Taidanpa tänään

jalkasienionvaarallinen

tappaa itseni. Kukaan ei jää kaipaamaan, yksinäinen peikko kun olen...

29

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elä tuohon lähde vaan elä.
      Kerros nyt tarkemmin elämästäsi

    • wanhaämmä

      Ookei. Sehän on meidän jokaisen oikeus, lopettaa hommat jos ei nappaa. Työt, nukkuminen, hengittäminen.. Mitä ajattelit sen jälkeen?

    • onsenarvoinen

      päähän Lyö letkulla naisen päähän
      Siitä tokenee.

    • Homma saattaa olla äärettömän tuskallinen. Sinuna miettisin vielä ja hakisin jotain satavarmasti kivutonta konstia homman hoitamiseen, Jos vaikka saisit itsesi eutanasia-klinikalle sveitsiin se olis varmaan ok mutta vaatii paljon pohjatyötä ja rahaa. Ehkä voisit järjestää jokkkorahoituskampanjan ja sitten tulla kuuluisaksi ensimmäisenä suomalaisätminä joka pääsee avustettuun itsariin naisettomuutensa vuoksi. Se toimisi ikään kuin päänavaajana, kaikki muutkin ätmit ehkä saisi sen jälkeen mahdollisuuden ja suomen valtionkin ehkä olisi pakko yleisen paineen vuoksi alkaa avustamaan ätmejä itsareissa. Sinusta tietysti tulisi juhlittu sankari, painettaisiin che guevara -tyyppisiä banderolleja joita sitten kaikki maailman ätmit ripustelisi joka paikkaan muistuttamaan sun edelläkävijyyydestä tärkeässä asiassa.

      • Miksi puhut noin, voisit kannustaa paremminkin elämiseen.
        Miksi koska täällä ollaan vain kerran ja jokainen pitäisi saada onnen elämässä mutta ikäväkseen siihen pitää tehdä enemmän asioita eteensä.


      • santus
        valtakunta kirjoitti:

        Miksi puhut noin, voisit kannustaa paremminkin elämiseen.
        Miksi koska täällä ollaan vain kerran ja jokainen pitäisi saada onnen elämässä mutta ikäväkseen siihen pitää tehdä enemmän asioita eteensä.

        ei sen puheista kannata välittää, höpöttää kuin hatara ukko
        menis itse pohjatyötä tekemään sevitsiin j a menettäis viimeisetkin juontirahansa


      • valtakunta kirjoitti:

        Miksi puhut noin, voisit kannustaa paremminkin elämiseen.
        Miksi koska täällä ollaan vain kerran ja jokainen pitäisi saada onnen elämässä mutta ikäväkseen siihen pitää tehdä enemmän asioita eteensä.

        Kannustin vähän siihen ettei kannata vielä tehdä eikä harkitsemattomasti niin homma ainakin lykkääntyy. Elämiseen en viitsi yrittää alkaa kannustamaan kun jos on huonot fiilikset jo muutenkin kaikenlainen läpätys ja piristysyritykset varmaan alkaa vaan enemmän masentamaan. Ne jotka yrittää piristää ei kuitenkaan tunne tilannetta ja ne voi olla tosi ahdistavia neuvoineen koska ikäänkuin vähättelevät toisen tuskaa siinä tilanteessa.


      • wanhaämmä
        Harmaaritari kirjoitti:

        Kannustin vähän siihen ettei kannata vielä tehdä eikä harkitsemattomasti niin homma ainakin lykkääntyy. Elämiseen en viitsi yrittää alkaa kannustamaan kun jos on huonot fiilikset jo muutenkin kaikenlainen läpätys ja piristysyritykset varmaan alkaa vaan enemmän masentamaan. Ne jotka yrittää piristää ei kuitenkaan tunne tilannetta ja ne voi olla tosi ahdistavia neuvoineen koska ikäänkuin vähättelevät toisen tuskaa siinä tilanteessa.

        Peukku tälle.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kannustin vähän siihen ettei kannata vielä tehdä eikä harkitsemattomasti niin homma ainakin lykkääntyy. Elämiseen en viitsi yrittää alkaa kannustamaan kun jos on huonot fiilikset jo muutenkin kaikenlainen läpätys ja piristysyritykset varmaan alkaa vaan enemmän masentamaan. Ne jotka yrittää piristää ei kuitenkaan tunne tilannetta ja ne voi olla tosi ahdistavia neuvoineen koska ikäänkuin vähättelevät toisen tuskaa siinä tilanteessa.

        Toisen tuskan vähättelyä se ei ole. Tiedän tasan tarkkaa tuska ja koen enemmänkin sen tärkeyden ettei taas vähätellä elämääni ja saan syyn elää kun joku muukin uskoo minä olen hyvä tänne ja minulla on elämässä mahdollisuuksia.


      • uhoo.vain
        valtakunta kirjoitti:

        Miksi puhut noin, voisit kannustaa paremminkin elämiseen.
        Miksi koska täällä ollaan vain kerran ja jokainen pitäisi saada onnen elämässä mutta ikäväkseen siihen pitää tehdä enemmän asioita eteensä.

        asiaa puhuu miksi ei ole jo tehnyt itsaria


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kannustin vähän siihen ettei kannata vielä tehdä eikä harkitsemattomasti niin homma ainakin lykkääntyy. Elämiseen en viitsi yrittää alkaa kannustamaan kun jos on huonot fiilikset jo muutenkin kaikenlainen läpätys ja piristysyritykset varmaan alkaa vaan enemmän masentamaan. Ne jotka yrittää piristää ei kuitenkaan tunne tilannetta ja ne voi olla tosi ahdistavia neuvoineen koska ikäänkuin vähättelevät toisen tuskaa siinä tilanteessa.

        Minä tiedän koska elämäni on ollut veitsen terällä ja tuntuu ettei loppua näy. Nyt elämässän on jo kaksi ihmistä joka itsestä kokee niin paljon huonommuutta.
        Toinen on niistä lapseni, joten voisitko?


      • valtakunta kirjoitti:

        Toisen tuskan vähättelyä se ei ole. Tiedän tasan tarkkaa tuska ja koen enemmänkin sen tärkeyden ettei taas vähätellä elämääni ja saan syyn elää kun joku muukin uskoo minä olen hyvä tänne ja minulla on elämässä mahdollisuuksia.

        Sulla onkin ihan eri tilanne kun sinulla on ne väittävät ihmiset, mies ja lapset siinä lähellä jotka on sanomassa sun tärkeydestä. yksinäisellä sinkulla ei ole ketään siinä konkreettisesti niin ne muiden läpätykset tuntuu vain valheelliselta jargonilta. Vaikka ne välittäisi se ei siitä kuulijasta tunnu siltä vaan on yksin sen tuskansa keskiössä. Minun tutuista/kavereista on kolme päätynyt itsariin niin vähän aiheesta tiedän ja sen tiedän varmasti että kaikenlaiset kannustuspuheet valuu kuin vesi hanhen selästä ja ennemminkin saavat vain "näyttämään" muille sillä että homman sitten hoitaa pois.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sulla onkin ihan eri tilanne kun sinulla on ne väittävät ihmiset, mies ja lapset siinä lähellä jotka on sanomassa sun tärkeydestä. yksinäisellä sinkulla ei ole ketään siinä konkreettisesti niin ne muiden läpätykset tuntuu vain valheelliselta jargonilta. Vaikka ne välittäisi se ei siitä kuulijasta tunnu siltä vaan on yksin sen tuskansa keskiössä. Minun tutuista/kavereista on kolme päätynyt itsariin niin vähän aiheesta tiedän ja sen tiedän varmasti että kaikenlaiset kannustuspuheet valuu kuin vesi hanhen selästä ja ennemminkin saavat vain "näyttämään" muille sillä että homman sitten hoitaa pois.

        Jokaisella on vanhemmalla on lapset, jonkun lapsia sinä kuin muut yksinäiset on.
        Se että ei ole löytänyt vielä onko ongelma tuurissa vain sellaisessa asiassa, joka on hoidettavissa.

        Minä näen hänet itsenäni, lapsenani ja miehenäni.

        Ohjaisitko isääsi samoin.

        Kaikissa on syy miksi ajaudumme alas ja syy on hoidettavissa oikealla tuella.
        Harvemmin kyseessä on hoitamaton syöpä


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sulla onkin ihan eri tilanne kun sinulla on ne väittävät ihmiset, mies ja lapset siinä lähellä jotka on sanomassa sun tärkeydestä. yksinäisellä sinkulla ei ole ketään siinä konkreettisesti niin ne muiden läpätykset tuntuu vain valheelliselta jargonilta. Vaikka ne välittäisi se ei siitä kuulijasta tunnu siltä vaan on yksin sen tuskansa keskiössä. Minun tutuista/kavereista on kolme päätynyt itsariin niin vähän aiheesta tiedän ja sen tiedän varmasti että kaikenlaiset kannustuspuheet valuu kuin vesi hanhen selästä ja ennemminkin saavat vain "näyttämään" muille sillä että homman sitten hoitaa pois.

        Musiikki on piristävää
        https://m.youtube.com/watch?v=31crA53Dgu0
        https://m.youtube.com/watch?v=LdH7aFjDzjI


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sulla onkin ihan eri tilanne kun sinulla on ne väittävät ihmiset, mies ja lapset siinä lähellä jotka on sanomassa sun tärkeydestä. yksinäisellä sinkulla ei ole ketään siinä konkreettisesti niin ne muiden läpätykset tuntuu vain valheelliselta jargonilta. Vaikka ne välittäisi se ei siitä kuulijasta tunnu siltä vaan on yksin sen tuskansa keskiössä. Minun tutuista/kavereista on kolme päätynyt itsariin niin vähän aiheesta tiedän ja sen tiedän varmasti että kaikenlaiset kannustuspuheet valuu kuin vesi hanhen selästä ja ennemminkin saavat vain "näyttämään" muille sillä että homman sitten hoitaa pois.

        Pistetään vähän muutakin
        https://m.youtube.com/watch?v=aJOTlE1K90k


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sulla onkin ihan eri tilanne kun sinulla on ne väittävät ihmiset, mies ja lapset siinä lähellä jotka on sanomassa sun tärkeydestä. yksinäisellä sinkulla ei ole ketään siinä konkreettisesti niin ne muiden läpätykset tuntuu vain valheelliselta jargonilta. Vaikka ne välittäisi se ei siitä kuulijasta tunnu siltä vaan on yksin sen tuskansa keskiössä. Minun tutuista/kavereista on kolme päätynyt itsariin niin vähän aiheesta tiedän ja sen tiedän varmasti että kaikenlaiset kannustuspuheet valuu kuin vesi hanhen selästä ja ennemminkin saavat vain "näyttämään" muille sillä että homman sitten hoitaa pois.

        Jatketaan jospa jokin iskisi minä itse tykkään vaikka en sanoja aina ymmärrä.
        https://m.youtube.com/watch?v=IPXIgEAGe4U


      • valtakunta kirjoitti:

        Jokaisella on vanhemmalla on lapset, jonkun lapsia sinä kuin muut yksinäiset on.
        Se että ei ole löytänyt vielä onko ongelma tuurissa vain sellaisessa asiassa, joka on hoidettavissa.

        Minä näen hänet itsenäni, lapsenani ja miehenäni.

        Ohjaisitko isääsi samoin.

        Kaikissa on syy miksi ajaudumme alas ja syy on hoidettavissa oikealla tuella.
        Harvemmin kyseessä on hoitamaton syöpä

        Joo, kyllä me tässä vähn samaan kuitenkin tähdätään, siihen että itsarikandidaatti ymmärtäisi hakea ratkaisua niihin ongelmiin eikä vaan välittömästi suorittaisi mitään päähänpistoa.

        Sun isälläkin on lapsia, te lapset toimitte estävän tekijänä, hän ei haluaisi teille varmaan aiheuttaa pahaa mieltä tuommoisilla. Sinkkumiehen tilanne on vaikea jos/kun ei ole ketään. No vanhemmata eikä kukaan niillekään normioloissa halua aiheuttaa sitä tuskaa mutta joku oikein masentunut saattaa olla niin sykkyrämykkyröissään ja itsekäs että sulkee sen kaiken ulkopuolelle.

        Musat oli ok :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, kyllä me tässä vähn samaan kuitenkin tähdätään, siihen että itsarikandidaatti ymmärtäisi hakea ratkaisua niihin ongelmiin eikä vaan välittömästi suorittaisi mitään päähänpistoa.

        Sun isälläkin on lapsia, te lapset toimitte estävän tekijänä, hän ei haluaisi teille varmaan aiheuttaa pahaa mieltä tuommoisilla. Sinkkumiehen tilanne on vaikea jos/kun ei ole ketään. No vanhemmata eikä kukaan niillekään normioloissa halua aiheuttaa sitä tuskaa mutta joku oikein masentunut saattaa olla niin sykkyrämykkyröissään ja itsekäs että sulkee sen kaiken ulkopuolelle.

        Musat oli ok :)

        Minä välitän silti koska hän on hyvin tärkeä jo pelkästään tunne merkityksessä. Lapseni ja mieheni siinä tilassa ei ole yhtään merkittävämpää koska kokee niin paljon itsensä epäonnistumiseksi toisten haitaksi enemmän mutta sen tiedän se menee niin vahvaksi tunne todellisuudessa se ei ole niin,samoin tavoin myös voimme olla yhtä voimakkaita ja merkittäviä vaikuttajina.


      • valtakunta kirjoitti:

        Toisen tuskan vähättelyä se ei ole. Tiedän tasan tarkkaa tuska ja koen enemmänkin sen tärkeyden ettei taas vähätellä elämääni ja saan syyn elää kun joku muukin uskoo minä olen hyvä tänne ja minulla on elämässä mahdollisuuksia.

        Se nyt vaan on tämän valkoritarin keskustelu tyyli antaa mahdollisimman paljon solvauksia ulospäin. Kohteita ovat mm maahanmuuttajat, yh-äiskät, penikat, tummaihoise


    • Menninkäisenkaveri
    • Tapavaa

      Se on vain sinun keho, ei sillä tee mitään jos et halua olla täällä.
      Sielusi ei siitä kärsi mikäli olet varma asiasta.
      https://youtu.be/6xDcn99cOxI

    • Sunnuntai, tuo päivistä surullisin.
      Tänään ei ole hyvä päivä kuolla.
      Minä ainakin sinua rakastan.

    • Kaisanoasaa

      Tulemme sitten ottamaan osaa hautajaisiin. Naisettomuuden takia tuhannet miehet tekee saman ratkaisun.

    • Entä jos soittaisit vain ambulanssin, niin pääsisit vähän lepäilemään laitokseen. Niillä on semmoiset mömmöt, että kyllä ahdistus helpottaa ja saat levättyä.

    • Päättänytelää

      Älä tee sitä! Kyllä on aina muitakin vaihtoehtoja! Ja sitäpaitsi varmasti moni jää sua kaipaamaan. Itselläni on ollut samankaltaisia ajatuksia jo monta vuotta, mutta minua auttoi se, kun luin itsemurhasta selvinneiden tarinoita. Luepa esim. Kevin Hinesin tarina: https://www.psycom.net/kevin-hines-survived-golden-gate-bridge-suicide/
      https://www.youtube.com/watch?v=WcSUs9iZv-g
      https://abcnews.go.com/GMA/story?id=1900628&page=1

      Mä oon päättänyt laittaa asiani kuntoon, ja tee sinäkin niin!

    • näitäriittää

      Äh. Ja taas liikenne seisoo.

    • anonyymi_k21

      Sellainen ajatus ja asia johon itse uskon: ihminen elää ikuisesti. Henki/tietoisuus on olemassa kuoleman jälkeenkin. Entäs sitten? Joo, moni pitää tätä höpönä, mutta jos se on totta niin siinä ei höpö höpönä pitämiset muuta sitä faktaa, että tietoisuus on olemassa kuoleman jälkeenkin.

      Mitä on menetettävää? Pyydä Jeesusta/Jumalaa todistamaan, että Hän on olemassa ja pelastamaan sinut. Ei muuta tartte kun kysyä. Ei tartte alkaa uskonnolliseksi, ei tarvitse kuulua kirkkoon. Jeesus pelastaa, ei kirkot ei lahkot ei lohkot. Henkilökohtainen suhde Jumalaan Jeesuksen ristin uhrin kautta on se pointi, elämän tarkoitus. Kolkuta niin sulle avataan.

    • mikseinäin

      Mikseivät tuollaiset ruikuttajat eivät ikinä lähde vaikka kävelemään maapallon ympäri tms.. Luulisi silloin "kun ei ole mitään menetettävää" olevan mahdollista tehdä mitä vaan. Siinä kun tubettelisi niin voisi saada sitä hakemaansa huomiotakin.

    • Tämä-selvä

      Olet yksinäinen ruma ätmi. Kukaan ei sinua kaipaa. Naista et saa koskaan. Varmaan nuorena poikana ajattelit että saat hyvännäköisen tyttöystävän että sinua rakastetaan mutta kävikin pahasti ettet saa naista koskaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      91
      2106
    2. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      48
      2001
    3. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      378
      1770
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      70
      1394
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1115
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1061
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      990
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      88
      987
    9. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      71
      984
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      906
    Aihe