja monta nimimerkkiä. Ehkä joku on hallinnut palstaa neljällä nimimerkillä ja saanut siitä jopa palkkaa jos niin tekee. En tiedä mutta nyt meni kyllä muutama päivä todella penkin alle. Täysin sekopäistä touhua mitä ei yksikään järkevä voi enää ymmärtää.
3.14 kirjoitti:
Kyllä. Kerran kuussa.
- HarjoittelijaPalstalla
Kyllä. Kerran kuussa.
KELA päivä?
- saapaspönttö
3.14 kirjoitti:
On todennäköisintä että kirjoittaja on iäkkäämpi mieshenkilö, eikä välttämättä edes hetero.Ootteko miettiny mite saapasnaama vaan ilmestyi tyhjästä ja oli yhtäkkiä perillä palstan kuvioista. Lisäksi noiden kahden juttu oli kuin kauniista & rohkeesta. Ettei vaan pönttöuunin kynä olisi sauhunnut vähän liikaa juonenkäänteitä keksiessä?
- mitätapahtunut
3.14 kirjoitti:
Mistä agressiivisuudesta te puhutte? Mitä täällä on tapahtunut!?
AsianVierestä kirjoitti:
No, itse yllätyin siitä miten palsta oli muuttunut muutamassa päivässä aivan toisenlaiseksi. Tuossa on pakko olla jonkinlaista sekoamista ja monta nimimerkkiä. Ehkä joku on hallinnut palstaa neljällä nimimerkillä ja saanut siitä jopa palkkaa jos niin tekee. En tiedä mutta nyt meni kyllä muutama päivä todella penkin alle. Täysin sekopäistä touhua mitä ei yksikään järkevä voi enää ymmärtää.
On täysin mahdollista että trollikerho on 2-3 aktiivia joilla ei ole mitään muuta mainittavaa elämää.
Jokaisella aktiivilla on useampi nikki, ja jälki on karseaa jos yhdellä hajoaa kasetti kuten nyt näkyy käyneen.misspönttöuuni kirjoitti:
Saatan kirjoittaa myös avaruussukkulasta käsin.
(itkunaurua)
Ja täällä puolella on aikaa. Se näet mitataan valovuosissa.
(pärsk)"Saatan kirjoittaa myös avaruussukkulasta käsin."
:)
Jos vaihtaisin nimimerkin niin seuraava olisi AA-313. Aku ankan auton rekkari.Jiimen kirjoitti:
"Eikös possut rakasta kurakylpyjä?"
Hyvä pointti :)Haluaisin vain kieriskellä pönttöuunin paskassa vai? Kiitti ei.
Jiimen kirjoitti:
"Saatan kirjoittaa myös avaruussukkulasta käsin."
:)
Jos vaihtaisin nimimerkin niin seuraava olisi AA-313. Aku ankan auton rekkari.Sen takia "Pertillä" piippaa, koska lähetyshän tulee avaruudesta. Tässä on kosmista säteilyä välillämme.
- Uliulili
possu kirjoitti:
Haluaisin vain kieriskellä pönttöuunin paskassa vai? Kiitti ei.
Luovuta jo saapasnaama.
saapaspönttö kirjoitti:
Ootteko miettiny mite saapasnaama vaan ilmestyi tyhjästä ja oli yhtäkkiä perillä palstan kuvioista. Lisäksi noiden kahden juttu oli kuin kauniista & rohkeesta. Ettei vaan pönttöuunin kynä olisi sauhunnut vähän liikaa juonenkäänteitä keksiessä?
En seuraa palstaa hirveästi muutoin kuin niissä ketjuissa joihin kirjoittelen.
En olisi yllättynyt mistään kun puhutaan pönttötrollista.- AsianVierestä
3.14 kirjoitti:
On täysin mahdollista että trollikerho on 2-3 aktiivia joilla ei ole mitään muuta mainittavaa elämää.
Jokaisella aktiivilla on useampi nikki, ja jälki on karseaa jos yhdellä hajoaa kasetti kuten nyt näkyy käyneen.Näin voi oikeasti olla, kirjoittelevat keskenään kolmen ihmisen voimin mutta kahdeksalla aktiivisella nimimerkillä. Helppo luoda kuva palstan tahtotilasta jopa kolmen kirjoittajan kesken ja muut seuraavat uskaltamatta muuttaa mitään, peläten haukkuja.
No, tämä päivä oli kyllä aikamoinen shokki tuolta Pönttöuunilta, pidin mukavana ihmisenä mutta nyt hän on mielikuvissani vain joku elämässään epäonnistunut nuivahtanut potenssin menettänyt vanha homosetä joka runkkaa samalla velttoa heppiään kun toisella kädellä kirjoittelee paskaa palstalle. Ikävä kyllä hän taisi tänään paljastaa velton homoutensa?! AsianVierestä kirjoitti:
Näin voi oikeasti olla, kirjoittelevat keskenään kolmen ihmisen voimin mutta kahdeksalla aktiivisella nimimerkillä. Helppo luoda kuva palstan tahtotilasta jopa kolmen kirjoittajan kesken ja muut seuraavat uskaltamatta muuttaa mitään, peläten haukkuja.
No, tämä päivä oli kyllä aikamoinen shokki tuolta Pönttöuunilta, pidin mukavana ihmisenä mutta nyt hän on mielikuvissani vain joku elämässään epäonnistunut nuivahtanut potenssin menettänyt vanha homosetä joka runkkaa samalla velttoa heppiään kun toisella kädellä kirjoittelee paskaa palstalle. Ikävä kyllä hän taisi tänään paljastaa velton homoutensa?!Osuit naulan kantaan, noinhan se näyttää olevan.
Osaat kiteyttää asiat erinomaisesti, minun ei tässä tarvitse muuta kuin nyökkäillä hyväksyvästi analyyseillesi. On todellakin aika pistää boikottiin trolliryhmä, kirjoitelkoot keskenään.AsianVierestä kirjoitti:
Näin voi oikeasti olla, kirjoittelevat keskenään kolmen ihmisen voimin mutta kahdeksalla aktiivisella nimimerkillä. Helppo luoda kuva palstan tahtotilasta jopa kolmen kirjoittajan kesken ja muut seuraavat uskaltamatta muuttaa mitään, peläten haukkuja.
No, tämä päivä oli kyllä aikamoinen shokki tuolta Pönttöuunilta, pidin mukavana ihmisenä mutta nyt hän on mielikuvissani vain joku elämässään epäonnistunut nuivahtanut potenssin menettänyt vanha homosetä joka runkkaa samalla velttoa heppiään kun toisella kädellä kirjoittelee paskaa palstalle. Ikävä kyllä hän taisi tänään paljastaa velton homoutensa?!Olet sinä katkera, mutta viihdettä olet tarjonnut. Katajapuskatkin nauravat hölmöilyillesi. Hyvä mustamaalausyritys, mutta syteen ja saveen meni.
Sen takia "Pertillä" piippaa, koska lähetyshän tulee avaruudesta. Tässä on kosmista säteilyä välillämme.
Challenger sukkulasta? Ei jesus sehän räjähti heti, ei oo ainakaan se sukkula. :)
3.14 kirjoitti:
Osuit naulan kantaan, noinhan se näyttää olevan.
Osaat kiteyttää asiat erinomaisesti, minun ei tässä tarvitse muuta kuin nyökkäillä hyväksyvästi analyyseillesi. On todellakin aika pistää boikottiin trolliryhmä, kirjoitelkoot keskenään.Tänä päivänähän paljastui, että 3.14 ei ole edes mies vaan eronnut 65-vuotias nainen.
Ymmärtäähän sen, että minä nuorena neitona käyn hermoille. Se on selittänyt pitkän ajan käyttäytymisen.
Olkaamme armollisia.- kertokaanyt
3.14 kirjoitti:
Osaat kiteyttää asiat erinomaisesti, minun ei tässä tarvitse muuta kuin nyökkäillä hyväksyvästi analyyseillesi. On todellakin aika pistää boikottiin trolliryhmä, kirjoitelkoot keskenään.Mistä te puhutte!?!
- AsianVierestä
3.14 kirjoitti:
Osaat kiteyttää asiat erinomaisesti, minun ei tässä tarvitse muuta kuin nyökkäillä hyväksyvästi analyyseillesi. On todellakin aika pistää boikottiin trolliryhmä, kirjoitelkoot keskenään.Laitetaanko pitkä viesti yhtä aikaa palstalle? Sata sanaa jotain höpötystä ja katsotaan teksti teeveestä sama aika enter painallukselle? Näytetään ettei tule samalta koneelta, ok?
- höpöhöpös
AsianVierestä kirjoitti:
Laitetaanko pitkä viesti yhtä aikaa palstalle? Sata sanaa jotain höpötystä ja katsotaan teksti teeveestä sama aika enter painallukselle? Näytetään ettei tule samalta koneelta, ok?
Toi nyt ei mitään todista, sama ihminen voi kyllä lähettää yhtä aikaa veistit eri tavoin palstalle.
- AsianVierestä
höpöhöpös kirjoitti:
Toi nyt ei mitään todista, sama ihminen voi kyllä lähettää yhtä aikaa veistit eri tavoin palstalle.
Keksitään tapa millä sen voisi todistaa, nyt kaikki mukaan miettimään!
AsianVierestä kirjoitti:
Laitetaanko pitkä viesti yhtä aikaa palstalle? Sata sanaa jotain höpötystä ja katsotaan teksti teeveestä sama aika enter painallukselle? Näytetään ettei tule samalta koneelta, ok?
Ihan hauska ajatus, mutta minä en ole ajatellut että olisin velvollinen todistamaan kenellekään yhtään mitään.
En sano etteikö voitaisi noin tehdä jos sille tuntuu olevan tarvis, mutta tällä hetkellä minulle riittää kun vastapuoli tietää ettei me olla sama henkilö.- AsianVierestä
AsianVierestä kirjoitti:
Keksitään tapa millä sen voisi todistaa, nyt kaikki mukaan miettimään!
Loppuisi noiden velttojen homojen syyttelyn tavallisia palstalaisia kohtaan.
Miten voitaisiin todentaa se ettei nimimerkit tulisi samalta koneelta.
Palstalaisille tässä olisi oiva pähkinä purtavaksi. AsianVierestä kirjoitti:
Loppuisi noiden velttojen homojen syyttelyn tavallisia palstalaisia kohtaan.
Miten voitaisiin todentaa se ettei nimimerkit tulisi samalta koneelta.
Palstalaisille tässä olisi oiva pähkinä purtavaksi.Minä olen pärjännyt noita nahjuksia vastaan yksinäni yli 2,5 vuotta. Riittää kun ei lähde vastapuolen peliin vaan pelaa omaa peliään.
- AsianVierestä
3.14 kirjoitti:
Ihan hauska ajatus, mutta minä en ole ajatellut että olisin velvollinen todistamaan kenellekään yhtään mitään.
En sano etteikö voitaisi noin tehdä jos sille tuntuu olevan tarvis, mutta tällä hetkellä minulle riittää kun vastapuoli tietää ettei me olla sama henkilö.Ok, se tiedetään kyllä. Ajattelin tässä vain sitä miten ensin itse voisi osoittaa ja sen jälkeen kysyisi esimerkiksi harmista ja pönttöä yms. tekemään samoin. Tulisiko tuolloin ilmi ne jotka ovat kirjoitelleet monella nimimerkillä? Totuus vai tehtävä ja jos et suoriutuisi kaverin kanssa tehtävästä olisit out luotettavien listalla? Keksitään nyt jotain kun tuo homo ahdistelee.
AsianVierestä kirjoitti:
Ok, se tiedetään kyllä. Ajattelin tässä vain sitä miten ensin itse voisi osoittaa ja sen jälkeen kysyisi esimerkiksi harmista ja pönttöä yms. tekemään samoin. Tulisiko tuolloin ilmi ne jotka ovat kirjoitelleet monella nimimerkillä? Totuus vai tehtävä ja jos et suoriutuisi kaverin kanssa tehtävästä olisit out luotettavien listalla? Keksitään nyt jotain kun tuo homo ahdistelee.
Lopetetaan kirjoittelemasta homolle, se on sille ihan riittävä rangaistus.
3.14 kirjoitti:
Anna mulle tähtitaivas, anna valo pimeäään, anna mulla aamurusko, anna usko elämäääään...
lal lal lal lal lal la laa lalallalalllalaa. Anna edes vähän rakkautta tähän yksinäiseeeeen elämäään.
Ole hyvä iltalaulua pukkasi. Guten Tag ja hyvät yötä :D- Showmustgoon
AsianVierestä kirjoitti:
Ok, se tiedetään kyllä. Ajattelin tässä vain sitä miten ensin itse voisi osoittaa ja sen jälkeen kysyisi esimerkiksi harmista ja pönttöä yms. tekemään samoin. Tulisiko tuolloin ilmi ne jotka ovat kirjoitelleet monella nimimerkillä? Totuus vai tehtävä ja jos et suoriutuisi kaverin kanssa tehtävästä olisit out luotettavien listalla? Keksitään nyt jotain kun tuo homo ahdistelee.
Ei kannata taistella tuulimyllyjä vastaa. Pönttöuunilla ja harmaaritaril on nii monta alttia, että ne sekoo niissä itekki.
Anna mulle tähtitaivas, anna valo pimeäään, anna mulla aamurusko, anna usko elämäääään...
lal lal lal lal lal la laa lalallalalllalaa. Anna edes vähän rakkautta tähän yksinäiseeeeen elämäään.
Ole hyvä iltalaulua pukkasi. Guten Tag ja hyvät yötä :DEiku sydämeeeeen.
Showmustgoon kirjoitti:
Ei kannata taistella tuulimyllyjä vastaa. Pönttöuunilla ja harmaaritaril on nii monta alttia, että ne sekoo niissä itekki.
Kyllä voin seota Harmaaritarista ;D
- AsianVierestä
3.14 kirjoitti:
Tehdään niin, en kirjoita enää misterpönttöuunille, paskaa saa pyytämättäkin.
AsianVierestä kirjoitti:
Tehdään niin, en kirjoita enää misterpönttöuunille, paskaa saa pyytämättäkin.
Tuo on hyvä päätös, ja voisi harkita boikottia muillekin ilmiselville trolleille. Harmis yhtenä...
Nyt on pistettävä maate, alkaa silmät luppasemaan siihen malliin. Öitä palstalle (kunnon ihmisille).
- Tämä-selvä
Trolleissa ja nikkeilyssä olen ihan hännillä. Teillä on nyt yksinäisyys sekoittanut pään niin että ette osaa olla normaaleja enää. Mitäs jos tinderistä haksitte panoseuraa illan ratoksi.
- NainenRuudunTakaa
Kuka sun mielestä tällä palstalla ei ole multinikkaaja tai vähintään muuten trolli?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813698
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322489Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä932093Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201617Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261448- 281441
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71394Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671357Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101247Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?191168