Synkempää perjantaita...

Fiilistätouhuun

44

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiolehyvää
    • lettiheiluu
    • Noppapöydästä
    • anonyymi_1s5
    • Hilpeyttäkehiin
    • Hynysjounivani
    • Mistä lähtien saatana on ollut kieltolistalla? En ole saatananpalvoja, vaan kristittynä minua kiehtoo kristinuskoon liittyvä lore.

    • Eisiinaleikkuri
      • Puristaakädennyrkkiin

    • pihallatipunen
      • Huhui

        Aika järkky musavideo...

        https://youtu.be/3Bk7EjFDsIY

        Mutta tykkään mokoman lisäks staminasta. Oliko putket jäässä mökillä kun viimeks kävit?


      • pihallatipunen
        Huhui kirjoitti:

        Aika järkky musavideo...

        https://youtu.be/3Bk7EjFDsIY

        Mutta tykkään mokoman lisäks staminasta. Oliko putket jäässä mökillä kun viimeks kävit?

        Se oli mun synkeämmän puolen makuun tuo video..

        Juu, Stam1nasta tykkään kanssa, varsinkin uusimmasta levystä. Se oli pakko ostaa. Ja on mulla se edellinenkin mutta vähemmälle kuuntelulle jäänyt..varsinkin ku on ceedeenä ja mulla on soitin rikki. Nykyään oon ostellut vinyylejä.

        Kaks viikkoa sitten kävin viimeksi "mökillä" ja silloin ei ollut putket jäässä mutta huomenna kun menen, olen varautunut pahimpaan.. Olen myös varautunut tekemään lumihommia vähintään 3 päivää putkeen 😐. Onneksi mulla on ens viikko lomaa...


      • pihallatipunen
        pihallatipunen kirjoitti:

        Se oli mun synkeämmän puolen makuun tuo video..

        Juu, Stam1nasta tykkään kanssa, varsinkin uusimmasta levystä. Se oli pakko ostaa. Ja on mulla se edellinenkin mutta vähemmälle kuuntelulle jäänyt..varsinkin ku on ceedeenä ja mulla on soitin rikki. Nykyään oon ostellut vinyylejä.

        Kaks viikkoa sitten kävin viimeksi "mökillä" ja silloin ei ollut putket jäässä mutta huomenna kun menen, olen varautunut pahimpaan.. Olen myös varautunut tekemään lumihommia vähintään 3 päivää putkeen 😐. Onneksi mulla on ens viikko lomaa...

        Tää video jotenkin ilmentää sen, miksi pidän Mokomasta niin kovasti..Musiikki voi olla rankkaa mutta silti soittajat voi hymyillä kuten tuo ihanainen kitaristikaksikko 😍


      • pihallatipunen
        pihallatipunen kirjoitti:

        Tää video jotenkin ilmentää sen, miksi pidän Mokomasta niin kovasti..Musiikki voi olla rankkaa mutta silti soittajat voi hymyillä kuten tuo ihanainen kitaristikaksikko 😍

        Niin se video...

        https://youtu.be/-R9CeKL3gOg


      • Sellastaväliin
        pihallatipunen kirjoitti:

        Se oli mun synkeämmän puolen makuun tuo video..

        Juu, Stam1nasta tykkään kanssa, varsinkin uusimmasta levystä. Se oli pakko ostaa. Ja on mulla se edellinenkin mutta vähemmälle kuuntelulle jäänyt..varsinkin ku on ceedeenä ja mulla on soitin rikki. Nykyään oon ostellut vinyylejä.

        Kaks viikkoa sitten kävin viimeksi "mökillä" ja silloin ei ollut putket jäässä mutta huomenna kun menen, olen varautunut pahimpaan.. Olen myös varautunut tekemään lumihommia vähintään 3 päivää putkeen 😐. Onneksi mulla on ens viikko lomaa...

        Mä käyn huomenna putsaamassa sinakin pihaseudun lumesta maalta.

        Mä oon jättänyt musan vähän paitsioon... nyt taas maistuu. Kun sellainen pikkiriikkinen vituitusmieli...


    • Huipputää
    • pihallatipunen
      • Läpsytälätisemästä

    • läpsy.naamaan
    • Pyöriilihamylly
    • Tiähänkuulostaatutulle
    • Joku on yrittänyt järjestelmällisesti poistaa kaikki viestini. Reilukerho.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe