Hair Escape Punavuoressa, kamala paikka

eihyvääpäivää

Vihdoin parin päivän shokiltani pystyin vihdoin purkamaan tuntojani aivan kamalasta ja pilalle menneestä kampaamokäynnistä. Ikinä ei elämässäni ole tarvinnut itkien lähteä kampaajalta, mutta nyt sekin on koettu.

Hair Escape Henlsingin Punavuoressa ei ansaitse arvoasteikolla edes puolta tähteä. Vaikka sisustus on tehty hienoksi kampaajalla on sen muu sisältö on kuraa. Asiakaspalvelu on ala-arvoista ja lopputulos aivan järkyttävä, eikä kommunikaatio työntekijöillä toimi.

Itse menin hakemaan vaaleita hiuksia ja mitä sain pilalle menneen vaalennuksen, huutoa ja syyttelyä, sekä ruman lopputuloksen. En todellakaan ole tyytyväinen ja en todellakaan aijo tähän paikkaan mennä uudelleen. Koko lystistä jouduin maksamaan yli 100euroa, jolloin luulisi, että tuohon hintaan saisi hyvää palvelua.
Olen kertonut lähipiirilleni ja omissa sosiaalisissa piireissäni kokomuksesta ja vastaanotto on ollut pöyristynyt ''miten tuollainen on edes mahdollista''.

Itse sorruin menemään Offer tarjouksen perässä paikkaan. Aluksi ajattelin, että kiva mennä tutustumaan uuteen paikkaan ja ehkä mahdollisesti voisi mennä uudestaan jos lopputulos olisi hyvä. Toisin kävi ja voin sanoa, etten tule sanomaan mitään positiivista koko paikasta.

Olen käynyt testaamassa useamman eri kampaamon palveluita ja en ole törmännyt näin röyhkeään käytökseen missään. Moni testaamani paikka on jäänyt positiivisesti mieleen ja olen käynyt uudelleen. Mutta kyllä niiden helmien sekaan sikojakin mahtuu ja tämä oli sellainen kokemus.

12

169

Vastaukset

• OMG hei voi ei miten kurjaa.... Mutta kiitos sulle tästä, pelastit mut ja mun tukan, koska melkeen nappasin tarjouksen kans offerillalta tonne. Olikin ehkä vähän liian hyvä ollakseen totta.

Mutta inhottavaa, miten ei voi osata käyttäytyä tällaisessa ammatissa? Ei mahu mun ymmärrykseen sitten millään. Vaaditko rahoja takaisin yms, aiotko tehdä mitään jatkotoimenpiteitä?

• mälli kampaus a`la sekaisin marista halpa ja nopea.

• Ei kannata todellakaan mennä ainakaan tarjouksen perässä. Aivan järkyttävää lisähintaa pyytävät Espacessa. Lisäksi palvelu on tylyä.

• Hmm... Mulla oli kyllä ihan eri kokemus...
      Sain hyvät hiukset ja oon tosi tyytyväinen :) Ihan tavallista asiakaspalvelua minun mielestä?
      Harmi että sulla oli huono kokemus!
      Mikä sinun hiuksissa meni pieleen ja miksi et pyytänyt heitä korjaamaan?🤔

• hmmm. kuulostaa oudolta, harvoin asiakaspalvelussa oleva huutaa ja syyttelee asiakasta. Miksi sitten edes maksoit? Olisi mielenkiintoista kuulla kampaajan versio.

• Mulla kanssa huono kokemus samasta paikasta. Omistaja oli tyly ja huusi. Yritin selvittää asiaa, enkä laita tänne yksityiskohtia, mutta et ole yksin kokemuksesi kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla kanssa huono kokemus samasta paikasta. Omistaja oli tyly ja huusi. Yritin selvittää asiaa, enkä laita tänne yksityiskohtia, mutta et ole yksin kokemuksesi kanssa.

Olin varannut ajan sinne, mutta lähdin pois kun halusin tirtää tuleeko lisäkulujs. Kampaaja kertoi etgä offerillN hinta ei riitä vaan lusähintaa tulee reilusti. Pnnekdi lähdin pois ja saan rahat takaisin. VIRHEELLISTÄ MAINOSTAA OFDERILLAN KSUTTA. olen ainaiswnmista Offerillan kokemuksista saanut mainostettuun hintSn palvelun.

• Ei hyvää päivää... mistä näitä riittää ... LoL pitäis vissiin saada kuu taivaalta 20,- hintaan ja jos ei natsaa ni haukutaan koko paikka pystyyn...
      -kannattaa miettiä pari kertaa ennen kuin värjää hiukset kotivärein tummaksi, ettei tuu noin paha mieli siinä kohtaa kun vaalennus ei ole enää helppo homma... tai jopa mahdoton ! ”Sad but true”

• Omistaja siellä selkeesti puolustelee surkeeta palveluaan. Nää kotivärinatinat on niin kuultu, keksikää jotain uutta, millä puolustelette töykeyttä be ja kiskurihintoja!

• Ostin Offerillan tarjouksen HairEspaceen. Kun soitin ja varasin ajan, kampaaja kertoi, että lisämaksua tulee minimissään 50 euroa. Hän väitti, että Offerillan tarjous kattaa vain markkinointikulut. En ole koskaan maksanut Offerillan tarjouksista mitään ylimääräistä. Miten voin saada rahani takaisin? Tämähän kuulostaa huijaukselta.

• Heippa! Täällä käytettiin sama tarjous. Täytyy myöntää, että diilissä ei sinäänsä ole mitään ideaa ja jos en olisi eksynyt lukemaan näitä ennen käyntiäni olisin saattanut järkyttyä alkuun. Kuitenkin ammattitaitoinen työntekijä, joskin suorasanainen, ja mieleinen lopputulos muistutti, että hyvästä työstä on maksettava sen arvoinen korvaus, etenkin näinä aikoina :) Kiitän!

• Kävin offerillan tarjouksella Hair Escapessa . Minulle myös oli yllätys kuinka paljon lisäkuluja tuli ja se selvisi istuttuani tuoliin .
      Hiukseni olivat käsittelemättömät , ainostaan parin vuoden takaisia raita jäämiä latvassa. Hiekseni olivat juuri olkapäille ulottuvat ja ohuet. 70 e lisämaksua tuntuu kovalta kun mainoksessa luvataan 70 % alennus . Jos nyt maksamani 45e+70 = 115 e sisältää 70% tarjousta , normaalihinnat ovat todella kovat.
      Työn laatu on todella hyvä ja palvelu oli ystävällistä ja opastavaa. Väristä / raidoista tuli parhaat mitä olen koskaan saanut.
      Mutta tuo epäselvyys hinnoittelussa jätti ikävän olon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Britti kehuu Suomalaista terveydenhoitoa.

MTV HS: Brittimies virui Suomessa viisi viikkoa tajuttomana hengityskoneessa – elämästä kamppailu juuri Suomessa oli onnekas sattuma Brittiläinen toi
      Maailman menoa
      151
      9041
    2. Stefan Thermanin firmaa haetaan konkurssiin

Tuoreita kuulumisia: https://www.seiska.fi/Uutiset/Stefan-Thermanin-firmaa-haetaan-konkurssiin/1151960
      Kotimaiset julkkisjuorut
      249
      7984
    3. Kulmunille koulutusta 50 000 eurolla

Veronmaksajat maksaa https://www.is.fi/politiikka/art-2000006527878.html Näin niitä verorahoja käytetään
      Maailman menoa
      271
      2796
    4. Maskisekoilu riittäsi jo -STM!

STM:n maskisekoilu vain jatkuu. Mitä ihmettä onkaan tapahtunut? Onko nyt menossa jälkien peittelyvaihe ja mielipiteitten hämärtämisprojekti? LUE TÄMÄ:
      Maailman menoa
      287
      1872
    5. No niin....Tiemaksut sitten tulee.

Jopa 1000€ lisää kuluja autoilijalle. Näin se Suomi varmaan yrittää ylöspäin mutta muistaa pitäisi että se raha on taas pois muusta kulutuksesta.Jälle
      Maailman menoa
      100
      1539