Minä kysyisin onko teilläkin aina pillu mielessä?
Mitä kysyisitte Alieneilta jos ne tulis maahan
30
<50
Vastaukset
- yhdelläjostoisellakin
Niin se varmaan aika monella onkin.
- Eirobotti
Miten voi matkustaa valoa nopeammin? Kysyttävää riittäisi varmasti lisääkin.
Hyvä kysymys. Tähtienvälinen matkailu ei välttämättä edellytä valon nopeuden ylittämistä, mutta olisihan se mukava tietää, onko siihen olemassa jokin keino.
- läpsy.naamaan
SirCucco kirjoitti:
Hyvä kysymys. Tähtienvälinen matkailu ei välttämättä edellytä valon nopeuden ylittämistä, mutta olisihan se mukava tietää, onko siihen olemassa jokin keino.
Wormhole on luultavasti käytössä oleva keino matkailuun..siis älykkäämmille kuin ihminen.
läpsy.naamaan kirjoitti:
Wormhole on luultavasti käytössä oleva keino matkailuun..siis älykkäämmille kuin ihminen.
Tuo on ainakin teoreettisesti mahdollinen keino valoa nopeampaan matkustamiseen. Riittävän vakaan madonreiän luominen kahden halutun aika-avaruuden pisteen välille edellyttää kuitenkin niin suurten energioiden hallintaa, että siihen kykenevän sivilisaation on oltava todella paljon meitä kehittyneempi.
Tjaa. Todennäköisesti en yhtään mitään. Yrittäisin kuitenkin olla sovussa.
Kysyminen edellyttäisi, että ihmiskunnalla olisi alieneiden kanssa yhteinen kieli, tai ainakin aikaa sellaisen luomiseen. Pelkkä kieli ei riitä, kyky ymmärtää toistemme ajatuksia edellyttää myös yhteistä käsitteistöä, käytännössä siis sitä, että ihmisen ja saapuvan alienilajin evoluutio on edennyt kutakuinkin samaa tahtia, eikä välillä ole liian syvää kehityskuilua.
Ihminen oli 300 000 vuotta sitten varsin primitiivinen olento. Kuinka keskustelisit heidän kanssaan tietotekniikasta, suhteellisuusteoriasta, ydinenergiasta tai yliäänilentokoneista, tai ylipäätään mistään meille arkipäiväisestä asiasta, kun heillä ei ole keskusteluun vaadittavaa käsitteistöä? Kosmisessa mittakaavassa 300 000 vuotta on silmänräpäys. Entä, jos kehityskuilu on suurempi, esim viisi miljoonaa vuotta, joka edelleen on kosmisessa mittakaavassa silmänräpäys? Olemmeko heidän silmissään edes älyllisiä olentoja, vai jotakin vastaavaa, millaisina me näemme esim. simpanssit?
Lisäksi on loogista, että tänne mahdollisesti joskus saapuva alienialus on miehittämätön, tekoälyn ohjaama robottiluotain. Voiko sen kanssa edes keskustella?Toisaalta eipä noita sun mainitsemia asioita ole ollut ihmisen historiassa kuin kissan pierun verran. Jos sitäkään. Mistä juttelisit isoisäsi isän kanssa?
Wwuwuw kirjoitti:
Toisaalta eipä noita sun mainitsemia asioita ole ollut ihmisen historiassa kuin kissan pierun verran. Jos sitäkään. Mistä juttelisit isoisäsi isän kanssa?
Varmaan juttelisin isoisäni isän kanssa historiasta. Olisi kiinnostavaa saada aikalaisnäkökulma johonkin, mistä on ollut mahdollista saada vain toisen käden tietoa.
Hmmm, mimmosta musaa ne kuuntelee jos kuuntelee. Ja mitä ne tykkää meidän ihmisten meiningistä..😃
https://youtu.be/fUy2lKEfWr8
Lopuksi soittasin alienille tämän....Siinä vieressä oli tällainen...https://youtu.be/t2K6OeWk42w
Ihan silmät vetistyi, kun oli niin hieno kipale ja "ruman ankanpoikasen" nousu lentoon. Onhan noita muitakin vastaavia..
Itseäni ihmetyttää, että miten jokin kappale soi mielessä juuri kuten pitääkin, mutta sitten kun yrittää laulaa sitä ulos, niin menee aivan metikköön, syvälle sinne. Varmaan äänihuulissa jotain vikaa.. hah. Vielä pahempi tosin olisi jos ei itse tajuaisi laulavansa täysin pieleen..Wwuwuw kirjoitti:
Siinä vieressä oli tällainen...https://youtu.be/t2K6OeWk42w
Ihan silmät vetistyi, kun oli niin hieno kipale ja "ruman ankanpoikasen" nousu lentoon. Onhan noita muitakin vastaavia..
Itseäni ihmetyttää, että miten jokin kappale soi mielessä juuri kuten pitääkin, mutta sitten kun yrittää laulaa sitä ulos, niin menee aivan metikköön, syvälle sinne. Varmaan äänihuulissa jotain vikaa.. hah. Vielä pahempi tosin olisi jos ei itse tajuaisi laulavansa täysin pieleen..Se on varmaan samankaltainen ilmiö, kun sekin että päässään osaa tehdä vaikka mitä...mutta käytännössä kädet ei tottele.😉
mazy kirjoitti:
Se on varmaan samankaltainen ilmiö, kun sekin että päässään osaa tehdä vaikka mitä...mutta käytännössä kädet ei tottele.😉
En mä esim päässäni osaa rakentaa tietokonetta, kun puuttuu tietotaito..
No tietysti eri juttu että suunnittelee tekevänsä kaikenlaista, jota sitten ei osaakaan voimien ja taitojen puutteessa.. Niin.. voinhan mä mielessäni heittää takaperinvoltin tässä, mutta mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu...🤪Wwuwuw kirjoitti:
En mä esim päässäni osaa rakentaa tietokonetta, kun puuttuu tietotaito..
No tietysti eri juttu että suunnittelee tekevänsä kaikenlaista, jota sitten ei osaakaan voimien ja taitojen puutteessa.. Niin.. voinhan mä mielessäni heittää takaperinvoltin tässä, mutta mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu...🤪Heheee, justiinsa tuo. Mulla on myös kuvitelma joskus jostain, osaan teoriassa mainiosti. Mutta käytännössä mun käsissä ei ole taitoa tai näppäryyttä...pukinsorkat ilmiö. 😝
Sataako sielläkin räntää?
(Säästä sopii aina jutella.)
Smalltalkin jälkeen kysyisin, että onko jumalaa näkynyt ja oliko sillä parta?
Jatkokysymykset riippuisivat edellisestä vastauksesta, mutta oletan näiden alienien olevan muslimeja, sillä nehän törkeästi lupaa kysymyttä ja ilmatilaa rikkoen tunkeutuivat Meidän Maahan. Tarkoituksena varmaan viedä meidän naiset, meidän työpaikat ja elellä herroiksi meidän sossurahoilla. Joku puolue pitäisi järjestää moista uhkaa vastaan!! Halooo!Varmaankin joutuisit ensin määrittelemään heille jumalan käsitteen.
Jos joku avaruuden alienimuslimijengi päättää tunkeutua Meidän Maahan, meillä tuskin on siinä liiemmin nokan koputtamista. Sivilisaatiolle, jonka teknologia sallii tähtienvälisen matkailun miehitetyillä aluksilla ihmiskunnan pyyhkäiseminen pois maapallon pinnalta on todennäköisesti yhtä haastava toimenpide kuin kerrostaloasujalle painaa maanantaiaamuna hissin kutsunappia. Ihminen voittaa avaruudessa matkailevat alienit vain Hollywood-tuotannoissa.
Itse luotan siihen, että laji, joka on pysynyt pystyssä niin kauan, että on oppinut matkustamaan aurinkokunnasta toiseen tuskin on kovin sotaisa.
- poistoaodotellessa
Jaa. Mitähän poistamisen aihetta minun viestissäni oli??
No sanon uudelleen että avaruudesta kiinnostuneena kysyisin mitä avaruuden toisella puolella on. Tosin en usko että alienkaan siihen vastausta tietäisi.
Kysyisin silti ihan kaikkea planeetoista, tähdistä, linnunradoista yms koska ovat kiehtovia asioita.
Jos tämä viesti on niin lainvastainen että aiheuttaa poistamisen niin sitten poistakaa.Täällä on Taas outoa poistattelua, taitaa olla alienit asialla. Kenties ne onkin jonkun mikrohitusen kokoisia ja hyökänneet tietoverkostoihin..
Pääseeks kyytiin?
- niina_76
"Minä kysyisin onko teilläkin aina pillu mielessä?
Tuon kysymyksen johdosta he hajoittaisivat sinut atomeiksi omilla aseillaan."Toisaalta naimisesta puhuminen voi olla heille täysin luontevaa. Varsinkin, jos heidän jälkeläistuotantonsa perustuu suvulliseen lisääntymiseen.
- strangelet
Onko outokaisia olemassa
Kysyisin, että miksi he ovat täällä ja kaunko ovat jo olleet?
- Senodottajill
Sanosin vaa ett täss mä ny oon saatana.
- sasifear
Paljastaisin niille periksen henkilöllisyyden.
.. Vaiks Mitä.. Kaikkee.. Siis.. Aivan Kaikkee.. ;P
.. Toivottavasti eivät Vain Kyllästyis.. Ainakaan Liian Nopeest.. ;D- Siriuslainenko
On mahdollista että toiselta planeetalta kuunnellaan jo meidän keskusteluja "telepatian" ja energian ym. avulla.
Eli emme tarvitsisi suuta tuohon puhumiseen vaan pelkkä ajattelu riittäisi.
Miltä sinusta tuntuisi jos alien tulee ja kuulee joka ajatuksen mitä mieltä olet hänestä?
Mitä mieltä olet siitä että tuo alien kuulee lähes joka ajatuksen mitä sinulla on, tulisiko ensin mieleen kaikki mitä Et halua hänen tietävän, eli paljastaisit kaikki salaisuudet itsestäsi hänelle heti:)
On sanottu että he ovat jo fyysisestikin täällä muttakun heidän aluksissaan on teknologia ettemme näe aluksia. - Ei.muuta
Kysyisin, että otatteko te välimerkittömän ja atm32:sen mukaan kun lähdette takaisin kotiin?
- Elämässäsi
Sul on ollut omituinen opettaja
Mitä Pertille tehdään? Saako sen laittaa kyytiin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811