Läskiaktivisti Tytti Shemeikka teki saamistaan vihakommenteista opinnäytetyön.
https://moreenimedia.uta.fi/2019/02/07/lihava-nainen-pelottaa-arsyttaa-ja-vie-tilaa-laskiaktivisti-tytti-shemeikka-teki-saamistaan-vihakommenteista-opinnaytetyon/
Lihava nainen pelottaa, ärsyttää ja vie tilaa
63
1421
Vastaukset
Toi kyllä on pelottavan näkönen, mutta johtuu tyylistä eikä painosta.
- Anonyymi
Just seksikäs nainen.
Kehopositiivinen saa itse kukakin olla, mutta hei sanotaan tää ääneen.: -Tuon näköinen nainen ei ole sitten tippaakaan kiihottava miehen silmin. Se on se juttu lihavuudessa ja ylipainossa, että se tappaa erotiikan lukemattominen sairauksien juurisyy. Ylipainoiset ihmiset ja heidän sairauksien hoito maksaa Suomalaisille veronmaksajille 7miljardia euroa vuodessa.
- anonyymi_1TJ
Olet muistaakseni lyhyt? Itse heivaan heti kaikki alle 180cm miehet. Haluan katsoa alhaalta ylöspäin, kuten 90% naisista. Sanotaan nyt tääkin ääneen.
anonyymi_1TJ kirjoitti:
Olet muistaakseni lyhyt? Itse heivaan heti kaikki alle 180cm miehet. Haluan katsoa alhaalta ylöspäin, kuten 90% naisista. Sanotaan nyt tääkin ääneen.
En tietääkseni ole koskaan maininnut pituuttani täällä ja katselen kyllä useimpia naisia alaspäin mitä tulee pituuteen.. Ne naiset jotka ovat minua pidempiä ovat kyllä liian pitkiä naisiksi ollakseen naisellisia..
- pararaivaan
Vai että oikein 7 miljardia vuodessa.
Läskit varmastikin maksavat mässyistään tolkuttomasti veroja elämässään, varmasti enemmän kuin alkoholistit ja tupakoitsijat ketkä myöskin ovat kalliita. - tekopyhyyttä
Hyvä kommentti tohon terveysasiaan:
https://moreenimedia.uta.fi/2019/02/07/katariina-halosen-kommentti-kapitalismi-tuhoaa-kehopositiivisuuden/ - Heh.h
anonyymi_1TJ kirjoitti:
Kalahtiko kalikka paksulla tytöllä vai mistä moinen raivo?
- öööööööö
Miksi jokaisen naisen pitäisi kiihottaa sinua????
- Naisasialooser11
anonyymi_1TJ kirjoitti:
Katkera läski suuttui:D Ensinnäkin lyhyelle naiselle kuuluu lyhyt mies ja lyhyys ja lihavuus eivät ole millään tapaa verrannollsia koska läski on itse aiheutettua, lyhyys ei.
Ja lyhyt nainen ei ole sen seksikkäämpi kuin lyhyt mieskään, vain 175cm pitkäsääriselle naiselle kuuluu pitkä mies. Persjalkaiselle tattinaiselle kuuluu samanlainen mies, läskille naiselle ei kuulu miestä ollenkaan.
sinä ilmeisesti olet sekä lyhyt että myös läski talipallo tekopyhyyttä kirjoitti:
Hyvä kommentti tohon terveysasiaan:
https://moreenimedia.uta.fi/2019/02/07/katariina-halosen-kommentti-kapitalismi-tuhoaa-kehopositiivisuuden/"Erilaiset kehot saavat näkyä mainoskampanjassa siihen asti, kun liian korkean painoindeksin omistajan vyötärö on kapeampi kuin hänen lantionsa. Vanhan kunnon 90-60-90 kaavan senttejä voidaan toki venyttää, kunhan mittasuhteet pysyvät samana. Jokainen hyvä kokki tietää tämän. Näin saadaan aikaan vähän isompi versio samasta vanhasta taikinasta."
Totta. En ole ennen tuota ajatellutkaan. .
Vastauksistakin huomaa, että tärkeintä pitäisi olla se, että nainen on " pantava". Sama ei vaan koske miehiä..- ytr654654hgfgf
Naisasialooser11 kirjoitti:
Katkera läski suuttui:D Ensinnäkin lyhyelle naiselle kuuluu lyhyt mies ja lyhyys ja lihavuus eivät ole millään tapaa verrannollsia koska läski on itse aiheutettua, lyhyys ei.
Ja lyhyt nainen ei ole sen seksikkäämpi kuin lyhyt mieskään, vain 175cm pitkäsääriselle naiselle kuuluu pitkä mies. Persjalkaiselle tattinaiselle kuuluu samanlainen mies, läskille naiselle ei kuulu miestä ollenkaan.
sinä ilmeisesti olet sekä lyhyt että myös läski talipalloEdelleen 58kg / 168cm.
ytr654654hgfgf kirjoitti:
Edelleen 58kg / 168cm.
Olen kyllä ollut suhteessa sinua pidemmänkin naisen kanssa...Et silleen. Jep, ja kyl mä sua alespäin katon...Lisäks antaisin isällisen läpsyn pyllylle jos olisit tässä.
Treffipuolella törmäsin hiljattain naiseen, joka monin sanoin profiilissaan painotti miten hänellä pitää olla pitkä mies ja miten hän viehättyy pitkistä miehistä...Oli siinä naurussa pitelemistä kun katsoin tämän naisen oman pituus sarakkeen..145cm...hahaha...Voe taivahan jumala. Vielä pitkä mies olla moiselle pygmille.- Anonyymi
CamelBoots kirjoitti:
En tietääkseni ole koskaan maininnut pituuttani täällä ja katselen kyllä useimpia naisia alaspäin mitä tulee pituuteen.. Ne naiset jotka ovat minua pidempiä ovat kyllä liian pitkiä naisiksi ollakseen naisellisia..
Ei nainen tai mies ole koskaan liian pitkä ollakseen oman sukupuolensa edustaja. Kyllä pitkillekin löytyy jostain se toinen pitkä tai se, joka hyväksyy ja ottaa.
- Anonyymi
Naisasialooser11 kirjoitti:
sinä ilmeisesti olet sekä lyhyt että myös läski talipalloOnpa aika järkyttävää tekstiä. Moni lyhyt, lyhyehkö tai keskipitkä nainen haluaa usein keskipitkän (tai pitkän) miehen (178-183cm). Ei siinä ole mitään väärin. Luin jostain joskus, että se ihanteellinen pituusero naisen ja miehen välillä on n.15-20cm, niin, että mies on pidempi kuin nainen. Oli ihan tutkittu asia. Pituushan usein liitetään maskuliinisiin piirteisiin ja nainen usein viehättyy miehestä, joka on pidempi ja suurempi kokoinen ja jossa on muitakin perinteisiä maskuliinisia ominaisuuksia. Pituus itsessään on vielä neutraali ominaisuus, paljon muutakin kuuluu ulkonäköön. Kumppanin valinnassa myös paljon muulla kuin ulkonäöllä on merkitystä, mikä on tärkeämpää kuin ulkonäkö.
Lyhyelle naiselle ei kuulu lyhyttä miestä, vaan sellainen mies, josta lyhyt nainen on aidosti kokonaisvaltaisesti kiinnostunut ja jonka hyväksyy rinnalleen. Se ei välttämättä ole se lyhyt mies. Jokaisella on oikeus ja vapaus omiin kauneusihanteisiinsa ja tehdä parinvalintansa itse. Kukaan ulkopuolinen ei voi toisen puolesta päättää, mikä toiselle kuuluu, sen päätöksen tekevät kaksi ihmistä, jotka valitsevat toisensa itse.
https://yle.fi/uutiset/3-10687184 - Anonyymi
ytr654654hgfgf kirjoitti:
Edelleen 58kg / 168cm.
Olet naisena ihannemittainen ja painoinen. Onnittelut! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nainen tai mies ole koskaan liian pitkä ollakseen oman sukupuolensa edustaja. Kyllä pitkillekin löytyy jostain se toinen pitkä tai se, joka hyväksyy ja ottaa.
Kyllä on, pitkä nainen on miehekäs amazoni, poislukien huippumallit, mistä suominainen on valovuosien päässä ulkonäöltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa aika järkyttävää tekstiä. Moni lyhyt, lyhyehkö tai keskipitkä nainen haluaa usein keskipitkän (tai pitkän) miehen (178-183cm). Ei siinä ole mitään väärin. Luin jostain joskus, että se ihanteellinen pituusero naisen ja miehen välillä on n.15-20cm, niin, että mies on pidempi kuin nainen. Oli ihan tutkittu asia. Pituushan usein liitetään maskuliinisiin piirteisiin ja nainen usein viehättyy miehestä, joka on pidempi ja suurempi kokoinen ja jossa on muitakin perinteisiä maskuliinisia ominaisuuksia. Pituus itsessään on vielä neutraali ominaisuus, paljon muutakin kuuluu ulkonäköön. Kumppanin valinnassa myös paljon muulla kuin ulkonäöllä on merkitystä, mikä on tärkeämpää kuin ulkonäkö.
Lyhyelle naiselle ei kuulu lyhyttä miestä, vaan sellainen mies, josta lyhyt nainen on aidosti kokonaisvaltaisesti kiinnostunut ja jonka hyväksyy rinnalleen. Se ei välttämättä ole se lyhyt mies. Jokaisella on oikeus ja vapaus omiin kauneusihanteisiinsa ja tehdä parinvalintansa itse. Kukaan ulkopuolinen ei voi toisen puolesta päättää, mikä toiselle kuuluu, sen päätöksen tekevät kaksi ihmistä, jotka valitsevat toisensa itse.
https://yle.fi/uutiset/3-10687184Saahan se tatti haluta pitkää miestä, muttei saa. Ei siinäkään ole mitään väärin, että suurin osa rumista, rumahkoista ja susirumista 50v miehistä haluaa kauniin ja nuoren naisen. On tutkittu juttu että naisen kuuluu olla kaunis ja miehen ruma. Se on ihanteellinen ulkonäkö ero ja ihanteelinen ikäero on, että mies on 15-20v naista vanhempi.
Mies yleensä viehättyy naisesta joka on alle 25, hoikka ja kaunis ja jolla on muitakin naisellisia piirteitä.
Lyhyelle naiselle kuuluu lyhyt mies ja pitkälle naiselle pitkä mies. Myös moni lyhyt mies haluaa pitkän ja näyttävän naisen, ei persjalkaista tattia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saahan se tatti haluta pitkää miestä, muttei saa. Ei siinäkään ole mitään väärin, että suurin osa rumista, rumahkoista ja susirumista 50v miehistä haluaa kauniin ja nuoren naisen. On tutkittu juttu että naisen kuuluu olla kaunis ja miehen ruma. Se on ihanteellinen ulkonäkö ero ja ihanteelinen ikäero on, että mies on 15-20v naista vanhempi.
Mies yleensä viehättyy naisesta joka on alle 25, hoikka ja kaunis ja jolla on muitakin naisellisia piirteitä.
Lyhyelle naiselle kuuluu lyhyt mies ja pitkälle naiselle pitkä mies. Myös moni lyhyt mies haluaa pitkän ja näyttävän naisen, ei persjalkaista tattia.Tiedän kyllä monia lyhyitä ja keskipitkiä naisia, joilla on keskimittainen tai pitkä mies sekä Suomessa että ulkomailla. Naisen kasvot ja vartalo on tärkeämpi siinä ulkonäkökokonaisuudessa kuin pituus monelle miehelle. Naisen lyhyys yksittäisenä ominaisuutena ei kumppanin valinnassa ole myöskään poissulkeva ominaisuus eikä niin negatiivisena pidetty ominaisuus kuin miesten lyhyys. Suomessa tällä hetkellä kaikkien aikuisten naisten keskipituus on 167cm (ja pysyy ainakin samana tai kasvaa, koska kaikenpituiset naiset suosivat parivalinnassaan keskipitkiä-pitkiä miehiä). Se ei kuitenkaan tarkoita, että suurin osa suomalaisista naisista olisi 167cm, vaan se on tilastollinen keskiarvo. Tilastollinen keskiarvo kertoo sen, että tilastollinen keskipituus on kasvanut ja kasvaa koko ajan.
Olen itse kuullut, että onnellisimmat ja kestävimmät parisuhteet ovat sellaisilla, joissa ikäero on 2-3 vuotta. Parisuhteen onnellisuuden suhteen ikäero ei ole oleellinen vaan se, että pariskunnalla on samanlaiset arvot, päämäärät, maailmankatsomus, samanlainen sitoutumisen aste, prioriteetit, myös samanlaiset henkiset ominaisuudet ovat usein yhdistäviä tekijöitä.
On totta, että nainen on varmasti ulkoisesti viehättävimmillään 18-25-vuotiaana. Se on ihan luonnollista. Nainen on tuolloin myös hedelmällisimmillään. Nuori nainen voi olla kaunis tai olla olematta. Ikä ei kerro eikä takaa ulkoista kauneutta, vain hedelmällisyyden (eikä aina sitäkään). Jokainen kuitenkin vanhenee eikä kukaan ole ikinuori. Parisuhdemarkkinoita ajatelleen parasta olisi valita sieltä omasta ikäluokastaan se puoliso, koska saman verran naisia ja miehiä on kaikissa ikäluokissa, miehiä jonkin verran enemmän. Jokaisella on toki oikeus valita nuorempi tai vanhempi kumppani.
Ei voi koskaan sanoa, että jollekin kuluu jotain tai jollakin olisi oikeus johonkin, kun kysymys on parisuhteessa. Ei voi sanoa edes, että jokaisella on oikeus parisuhteeseen, kun kaikista ei ole parisuhteeseen eikä kaikilla ole parisuhteen edellyttämiä välineitä. Parisuhteen ja parinvalinnan tulee perustua vapauteen ja hyväksymiseen. Sen valinnan ja hyväksymisen tekee kaksi ihmistä, jotka toisensa valitsevat. Parinvalintaa varten ei voi laatia mitään yleispäteviä sääntöjä, koska se kuuluu valinnan vapauksien piiriin. Onhan tietysti parinvalintaa tutkittu monella tavalla mutta ne ei päde siellä arkielämän tasolla kaikkiin parisuhteisiin ja kaikkien parinvalintaan.
Edelleen sanon, että lyhyt nainen tai lyhyt mies tai pitkä nainen tai pitkä mies saavat asettaa ihanteensa niin kuin haluavat omista ihanteistaan käsin ja yrittää tavoitella sellaista kumppania, johon ne omat rahkeet riittää. Osa ihmisistä jää vapaaehtoisesti sinkuiksi ja sekin voi olla valinta ja sitäkin pitää kunnioittaa. Jotkut jäävät ilman parisuhdetta vasten tahtoaan, se on tietysti ikävämpi asia mutta senkin kanssa voi elää.
- Lemmenkäinen
On mistä pitää kii kun ukonilma :)
- Donitseja.ilmassa
Hyvin ajateltu. 😆
- Anonyymi
Kyllä lihavassa naisessa on turva! Joissakin naisissa on enemmän miestä kuin monessa miehessä (koon ja henkisten ominaisuuksien suhteen). ;D
- Pillujen--asiantuntija
Samalla lailla ruma mies pelottaa naisia. Komeat miehet ei pelota naisia koska naiset uskoo että komea mies hyvä ja turvallinen ja usein silti komea mies on se jännämies.
- nollakatu.nolla
Ruma mies ei naisia pelota. Ruma mies on naiselle ilmaa. Häntä ei ole olemassa.
- en.panis
Ruma. En panis
Lyhyt ja pyöreä tai venytettynä pitkä ja laiha.
Lyhyt ja laiha on poikamainen.
Pitkä ja suuri niin tulee mieleen kuulantyöntäjä.- Tämä-selvä
Ei ole pakko olla lihava. Aina voi laihduttaa itsensä 50 kiloiseksi.
- Naisasialooser11
Hyi olkoon mikä läski! Palstanaisten peilikuva
- Kaunis.nainen
Ei sinne päinkään, koska itse olen fitnesmimmi.. Tuokaan nainen ei kusiskaan suhun päin..
- Oksettava.akka
Totta puhut, täysin järkyttävä tankki! Tuo kun lähtee vyörymään niin ei sitä pysäytä pirukaan.
Yrittää tyypilliseen läskinaisen tapaan olla muka räväkkä kampauksineen ja mielipiteineen, totuus on kuitenkin se että haluttavuus on miesten silmissä pyöreä NOLLA :D - Naisasialooser11
Kaunis.nainen kirjoitti:
Ei sinne päinkään, koska itse olen fitnesmimmi.. Tuokaan nainen ei kusiskaan suhun päin..
Sinä et ole kaunis, fitnesnainen on vielä nolompi kuin läski, näytät kuivatulta suolalihalta miesmäisine kroppinesi ja naamoinesi
- Yrrrjökövi
Lihava nainen joka jankuttaa että on ylpeä läskeistään on yrrrjöttävä.
Jokainenhan saa olla, sellainen kuin haluaa. Jättäkäämme syrjimättä ketään, ulkonäön perusteella. En ole koskaan ollut lihava, muuten vaan poikkeava, tiedän tunteen.
MUTTA on totta, että esim. laardi vyötäröllä aiheuttaa mm. 2diabetestä, mutta lopulta jokaisen oma- asiahan on elääkö liikakiloineen jos on onnellinen nii, vai laihduttaako.
miks täytyis miellyttää muita??- nyt.ei.ymmärtänyt
mitähän tarkoitti jos nainen ei alistu normiinsa niin ei häneen ole valtaa mutta kauniimpi on kuin shirley karviset ja janni hussit
Tuossa kun odottelin maalin kuivumista niin tuli luettua tuo linkki ja sen takaa löytyvä opinnäytetyö, Myönnän etten kauhean syvällisesti uppoutunut tuohon opinnäytetyöhön mutta sen silmäilyn perusteella ei kannata huolestua kehopositiivisuudesta vaan korkeakoulutetuista. Jos se että kirjoitat provokatiivisesti juttuja, keräät niistä tulevat kommentit eri kategorioihin ja teet excelin niin opinnäytetyö on tehty. Pari exceliä lisää ja ppt-esitys niin ehkä jo olisi tohtorin hattu päässä. Sitten ihmetellään jos ei pääse työelämään.
Itse kyllä odotin varsinkin lopun pohdintaosiolta kunnon ajatuksen virtaa mutta jos ainoa ratkaisu on se että blogi jatkuu mutta suodatin poistaa automaattisesti tiettyjä sanoja sisältävät lauseet jotka menevät jatkotarkasteluun, niin aika kevyellä raasteella on salaatti kulhossa. Toki kun on oma blogi niin näin voi tehdä mutta kovasti muistuttaa tasa-arvokeskustelua mallia Åbo Akademi jossa kaikki ovat tervetulleita mielipiteineen mutta tietty porukka katsoo kuka pääsee ääneen. Ei mitään syvempää pohdintaa miten esim käytetty kieli blogissa tai asiasisältö tähän kommentointiin vaikuttaa. Minun mielestä jäi vähän vajaaksi tältä osin.
Suosittelen tutustumaan tuohon opinnäytetyöhön, siellä on ihan hyvin tuotu esim tämän historia esille. Lähtölaukaus asiaan löytyy feministiliikkeestä yli sata vuotta sitten jolloin vaadittiin naisille oikeutta pitää housuja; siitä on vähän jalostunut tähän päivään. Ihan kaikki ei minullekaan selvinnyt kuten miksi lääketieteellinen näkökulma halutaan jättää pois esim. koskien diabetestä mutta samalla korostetaan että tämä vähentää masennusta, syömishäiriöitä yms.- sentäs
" Jos se että kirjoitat provokatiivisesti juttuja, keräät niistä tulevat kommentit eri kategorioihin ja teet excelin niin opinnäytetyö on tehty. Pari exceliä lisää ja ppt-esitys niin ehkä jo olisi tohtorin hattu päässä. Sitten ihmetellään jos ei pääse työelämään."
No työelämään mennään ihan muilla taidoilla. Ja tohtorin hattuun nyt vaaditaan aika paljon enemmän, ei voi edesverrata väitöskirjaa ja opinnäytetyötä.
- 101prosHetero
Rumat naiset. Ne on homoille.
- nohöh
Mitä se homo naisella tekee?
- hyiyök
Yhtä ruma kuin Saara Särmä. Akateemiset naiset = yök
- eihaittaaminua
Ota vaan se tyhjäpäinen akka ja tee lapsia jotka ei pärjää elämässä.
- helmiä_sioille
Jos käytös ja luonne yhtä vastenmielinen kuin ulkonäkö, niin... Joo, jätän sanomatta,., :)
"Pelko muuttuvista kauneusihanteista ahdistaa ja suututtaa." Voin sanoa Tytille näin heti aluksi, etteivät rumat ihmiset ole koskaan määrittäneet kauneusihanteita. Hän saattaa omasta mielestään ja jopa joidenkin lesbokavereidensa mielestä olla seksuaalisesti haluttavaa kumppaniainesta, mutta useimpien miesten mielestä hän ei ole mitään sellaista.
Rumuudella en tarkoita kyseisen Tytin ulkonäköä, en hänen orastavaa sairaalloista ylipainoaan enkä edes hänen erittäin luotaantyöntävää hiusmuotoiluaan.
Rumuus lähtee hänen tapauksessaan asenteesta ja käsityksestä, että yksilö määrittää itse kauneuskäsitykset, mitkä koskisivat myös muitakin yksilöitä. Käsitys kauneudesta johtuu kuitenkin yksilöiden geneettisestä ominaisuudesta valita itselleen sellainen kumppani, jonka kanssa kykenee aikaansaamaan selviytymiskykyisiä jälkeläisiä.
Tytin asenne kielii, ettei hänen kanssaan saa kukaan mies aikaiseksi kuin ison riidan, mikä on luultavasti Tytin asenne ja lähtökohta elämään ylipäätään. Hän voi biologisen kellonsa hälyttäessä hakeutua kohtunsa viimeisillä voimilla tekohedelmöitykseen ja puskea haaroistaan mitä luultavimmin jollain tavalla jo syntyjään vammaisen olennon. Tämäkään suoritus ei saa häntä uskomaan rumuuteen, tai hänen sanojensa mukaan muuttuneisiin kauneuskäsityksiin, sillä oletettavasti hänen mielestään mikä tahansa kupeiden hedelmä on aina "spesiaali".En voi olla lisäämättä, että mitä jos Tytin paikalla olisi kaljamahainen ja keski-ikäinen mies esittämässä samanlaisia näkemyksiä saamistaan vihakommenteista?
Taitaisi media suhtautua vähemmällä ymmärryksellä asiaan.- Anonyymi
Kävinpä minäkin kurkkaamassa miltä tämä näin suuria tunteita herättävä nainen sitten oikein näyttää.
Odotin jotain ihan muuta, löysin hyvin tyypillisen kolmetoista tusinaan sopivan suomalaisen naisen. Ei mitenkään erotu suomalaisessa katukuvassa.
Suomalaiset, niin miehet kuin naisetkin ovat suurin piirtein samaa kokoluokkaa ja tyyliä kaikki! Miksi tämä yksi on joutunut sitten hampaisiin? Ehkä siksi, että on suorasanainen ja peloton. Uskaltaa erottua siinä mielessä. Ja sehän on Suomessa kauhistus, erottua massasta.
Eikä vähäisimpänä vielä se, että miehet pelkää naista joka ei tarvitse heitä. Joka on omana itsenään terveellä tavalla vahva ja itsenäinen. Ei epätoivoisesti yritä miellyttää miestä. Sehän tulee ilmi tämän foorumin viesteistä, miehet valittaa naisen puutetta ja itkee itsensä uneen.
Itse en nyt ihan tuota tyyppiä edusta. Olen asunut nyt melkein 40 vuotta ulkomailla. Suomalainen tyyli ei siis ole tarttunut, enkä työni puolesta voisi sellaisena esiintyä. Kuitenkin minulle on taivaallisen saman tekevää miltä joku muu näyttää ja miten elää, kunhan ei tee elämäntyylillään haittaa tai vahinkoa kenellekään toiselle.Enemmän näyttää sellaiselta joka käy kiinni hampain ilman syyttä.
viha kommentti ei ole lihavuus todenäköisesti vaan asenne ongelma ja käytös. Jota myös palstalla törmää.
Lihavuus ei ole tuota vihakommentteja itsenää.
- Anonyymi
Ihana ihminen tuo Tytti. :)
Minä nostaisin esille tämän kohdan, jossa puhutaan laajemmasta ongelmasta:
"Sukupuolentutkija Katariina Kyrölä uskoo myös naiseuteen kohdistuvan vihareaktion liittyvän normien rikkomiseen. Jos nainen ei alistu normiinsa, ei häneen ole valtaa. Vallan menettäminen puolestaan herättää vihaa."
Tämä vihan syntyminen koskee monia, monia muitakin asioita kuin lihavuutta. Samanlainen reaktio syntyisi, jos kyseessä olisi naispuolinen kehonrakentaja, koska sellainenkaan ei sovi normeihin. Samoin käyttäytyminen, joka ei ole sukupuolinormien mukaista, aiheuttaa usein vihaa.
Tytin kaltaisia ihmisiä tarvitaan lisää. Jonkun täytyy tuoda esille, etteivät kaikki naiset halua pitää viehättävän ulkonäön hankkimista tai muuta normeihin mukautumista elämänsä pääsisältönä. Onneksi kaikki naiset eivät niin teekään.Minäkin luulen, että kyse on usein enemmänkin juuri tuosta ettet istu tiettyyn muottiin. Ja silloin mistä vaan ominaisuudestasi voidaan tehdä lyömäase. Toki sillä edellytyksellä, että sellaisille aseilla antaa valtaa satuttaa...
Ainahan voi yrittää satuttaa mutta tarpeeksi vahva ja moiseen paatunut itsetunto ei enää korvaansa lotkauta kunhan itse tietää itsensä ja on hyvä olla itsessään. :)
Mölinää mahtuu maailmaan...- Anonyymi
Sekö on vihaamista että kirjoittaa tai sanoo ääneen mielipiteensä?
En minä tuota läskikasaa vihaa, mutta kyllä harmittaa niin vietävästi että erehdyin googlaamaan millaisesta missistä on kyse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tuota läskikasaa vihaa, mutta kyllä harmittaa niin vietävästi että erehdyin googlaamaan millaisesta missistä on kyse.Miksi luulet että sinun mielipiteelläsi olisi jokin hirmuinen merkitys tällaisessa asiassa? Miksi koet välttämättömäksi antaa sen? Joskus on fiksumpaa pitää suu ihan vain supussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi luulet että sinun mielipiteelläsi olisi jokin hirmuinen merkitys tällaisessa asiassa? Miksi koet välttämättömäksi antaa sen? Joskus on fiksumpaa pitää suu ihan vain supussa.
Miksi luulet että luulen mielipiteelläni olevan jokin hirmuinen merkitys tällaisessa asiassa? Ihmettelen vaan, että mitä viha ja vihaaminen (nykyään) tarkoittaa.
Kun sanon rehellisen mielipiteeni siitä, että tietty automerkki/malli on ihan kamalan ruma niin en minä sitä autoa vihaa. Samoin en vihaa tätä missiäkään vaikka se on varmaankin hirveimmän näköinen mitä olen koskaan elämäni aikana nähnyt.
Voihan se tietenkin olla, että käsitteiden viha sekä vihaaminen merkitys olisi muuttunut aikojen saatossa ... sitten minun pitäisi uudelleenoppia vihaamaan. Totta. Esim tatuoinnit, lävistykset, erikoiset kampaukset ja jopa se, jos ei ajele karvoja..😄
Ja tuo siis koskien vain ulkonäköä..Anonyymi kirjoitti:
En minä tuota läskikasaa vihaa, mutta kyllä harmittaa niin vietävästi että erehdyin googlaamaan millaisesta missistä on kyse.Kai sinä osaat mielipiteesi esittää ilman vihapuhetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi luulet että luulen mielipiteelläni olevan jokin hirmuinen merkitys tällaisessa asiassa? Ihmettelen vaan, että mitä viha ja vihaaminen (nykyään) tarkoittaa.
Kun sanon rehellisen mielipiteeni siitä, että tietty automerkki/malli on ihan kamalan ruma niin en minä sitä autoa vihaa. Samoin en vihaa tätä missiäkään vaikka se on varmaankin hirveimmän näköinen mitä olen koskaan elämäni aikana nähnyt.
Voihan se tietenkin olla, että käsitteiden viha sekä vihaaminen merkitys olisi muuttunut aikojen saatossa ... sitten minun pitäisi uudelleenoppia vihaamaan.No mutta etkö ole lapsena oppinut että toisten ulkonäköä ei haukuta? Se on törkeää ja moukkamaista. Haluatko olla törkeä ja moukkamainen? Ihmiset ei ole mitään autoja, vaan meillä on tunteet. En ymmärrä ihmisiä jotka sanovat jotain ilkeää toisista ja sitten perustelevat sen "sanoin vain mielipiteeni". Kun ei ketään varsinaisesti se mielipide kiinnosta.
- Anonyymi
Suomessa on 2,5 miljoonaa ylipainoista aikuista. Naisia ja miehiä. Olen yksi heistä. Tutustukaa tilastoihin. Jokainen ylipainoinen ihminen on kyllä varmasti tietoinen ylipainostaan.
https://thl.fi/fi/tutkimus-ja-kehittaminen/tutkimukset-ja-hankkeet/kansallinen-lihavuusohjelma-20122015/lihavuus-lukuina/lihavuuden-yleisyys-suomessa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta etkö ole lapsena oppinut että toisten ulkonäköä ei haukuta? Se on törkeää ja moukkamaista. Haluatko olla törkeä ja moukkamainen? Ihmiset ei ole mitään autoja, vaan meillä on tunteet. En ymmärrä ihmisiä jotka sanovat jotain ilkeää toisista ja sitten perustelevat sen "sanoin vain mielipiteeni". Kun ei ketään varsinaisesti se mielipide kiinnosta.
Lapsena opin, että suoraselkäinen sanoo suoraan mitä ajattelee eikä hienostele
Anonyymi kirjoitti:
Lapsena opin, että suoraselkäinen sanoo suoraan mitä ajattelee eikä hienostele
Ja jos näet kadulla jonkun mielestäsi ruman ja lihavan ihmisen, niin tietysti menet sen sille sanomaan?
Ja muuten tiedoksi, että tämä aloituksen henkilö on tehnyt rikosilmoituksia ( monikossa huom) häneen kohdistuvista herjauksista.
- Anonyymi
Voi hirvitys. Tuo yksilö on siis märehtinyt itsensä tuollaiseksi läjäksi JA sitten saa sen perusteella opintovapaata JA tekee siitä opinnäytetyön. Minkä ammattinimikkeen se saa po"työn" avulla?
- Anonyymi
Kuka jaksaa kiistellä tästä?? Eikö teillä ressukoilla ole parempaa tekemistä. Ei vois vähempää kiinnostaa. XD En ees lue tätä ketjua koska ootte pellejä.
T. Laiha mies - Anonyymi
Tuolla Tytillä on muuten TIEDOKSENNE VAAN ihan kivannäköinen hoikka mies. Ootte te muuten sairaita kiusaajia kaikki..
T. Surutyttö- Anonyymi
Käy sääliksi miestä joka tuota tankkia panee, miehellä täytyy olla joku läskifetissi.
- Anonyymi
Arvelen, että mies pelkää ja siksi ei uskalla jättää tätä missiä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522495- 1102215
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265