Tarkkana risteyksissä

Missä lumikasat peittävät näkyvyyttä. Tänään oli törmäys lähellä, kun en lumikasan takia huomannut lähestyvää autoa

41

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aiheellinen avaus, itse tuolla just valtikselle kirjoitin " Itse just aamulla ajattelin kun ajoin risteyksestä jossa korkeat lumivallit vieressä että kun kääntyy ei mitenkään näe jos joku sieltä vallin takasuunnasta tulee fillarilla kovasti alle eikä se fillaristi välttämättä ollenkaan tajua ettei sitä voi autosta nähdä niiden korkeiden lumikasojen vuoksi.". joo, pitää koettaa olla tarkkana eikä ainakaan kiirehtiä liikaa.

• Itseasiassa samalla reissulla oli 2 tilannetta, toisessakin auto ilmestyi yllättäen lumikasan takaa, törmäys ei sentään ollut lähellä

• Itse lähdin töistä ja pihalta poistuessa ihan suosiolla nousin pyörän päältä ja talutin pyörätiellä juuri tuon heikon näkyvyyden vuoksi.

• Mites on talvipyöräily sujunut, onko ollut pöperöä?

• pujotteIija kirjoitti:

Mites on talvipyöräily sujunut, onko ollut pöperöä?

Olihan tuossa pari myräkkää jotka vähän pistivät haastetta. Mutta nyt kun lauhtuivat kelit niin tosiaan se pöperöhän jäi pintaan ja jos ei ole lanattu niin sinnehän renkaat uppoaa. Kyllähän noilla laihoilla kelpaa kun polkevat läskeillä renkailla; mulla toisiinpäin.

• Niin että sitä tuli sitten hyökättyä lumikasan takaa. Soo soo. Oiskohan siinä ollut jo rikesakon paikka pujikselle

:D

• Syyllinen oisin ollut, törmäyksen sattuessa

• pujotteIija kirjoitti:

Syyllinen oisin ollut, törmäyksen sattuessa

Elä nyt heti myönnä. Saa sanoa vastaan ku ei sitä voi tietää :D

• misspönttöuuni kirjoitti:

Elä nyt heti myönnä. Saa sanoa vastaan ku ei sitä voi tietää :D

Tällainen kunnollinen myöntää heti :D

• pujotteIija kirjoitti:

Tällainen kunnollinen myöntää heti :D

Tiedän. Vaikka sinä olisit istunut kahvipöydässä etkä edes olisi auton ratissa ollut, myöntäisit kiilanneesi pöpeliköstä. Höpsö! Ei saa olla liian kiltti, ne lanaa sun. :D

Oppi numero yksi: Intä aina vastaan :D

Tiedän. Vaikka sinä olisit istunut kahvipöydässä etkä edes olisi auton ratissa ollut, myöntäisit kiilanneesi pöpeliköstä. Höpsö! Ei saa olla liian kiltti, ne lanaa sun. :D

Oppi numero yksi: Intä aina vastaan :D

Oon mie pari kertaa inttänyt vastaan, ei auttanut, kortti lähti kummallakin kertaa :D

• pujotteIija kirjoitti:

Oon mie pari kertaa inttänyt vastaan, ei auttanut, kortti lähti kummallakin kertaa :D

Mitä helvetsonia. Piilojännämies. Vissiin intit sitten yhen ratkaisevan millin yli? :D Sinihattu hermostui. Auto ei kumminkaan valtiolle? :D minua on kerran kans puhuteltu, en tiiä miks kutsuttiin, olivat ehkä kiinnostuneita itäsuomalaisista mietelauseista, jäi se kuva.

Mitä helvetsonia. Piilojännämies. Vissiin intit sitten yhen ratkaisevan millin yli? :D Sinihattu hermostui. Auto ei kumminkaan valtiolle? :D minua on kerran kans puhuteltu, en tiiä miks kutsuttiin, olivat ehkä kiinnostuneita itäsuomalaisista mietelauseista, jäi se kuva.

Toisaalta ois vaan hyvä, että meitä jokaista puhuteltaisiin kerran vuoteen. Siis ilman rikkeitä kutsuttaisiin kamarille.

Kummatkin tapaukset oli moottoripyörällä hurjasteluja, jotain lieventävää piti yrittää inttää. Mikäs tuo sun tapaus oli?

• pujotteIija kirjoitti:

Kummatkin tapaukset oli moottoripyörällä hurjasteluja, jotain lieventävää piti yrittää inttää. Mikäs tuo sun tapaus oli?

Liikenneturvall.vaarantaminen.

Vai moottoripyörällä. Vapaus ja vauhdin hurma ottivat sinusta yliotteen :D

Liikenneturvall.vaarantaminen.

Vai moottoripyörällä. Vapaus ja vauhdin hurma ottivat sinusta yliotteen :D

Odotan jo innokkkaasti kevättä, ja mopoilua

• pujotteIija kirjoitti:

Odotan jo innokkkaasti kevättä, ja mopoilua

No niin, Guten Tag, minä lähden nukkumaan :)

No niin, Guten Tag, minä lähden nukkumaan :)

Hyvää yötä, minä valvon ehkä kahteen asti

• pujotteIija kirjoitti:

Hyvää yötä, minä valvon ehkä kahteen asti

Miksi? Tarvitsen selityksen :D

Miksi? Tarvitsen selityksen :D

Tunnin kestävä tv-ohjelma alkaa yhdeltä

• pujotteIija kirjoitti:

Tunnin kestävä tv-ohjelma alkaa yhdeltä

Se täytyy myös kertoa, että mikä?

Se täytyy myös kertoa, että mikä?

Last Alaskans, en nähnyt ensimmäistä esitystä kun olin kiekkoilemassa

• pujotteIija kirjoitti:

Last Alaskans, en nähnyt ensimmäistä esitystä kun olin kiekkoilemassa

Oho. Villit alaskalaiset. No olkoon menneeksi, lupa myönnetty.

Oho. Villit alaskalaiset. No olkoon menneeksi, lupa myönnetty.

Ootko kattonut?

• pujotteIija kirjoitti:

Ootko kattonut?

En :D

En :D

Discovery kanavalta tulee. Nyt täytyy lopettaa, en pysty keskittymään tv-ohjelmaan, jos keskustelen samalla naisen kanssa

• Pitää soittaa torvea.

• Tai sitten pitäisi nainen olla kyydissä, niin voisi käydä kurkkaamassa lähestyykö autoja

• pujotteIija kirjoitti:

Tai sitten pitäisi nainen olla kyydissä, niin voisi käydä kurkkaamassa lähestyykö autoja

Nainen kyllä toimittaa hyvin mm. alligaattor..eiku navigaattorin virkaa ja on aika noheva siinä vieruskaverina. Ainakin itsellä löytyy paljon juttua just kun ollaan hankalassa solmukohdassa. Siinä vaan pitäs miehen osata keskittyä siihen kuunteluun eikä niin liikenteeseen.

Nainen kyllä toimittaa hyvin mm. alligaattor..eiku navigaattorin virkaa ja on aika noheva siinä vieruskaverina. Ainakin itsellä löytyy paljon juttua just kun ollaan hankalassa solmukohdassa. Siinä vaan pitäs miehen osata keskittyä siihen kuunteluun eikä niin liikenteeseen.

Mielummin naisen ottaisin kuin navigaattorin, tällähetkellä ei ole kumpaakaan

• pujotteIija kirjoitti:

Mielummin naisen ottaisin kuin navigaattorin, tällähetkellä ei ole kumpaakaan

Navi jäätyy pakkasessa, nainen ei. Kälätys ja kalkatus kuuluu. Noh noin sinä nyt sanot, mutta annapa kun on mennyt ensimmäiset parisataa kilometriä. Alat etsimään bussirahtia ylimääräiselle nakuttajalle. Enkä puhu auton kiertokangesta *pärsk*

Navi jäätyy pakkasessa, nainen ei. Kälätys ja kalkatus kuuluu. Noh noin sinä nyt sanot, mutta annapa kun on mennyt ensimmäiset parisataa kilometriä. Alat etsimään bussirahtia ylimääräiselle nakuttajalle. Enkä puhu auton kiertokangesta *pärsk*

Pari kunnon lällyä kun soittaa, niin uskoisin naisen rauhoittuvan

• pujotteIija kirjoitti:

Pari kunnon lällyä kun soittaa, niin uskoisin naisen rauhoittuvan

Siitä alkaa laulu. Tykkään autolaulannasta. Varsinkin voimaballadit.

Siitä alkaa laulu. Tykkään autolaulannasta. Varsinkin voimaballadit.

Mitä mieltä naisena olet, voisiko nainen alkaa lähentelemään, lällyn kuultuaan?

• pujotteIija kirjoitti:

Mitä mieltä naisena olet, voisiko nainen alkaa lähentelemään, lällyn kuultuaan?

Kyllä, näin käy, mitä suurimmalla todennäköisyydellä.

Kyllä, näin käy, mitä suurimmalla todennäköisyydellä.

Pitääkin etsiä autoon lälly CD

• Näen mielessäni, miten mansikkaviinerit ovat jarrutuksen vuoksi suhahtaneet takapenkiltä ohjaamotilaan.

Otat ensikerralla rauhallisemmin, ok.

Mutta joo leikki leikkinä, saisivat mataloittaa liittymien kohdalla, ihan tosi. Ei riitä kaula siihen kuikuiluun.

• Otan rauhallisesti kuin poromies

• Totuus-

Tänään paukkui kolari kun olin keskustassa yhden liikkeen edessä ja bussi tuli aika kovaa ja vastakais suunnasta tuli auto. No kapea tie kun lunta oli aurattu miten sattuu niin bussi väisti autoa ja ajoi lumivalliin ja siitä edessä olevaan autoon törmäsi melko kovaa ja edessä olevan auton edessä oli vieä auto parkissa ja sekin sai lommoja.

• Toivottavasti henkilövahingoilta vältyttiin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4428
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3291
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      55
      2560
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2554
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2285
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1681
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1540
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1275
    Aihe