Niin miksi olet?
Miksi olet vähentänyt palstailua?
52
<50
Vastaukset
- anonyymi_Yi0
Koska periksen trolliarmeija on ottanut minut silmätikukseen.
Onko Peris ja Pertti sama henkilö? No onpa piinaajasi kuka hyvänsä, niin mitä väliä? Entä jos annat sen vaan trollata. Se saa vaan mielihyvää kun tietää omaavansa valtaa sinuun. Lisäksi meidän välitkin on jo selvitetty, joten voidaan kummatkin kirjoitella omia juttujamme toisistamme välittämättä, mikäli siltä tuntuu.
Kaikki asiat taitaa jo olla käsitelty
- oikea.analyysi
Niin siinä kävi. Kaikki vakioaiheet on käsitelty moneen kertaan.
- asiat.paketissa
oikea.analyysi kirjoitti:
Niin siinä kävi. Kaikki vakioaiheet on käsitelty moneen kertaan.
Loppu tuli loppujen lopuksi.
- wanhaämmä
En ole. Tänään olen roikkunut palstalla ihan kiitettävän aikaa. Tuossa 3.14 -ketjussa Pertti kyllä tuurailee kattavasti muita kirjoittajia, joten skitsoilkoon taas jonkin aikaa itsekseen.
- nikitönheippaaja
Vilkaisin ketjua, heh, tuli ihan mieleen kun mulla oli joskus alussa vähän aikaan musta vakkarinimmari ja sille ilmaantui pian kaksonen. Ei ollut kyllä identtinen.
Olet kiva ja tosi hauska mimmi, sana hallussa, sua tulee ikävä. - wanhaämmä
nikitönheippaaja kirjoitti:
Vilkaisin ketjua, heh, tuli ihan mieleen kun mulla oli joskus alussa vähän aikaan musta vakkarinimmari ja sille ilmaantui pian kaksonen. Ei ollut kyllä identtinen.
Olet kiva ja tosi hauska mimmi, sana hallussa, sua tulee ikävä.Heh heh, niinhän se on että tämä multiniksuilu on hauskaa kun voi piiloutua nikittömänä verbaalisten lahjojen taakse. Samalla voi haukkua kaikkia ja esittää marttyyria.
wanhaämmä kirjoitti:
Heh heh, niinhän se on että tämä multiniksuilu on hauskaa kun voi piiloutua nikittömänä verbaalisten lahjojen taakse. Samalla voi haukkua kaikkia ja esittää marttyyria.
Tällä palstalla ei ole varmaan kuin muutama tyyppi. Kirjoitustyylistä ja sanavalinnoista bongailee aina multinikkejä. On vain vaikea ymmärtää, mitä tyydytystä joku voi saada moisesta touhusta?
- Juu-up
Saapasnaama kirjoitti:
Tällä palstalla ei ole varmaan kuin muutama tyyppi. Kirjoitustyylistä ja sanavalinnoista bongailee aina multinikkejä. On vain vaikea ymmärtää, mitä tyydytystä joku voi saada moisesta touhusta?
Itse puhuit tuossa alempana itsesi pussiin multinikkeilystä. Et muka peristä erota pertistä mutta "wuppis" on kovasti tuttu kuitenkin.
Varsinainen neropatti :D Juu-up kirjoitti:
Itse puhuit tuossa alempana itsesi pussiin multinikkeilystä. Et muka peristä erota pertistä mutta "wuppis" on kovasti tuttu kuitenkin.
Varsinainen neropatti :DTottakai. Olenhan minä Pertti.
- blääähhhh
Täällä on vähän keskusteluita ja liikaa aggressiivisia debatteja. Ennen kävin useammin, mutta nykyään vain satunnaisesti jauhamassa niitä näitä.
Liian moni hakee tahallaan konflikteja. Toki myönnän itsekkin tarkoituksella joskus ärsyttäväni esim. väittämällä Wuppista mieheksi. Väitteessä ei ole mitään perää, kunhan vain vähän kutittelin sitä :D
- siitonen
En ole vähentänyt palstailua, mutta moni muu on.
Miksiköhän? Omasta mielestäni en ole vähentänyt palstailua. En ole koskaan ollut kovin ahkera palstailija. Luen enemmän, kirjoitan vähemmän. Fiilispohjalta.
- mitäontrollaaminen
Täällä ei ole enää kiinnostavia keskusteluja. Jos avaan ketjun ja ketjussa mainitaan sana "trolli" suljen ketjun ja samalla koko palstan. Ei kiinnosta keskustella anonyymeistä kirjoittajista ja kuka on trollimpi kuin toinen. Mitä väliä?
- samaamieltää
vastaus nimimerkkiisi: Trolleistä keskustelu on pahinta trollaamista.Eli olen samaa mieltä, trollit on tylsin ja jankkaavin aihe, mitä voi olla.
- helmiä_sioille
Uusi vuosi, uudet kujeet... :D
- ajoi.pois
Helmisika käski Pöntön häipyä, koska piti tätä typeränä akkana.
- Karibian.aurinko
Aiemmin kävin useammin. Kirjoitinkin enemmän. Enää harvoin. Kai tämä palveli aikansa johonkin omaan sisäiseen tarpeeseeni.
- miksivähensinminimiin
Tämä ketju kertoo sen, että
- seikkaonsaletti
Jatkuva haukkuminen ja toisten nälviminen on tosi rasittavaa. Jos tämä on ihmissuhdepalsta niin porukan tulisi mennä jonnekin ihmissuhdekurssille harjoittelemaan vuorovaikutustaitoja.
Täällä ne eivät varmasti kehity.
- persan.takia
Koska Pertsa Saapasnaama numeroidiootti Ananas Palstamäki multinikki.
- anonyymi_EM1
Persa on saastuttanut paltaa ja puhdistus ei tehoa.
Täsä on ollu vähän kaikkee muuta... Ei sitä aina tänne ehi.
Et.. ( = ettäs tiiät)... Yhryn Moneen Kirjoittajaan, jotka ovat Tuolla YlemPänä.. Tai ainakin Johonkin.. Juuh.. ;D
.. Pervoille TieRoks.. Ne on Teiän Ajatuksia.. Ei Mun.. Mä Tarkotin ihan Muuta.. ;D- näin_on
Koska Pertti kusee palstan muroihin
Muuta tekemistä. Tärkeempää.
- PeteXZR
Otatko poskeen nosserakkaalta vai? :)
- PuskaJussi
mazy kirjoitti:
Eipä se kuulu sulle.
Kyllä kuuluu. Ja sinähän sitäpaitsi lupasit taannoin imeä minun mulkkua jos oikein kiltisti sulle puhelen, etkö muista!
PuskaJussi kirjoitti:
Kyllä kuuluu. Ja sinähän sitäpaitsi lupasit taannoin imeä minun mulkkua jos oikein kiltisti sulle puhelen, etkö muista!
Päh, en oo ikinä niin hullu että sellasta kelleen lupaisin mistään syystä! !
Sikamaisia ihmisiä täällä..
- hoitoala
Varmaan siksi kun täällä alkoi olla sairaampaa kuin töissä. Ja olen kuitenkin töissä hullujen huoneella.
- lisään
Aion lisätä niin, että hermostutte minuun. Tulen kokemaan ja elämään neljänkympin kriisin täällä ja jokainen tulee siitä tietoiseksi :D
- mklbgflrt
Ensiksi pitäisi oppia tuntemaan sut edes palstahahmona. Nyt et ole vielä kenellekään tuttu.
- NainenRuudunTakaa
Samat jutut kuukaudesta toiseen, mut yllättävän pitkään niitäkin oon jaksanut. Nyt lisänä toisista kirjoittalu (arvailu), mikä on tylsää.
Ei oikein jaksa kiinnostaa. Elämässä on niin paljon muutakin. Vaikka en mä nyt mikään aktiivi koskaan täällä ole ollu...
- trollli
Kauniisti pyydettiin muuttamaan sinne missä pippuri kasvaa ja hiukan suoremmin... no mulla ei ole mieltymystä oman sukupuoleni edustajiin... siinä mielessä!
Siks toiseks nää työt hiukan on olleet esteenä... tänään syynäsivät tämänkin yksikön läpi ja mun olis pitänyt olla mukana.
No, en ollut! Sanoin ett yrittäkää ymmärtää, jos jolla kulla ois jotain kerrottavaa/valitettavaa, kuinka uskottavaa se ois ett kertoisi siitä mun läsnä ollessa? Tai kertoisiko hoitohenkiläkunta ongelmistaan jos niitä olisi olemassa?
Niin ett mä vastaan kysymyksiinne; teidän kierroksenne jälkeen ruokasalin puolella, sovitaanko niin.
Eipä noilla ollut oikein mitään kysyttävää... ainoastaan ruuasta, ett onko sitä joka päivä yhtä runsas valikoima ja saako asukas aina valita mitä syö?
Vastasin ett kysykää hoitajilta, sekä keittiöhenkilökunnalta ja ruokasalissa istuvilta asukkailta sekä asiakkailta.
Tämä on minun firmani ja mä olen hiukan naivi vastaamaan tällaisiin kysymyksiin; ainoataan niihin negatiivisiin asioihin voisin yrittää vastata jos niitä löytyi/löytyisi.
Mulla; kun ei ole varaa tehdä pahemmin mokia, antaa huonoa hoitoa, kun mä olen se joka edustan tätä yksikköä henkilökohtaisella työpanoksella. Olen melkein päivittäin läsnä täällä; joten tiedän myös mitä täällä tehdään ja miten nämä hommat tulee hoitaa.
Mennäänkö kahville ruokasaliin, samalla voitte kysellä vielä jos jotain kysyttävää löytyy. Sen jälkeen voitte vielä tarkistaa noita arkistoituja dokumentteja, kuten työvurolistoja, käytössä olevia sijaisia, hoitajien koulutus asiat jne. Henkilöstöpäälliköni on saapunut töihin ja hän jatkaa tarkastusta kanssanne. Saatte keskustella myös luottamusnaisen kanssa, vaikka toimiston rauhassa jos haluatte, tai henkilöstön pukuhuoneessa.
Mulla on fysioterapia hoitoa koskeva tapaaminen asukkaan kanssa puolen tunnin kuluttua... osana palliatiivista hoitoa, jonka hänen lääkärinsä on suunnitellut.
Joten muutakin tärkeää asiaa on ollut hoidettavana ...kuin palstailu! - 1q6y0p
Koska halusin vähentää. Päätän itse milloin käyn ja milloin en.
- siksiettä
Vätyksenlogiikka palstalaiset tuhosivat sinkut-palstan lopullisesti.
Ei täällä logiikkalaiset mitään ole tuhonneet, vaan ne logiikkalaisten savustajat joilla on levy hirttänyt kii. Me on oltu ihan nätisti ja keskusteltu niinku ihmisten kuuluukin...
Täällä on nää foliohattuiset epäilijät se sakki, jotka pilaa palstan lukuisilla aloituksillaan ja vuolailla vuodatuksillaan millon kestäkin.
Koska täällä huonosti käyttäydytään esim (provosoimalla kimppuu )
Myös ruma käytöksiä (jonka puolella esittää olevan kertomalla ”salaisuuksia” mustamaalaamalla” ystäväänsä”)
Mutta itselläni on hyvin kiire.
En Jaksa noihin sen enempää kiinnittää huomiota kun ei täällä hirveästi aloituksia johon kannattaa edes tuhlata aikaa.
Lähetin vielä ylemmälle tasolle nyt viestiä kun opettaja rankaisee aisti ongelmista pojan kohdalla en enää rehtorille vaan vielä korkeammalle ja opetus jää kokonaa kotio kun jo monta vuotta jääny vaikka koulussa käy.- Saunantaakse
Kirjoittelijat elävät eri todellisuudessa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433404Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172632Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762536Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821757- 861405
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541080SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70985- 74955
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.27779Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4734