Lukutaidottomat ämmät

lukutaitoaeiooämmillä

Näköjään ei osaa ämmät lukea tai eivät ymmärrä lukemaansa.
Jos treffipalstalla laittaa ihan asiallisen viestin Jossa vielä mainitsee
että ei häiriköi jos ei muija vastaa niin seuraava toimenpide on että Ämmä
paljastaa olevansa kyvytön ymmärtämään lukemaansa blokkaamalla.
Eipä tuollaiset kurpat kovin paljon todella edes kiinnostaisi ja mikä
parasta moisiin ei sit tarvii tuhlailla aikaansa. Jotkut roikkunu tuolla
useita vuosia. Et silleen. Onneksi siellä on jonkin verran myös ulkomaalaisia
ja lukutaitoisia suomalaisiakin. Noita lukukyvyttömiä näkyy eniten löytyvän ikäluokasta 30-45 v.
Nuoremmat ja vanhemmat osaavat näköjään lukea ja ymmärtävät lukemansa.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi_FYY

      Tässä Treffit24 havainnut olevan hyvin aggressiivisia naisia. Sanallinenkin kähinöinti käy. Tiedä vaikka tarkoituksella ovat sillä mielellä liikkeellä. Helpottaa kaiketi saa vähän turista hissukka miehelle.

    • Totuuden_siemen

      Taidat olla aika vastenmielisen näköinen vanha lösömahajuoppo. Sun viestejä ei kaipaa kukaan, joten lopeta se itsestäsi liikoja kuvittelu ja tule pois sieltä treffeistä. Siellä valinta tehdään kuvan ja tekstin perusteella ja kummassakaan et taida onnistua. Yritä livenä ja esitä mukavaa, voit edes kerran saada vahingossa.

      • NettiNuubi

        Ei, vaan pelkän kuvan perusteella tekevät naiset valintansa. Tekstillä ei ole väliä, ellet suoraan hauku vastapuolta.


    • treffit24piste

      Niin niin, eihän ne it-miesten päiväunet sinusta välitä. On koettua tuttua

    • Kaunis.nainen

      Mitäs, se pappa nyt kiukuttelee? Taitaa olla, että luulet itsestäsi vähän liikoja, koska ne tasokkaimmat ei sua huoli.. jospa omassa ymmärryksessä vika?

      • Seliina

        Samaa aattelin. Lisäksi veikkaan, ettei ole puheistaan huolimatta tyytynyt vain yhden viestin lähettämiseen, vaan pommittanut oikein urakalla ja siitä syystä hänet on blokattu.


      • olen-varakas-komea-mies

        Jenkkakahvaiset tytöt siellä puhisee :) Ei sen puoleen varsinkin nyt kun ikää on, nuorempi sopivasti jenkkakahvoilla etu sillä tietää mistä pitää kiinni ja lämpöä. En möhömahainen ole vieläkään ja minullahan oli joskus paaaaljon treffejä treffit24llä ennen pilailevien blokkaavien tuloa. En osaa kuvailla näöllisesti tähän mut jotain Kanye West - Stronger (victoria secret fashion show,) -öh- todistaa et on ollut miehillä hyviäkin aikoja 24treffeillä


    • anonyymi_KMJ

      Niin, teikäläisen kaltaiset mussuttajat ei tyydy yhdelle viestin lähettämiseen. Toisaalta ymmärrän jos it siellä it täällä sileä täällä tuolla rikas it-mies on ongelma itsessään. Sitten ärähdellään, blokataan todellisuuteen ei ollut nuori rikas it-mies. Väärin ymmärretään mahdollisuudet koko palveluun kirjautumisen alusta ja viimeistään kun ei lueta ensin aloittajan kohteliasta viestiä. Pata kierroksilla täälläkin miksi ei siellä treffit24.

    • miesvm76---

      Itse olen huomannut, että oikeastaan ainoat järkevät naiset joiden kanssa pääsee normaaliin viestittelyyn ja treffeillekin on uskovaiset naiset tai sitten ulkomailta Suomeen muuttaneet naiset.

      Näiden naisten etsiminen kaiken sonnan seasta voi olla aikaavievää.

      • onneksi.ei.kaikki.naiset

        Naisen lukutaidottomuus tuli ilmi s,24 treffisivulla minulle myös. Profiilissani ruksattuna muunmuassa seksisarake ja tekstissä vielä nimenomaan mainittu että tykkään kun parisuhteessa on myös seksiä koska kaikillehan se ei ole itsestäänselvyys.
        Muutaman viikon tapailun aikana seksiä oli jopa kaksi kertaa. Kysyin naiselta että muistatko mitä mun profiilissa oli, ei muistanut koska ei ollut edes lukenut sitä niin tarkkaan..?

        Naisen harrastuksiin kuului lukeminen... kokemusta on myös liikunnallisista naisista joiden liikunta on postin haku laatikolta.

        Suhde loppui siihen koska olin eronnut edellisestä liitosta vähäisen seksin vuoksi enkä tietenkään halua sellaiseen uudestaan, siksi seksi oli niin tarkkaan mainittu.

        Viikko siitä eteenpäin ja kuinka ollakkaan, uskovaisen naisen kanssa jutustelu oli niin tiivistä että tavattiinkin nopeasti muutaman päivän jälkeen ja samantien olimmekin jo sängyssä.

        Ulkomailta Suomeen muuttaneiden naisten kanssa en ole ainakaan vielä ollut tekemisissä.


    • lukutaitoonplussaa

      Juu, heikko on noilla ymmärrys ja lukutaito. Ei ihme jos ovat eronneita, karanneita tai muuten hurahtaneita Jotka on puutteessa ja kärttyilevät sitten. Onhan se selvää että jos ei osaa toisen ihmisen kanssa kommunikoida niin vaikeeta se on.
      Itse kyllä pidän sanani ja en lupaa mitään mitä en voisi pitää myös.
      Samaan lukutaidottomuusilmiöön on törmätty täälläkin.

      • Bloks

        Ei ole kysymys lukutaidosta, vaan että ei kiinnosta.


    • nähtyon

      Tuo on totta. kärtyt ämmät ei osaa lukea.
      Itse asiallisesti viestillä lähestyen kun sitä toivotaan ja ei haluta flirttiä.
      1 viesti riittää. vaikka kuinka asiallisesti kirjoittaen. ilmiö on sama.
      Blokataan välittömästi.
      nuo ämmät luulevat ilmeisesti olevansa jotain erikoista.
      On ne erikoisia, Kaukaa kierrettäviä harakoita.
      Mut hyvä noin. Sit niist jotkut vielä tulee profiilia tutkiin udelleen jopa useamman kerran.
      Sinäpä käyvät. mä plokkaan ne kans.

      • Growupsomeday

        Aika lapsellista ajattelua.


      • NettiNuubi

        Niin metsä vastaa ja niin edelleen... Turha niiden tätien leikkeihin on lähteä mukaan, blokkia vaan.


    • Turhahomma

      No ei kai tuollaisen ulosannin omaavasta voi kukaan kiinnostua.... Tarkoitan esim. Ap:n tapaa kirjoittaa naisista.

      • Kasvajo

        Niinpä.. Täytyy olla tosi tyhmä, jos itse ei ymmärrä omaa käyttäytymistään ja turha täällä palstalla kiukutella ihan, kun se paremmaks tulis. Sinkkupäivät tälle papalle taattu.


      • NettiNuubi

        No, jos ei joka kommentista paista kuinka ihania kaikki nettitreffien naiset ovat, on tietenkin vanha kiukutteleva pappa. Valitettavasti molemmilta puolilta löytyy niitä tapauksia. Mutta miestenhän pitää vain niellä kaikki ja olla hiljaa, naiset sen sijaan saavat vapaasti leimata kaikki miehet.


      • Eineosaalukee
        NettiNuubi kirjoitti:

        No, jos ei joka kommentista paista kuinka ihania kaikki nettitreffien naiset ovat, on tietenkin vanha kiukutteleva pappa. Valitettavasti molemmilta puolilta löytyy niitä tapauksia. Mutta miestenhän pitää vain niellä kaikki ja olla hiljaa, naiset sen sijaan saavat vapaasti leimata kaikki miehet.

        Lukutaidottomien ämmien mielestä on joku 38v vanha pappa. ne haluu vaan jotain sellaista mitä ei tosiasiassa ole olemassakaan. Ikää siis 38 v. Hyvä työpaikka, asiat kunnossa ja tuore kuva profiilissa.. Mitä valiä sillä on.
        Taatusti asiallisella viestillä lähestyen kun flirttejä ei monikaan haluu vaan nimen omaan viestiä. Ja kyllä YKSI viesti riittää. mä en samalle ämmälle laita useampaa viestiä jos ne ei osaa lukee tai ei ymmärrä lukemaansa.


    • Tasopoliisi

      Naiset blokkaa rumat miehet vaikka nainen on itse ruma. Naiset valitsee miehen naaman perusteella.

    • YlläriPylläri

      Luitko itse naisen profiilin? Etsikö hän 20-30-vuotiasta, mutta häntä lähestyikin 45-vuotias? Esto on silloin täysin lähestyjän ongelma.

      Emme myöskään saaneet esimerkkiä tällaisesta "kohteliaasta viestistä". Kyllä on kohtelias herrasmies siellä,lukutaidottomaksi ämmäksi oikein nimittelee. Voin kuvitella, mitä ihanuuksia viestin vastaanottaja on saanut. "Anna persettä ämmä. En estä." kenties? Ehkä se kurppakin esiintyy jossain siellä.

    • ei_lösömahajuoppo

      Lisää mieleisiä naisia profiilisi suosikiksi SATA määräisesti ja joku niistä suosikeistasi huomaa sinut varmasti sekä kyselee kuulumisia. Vinkkaa vanhempi urheilullinen tavallinen ei lösömahajuoppomies

    • ei_lösömahajuoppo

      Tänään on ystävänpäivä ja hyvä päivä löytää se oikea. Nyt vähän Ranskalaista charmia ystävänpäiväksi. Ilahduta suosikkeja uudella kuvalla.

    • Näinseon

      Itse tosiaan vain hetken treffi palstalla pyörin, muutama kiinnostava ihminen oli joukossa, mut kyllästyin muihin viesteihin niin totaalisesti, että päätin poistaa koko profiilin
      En kylläkään blokannut ketään, jätin vastaamatta, jollei viesti itseä kiinnostanut, tai tuli esiin jotakin mistä en pitänyt laisinkaan kirjoituksessa

      1 Jotkut pommittaa taukoamatta niillä viesteillä 20 flirttiä peräkkäin=ei kiitos

      2. Toistaa tekstissään joka toisessa lauseessa yhtä ja samaa sanaa, joka oli jo loppujen lopuksi kohtuu surkuhupaisaa, kun se sama sana oli jo profiilitekstissä, plus liitettynä mihin tahansa aihepiiriin

      3 Suuttuu/hermostuu täysin, kun ei miehen mielestä vastaa riittävän nopealla aikataululla takaisin hänen viesteihin

      Nuo oli kaikki ei kiitos! Ja en edes jaksa kummemmin listata tähän erikseen nuoria enkä vanhoja seksin vinkujia, tai rahallista sponsorointia tarjoavia miehiä

      Sinkkuna on oikein hyvä olla!!! On siis parempi itseni kohdalla pysyä poissa treffi palstoilta
      Ja kyllä kuulun mainitsemaasi ikäryhmään
      Mut ikävä kyllä tuo ap:n kirjoitusasu jo aloituksessa on sitä luokkaa, et mä tuskin olisin yhteenkään viestiin vastannut takaisin
      Ja oikein hyvin pelaa lukutaitokin!

    • Huomioikaamyöstämä
      • Eipaapaa

        Sori, mutta valinnanvaraa on vaikka, kuinka paljon, eikä vielä tartte pappoihin tyytyä, kun 30v miehet ottavat aktiivisesti yhteyttä.


    • kokemustarikkaampi

      Meikä ainakin on kirjoittanut ihan todella asiallisesti. Olen katsonut profiilista
      myös minkä ikäistä miestä haetaan.
      Samoin kun kirjoitan niin kerron että jos ei vastausta kuulu niin se hyväksytään
      sellaisenaan ja lähettele enempää viestejä enkä flirttejä.
      Sitä ei nämä naiset ymmärrä kuitenkaan johtuen lukutaidottomuudesta.
      Siis blokkaaminen osoittaa vaan sen että ei olisi edes ollut viestin arvoinen
      vastaanottaja. useimmat noista juuri 35-45 v eronneita, karanneita.
      Mut mikäpä siinä mua ei haittaa. Ulkomaalaisista vastaa suurin osa ja
      vaikka itsellä ikää 36 niin tulee flirttejä joskus jopa 19--20 vuotiailtakin
      ja sit vastaavat kans viestiin ja sähköpostiinkin. Ja minä vastaan asiallisesti jokaiseen viestiin ja vaikka saan flirtin niin kirjoitan jotain asiallista myös.
      Viestissä kerron aina jotain itsestä myös että vastaanottaja saa jonkunlaisen alkukuvan
      ja samoin lupaan laittaa kuvan pyydettäessä.
      Mut noi jotka on vuodesta 2013 roikkuneet suomi24 sivustolla eivät koskaan löydä tuolla
      tavalla mitään.

    • lähtekääpoisjo

      Kyllä on pakko sanoa ääneen teille joillekkin että onpa kauhea kuvio nykyisin tuo kun kirjoitellaan toisille ja tuomoista kerran on,eikä nuo taida johtaa nykyään pysyviin suhteisinkaan.Mikä noita naisia vaivaa kun riippuvat netissä kuvia katsellen kun pitäs olla oikeassa elämässä niitä miehiä katsomassa ja tarinoimassa.

      Minä en suostu tuohon naurettavaan tilanteeseen,että pitäs kännykkä kädessä katsella kuvia ja kirjoitella.Ilmanko jäävät ilman puolisoa kun ei nämä netti kuviot vie minnekkään vakavasti ajatellen nykyisin.On voinut ennen toimia kun ei ole pelleilty vaan nyt etsitään prinssiä jota ei ole ja netistä vielä.Älkää hyvät ihmiset jääkö nettiin tyhjän takia kun ei se tuo tulosta.Kevä tulee ja hyvät kelit niin ulkona pitää miehiä iskeä ei netissä joka antaa ihan väärän kuvan oikeasta ihmisestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2844
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      530
      2692
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1865
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1837
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1748
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1312
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      60
      1129
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1102
    Aihe