Incel on kirjoittanut 1/3 koko wikipedian sisällöstä!!

Naisasialooser11

16

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumanaamainenali-ihminen

      Kuvan perusteella naamassa ei ole mitään vikaa. Lihavuus on helppo korjata/estää. Rumille kasvoille sen sijaan ei voi juuri mitään.

    • wanhaämmä

      Mikä ätmi tuo muka on, ihan miellyttävälle ainakin näyttää. Ylipainoinen, mutta ei ihme tuolla istumisella ja intohimolla...

    • yPitopalvelu

      Kuinka suuren osan ypitopalvelumode OlliT on kirjoittanut suomenkielisen wikipedian sisällöstä?

    • Pajumuokkaadäikädäikädää

      Katsottuani kuvia ko. Steven Pruitt ja pitopalvelija OlliT ovat, eivät pelkästään molemmat hardcore wikimuokkaajia, maidensa ykkösiä, myös habitukseltaan yllättävän samannäköisiä. Mietin että onkohan tuo juttu joku istumisjuttu kun pää jotenkin valuu alaspäin, sulautuu hartioihin ja niska katoaa, ehkäpä.

      • nörttikyyry

        Kyseessä on ns. "nörttikyyry" tai "somekyyry". Huono ryhti on seurausta jatkuvasta istumisesta kyyryssä näppäimistön takana/nenä puhelimessa ja vähäisestä liikunnasta.


    • vainläski

      Ei tuon äijän habituksessa muuta vikaa ole kuin ylipaino. Siis ei mitään sellaista, mitä tekisi hänestä keskivertomiestä rumemman. Ylipainoisia on n. 60% suomalaisista miehistä, ja jenkeistä vielä useampi, ja useimmilla läskeillä ihmisillä on myös kumppani.

      • KurppaN

        No ei ole varsinaisesti ruma mutta puheääni ja eleet on jotenkin neitimäisiä. Hintahtavia. Yäk.


      • h567jh67
        KurppaN kirjoitti:

        No ei ole varsinaisesti ruma mutta puheääni ja eleet on jotenkin neitimäisiä. Hintahtavia. Yäk.

        Molemmat sellaisia asioita jotka eivät liity habitukseen, vaan ovat osa persoonaa. Usein väitetään että jos ätmillä on ongelmia habituksensa kanssa niin se johtuu tyylistä ynnä muista asioista mihin voi vaikuttaa helposti. Näemä sitten löytyi kuitenkin sellaisia ihan fyysisiä ominaisuuksia mitkä tekevät miehestä ätmin.


      • KurppaN
        h567jh67 kirjoitti:

        Molemmat sellaisia asioita jotka eivät liity habitukseen, vaan ovat osa persoonaa. Usein väitetään että jos ätmillä on ongelmia habituksensa kanssa niin se johtuu tyylistä ynnä muista asioista mihin voi vaikuttaa helposti. Näemä sitten löytyi kuitenkin sellaisia ihan fyysisiä ominaisuuksia mitkä tekevät miehestä ätmin.

        Jotkut miehet ei pidä naisista, joilla on römeä puheääni ja äijämäinen käytös. Mä en tykkää miehistä joilla on liikaa neitimäisiä eleitä ja piipittävä puheääni. Mulle toi jannu on ätmi, jollekin muulle ehkä kultakimpale. Kukin makunsa mukaan.


      • h567jh67
        KurppaN kirjoitti:

        Jotkut miehet ei pidä naisista, joilla on römeä puheääni ja äijämäinen käytös. Mä en tykkää miehistä joilla on liikaa neitimäisiä eleitä ja piipittävä puheääni. Mulle toi jannu on ätmi, jollekin muulle ehkä kultakimpale. Kukin makunsa mukaan.

        Etsipä mulle yksikin nainen, joka pitää miehestä jolla on neitimäisiä eleitä ja piipittävä puheääni. En usko että sellaisia löytyy, ehkä löydät sellaisen, jolle sillä ei ole niin väliä.

        Mutta aina täällä silloin tällöin jankataan että mitään ätmejä ei olekaan, ja että ätmiys on asenneongelma eikä ulkonäköongelma. Kunpa ne nyt lukisivat tämän ja myöntäisivät että kyllä se voi olla ihan konkreetinenkin ongelma olemuksessa.


      • KurppaN
        h567jh67 kirjoitti:

        Etsipä mulle yksikin nainen, joka pitää miehestä jolla on neitimäisiä eleitä ja piipittävä puheääni. En usko että sellaisia löytyy, ehkä löydät sellaisen, jolle sillä ei ole niin väliä.

        Mutta aina täällä silloin tällöin jankataan että mitään ätmejä ei olekaan, ja että ätmiys on asenneongelma eikä ulkonäköongelma. Kunpa ne nyt lukisivat tämän ja myöntäisivät että kyllä se voi olla ihan konkreetinenkin ongelma olemuksessa.

        Tietysti ätmejä on, jos sä tarkotat ätmillä miestä josta kukaan/tuskin kukaan nainen jaksaa kiinnostua.

        Ätmiys voi olla ongelma olemuksessa, tyhmyys, olemattomat sosiaaliset taidot... yleensä nyt sellaiset syyt, miksi jostain ei pidä. Ajattele asiaa toisinpäin: tuskin sullekaan sentään ihan kaikki naiset kelpaa? Jokaisella on oikeus omaan makuunsa, niin sullakin, eikä sitä tarvi kelleen selitellä tai puolustella. Mun mielestä on parempi elää sinkkuna kuin kituuttaa suhteessa henkilön kanssa, josta mä en pidä.


    • Mietin.vaan

      Taas kerran NAL väittää inceliksi miestä, joka ei ole incel. Mikään ei viittaa siihen, että Pruitt olisi kärsinyt naisettomuudesta. Mikään ei viittaa siihen, että Wikipedian intohimoinen päivittäminen olisi korviketoimintaa sille ettei ole naissuhteita. NAL tuntuu täysin kykenemättömältä ymmärtämään, että kaikkien miesten arvomaailma ei todellakaan pyöri oman kikkelin ympärillä. Vaikka NAL itsekin usein toistelee, ettei se "ryppyinen kusireikä" ole tavoittelemisen arvoinen. NALille tuntuu olevan täysin mahdotonta ajatella, että mies voisi olla tuota mieltä ilman että hän olisi tuntisi syvää vihaa naisia kohtaan.

    • Ihan niinku useimmat Suomalaiset miehet ovat,mutta tolle sanoisin kyllä, kiitos ei.

    • 12121212121212

      No mutta. Nythän löytyi mies joka olisi _naisten mukaan_ kovassa kurssissa.

      Naisethan arvostavat älykkyyttä ja intohimoa jotain asiaa kohtaan. Jossain taidetttiin mainita sekin jos miehellä on harrastuksia joissa hän on lahjakas, se lisää kiinnostavuutta. Ja niinhän ei ollut että naisia kiinnostaisi raha ja status, eikö?

      Outo juttu että tällainen _naisten mukaan_ kiinnostava mies on incel. Tai on ainakin ollut tähän asti, kun Steven ei ole esiintynyt uutisissa.

      • onko.edes.incel

        Missä kohdassa tuossa videossa väitettiin, että Steven on incel? Meni ainakin minulta ohi. Se, että mies asuu samassa talossa kuin vanhempansa ei tee hänestä vielä inceliä.

        Vai olisiko käynyt niin, että incel-foorumeiden älykääpiöt ovat poimineet satunnaisen nörtin uutisista ja leimanneet hänet inceliksi, vaikka eivät tiedä miehestä mitään muuta kuin sen, mitä tuossa uutisessa kerrottiin?


      • Mietin.vaan
        onko.edes.incel kirjoitti:

        Missä kohdassa tuossa videossa väitettiin, että Steven on incel? Meni ainakin minulta ohi. Se, että mies asuu samassa talossa kuin vanhempansa ei tee hänestä vielä inceliä.

        Vai olisiko käynyt niin, että incel-foorumeiden älykääpiöt ovat poimineet satunnaisen nörtin uutisista ja leimanneet hänet inceliksi, vaikka eivät tiedä miehestä mitään muuta kuin sen, mitä tuossa uutisessa kerrottiin?

        Eipäs nyt generalisoida, ei tässä ole kuin yksi incel-foorumin älykääpiö joka Pruittin on leimannut inceliksi: Naisasialooser11


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe