Puumakauluri

PettynytMies81

Miten nää kasvonsa menettäneet ”sulanut” naamaiset naiset voittaa että laittaa treffi profiiliin puumakauluri kuvia? Totuus näkyy heti livenä, että posket ja kaula roikkuu. Sellaisella lärvillä on jo pelit pelattu.

77

<50

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usein.saa.nauraa

      Hahhah, olen huomannut saman ilmiön. :) mitä kuvittelevat voittavansa sillä että kuvassa peittävät kolmoisleuan.
      Naisille tiedoksi, aina kun olette kuvanneet itsenne yläviistosta tai makaatte ja otatte kuvan yläpuolelta, on se merkki että vikoja (ryppyjä, roikkuja) yritetään piilotella mutta ne näkyvät livenä.
      Jotkuthan tietenkin haluavat vain huomiota ja kehuja eikä tarkoituksena ole koskaan tavata ketään.

      Joillakin ei myöskään raksuta päässä kun "siroksi" esittäytyvä nainen on kuvassa ämpärin kokoisella naamalla kuvattuna auton ratista.

      • ihmettelenvaan

        Eikö se sun ihastus huomiohuoraa sitten ollenkaan?


      • IhanaNainennnn
        ihmettelenvaan kirjoitti:

        Eikö se sun ihastus huomiohuoraa sitten ollenkaan?

        Ei.


      • fsdfsdfsdfd

        "Usein.saa.nauraa"

        Usein muuten saa nauraa miesten kuvillekin.. Ei mitään panostusta, ottavat vaan porsasmaisesta lärvistään kuvan suoraan edestäpäin, ryppyineen ja roikkuineen. Harva näyttää hyvältä sillä tavalla, mutta jos on valmiiksi ruma niin se on kyllä kahta kauheampaa.


    • siinähännauratte

      Nainen saa miehen sellaisellakin kuvalla. Jollekin miehelle kelpaa aina.

      • EntisetBileHileet

        Ei kelpaa kun totuus tulee ilmi livenä.


    • PettynytMies81

      Mut ajatelkaa et onneksi ei ole nainen!!! 35-100v roikkonaamasena hirviönä yksin. Mitä tos vaiheessa enää on tehtävissä kun alkaa naama roikkua eikä ole sitä rikasta miestä joka maksaa plastiikkakirurgin?? Ei sitä enää siinävaiheessa hommata. Tavallaan surullista. Toisaalta en sääli. Senverran tylyjä on naiset olleet nuorena että kärsikööt!!

      • Lerpukkaa

        Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Taidat olla vaan katkera jostain? Enemmän noita roikkonaamoja ja kolmoisleukoja miehissä on.. Mene itseesi.


      • jataas
        Lerpukkaa kirjoitti:

        Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Taidat olla vaan katkera jostain? Enemmän noita roikkonaamoja ja kolmoisleukoja miehissä on.. Mene itseesi.

        Tuo taitaa olla ainoa sananparsi jonka tiedät, kun vuodesta toiseen hoet tuota samaa täällä.


      • menestyneenä

        No menestyneenä naisena maksan plastiikkakirurgit itse, kuten tähänkin asti tehnyt.


      • huutista

        Menestynyt nainen. Joo aivan varmasti.

        HUUTONAURUA :D :D :D


      • jankuti.janks
        jataas kirjoitti:

        Tuo taitaa olla ainoa sananparsi jonka tiedät, kun vuodesta toiseen hoet tuota samaa täällä.

        Kuuluu samaan kategoriaan kun noi "kurppien" haukkumiset. Ette taida muuta osata. Vuodesta toiseen samaa.


      • runkuti.runks
        jankuti.janks kirjoitti:

        Kuuluu samaan kategoriaan kun noi "kurppien" haukkumiset. Ette taida muuta osata. Vuodesta toiseen samaa.

        Ei pleikkamiehiltä voi muuta odottaakaan. Äly ei riitä.


      • pleikkamiehet

        "Mut ajatelkaa et onneksi ei ole nainen!!! 35-100v roikkonaamasena hirviönä yksin."

        Niin tai alemman tason mies... Elämä on yhtä itsesääliä, pleikan pelaamista ja uhriutumista.


    • Mies1978

      Tämän takia en netissä deittaa -80 luvun puolella syntyneitä. BM-90 tuoreimmilla ei kuvat valehtele niin paljoa paitsi painosta saa laskea aina kusetus 10kg lisän.

      • 90asteenkulma

        Ja miehillä -5 cm kusetuslisän.


      • totuuskomissioz
        90asteenkulma kirjoitti:

        Ja miehillä -5 cm kusetuslisän.

        Mun kusetuslisä on lepotilassakin pidempi.


    • Puumis40

      Taas, joku katkera vanha ylijäämä pappa valittaa.. Turha yleistää aina kaikkea.. Itse olen sporttinen, kaunis ja sexy.. Kroppa parempi, kuin monilla nuoremilla siduvalailla.. Et varmaan tiennyt, että täyteaineet keksitty.. No ihan sama.. Illalla seksitreffit komean nuoren miehen kanssa.. Mene pappa vaikka lenkille niin saat pallomahan pienemmäks ja hyvän mielen.

      • VanhaSpermaränniOlet

        Mylmyrikiertopalkintoko siellä taas luulee itsestään liikoja?


      • Vanhakotaivas

        Vieläkö seki elää😳


      • puskahuutelua
        VanhaSpermaränniOlet kirjoitti:

        Mylmyrikiertopalkintoko siellä taas luulee itsestään liikoja?

        Täällähän se jatkuvasti spämmää itsekehuja puskissa ja joskus rekattuine nimimerkkeineen ja käy omia kirjoituksiaan peukuttamassa.
        Oma kehu viestit tunnistaa kilometrien päähän.


      • Ihmeellistäasiaa
        puskahuutelua kirjoitti:

        Täällähän se jatkuvasti spämmää itsekehuja puskissa ja joskus rekattuine nimimerkkeineen ja käy omia kirjoituksiaan peukuttamassa.
        Oma kehu viestit tunnistaa kilometrien päähän.

        Voi voi... Tiedän kuka oot. Yritä nyt jo päästää yli. Ei ollu mun kirjoitus tuo johon vastasit. Lisäksi edelleen palstaharhoissas elät... Mä en kirjoita tänne juurikaan, en peukuta omia enkä muiden kirjoituksia... Koita nyt hyvä ihminen siirtyä eteenpäin jo.


      • sairaammaksimenee
        Ihmeellistäasiaa kirjoitti:

        Voi voi... Tiedän kuka oot. Yritä nyt jo päästää yli. Ei ollu mun kirjoitus tuo johon vastasit. Lisäksi edelleen palstaharhoissas elät... Mä en kirjoita tänne juurikaan, en peukuta omia enkä muiden kirjoituksia... Koita nyt hyvä ihminen siirtyä eteenpäin jo.

        Et muuten tasan varmasti tiedä kuka olen, mutta hyvä että paljastit tässäkin itsesi kuten monissa muissakin kirjoituksissa, joissa sinua epäillään. Olet aina kommentoimassa, että se et ole sinä ja käyt täällä harvoin jne jne eli puhut itseäsi joka puheessasi pussiin kuin mikäkin rotta.
        Jos et täällä viettäisi aikaa kellon ympäri et tietäisi yhtään kommenttia sinustakaan.
        Näitä katkeria vuodatuksiasi on täällä jatkuvasti, kun elät edelleen menneisyyden miesvihoissasi.
        Katkeruudella olet myrkyttänyt itseäsi vuosivuodelta vain enemmän, mutta omapahan on ongelmasi.
        Ja luetun ymmärtämisessäkin olevan ongelmia, kun väitit sinulle vastanneeni.
        Eli sinäkö kirjoitit tämän "Mylmyrikiertopalkintoko siellä taas luulee itsestään liikoja?"
        Sitten olet sairaampi mitä kuvittelin. Mutta itseäsihän sinä haluat vain nostaa aina esille.


      • ThePalsta
        sairaammaksimenee kirjoitti:

        Et muuten tasan varmasti tiedä kuka olen, mutta hyvä että paljastit tässäkin itsesi kuten monissa muissakin kirjoituksissa, joissa sinua epäillään. Olet aina kommentoimassa, että se et ole sinä ja käyt täällä harvoin jne jne eli puhut itseäsi joka puheessasi pussiin kuin mikäkin rotta.
        Jos et täällä viettäisi aikaa kellon ympäri et tietäisi yhtään kommenttia sinustakaan.
        Näitä katkeria vuodatuksiasi on täällä jatkuvasti, kun elät edelleen menneisyyden miesvihoissasi.
        Katkeruudella olet myrkyttänyt itseäsi vuosivuodelta vain enemmän, mutta omapahan on ongelmasi.
        Ja luetun ymmärtämisessäkin olevan ongelmia, kun väitit sinulle vastanneeni.
        Eli sinäkö kirjoitit tämän "Mylmyrikiertopalkintoko siellä taas luulee itsestään liikoja?"
        Sitten olet sairaampi mitä kuvittelin. Mutta itseäsihän sinä haluat vain nostaa aina esille.

        Ei se voi tietää mitenkään kuka sen ex kulloinkin huutelee puskasta. Sääliksi käy jo ”tulevia miehiä” kun joka toinen käyny palstalta sitä polkemassa. No jää kiinni kun aina palaa palstalle. Pitäs nyt väliä oikean ja palstaelämän suhteen niin vois vielä tärpätä jonkun ätmin joka ei ole palstasta kuullutkaan.


      • sivumennensanoen
        ThePalsta kirjoitti:

        Ei se voi tietää mitenkään kuka sen ex kulloinkin huutelee puskasta. Sääliksi käy jo ”tulevia miehiä” kun joka toinen käyny palstalta sitä polkemassa. No jää kiinni kun aina palaa palstalle. Pitäs nyt väliä oikean ja palstaelämän suhteen niin vois vielä tärpätä jonkun ätmin joka ei ole palstasta kuullutkaan.

        Aika julmaa tekstiä.


      • Ihmeellistäasiaa
        sairaammaksimenee kirjoitti:

        Et muuten tasan varmasti tiedä kuka olen, mutta hyvä että paljastit tässäkin itsesi kuten monissa muissakin kirjoituksissa, joissa sinua epäillään. Olet aina kommentoimassa, että se et ole sinä ja käyt täällä harvoin jne jne eli puhut itseäsi joka puheessasi pussiin kuin mikäkin rotta.
        Jos et täällä viettäisi aikaa kellon ympäri et tietäisi yhtään kommenttia sinustakaan.
        Näitä katkeria vuodatuksiasi on täällä jatkuvasti, kun elät edelleen menneisyyden miesvihoissasi.
        Katkeruudella olet myrkyttänyt itseäsi vuosivuodelta vain enemmän, mutta omapahan on ongelmasi.
        Ja luetun ymmärtämisessäkin olevan ongelmia, kun väitit sinulle vastanneeni.
        Eli sinäkö kirjoitit tämän "Mylmyrikiertopalkintoko siellä taas luulee itsestään liikoja?"
        Sitten olet sairaampi mitä kuvittelin. Mutta itseäsihän sinä haluat vain nostaa aina esille.

        Kyllä mä tiedän kuka olet. Tuo katkeruus paistaa läpi... Muttei minulla. Pikaista paranemista sinulle. Kyl tämä tästä.

        Kaverini on tällä palstalla ja kertoo et aktivoiduit taas ja itse itseäsi peukutatkin. Mä en lue palstaa juurikaan.

        Ellet itse kelpaa kellekään mihinkään järkevään, se ei ole muiden syy. Itselläni on kumppani ollut jo melkein vuoden ajan.


      • Justjooo
        Ihmeellistäasiaa kirjoitti:

        Kyllä mä tiedän kuka olet. Tuo katkeruus paistaa läpi... Muttei minulla. Pikaista paranemista sinulle. Kyl tämä tästä.

        Kaverini on tällä palstalla ja kertoo et aktivoiduit taas ja itse itseäsi peukutatkin. Mä en lue palstaa juurikaan.

        Ellet itse kelpaa kellekään mihinkään järkevään, se ei ole muiden syy. Itselläni on kumppani ollut jo melkein vuoden ajan.

        Voivoi. Että oikein kaverin kanssa pitää etsiä kirjoittajia. Oma elämä kateissa?
        Sinä ja sun kaveris. :D


      • Asiallinenhuomio

        Huom, PANOkaverit!


      • Ihmeellistäasiaa
        Asiallinenhuomio kirjoitti:

        Huom, PANOkaverit!

        Mitäs sitte? Ootko kateellinen et mulla niitä panokavereita tarvittaessa niin paljon, kun jaksan haluta (vaikka nyt 40 v oonkin ja mitä nyt kaikkea muutakin vikaa missä onkin) ja sul toisinpäin täydellisyydestäsi huolimatta? Noh... Ehkä syystä onkin sulla toisinpäin.

        Peace ❤️


      • Satutäti
        puskahuutelua kirjoitti:

        Täällähän se jatkuvasti spämmää itsekehuja puskissa ja joskus rekattuine nimimerkkeineen ja käy omia kirjoituksiaan peukuttamassa.
        Oma kehu viestit tunnistaa kilometrien päähän.

        Sinä mistään idiootti seniili tiedä, kuka on kirjoittanut mitäkin tänne, etkä tiedä kirjoittajaa nimimerkin takaa vaan elät omissa harhoissasi.. KANNATTAISKO HANKJIA, SE IHAN IKIOMA ELÄMÄ. Ps. Tais osuta ja upota, kun noin tunteisiin mene.. No totuus satuttaa.


      • Menikötunteisiin
        Satutäti kirjoitti:

        Sinä mistään idiootti seniili tiedä, kuka on kirjoittanut mitäkin tänne, etkä tiedä kirjoittajaa nimimerkin takaa vaan elät omissa harhoissasi.. KANNATTAISKO HANKJIA, SE IHAN IKIOMA ELÄMÄ. Ps. Tais osuta ja upota, kun noin tunteisiin mene.. No totuus satuttaa.

        Näkyy osuvan ja uppoavan kun noin tunteisiin menee😁


    • Puumakauluri, jes! Sellainen on hommattava! Mistä niitä saa??

      Sitä paitsi jo kahdeksankytluvun lopulla opetettiin, että niin lapsen kuin vanhuksenkin saa edustavan näköiseksi valokuvaan, pukemalla hänet mustaan poolopaitaan. Puumakaulurit kaikille!

      • pihallatipunen

        Mulla on muistaakseni jossain vielä nuoruudeaikainen kauluri. Se on kylläkin valkoinen mutta eiköhän sen voisi ottaa käyttöön. Miksi mulla muuten nuorena oli kauluri koska naamakaan ei roikkunut...toisin kuin nyt 🤔. No senhän tarkoitus olikin lämmittää kaulaa.

        Ai niin, onhan mulla muuten yksi musta pooloneule mutta se alkaa olemaan kohta liian lämmin, jos ei enää tule kunnon pakkasia.


      • pihallatipunen kirjoitti:

        Mulla on muistaakseni jossain vielä nuoruudeaikainen kauluri. Se on kylläkin valkoinen mutta eiköhän sen voisi ottaa käyttöön. Miksi mulla muuten nuorena oli kauluri koska naamakaan ei roikkunut...toisin kuin nyt 🤔. No senhän tarkoitus olikin lämmittää kaulaa.

        Ai niin, onhan mulla muuten yksi musta pooloneule mutta se alkaa olemaan kohta liian lämmin, jos ei enää tule kunnon pakkasia.

        Mullakin oli lapsena ja nuorena kaulureita erilaisia, mutta aikuisiällä en muista käyttäneeni tai edes nähneeni vuosiin kaupoissakaan. Mutta jos oikeasti on jossain myynnissä joku puumakauluri, niin sellainen pitää heti hommata ja ottaa käyttöön. Josko sillä olis nuorentava vaikutus 🤗

        Tosin itsellä ongelma ei ole naaman roikkuminen (korkeat poskipäät jotenkin pitelee niitä naamanpiirteitä kuosissa) vaan aina vaan syventyvät huoli- ja naururypyt. Mutta kai se kauluri ne jotenkin pois heijastaa, eihän se muuten ole nimensä veroinen 🤔

        Toivottavasti ne kauluri on ainakin parempi kuin noi "kaunistus"filtterit. Ne on aika karuja tai sitten en vain osaa niitä käyttää. En tajua, miksi silmät pitäis suurentaa palloiksi ja naama saada sumeaksi. Siis minkään ikäisellä, saati "puumalla".


      • pihallatipunen
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mullakin oli lapsena ja nuorena kaulureita erilaisia, mutta aikuisiällä en muista käyttäneeni tai edes nähneeni vuosiin kaupoissakaan. Mutta jos oikeasti on jossain myynnissä joku puumakauluri, niin sellainen pitää heti hommata ja ottaa käyttöön. Josko sillä olis nuorentava vaikutus 🤗

        Tosin itsellä ongelma ei ole naaman roikkuminen (korkeat poskipäät jotenkin pitelee niitä naamanpiirteitä kuosissa) vaan aina vaan syventyvät huoli- ja naururypyt. Mutta kai se kauluri ne jotenkin pois heijastaa, eihän se muuten ole nimensä veroinen 🤔

        Toivottavasti ne kauluri on ainakin parempi kuin noi "kaunistus"filtterit. Ne on aika karuja tai sitten en vain osaa niitä käyttää. En tajua, miksi silmät pitäis suurentaa palloiksi ja naama saada sumeaksi. Siis minkään ikäisellä, saati "puumalla".

        Niin ja jos ei ole "puumahenkinen", tuleeko sellaiseksi jos/kun laittaa puumakaulurin? Pitää ottaa asiasta selvää. Vielä kun tietäisi, että missä noita kaulureita myydään.

        Joo, filtterit ei varmaan aja samaa asiaa. Niitä ei saa siitä kuvasta livenä naamaan mutta kauluriahan voi pitää, vaikka muuten olisi nakkena.


      • pihallatipunen kirjoitti:

        Mulla on muistaakseni jossain vielä nuoruudeaikainen kauluri. Se on kylläkin valkoinen mutta eiköhän sen voisi ottaa käyttöön. Miksi mulla muuten nuorena oli kauluri koska naamakaan ei roikkunut...toisin kuin nyt 🤔. No senhän tarkoitus olikin lämmittää kaulaa.

        Ai niin, onhan mulla muuten yksi musta pooloneule mutta se alkaa olemaan kohta liian lämmin, jos ei enää tule kunnon pakkasia.

        Tuli mieleen tää juttu..
        https://www.is.fi/perhe/art-2000005909740.html

        Onhan kaulurit tietysti ihan käytännöllinen juttu..mutta en hitossa kehtais semmosta pitää..😄


      • pihallatipunen
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tuli mieleen tää juttu..
        https://www.is.fi/perhe/art-2000005909740.html

        Onhan kaulurit tietysti ihan käytännöllinen juttu..mutta en hitossa kehtais semmosta pitää..😄

        😁

        Onkohan sama nainen, joka just tällä palstalla valitti kun aikuiset miehet käyttää hupparia...


      • pihallatipunen kirjoitti:

        😁

        Onkohan sama nainen, joka just tällä palstalla valitti kun aikuiset miehet käyttää hupparia...

        Tosiaan!

        Luulen kyllä, että se hupparivalittaja on mies. Huputon ja akaton..


      • helt
        pihallatipunen kirjoitti:

        Niin ja jos ei ole "puumahenkinen", tuleeko sellaiseksi jos/kun laittaa puumakaulurin? Pitää ottaa asiasta selvää. Vielä kun tietäisi, että missä noita kaulureita myydään.

        Joo, filtterit ei varmaan aja samaa asiaa. Niitä ei saa siitä kuvasta livenä naamaan mutta kauluriahan voi pitää, vaikka muuten olisi nakkena.

        Ei roiku posket eikä kaulanahkat. Sopii myös miehille.
        http://images.rapgenius.com/8ytjty26mrp0d722kiunw9jvd.600x314x1.jpg


      • yksinkertainen.blondi

    • wanhaämmä

      Nääh... Siis sama kuvakulma kuin mitä näet suihinotossa. Kaikesta säkin viitsit valittaa...

      • nam

        Entä jos mies makaa selällään ja nainen kontillaan ottaa suihin, siinä roikkuu myös tissit mutta se ei haittaa.


    • para.doksi

      Pettynyt kun ei löytynyt roikkumatonta puumaa.

      • Bibiss

        Mä taas olen löytänyt kiihkeitä ja sexyjä puumia. Ihanaa, kun joku ottaa ohjat käsiin. Ou jeah


    • AsianVierestä

      Mölyä turhasta. Kauluria voi käyttää jos tykkää, mikä sen estää. Sitä paitsi naisten kasvoista ja roikkuvista leuoista on pidetty aivan turhaan ääntä. Ei niitä edes näe kun takaapäin puskee kuin puskutraktori lumikasaa. Pimeääkin usein on ja aamulla pois aikaisin ennen kuin kukaan herää, jää vielä siinä vaiheessa vain hyviä muistoja. Voi vaikka ajatella että se 60 vuotias madame oli 20 vuotias yliopistotipu;)

    • mikstehdätommosta

      Mun mielestä nuoriso ottaa enempi näitä sievistely feikkikuvia ja ihan epäuskottavia kuvia. Itteeni oikein nauratti kuinka epäluonnollisia kuvista saa muokattua nykysillä kännyjen kameroilla. Mä en oo kyllä mitään niin epäluonnollisia kuvia kellään muulla kuin parikymppisillä neitokaisilla nähnyt.
      Eikö kuvissa pitäus riitt iloinen naama.

    • NainenRuudunTakaa

      Kokeneet tietää mitä odottaa. Naiset on himokkaimmillaan 40 -iässä.

      • RoikkonaamaMylmyr

        Voi sua. Tyttäresikin kohta ylittää kurppa iän😂


      • Ihmeellistäasiaa
        RoikkonaamaMylmyr kirjoitti:

        Voi sua. Tyttäresikin kohta ylittää kurppa iän😂

        Oikeasti... Tyrehtyisitkö jo? Minä en ole NainenRuudunTakaa.


      • Keksijokumuuharrastus
        Ihmeellistäasiaa kirjoitti:

        Oikeasti... Tyrehtyisitkö jo? Minä en ole NainenRuudunTakaa.

        Muuten vaan kerran muistelitte kaapin kanssa ihanaa tapaamista tämän nimimerkin kanssa😁
        Miksi et käytä rekisteröityä nimimerkkiäsi, kun sinut tunnistaa jokatapauksessa tuosta kirjoitustyylistäsi?
        Näkyy tuossa iässä sen miehen löytyminen olevan jo niin vaikeaa, kun on aikaa täällä jatkuvasti päivystää😅


      • Ihmeellistäasiaa
        Keksijokumuuharrastus kirjoitti:

        Muuten vaan kerran muistelitte kaapin kanssa ihanaa tapaamista tämän nimimerkin kanssa😁
        Miksi et käytä rekisteröityä nimimerkkiäsi, kun sinut tunnistaa jokatapauksessa tuosta kirjoitustyylistäsi?
        Näkyy tuossa iässä sen miehen löytyminen olevan jo niin vaikeaa, kun on aikaa täällä jatkuvasti päivystää😅

        Niinniin. Jajoojoo. Tyrehtyisitkö ja sulkeutuisitko kiltti ja jatkaisit elämäsi jo. Mee vaikka metsään.

        Vaikka stalkkaat mua enkä ilmoita statustani julkisesti niin seurustelen kyllä. Puss 😘


      • FanipoikasNR1ever
        Ihmeellistäasiaa kirjoitti:

        Niinniin. Jajoojoo. Tyrehtyisitkö ja sulkeutuisitko kiltti ja jatkaisit elämäsi jo. Mee vaikka metsään.

        Vaikka stalkkaat mua enkä ilmoita statustani julkisesti niin seurustelen kyllä. Puss 😘

        Sulla kiva tissivakokuva noin varatuksi naiseksi!


      • Ihmeellistäasiaa
        FanipoikasNR1ever kirjoitti:

        Sulla kiva tissivakokuva noin varatuksi naiseksi!

        No mikähän tissivakokuvassani nyt sellaista epäsopivaa on? 😂 No ei mitään. Naisilla vaan on tissit. Ja tissien bälissä on vako 😂


      • LaitTännekkin

        Kuka väitti epäsopivaksi? Ainahan tissikuvia sopii laitella!!


    • Tuntematon käsite.

    • Tässä tapauksessa se ei taida olla mikään puumakauluri, vaan Puma-kauluri. Eli kaikenikäiset voivat käyttää, jopa lapsetkin.

    • IkuisestiNaiseton

      Hyi kuka nyt ryppyisiä mummoja haluaa!!

      • Mummeli37

        Botoxia pintaan niin rypyt oikiaa.. Aika monikin haluaa. Harmi, ettei sua halua kukaan.


    • Eihän niitä kasvoja mihinkään ole menetetty, jos on muutama leuka tullut lisää. Sitäpaitsi jos on vara syödä itselleen pari ylimääräistä leukaa, niin ei voi olla rahaton puuma. Se on kallis harrastus se syöminen!!

      • esim.botoxiin

        On kallis harrastus se syöminen. Siksi nainen tarvitseekin miehen muiden harrastusten rahoittamiseen.


      • esim.botoxiin kirjoitti:

        On kallis harrastus se syöminen. Siksi nainen tarvitseekin miehen muiden harrastusten rahoittamiseen.

        Eli miehelle kelpaa minkälainen syöttöpossu tahansa elätiksi, kunhan vaan naisen saa. Eipä ihme, ettei kaikki naiset viitsi itsestään huolta pitää, kun ottajia löytyy. Tämä hyvä tietää kaikkien!


      • oma.onni.paras.onni

        Ei tosiaankaan kelpaa mikätahansa syöttöpossu elätiksi.
        Se on armoton tosiasia että moni tuolla palstoilla olijat on siellä vaan ollakseen esillä ja stakkaamassa, ja niin ylimielisiä ollaan ettei vastata vaikka miten lähestys ja kauheat luulot ittestään vaikka perse on kuin leivinuuni.
        Naiset haluaa vain itselleen elättäjän joka maksaa hänen ja hänen lapsensa elämisen ja maksaa hänen biletykseksen ja toimii lapsenlikkana silloin kun on huoraamassa ja kustantaa lomat.
        Miehen tehtävä on naisen silmissä kustantaa kaikki.Ei paljoa kiinnosta 3leukainen reilusti ylipainoinen riippatissi jolla on 4lasta, joilla kaikilla eri isä.
        Elän ennemmin yksin kuin otan semmosen elätiksi, hommatkoon ylimieliset kusiruutakurpat koiran kun mies ei kerran kelpaa ja on vara nirsoilla.


      • oma.onni.paras.onni kirjoitti:

        Ei tosiaankaan kelpaa mikätahansa syöttöpossu elätiksi.
        Se on armoton tosiasia että moni tuolla palstoilla olijat on siellä vaan ollakseen esillä ja stakkaamassa, ja niin ylimielisiä ollaan ettei vastata vaikka miten lähestys ja kauheat luulot ittestään vaikka perse on kuin leivinuuni.
        Naiset haluaa vain itselleen elättäjän joka maksaa hänen ja hänen lapsensa elämisen ja maksaa hänen biletykseksen ja toimii lapsenlikkana silloin kun on huoraamassa ja kustantaa lomat.
        Miehen tehtävä on naisen silmissä kustantaa kaikki.Ei paljoa kiinnosta 3leukainen reilusti ylipainoinen riippatissi jolla on 4lasta, joilla kaikilla eri isä.
        Elän ennemmin yksin kuin otan semmosen elätiksi, hommatkoon ylimieliset kusiruutakurpat koiran kun mies ei kerran kelpaa ja on vara nirsoilla.

        No sehän on sinun valintasi, mutta kerran näille 3 leukaisille riippatisseille ottajia löytyy, niin ihan saat ollakin rauhassa. Ja kannattaa muistaa sekin, että se et välttämättä ole sinä, joka valinnan tekee, vaan ne "kusiruutakurpat", kuten nokkelasti heitä kuvailet, eivät vain kiinnostu sinusta. Tuskin se leivinuunin kokoinen perse estää viesteihin vastaamasta, mutta jo kommentissasi huokuva älykkyyden vähyys ja olematon sivistys saa rumemmankin naisen välttelemään kontaktia tuollaisen kanssa.


    • Näinvaaon

      Ja kuitenkin kaikki vanhenemme ja rypistytään niin naiset ja miehet. Uudet sukupolvet tulee aina esiin ja näin elämän kiertokulku vaan menee. Yrittäkää hyväksyä se niin hyväksytte silloin itsennekin.

      • Pendolino

        Vihdoinkin järkevää tekstiä. Nuoret haluaa useimmiten omanikäisiään ja that's it. Mitä järkee täällä mollata ja haukkua, kun elämässä vois olla muutakin. Reaalielämä näyttää kelle, sitä kelpaa ja kelle ei. Miks, se ikääntyminen on noin kauheeta, kun se melkein jokaiselle tulee vastaan, jos sinne asti elää. Täytyy noiden setienkin hyväksyä, että se viimeinen juna meni jo (viitaten iltalehden treffi juttuun)


      • antautuvaiset
        Pendolino kirjoitti:

        Vihdoinkin järkevää tekstiä. Nuoret haluaa useimmiten omanikäisiään ja that's it. Mitä järkee täällä mollata ja haukkua, kun elämässä vois olla muutakin. Reaalielämä näyttää kelle, sitä kelpaa ja kelle ei. Miks, se ikääntyminen on noin kauheeta, kun se melkein jokaiselle tulee vastaan, jos sinne asti elää. Täytyy noiden setienkin hyväksyä, että se viimeinen juna meni jo (viitaten iltalehden treffi juttuun)

        Jos botoxia pitää laittaa niin tarkoittaahan se sitä että ikääntyminen on kauheata. Kummat käyttää, miehet vai naiset..


    • Luulotpoisämmiltä

      Ajankohtainen aihe!

      • setämiehettällää

        Sinun iässäsi tuntuu olevan. Jännä kun setämiehiä riittää tästä aiheesta kiihkoilemaan.


    • Nii vaikka äitini on yli 60 vuoden miehiä sillä on hyvin podattujakin😁

      • AsianVierestä

        Äitisi taitaa olla sellainen "kuuma kissa" vanhanakin?
        Tuleeko tyttärestä samanlainen:)


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Äitisi taitaa olla sellainen "kuuma kissa" vanhanakin?
        Tuleeko tyttärestä samanlainen:)

        Se muuttui kuumakissaksi eläke iässä kun kahden päälle 20 vuoden pitkien avioliiton jälkeen. Mistä sitä tietää vasta eläke iässä sit.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Äitisi taitaa olla sellainen "kuuma kissa" vanhanakin?
        Tuleeko tyttärestä samanlainen:)

        Eikä sillä ollut vasta kuin kaksi miestä kun eläke ikään pääsi sit niitä tulikin lankoja pitkin ensimmäinen kirjaimellisesti kun pisti itsensä Facebookkiin. Otti yhteyttä äitiini.
        Kyllä sitä saa ihmetellä.😁

        Kun ne nyt niin innokkaita on ollut ikäiseni miehet ja nuoremmat ja vanhemmat ovat olleet.
        Ei ole vielä pysyvää kehittynyt kun ovat äitini iän kuullut.


      • AsianVierestä
        valtakunta kirjoitti:

        Eikä sillä ollut vasta kuin kaksi miestä kun eläke ikään pääsi sit niitä tulikin lankoja pitkin ensimmäinen kirjaimellisesti kun pisti itsensä Facebookkiin. Otti yhteyttä äitiini.
        Kyllä sitä saa ihmetellä.😁

        Kun ne nyt niin innokkaita on ollut ikäiseni miehet ja nuoremmat ja vanhemmat ovat olleet.
        Ei ole vielä pysyvää kehittynyt kun ovat äitini iän kuullut.

        No huh huh, sinun äiteellä taitaa olla menossa joku loppukiri?
        No, kyllä jotkut naiset säilyvät hyvin pitkään "aktiivisina". Itselläni on kokemus naapurista joka oli hyvin nuorekas vaikka ikää oli 55-vuotta. En ole eläessäni saanut seksiä niin nopeasti. Hän tuli kesäisenä iltapäivänä keskustelemaan kun otin aurinkoa ja loppuillasta mietin juovani oluet hänen kanssaan ja menin kylään oluet käsissä. Tuosta meni ehkä 10 minuuttia kun olimme jo sisäkkäin. On se aika hullua tämä elämä, ei sitä voi ymmärtää.
        Kokemuksena tapaus oli erittäin positiivinen, hyviä muistoja.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Äitisi taitaa olla sellainen "kuuma kissa" vanhanakin?
        Tuleeko tyttärestä samanlainen:)

        En sinäänsä koe tulevan samallaista kuin äidistäni kun äitini vaihtoi miehen esikoisensa ikäiseen mieheen päälle noin 36vuotiaana.

        Joten tuskin minusta puumaa tulee.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        No huh huh, sinun äiteellä taitaa olla menossa joku loppukiri?
        No, kyllä jotkut naiset säilyvät hyvin pitkään "aktiivisina". Itselläni on kokemus naapurista joka oli hyvin nuorekas vaikka ikää oli 55-vuotta. En ole eläessäni saanut seksiä niin nopeasti. Hän tuli kesäisenä iltapäivänä keskustelemaan kun otin aurinkoa ja loppuillasta mietin juovani oluet hänen kanssaan ja menin kylään oluet käsissä. Tuosta meni ehkä 10 minuuttia kun olimme jo sisäkkäin. On se aika hullua tämä elämä, ei sitä voi ymmärtää.
        Kokemuksena tapaus oli erittäin positiivinen, hyviä muistoja.

        Nonii miten nyt sillein lemmin leikkiin menit niin nopeasti. Mihin ne estot jäi?


      • AsianVierestä
        valtakunta kirjoitti:

        Nonii miten nyt sillein lemmin leikkiin menit niin nopeasti. Mihin ne estot jäi?

        No kun astuin sisälle hänen huoneistoon niin selvisi että hän on katselemassa pornoa.
        Ei siinä mitään mutta onhan se hieman outoa jos olet tullut jonkun luo kylään ja siittä ovesta astumisesta olisi kulunut vain 5 minuuttia niin jo on joku hieromassa sepalusten edustaa.
        Ei kai tuossa sen kummoisempaa tarinaa mutta olihan se ihan kokemuksena ok juttu. Sama se kun en minä kulu ihan pienestä hinkkaamisesta.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        No kun astuin sisälle hänen huoneistoon niin selvisi että hän on katselemassa pornoa.
        Ei siinä mitään mutta onhan se hieman outoa jos olet tullut jonkun luo kylään ja siittä ovesta astumisesta olisi kulunut vain 5 minuuttia niin jo on joku hieromassa sepalusten edustaa.
        Ei kai tuossa sen kummoisempaa tarinaa mutta olihan se ihan kokemuksena ok juttu. Sama se kun en minä kulu ihan pienestä hinkkaamisesta.

        Jaha . Nyt tiedät mitä naapuri rouva katselee päivät pitkät.😁 kyllä sinä kuulut niihin sivesvöihin jos on helppo kellistettäväksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2019
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1301
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1194
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 11
      994
    Aihe