Moro,
Olin pitkää suhteessa ja erosin muutama vuos sitte tosi riitaisasti. Oltii avioliitossa, oli yhteistä asuntoa ja lauma lapsia. Kaikki oli mun mielestä kunnossa mutta vaimo ei ollut tyytyväinen ja lähti. Sitte riideltii isosti mitä ei parisuhteen aikana paljoakaan tehty. Olin tän eron jälkee tosi sekasin, exän lähtemistä enemmän mua satutti se perheen hajoaminen ja oikeastaa pidän yhtenä isoimmista asioista mihin oon pystyny oli että tosta erosta selvisin hengissä.
No, se tosta aikasemmasta. Sen jälkee aloin tapaamaa porukkaa tinderissä ja muutenki täs iässä alko seura kelpaa jo muuallakin. Hitto ku sekopäisenä vedin joka päivä uusille treffeille ja olin ku lapsi karkkikaupassa. Tokihan pikku tapailuita välillä jäi siihen mut ei ne paria kuukautta pitempää jatkunu koskaan mut kuitenki. Joka toisen viikon olin lapsille niin hyvä isä ku pystyin ja joka toinen viikko sit taas jotain muuta, ikävä lapsia mulla on vieläkin vuosien jälkeen aina ku ne on äitillään ja en tiedä loppuuko se ikävä ikinä.
Nyt mua ei kyl vaa enää kiinnosta toi seikkailu, tokihan se välillä piristää mut mut... emmä pysty..
Nyt on juostu kyl niin paljon et en mä tiedä jos jostain kiinnostun ni kelpaanko mä enää kellekkää ku oon kaikkien kans säätänyt, ja miten hitto sitä enää kestää vois kiinnostuakkaan? Jotenki sitä ehkä on antanu itelle anteeks ton eron, ehkä? Mun ei tartte näyttää enää kellekkää et mä pärjään iteksee jos toi juokseminen sitä oli, mul on iteksee niin helvetin hyvä olla etten kyl oikeasti varmaa haluakkaa tätä oloa enää vaarantaa. Oon exällekki antanu ton eron anteeks vaikka sitä aluks rajusti siitä syytänki, toivon että se on onnellinen ja että toi meidän ero oli sillekki kaiken vaivan arvoinen.
Ihan naistakaan en haluis olla mut en mä niiku kyl mitää vakavaa ole valmis ottaa, miten täs pitäs olla? Oon jotenki aina ollu omasta mielestä sellanen parisuhdetyyppi mut onko sitä vanhemmiten alkanu tiedostaa mitä ite haluaa vai miks kukaan ei kelpaa? Mua viehättää ku tavarat on siel minne ne jätän( uskoo ken tahtoo kolmen kouluikäsen kanssa), ja toinen mistä tykkään on se rauha ku kukaa ei kerro mulle miten sen mielestä mun pitäis olla. Aikaa saa kulutettua urheilulla ja duunilla aika tehokkaasti.. Onko toi toinen kierros vaa sellanen pakonomainen pakokeino niille jotka on eronnut? Eikö se oikea sit tuu vaan vastaan jostain ku sitä vähiten odottaa? Kukaan sitä onnea sulle ei kuitenkaan tuo, se pitää ite sun löytää sun ittes sisältä..
Olikohan sekavaa tekstiä? Jos nyt luit loppuun ni kiitos. Vähä ehkä omaa pohdintaa mut kommentti olis kiva. :)
Kivaa alkavaa kevättä
Miten mä yhtäkkiä haluanki vaa olla ilman kumppania
12
<50
Vastaukset
Hiukan samanlaisia ajatuksia itsellänikin.
Lapsia on kolme kahdesta emosta ja vierailevat sekä vierailen itse heidän luonaan, meillä on todella hyvät välit exien kanssa.
Naisia on ollut aikalailla elämän aikana ja kauaakaan ole kun tuli yksi käymään täällä luonani (treffisivujen kautta) ja oli varsin mukava viikonloppu.
Mutta jos lähden ajatuksissani rakentelemaan jotain parisuhdesoppia niin jotenkin se työntää luotaan pois....pitäisi olla kyllä aika tapaus jos löytyisi ...villi ja vapaa, kiltti ja söpö jne...eikä mikään peruspirkko 8 neljään töissä , suihku , telkkaa ja nukkuun...kylmät väreet oikein tulee :'D- Lennänykäsenmatti
Ap.
Musta tuntuu kans et toi tapailu ja se alkuhuuma on niiku ihan jees mut toi kasista neljää duunia ja sit iltaruoka ja telkku on jo koettu.
- anonyymi_NDv
Niin tyypillistä. Kaikkea on nykyään tarjolla kaikille, mutta todella vaikeaa löytää mitään erityistä. Ei enää innostu niin helposti kuin nuorena, elämänkokemus on tehnyt viisaaksi. Itse pelkäsin eniten parisuhteen monimutkaisuutta. On niin monta monessa.. Lupaavan alun jälkeen kaikki voi muuttua koska tahansa.
- Lennänykäsenmatti
Vastapuolikin voi vanhempi ja sekin on voinut kokea yhtä sun toista. Kautta aikojen on ollut vaikeeta löytää mitää erityistä, mut kai sielt viel niitäkin voi löytää.
No emmä itekkää jaksa uskoa että kovin helposti niin kenestäkää enää innostun. - anonyymi_eTt
Hyvä aloitus muuten! Olen törmännyt monen kohdalla samaan ongelmaan. Kyse ei ole välttämättä pinnallisista asioista -ulkonäöstä, kovista kriteereistä tms. vaan siitä, ettei kukaan säväytä niin paljoa, että hänen kanssaan haluaisi elämänsä jakaa. Ei vaan rakastu enää jostain syystä.
- AsianVierestä
Normaalia, yhteen syvällisempään ihastumiseen vaaditaan sata kokemusta.
Eikä yli 40 vuotias enää jaksa kokeilla niitä sataa joten moni miettii että antaa olla, on parempaakin "etsimistä". - Lennänykäsenmatti
Mulla on varmasti toi sata kasassa eron jälkee ja ikää vähä yli toi mistä mainitsit. Mä en usko että määrä korvaa laatua. Hyviä tossa joukossa on varmasti ollut useampi mut sanotaa et eron jälkee olis saanut tulla vastaa vaikka täydellinen mätsi ni olis multa ohi menny ku en aina ole ihan valmis suhteeseen ollut. Mitä enempi miettii ni sitä enempi mietin et oonko ollu ikinä valmis suhteeseen.
- AsianVierestä
Lennänykäsenmatti kirjoitti:
Mulla on varmasti toi sata kasassa eron jälkee ja ikää vähä yli toi mistä mainitsit. Mä en usko että määrä korvaa laatua. Hyviä tossa joukossa on varmasti ollut useampi mut sanotaa et eron jälkee olis saanut tulla vastaa vaikka täydellinen mätsi ni olis multa ohi menny ku en aina ole ihan valmis suhteeseen ollut. Mitä enempi miettii ni sitä enempi mietin et oonko ollu ikinä valmis suhteeseen.
Juu, tiedän tunteen. Olet ollut syvästi rakastunut ja vie aikaa kunnes on vastaanottavainen.
Ihme voi tapahtua ja haluat naisen kun tapaat hänet, ei siinä omia ajatuksia enää tunnista kun sopivan löytää. Lähes pakkomielteistä haluamista, sairastahan se, tiedän.
- Lennänykäsenmatti
Ap.
Oon huomannut samaa, tosin mietin tätä vaa omasta näkövinkkelistä. Jotenki toi deittailu on tehty liian helpoks eikä kukaa tunnu miltää saavutukslta mistä it haluis pitää kii. Tosin olin ihan hirveän rikki eron jälkee joten oon miettiny et en välttämättä ole ollut kauhean valmis mihinkää vakavaankaan. Mieki tuossa aamulla mietin että kuinka vaikeaa on nukkua naisen kanssa samassa pedissä..
Siinä sängyssä makailin ja kuuntelin.. Ei kuulunu inahdustakaan..
Aah.. Rauha..
:D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743820Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873080Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472956Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572441Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632250- 1601880
- 781575
- 331457
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231388Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391362