Kaveri kirjoittelee yhtä aikaa useammalla kymmenellä merkillä sotkien keskusteluja (keskustellen myös aktiivisesti itsensä kanssa). Esiintyy mm. possuna ja Saapasnaamana.
3.14 nikkihuijaus paljastunut
55
<50
Vastaukset
Sanoo puskista huutelija. Mutta tämä keskustelu kaluttiin jo loppuun.
- anonyymi_sDd
Keskustelu on vasta käynnistymässä. Maton alle ei lakaista tärkeitä asioita.
anonyymi_sDd kirjoitti:
Keskustelu on vasta käynnistymässä. Maton alle ei lakaista tärkeitä asioita.
Haha. Seuraan mielenkiinnolla.
- uutisten.kertaus
Saapasnaama kirjoitti:
Haha. Seuraan mielenkiinnolla.
Haluat unohtaa ja työntää asian nopeasti pimentoon, mutta suurimmat uutiset käsitellään palstoilla tarkkaan.
uutisten.kertaus kirjoitti:
Haluat unohtaa ja työntää asian nopeasti pimentoon, mutta suurimmat uutiset käsitellään palstoilla tarkkaan.
Kyllä aihetta saa pyöritellä minun puolesta ihan vapaasti. Sovimme kuitenkin asiamme Pönttiksen kanssa, joten minulla ei ole tarvetta luoda enempää nostatusta.
- anonyymi_byo
Näin on. Useammalta ihmiseltä on tähän mielipide sanomatta ja naiset ovat ainakin kaikonneet. Keskustellaan asiasta.
- tälläpalstalla
Eiköhän täällä ole useampia tuhatnikkejä
- anonyymi_uMQ
3.14 on aktiivisin ja aikamoinen supertehtailija jos alamme lukemaan alusta. Loput eivät pääse lähellekään, he kun näyttävät käyttävän yhtä mikä keskusteluista on suoraan aistittavissa.
- wanhaämmä
Ei muuten ole.
Liljalaakson väki juttelee yleensä ihan omissa ketjuissaan eikä häiritse muita. Paitsi niitä joiden on saavuttava paikalle varta vasten häiriintymään. Se Periksen porukka ei siltikään tartu mielensäpahoittajien kommentteihin, hatun nosto siitä. Aivan loistavaa palstataidetta :) Luulen että tuo idea poikii vain positiivista mainosta tyypin firmalle, vaikka paljastelijan tarkoitus olikin tuhota Peris. Vtuiksi meni, hähää! :) - viihdettä.riittää
wanhaämmä kirjoitti:
Ei muuten ole.
Liljalaakson väki juttelee yleensä ihan omissa ketjuissaan eikä häiritse muita. Paitsi niitä joiden on saavuttava paikalle varta vasten häiriintymään. Se Periksen porukka ei siltikään tartu mielensäpahoittajien kommentteihin, hatun nosto siitä. Aivan loistavaa palstataidetta :) Luulen että tuo idea poikii vain positiivista mainosta tyypin firmalle, vaikka paljastelijan tarkoitus olikin tuhota Peris. Vtuiksi meni, hähää! :)Erittäin paljon samaa mieltä! Periksen porukka tuntuu menevän tosikoille hyvinkin pahasti ihon alle ;) Oikeesti nauran koneen ääressä ääneen kun joku raukka ihan tosissaan yrittää todistaa hahmojen olevan mielikuvitusta ;)
Peris jatka vaan samaan malliin, sulla on faneja :) - eri.aihe
viihdettä.riittää kirjoitti:
Erittäin paljon samaa mieltä! Periksen porukka tuntuu menevän tosikoille hyvinkin pahasti ihon alle ;) Oikeesti nauran koneen ääressä ääneen kun joku raukka ihan tosissaan yrittää todistaa hahmojen olevan mielikuvitusta ;)
Peris jatka vaan samaan malliin, sulla on faneja :)He eivät kuulu tähän ketjuun. Aiheena on 3.14 ja kaikki kymmenen miljoonaa merkkiään.
- wanhaämmä
eri.aihe kirjoitti:
He eivät kuulu tähän ketjuun. Aiheena on 3.14 ja kaikki kymmenen miljoonaa merkkiään.
Sun huomionkipeydellä ei ole mitään rajaa...
- hahahahahahahahaha
wanhaämmä kirjoitti:
Sun huomionkipeydellä ei ole mitään rajaa...
Onko kiva palstailla yksinään?
- anonyymi_Vxo
Nuuska(kin) meni "possun" lankaan.
- Tämä-selvä
Tyyppihän on masentunut yksinäinen joten sillä on oikeus kirjoitella. Sitten kun saa rakkautta ja naisen niin sitten ei ole oikeus kun yhteen nimeen.
- anonyymi_yRS
Pian keskustelee yksinään sillä palstan keskusteluketju eivät vedä eivätkä liiku. Väärä keskustelukulttuuri ja tahallinen sotkeminen sekä hämmentäminen pilaavat toimintaa. Voi olla jo hankalaa palauttaa ennalleen kun moni ymmärtää vilpillisen kuvion. Sellaisessa ei ole mielekästä oleskella.
- loppuiko
anonyymi_yRS kirjoitti:
Pian keskustelee yksinään sillä palstan keskusteluketju eivät vedä eivätkä liiku. Väärä keskustelukulttuuri ja tahallinen sotkeminen sekä hämmentäminen pilaavat toimintaa. Voi olla jo hankalaa palauttaa ennalleen kun moni ymmärtää vilpillisen kuvion. Sellaisessa ei ole mielekästä oleskella.
Tuliko Sinkut tiensä päähän?
:/ Kiva lukea tällaista paskaa propagandaa. Onneksi tulee rekisteröitymispakko niin päästään näistä lopuistakin trolleista.
- kivi.kova
Tämä on trollipalsta. Jos ei kestä, poistuu.
Miksi muuten itse trollit Nuuskasta? kivi.kova kirjoitti:
Tämä on trollipalsta. Jos ei kestä, poistuu.
Miksi muuten itse trollit Nuuskasta?Kun en juurikaan trollaile, kirjoittelen vain tylsyyttäni täyttä asiaa. Jos ottaa nokkiinsa niin kannattaisi varmaan vaihtaa maisemaa.
- nosta.kytkintä
possu kirjoitti:
Kun en juurikaan trollaile, kirjoittelen vain tylsyyttäni täyttä asiaa. Jos ottaa nokkiinsa niin kannattaisi varmaan vaihtaa maisemaa.
Miksi trollasit Nuuskasta? Myönsit laverrelleesi ylläpitoon. Oliko aiheellista toimintaa?
Voit vaihtaa maisemaa jos et itse esim. NuuskaMuikkune kirjoittajaa kestä. nosta.kytkintä kirjoitti:
Miksi trollasit Nuuskasta? Myönsit laverrelleesi ylläpitoon. Oliko aiheellista toimintaa?
Voit vaihtaa maisemaa jos et itse esim. NuuskaMuikkune kirjoittajaa kestä.Jos henkilö rikkoo yhteisönormeja, niin hänestä on heitettävä ylläpidolle ilmoitus. Ette te apinat muuten opi olemaan kunnolla.
- anonyymi_Cj0
nosta.kytkintä kirjoitti:
Voit vaihtaa maisemaa jos et itse esim. NuuskaMuikkune kirjoittajaa kestä.Joo, nolo temppu.
- totuus.on.auki
possu kirjoitti:
Jos henkilö rikkoo yhteisönormeja, niin hänestä on heitettävä ylläpidolle ilmoitus. Ette te apinat muuten opi olemaan kunnolla.
Sinä olet pahin säätäjä ja kielen käyttösi paljastaa sinut uudelleen ja uudelleen 3.14 osoitteeseen (Saapasnaamaan). Kohteliaaseen keskusteluun ei kuulu "apinoittelu".
Nuuskan oli taas liian sinisilmäinen. Toivottavasti ottaa opikseen. - luemme.mielenkiinnolla
possu kirjoitti:
Jos henkilö rikkoo yhteisönormeja, niin hänestä on heitettävä ylläpidolle ilmoitus. Ette te apinat muuten opi olemaan kunnolla.
Mistä syntyy tarve miljoonalla nimimerkille? Vastaapa sunnuntain ratoksi ihan meille kaikille apinoille.
totuus.on.auki kirjoitti:
Sinä olet pahin säätäjä ja kielen käyttösi paljastaa sinut uudelleen ja uudelleen 3.14 osoitteeseen (Saapasnaamaan). Kohteliaaseen keskusteluun ei kuulu "apinoittelu".
Nuuskan oli taas liian sinisilmäinen. Toivottavasti ottaa opikseen.Ei ole tarkoitus olla ystävällinen apinalajille joka on passiivisagressiivinen jostain syystä juuri minua kohtaan.
luemme.mielenkiinnolla kirjoitti:
Mistä syntyy tarve miljoonalla nimimerkille? Vastaapa sunnuntain ratoksi ihan meille kaikille apinoille.
Tarpeeksi kun pyörii paskassa niin saattaa jotain mennä suuhunkin. Onneksi sanon mitä sylki suuhun tuo niin puhdistuu suu. Sitä paitsi olen myös hyökännyt tätä palstanikkaria vastaan jo aikaisemminkin verbaalisella kynälläni. Touche.
- wanhaämmä
Nuuskan oli taas liian sinisilmäinen. Toivottavasti ottaa opikseen.Nooh, ollaan nyt vähän ymmärtäväisempiä. Kaverilta poistettiin juuri kivekset, ei ihme jos vähän jurmii. Testot laskee niin kiukku kasvaa. Kun lisääntyminen ei enää biologisesti onnistu, niin ongelma paikataan synnyttämällä räjähdysmäisesti uusia palstahahmoja.
wanhaämmä kirjoitti:
Nooh, ollaan nyt vähän ymmärtäväisempiä. Kaverilta poistettiin juuri kivekset, ei ihme jos vähän jurmii. Testot laskee niin kiukku kasvaa. Kun lisääntyminen ei enää biologisesti onnistu, niin ongelma paikataan synnyttämällä räjähdysmäisesti uusia palstahahmoja.
Niin, hyvin keksitty. Olen muuten laittanut merkille tuohon että sä olet aina aukomassa päätä täällä ilman mitään validia sanottavaa. Taidat olla niitä pannukakkumaamiehiä?
- pihallatipunen
wanhaämmä kirjoitti:
Nooh, ollaan nyt vähän ymmärtäväisempiä. Kaverilta poistettiin juuri kivekset, ei ihme jos vähän jurmii. Testot laskee niin kiukku kasvaa. Kun lisääntyminen ei enää biologisesti onnistu, niin ongelma paikataan synnyttämällä räjähdysmäisesti uusia palstahahmoja.
Se oli siis kivessyöpä, mikä pymppy-Pertillä oli?
Otan osaa. pihallatipunen kirjoitti:
Otan osaa.En lähde arvuuttelemaan tuntemattomien ihmisten diagnooseja.
- wanhaämmä
pihallatipunen kirjoitti:
Otan osaa.Tai eturauhassyöpä. Sama lopputuloksen kannalta, kaikki pois.. ;)
- wanhaämmä
possu kirjoitti:
En lähde arvuuttelemaan tuntemattomien ihmisten diagnooseja.
Perustit sitten perheen tänne?
- pihallatipunen
wanhaämmä kirjoitti:
Tai eturauhassyöpä. Sama lopputuloksen kannalta, kaikki pois.. ;)
Juu, sehän se olikin...
wanhaämmä kirjoitti:
Perustit sitten perheen tänne?
Ei, vaan liititte minut mukaan palstasirkukseen kysymättä kuka olen.
- pihallatipunen
En ole skitsofreenikko. Nyt tosin mietin, että oletko sinäkin minä? 🤔
- wanhaämmä
possu kirjoitti:
Ei, vaan liititte minut mukaan palstasirkukseen kysymättä kuka olen.
Kuule possu, meitä ei taida enempää kiinnostaa kuka olet.
- wanhaämmä
Juu, sehän se olikin...
Possu taitaa olla pihalla kuin lumiukko.
- kuka.muka.olet
En ole skitsofreenikko. Nyt tosin mietin, että oletko sinäkin minä? 🤔
Oletko sinä kuka?
Pitäisikö jonkun erottaa sinut muista trolleista? - wanhaämmä
wanhaämmä kirjoitti:
Possu taitaa olla pihalla kuin lumiukko.
Näyttää tosiaan olevan. Pertti raukka.
Ei ne mitään mieltä tasaavaa sulle antaneet pallinpoiston jälkeen? Sulla vois olla nyt käyttöä jollekin aivokemiaa boostaavalle dropille. - wanhaämmä
wanhaämmä kirjoitti:
Ei ne mitään mieltä tasaavaa sulle antaneet pallinpoiston jälkeen? Sulla vois olla nyt käyttöä jollekin aivokemiaa boostaavalle dropille.Mikäs ämmä täällä käyttää nimimerkkiäni?
- yksinäiskirjoittaja
wanhaämmä kirjoitti:
Ei ne mitään mieltä tasaavaa sulle antaneet pallinpoiston jälkeen? Sulla vois olla nyt käyttöä jollekin aivokemiaa boostaavalle dropille.Oletko yksinäinen?
- pihallatipunen
kuka.muka.olet kirjoitti:
Oletko sinä kuka?
Pitäisikö jonkun erottaa sinut muista trolleista?Pitäiskö mun tietää kuka sinä olet?
- ihan.sama.kuka.olet
wanhaämmä kirjoitti:
Mikäs ämmä täällä käyttää nimimerkkiäni?
oletko alkuperäinen trolliämmä?
- eikö.ole.tylsää
Onko sinulle merkitystä kuka kirjoittelee kanssasi?
Luulisi että olet iloinen jokaisesta kommentista jonka joku muu kuin sinä kirjoittaa palstalle. - wanhaämmä
eikö.ole.tylsää kirjoitti:
Onko sinulle merkitystä kuka kirjoittelee kanssasi?
Luulisi että olet iloinen jokaisesta kommentista jonka joku muu kuin sinä kirjoittaa palstalle.Oletkos Pertti käynyt jo kaupassa? Se pilluvoide olis pakko saada kun kutiaa niin perkeleesti, ihan kuin olisi kilo hiekkaa pillussa.
- heipat.sulle
wanhaämmä kirjoitti:
Oletkos Pertti käynyt jo kaupassa? Se pilluvoide olis pakko saada kun kutiaa niin perkeleesti, ihan kuin olisi kilo hiekkaa pillussa.
Haluatko käydä keskustelua henkilöllisyydestäni?
Sitä keskustelua voit käydää yksinäsikin. - wanhaämmä
heipat.sulle kirjoitti:
Haluatko käydä keskustelua henkilöllisyydestäni?
Sitä keskustelua voit käydää yksinäsikin.Kuule poika minä en kuuntele minkään aikamiehen vittuilua.
Nuuskan oli taas liian sinisilmäinen. Toivottavasti ottaa opikseen.Jos et ole huomannut, repertuaariini ei kuulu vulgaari kielenkäyttö, vaan vastustajan pussittaminen älyllisin keinoin. Tämä on suurin erottava tekijä Pertin ja minun välillä. Toki olen hokenut vittua ja muuta, mikäli se edistää tarkoitusperiäni pidemmällä tähtäimellä.
wanhaämmä kirjoitti:
Kuule poika minä en kuuntele minkään aikamiehen vittuilua.
Täälläkö ne autistit vielä pyöriikin? 😂
Saapasnaama kirjoitti:
Jos et ole huomannut, repertuaariini ei kuulu vulgaari kielenkäyttö, vaan vastustajan pussittaminen älyllisin keinoin. Tämä on suurin erottava tekijä Pertin ja minun välillä. Toki olen hokenut vittua ja muuta, mikäli se edistää tarkoitusperiäni pidemmällä tähtäimellä.
Itsehän olen kasvamassa pikaista vauhtia siaksi, niin täytyy harjoitella että näyttää maskuliiniselta karjulta.
- Palstapoliisi
Juuri siksi huvittaa, että ei tunnistanut pönttis = teknodonna.
- BEMeikirj
Ihmettelen, miten rekkaamattoman nimimerkin takaa kukaan edes viitsii ruveta vinkumaan jostain multinikkauksesta.
Tietysti se on yksi tapa yrittää mitätöidä se mitä toisella on sanottavana. Itseäni ja Expuaa ja jotakuta muuta syytettiin yhdeksi ja samaksi henkilöksi.Huvittavintahan siinä on se että vedetään syyttömät mukaan näihin wanhojenämmien ja muiden omiin palstapsykooseihin. En usko että kukaan oikeasti aikuinen ihminen käyttäytyisi minua kohtaan näin oikeassa elämässä. En omista edes useampaa nimimerkkiä, vain tämän yhden jota olen kantanut ylpeänä ammoisista ajoista lähtien.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833950
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992233Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301900- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell531667Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537- 281491
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81485